Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, ik heb niet echt een duidelijke foto.... ik zal even kijken wat schoonouders hebben voor foto's, en dan zal ik er later wel een plaatsen.

Ga nu eerst even een boekenkast in elkaar zetten, het kantoor hier moet nodig ingeruimd (en opgeruimd dus) worden!

Beide jongens slapen even gelukkig.
ik zou maar even gaan liggen als ik jou was CD. Die boekenkast kan wel wachten!
amalia: lees net dat die kerel een barman is waar je op kan stemmen. Hij is morgen gelukkig weer weg...
Even nog een leuke site, waar ik best wel hebberig van wordt

link
Oh? Vind hem wel gezellig, die barman. Beter dan die vage modellen.

Anyway.

Ha, vriendin van me is gisteren bevallen van een jongetje, ben er helemaal blij van. Heb haar nog niet gesproken maar hoorde wel dat het een erg zware bevalling is geweest. 24 uur weeen zonder ontsluiting, ruggeprik, infuus, meer dan 2 uur persen en uiteindelijk een tangverlossing - pffff.

Sorry, effe ego...
Alles wel goed met het kleine jongetje? Gefeliciteerd!

Half augustus gesprek om Ceetje op school in te schrijven. Jee, gaat hard.
Gesprek met dochter:

C: 'Ik gaat in de la kijken'

S: 'Ja hoor'

C: 'Zijn dit mama?'

S: 'Dat zijn pleisters voor als je gevallen bent'

C: 'Ik wil er eentje'

S: 'Nee alleen als je gevallen bent, ga maar terug doen'

Hoop gerommel in keuken, duurt vrij lang dus ik ga kijken.

S: 'Wat is er?'

C, al nephuilend: 'Ik is gevallen. Als je gevallen bent, dan mag je een pluister'

Ja, zeg dan maar eens nee met je gezicht in plooi
Whahahaha die Ceetje!!!! Geweldig!!!

Hel: gefeliciteerd met het jongetje. Hoe heet hij? Wanneer kan/mag je heen?
Ha ha ha Star, Ciara heeft hem helemaal door! Slimme tante, net als Julia hier. Die dolt me waar ik bij sta... Lachen man die peuters

Zo, moeders zit op de bank met een glas rosé. Ik ben er echt helemaal klaar me.... De verhuismannen hebben de troep meegenomen (Amalia, je hebt gelijk maar ik kan het niet.... ha ha ha ha) en de kast in de woonkamer en speelgoed van J-tje (dat kind heeft trouwens geen verstand van voetbal zeg...) dus het is hier reuze leeg. Mooi! In mijn nieuwe huis wil ik dat zo houden, en we hebben berging genoeg daar dus moet lukken (jammer dat zowel man als ik zo slordig zijn ).

Jinster, whaaaa! Wat een geweldig nieuws! (ik geef het de aandacht die het verdiend, dat zie je!). Van harte met de aanstaande Hema-bestelmogelijkheden!

Star, ja, hoe is het met je voetje? Goed gegaan las ik. Nu ook geen last meer?

Compu, spannuhund! Jammer van het huisje. De andere huizen in die straat niks voor jullie?

Bridge, ik heb dit weekend nog aan jullie gedacht. En goed dat je met Fieke even naar de hoeheethetookalweergaat. Hopelijk helpt dat haar en wordt ze wat rustiger

Hellus, ik las het! Leuk een jochie en fijn dat alles goed is. Zullen we do wat afspreken met de dames? Bij mooi weer park anders bij jou of bij mij bakkie thee doen?

Cin, lekker man, nog 1 weekje lesgeven. En jij al last van verhuisstress??

ff posten
Oh ja, voor ik het vergeet: wurrum moet ik op de barman stemmen?? Wat kan ik daar mee winnen???

Verder kreeg ik vandaag de toeslagentoestand van 2006 van de belastingdienst: we moeten alles terug betalen...... Lekker dan, krijg ik over vorig jaar geld terug kan ik dat gelijk in die aanslag stoppen. Ris, doe er wat aan!

Nee hoor, grapje, Ris. Jij lekker verlof. Ik ben benieuwd naar het kamertje! Heb je al foto's?

Uhhh, ik moet spieken, wacht ff
anoniem_2523 wijzigde dit bericht op 10-06-2008 18:01
Reden: wacht ff, niet want ff.... Duh!
% gewijzigd
Twee jaar terug had de freule nog wel verstand van voetbal volgens mij. What happened? Mama de poule alleen in moeten vullen?

Ik vind het ook lachen die uitgekookte peuters. Dollen je inderdaad waar je bij staat

Dat zal een week netjes zijn en dan is de bom weer ontploft zeker Suus? Herkenbaar trouwens. Neem me elke keer voor het huis netjes te houden, maar lukt me gewoon echt niet.

Voet gaat goed. Trekt/steekt nog wel een beetje af en toe, maar loop weer als een kievit. A.s. dinsdag terug voor nacontrole en denk ook uitslag. Dat soort dingen worden altijd naar pa opgestuurd.

Suus, ik kreeg bericht ook, ga er bezwaar tegen aantekenen want heb vorig jaar tot twee keer toe alle gegevens die ze vroegen naar hen opgestuurd en ben er nu een beetje klaar mee eerlijk gezegd.
Even een blij bericht:

Laurens loopt al de hele dag zonder luier, heeft al 5x op het potje geplast! Kwam met een droge luier uit bed (ik heb geen zin in een nat bed, en hij heeft nog een ledikant dus kan er niet uit). Hij zei net: ik moet poepen. Maar hij was te laat bij het potje, dus klein drama in z'n broek (meuren zeg!!). Toch heel knap dat ie het aangaf, want dat was echt voor het eerst qua poepen.

En nu doorzetten natuurlijk. En de dweil bij de hand houden, want het wordt minder mooi buiten dus gaan we weer naar binnen

Einde blij bericht.
Hier net drie keer poep op de pot
quote:amalia schreef op 10 juni 2008 @ 18:26:

Even een blij bericht:

Laurens loopt al de hele dag zonder luier, heeft al 5x op het potje geplast! Kwam met een droge luier uit bed (ik heb geen zin in een nat bed, en hij heeft nog een ledikant dus kan er niet uit). Hij zei net: ik moet poepen. Maar hij was te laat bij het potje, dus klein drama in z'n broek (meuren zeg!!). Toch heel knap dat ie het aangaf, want dat was echt voor het eerst qua poepen.

En nu doorzetten natuurlijk. En de dweil bij de hand houden, want het wordt minder mooi buiten dus gaan we weer naar binnen

Einde blij bericht.

Dat gaat stukken beter dan gisteren

Voor laurens kei goe gedaan!
quote:Star schreef op 10 juni 2008 @ 18:32:

Hier net drie keer poep op de pot Ook al zo,n knapperd, Kei goe gedaan Ceetje
Mal, dat klinkt als een sprankje hoop op de groep.

Hoop dat je gauw terechtkunt met je vragen!

Heeft J. weer een aanvalsvrije dag? En hoe ging het met werken vandaag?

Leuke conversatie met Ceetje! :-)

En goed van de poepjes en plasjes op het potje!!

Haha Bridges, cranio sacraal therapeut. Zal wel door de vermoeidheid komen? Ik hoop dat het helpt, voor haar en voor jullie!

Amalia, je bedoelt of we geklust (ook erg he, Cin) hebben?

Zo'n beetje wel ja. Nog wat koudwatervrees, laten we het daar maar op houden. Ga met een baal tampons op reis.

Nou doewie, tot de 22e (en anders tussendoor in een internetcafe)!!
Oja Suze, de buurt vonden we niet super. Door de tuin met name hadden we interesse. Dat heeft dit huis niet.

Ga je dit weekend al over?? Zoja, heel veel succes!!

(moet er even niet aan denken als je het over al die dozen hebt..)
Compu goeie reis en veel plezier!

Zo, ik zie hier wat poep en plas verhalen: had ik al gemeld dat mijn dochter gewoon zindelijk is? Ook 's nachts nu. Ze heeft nog wel luier om maar die is dus droog 's morgens. Men, wat een genot!

Na, ik ga dr ff in bad doen. Morgen werken dus geen tijd maar tot snel dames (en wonderkinderen)!
Nouja genot... Ik stond vanmorgen met mijn koter en nichtje in de Blokker, beiden zonder luier. Zegt Fenne: ik moet poepen.

Wat een geNOT. Gelukkig kon ze het ophouden en spontaan hoefde ze thuis niet meer natuurlijk. Maar ik vond het wel schrikken hoor!!

Compu, Suze gaat pas 1 september verhuizen, ongeveer.

Fijne vakantie!!!!
Nog erger amalia 15 oktober pas... 1 sept de sleutel maar dan moet er ng van alles voor we verhuizen badkamer en verf technisch zeg maar
Nou, en dan nu al 40 dozen kwijt Goed gedaan. Wanneer gaan jullie je huis te koop zetten? Welke prijs?

Spannende film op RTL7!
Heb je die dozen in de opslag? Is duur joh!!! Ik dacht; valt wel mee. Maar als je al die weken bij elkaar optelt kom je op een heleboel euries. Zorg dat je die bij je huisprijs erbij krijgt
quote:bambino schreef op 10 juni 2008 @ 19:09:

[...]

Ook al zo,n knapperd, Kei goe gedaan Ceetje Kei goe
Zo, knappe juul, Laurens en Ciara zeg! Hier blijven we braaf stickeren maar ik hou die luier maar aan. Straks is vent ook 2 weken vrij en dan moet hij af. Vind het ook wel eens mooi geweest.

haha vriend ging gisteren luiers kopen. Moest even erbij om tot 25 euries te komen want dan kregen we 5 euro korting op boodschappen. (jaja ik is kortinggeil...) Komt hij thuis met een pak 4+ luiers! Ties draagt 5+ en Fieke 2. Kerels... Heb er erg om gelachen!
Mmmm Amalia, sanitaire stress bij de Blokker. Da's niet relaxt winkelen... Zag laatst een auto op de vluchtstrook waar met spoed een klein jongetje uit gesleuteld werd om te plassen of poepen. Blij dat mijn kind nog niet zindelijk is. Ik stel het zo lang mogelijk uit

Is gewoon de kift natuurlijk ... Way to go Julia en Ceetje!! Hier al wel de nodige plassen op het potje, nog geen poep. Laatst wel bijna - zohee, dat was vies!

Ooh, jullie ook gezeik met de belasting over de kinderopvangtoeslag over 2006? Hier precies hetzelfde verhaal. Sukkels (nee, jij niet hoor Ris!)... Krijg over 2007 gelukkig wel weer een heuleboel terug binnenkort, erg fijn.

Bridges, ik herinner me idd nog dat jullie met Ties naar de dinges waren. Hopen dat het voor Fieke ook zo goed werkt! Babyjongetje heeft een nogal aparte naam, ik zet 'm wel even in het namentopic op de groep (herkenbaarheid...). Denk volgende week even langs, ze is nu nog erg aan het bijkomen. Moet ook nog een kraamcadeau bedenken. Wat had jij nou laatst ook alweer voor jouw vriendin?

Jin, HEMA online goes international - cool!

Suus, donderdag daten goed plan. Weer eens even praten zonder buiten adem te zijn O, en had ik al gezegd dat je geweldig bezig bent?

Juud, 250 euri voor die mousebusters?! Die komen dan zeker met gouden muizevallen ofzo? Heb je al een goedkopere gevonden?

Compu, veel plezier op Vlieland! (Geweldig eiland, ik krijg meteen helemaal zin om ook wat te boeken die kant op...) Enneh, klus-ze (details hoeven niet hoor; uitslag alleen is prima )!

CD, ow, kleine sloper, die Kevin! Met een peuter in huis sneuvelt er wel eens wat, volgens mij moet je jezelf dat niet aanrekenen hoor. Maar 't is wel zonde natuurlijk. Gemolesteerd speelgoed is het lot van tweede kinderen, zullen we maar zeggen

Star, geweldige dialoog!

Heb menigsverschil met vriend. We zitten elke avond bij Mare 'dr bedje tot ze slaapt. Ik wil dat ze leert om zelfstandig in slaap te vallen. Beter voor haar. En voor ons (lees: voor mijn humeur ). Heb een methode gevonden die me aanspreekt en wil ermee aan de slag. Maar vriend vindt het onzin. Volgens hem geeft ze zelf wel aan wanneer ze eraan toe is om zelfstandig in te slapen.

Wat vinden jullie? En ben ik eigenlijk de enige die elke avond in het donker een half uur een klein handje zit vast te houden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven