Good Luck!
woensdag 11 juni 2008 om 07:53
fijne vacantie compu, geniet ervan.
Bridges: Klinkt als een zeer geslaagde dag, Ik heb hier al een week een kaart voor Fieke klaar liggen, slordig....
Ellen: 40 verhuisdozen, jemig dat zijn er een heuleboel. Waarom zet je ze in de opslag?, geloof dat ik dat deel niet helemaal begrijp. Wouw dat is een rappe meid: Kei goe Juul
Bridges: Goed van je dat je naar de dingesdokter gaat met Fieke, hopelijk helpt het voor jullie en de kleine meid.
Geweldige foto overigens van Ties in zijn Oranje-outfit
Star: dus jij stiefelt weer als een kievit, geneest best snel.
Hel: Hier doen we dat dus niet. Juul heeft het geprobeerd om dat soort "fratsen"uit te halen, maar daar zijn we dus mooi niet ingetrapt . Dat was best wel lastig, een brullend kind is nu eenmaal niet goed voor mijn gemoedstoestand, maar na een paar weken conseqwent zijn, was het goed. Ik denk wel dat het goed is dat je ermee aan de slag gaat, want zoiets kan echt jaren duren.
ohhh er is hier wat wakker en roept Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en als het niet snel genoeg gaat lieffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, haha rennen we natuurlijk gelijk
Bridges: Klinkt als een zeer geslaagde dag, Ik heb hier al een week een kaart voor Fieke klaar liggen, slordig....
Ellen: 40 verhuisdozen, jemig dat zijn er een heuleboel. Waarom zet je ze in de opslag?, geloof dat ik dat deel niet helemaal begrijp. Wouw dat is een rappe meid: Kei goe Juul
Bridges: Goed van je dat je naar de dingesdokter gaat met Fieke, hopelijk helpt het voor jullie en de kleine meid.
Geweldige foto overigens van Ties in zijn Oranje-outfit
Star: dus jij stiefelt weer als een kievit, geneest best snel.
Hel: Hier doen we dat dus niet. Juul heeft het geprobeerd om dat soort "fratsen"uit te halen, maar daar zijn we dus mooi niet ingetrapt . Dat was best wel lastig, een brullend kind is nu eenmaal niet goed voor mijn gemoedstoestand, maar na een paar weken conseqwent zijn, was het goed. Ik denk wel dat het goed is dat je ermee aan de slag gaat, want zoiets kan echt jaren duren.
ohhh er is hier wat wakker en roept Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en als het niet snel genoeg gaat lieffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, haha rennen we natuurlijk gelijk
woensdag 11 juni 2008 om 08:10
Oh Hel, ik zou het echt nu de kop indrukken hoor! Vrienden van mij hebben een kindje van ruim 5 en zitten al ruim 5 jaar aan zijn bed. Ze vinden het zelf ook niet meer leuk, hebben al vanalles geprobeerd maar zich er nu toch bij neergelegd dat het nu eenmaal zo is. Ik denk dat een kind niet op een dag zegt: en nu mag je weg, daaahaaag. Ik heb het echt tot mijn 12e nog geprobeerd te rekken. Was bang in het donker, wilde niet alleen zijn. Niet dat mijn ouders erin meegingen, maar het leek me wel steeds een lastige strijd voor ze.
Goed, hier mijn mening want je vroeg ernaar
Een goeiemorgen trouwens
Bam, stuur je me die rekening nog??!!!!???
Even kijken of Tobias en Mare nog zo retegoed gaan in de poule. Oja, wie doen er niet mee trouwens? Gijs niet geloof ik, en wie nog meer?
Goed, hier mijn mening want je vroeg ernaar
Een goeiemorgen trouwens
Bam, stuur je me die rekening nog??!!!!???
Even kijken of Tobias en Mare nog zo retegoed gaan in de poule. Oja, wie doen er niet mee trouwens? Gijs niet geloof ik, en wie nog meer?
woensdag 11 juni 2008 om 09:49
Veel dank voor jullie meningen Bam en Amalia, die passen in mijn straatje dus ik neem ze zeker mee in het grote einddebat met vriend
Aaaaah, liefie, wat schattig Bam! Dat zeg jij zeker altijd tegen hem?
Ik ben vanochtend helemaal vergeten Mare een luier om te doen, echt bizar. Ik realiseerde het me ineens toen ik bij kantoor van de fiets af stapte. KDV gebeld en ze zouden haar er meteen eentje aan doen. Zullen wel denken: ontaarde moeder
Okee, aan de arbeid...
Aaaaah, liefie, wat schattig Bam! Dat zeg jij zeker altijd tegen hem?
Ik ben vanochtend helemaal vergeten Mare een luier om te doen, echt bizar. Ik realiseerde het me ineens toen ik bij kantoor van de fiets af stapte. KDV gebeld en ze zouden haar er meteen eentje aan doen. Zullen wel denken: ontaarde moeder
Okee, aan de arbeid...
woensdag 11 juni 2008 om 09:58
Mare maakt een knutselwerktje op 't kdv Bam. Van mij krijgt 'ie er een hele foute lieve-papa-kaart bij, en ontbijt op bed. Dan vind ik het wel weer mooi. Ik heb met moederdag helemaal niks gehad van hem, niet eens uitgeslapen, dus ik vind dit eigenlijk al veel te veel . Bovendien is 'ie over twee weken jarig en te veel verwennerij is nergens goed voor
woensdag 11 juni 2008 om 10:56
woensdag 11 juni 2008 om 11:43
WOEOEOOEHAAAAA!!! Krijg net van lief voor ons 5 jarig huwelijk (20 juni) een lang weekend ROME!!!!! We vertrekken morgen al! (daarom deed mn moeder zo gek Bam, dat ze langs wilde komen en bla bla bla. Ze komt de kinderen dus halen! Ik kon dus sowieso donderdga niet bij je langs). Helemaal top!!!! Super.
Ik zal aan jullie denken
Wat denken jullie; is het handig om vrijdag in mijn Holland shirt in Rome in een bar voetbal te kijken ?
Ik zal aan jullie denken
Wat denken jullie; is het handig om vrijdag in mijn Holland shirt in Rome in een bar voetbal te kijken ?
woensdag 11 juni 2008 om 12:06
WOW Amalia, wat gaaf! En oppas en alles geregeld?! Vette bonuspunten voor Amaliman!
Verder ben ik natuurlijk stikjaloers dus vandaar het advies om er vrijdag ook nog een oranje pruik bij op te zetten
Ha, dat wordt even snel een kekke lang-wekend-rome outfit bij elkaar graaien!
He gets Mal, griep en deadline is geen goede combi. Sterkte!
Verder ben ik natuurlijk stikjaloers dus vandaar het advies om er vrijdag ook nog een oranje pruik bij op te zetten
Ha, dat wordt even snel een kekke lang-wekend-rome outfit bij elkaar graaien!
He gets Mal, griep en deadline is geen goede combi. Sterkte!
woensdag 11 juni 2008 om 12:15
Poeh Hel, ik dacht dat ik tot lang bij Ceetje had gezeten, maar doe het nu gelukkig al een tijd niet meer, werd er helemaal gek van dus kan het me goed voorstellen.
Ze is m.i. nu echt oud genoeg om zelf in slaap te vallen. Lukt het overdag wel? Ben het met je eens dus
Poep op pot is inderdaad vieeeeeeees. Verschoon liever een luier. Niks aan zo billen afvegen
Amaal, goede vent zeg! Leuk, veel plezier!!!
Mal, beterschap lieverd
Cas deed mee in plaats van Gijs. Nu wel aangepast
Ze is m.i. nu echt oud genoeg om zelf in slaap te vallen. Lukt het overdag wel? Ben het met je eens dus
Poep op pot is inderdaad vieeeeeeees. Verschoon liever een luier. Niks aan zo billen afvegen
Amaal, goede vent zeg! Leuk, veel plezier!!!
Mal, beterschap lieverd
Cas deed mee in plaats van Gijs. Nu wel aangepast
woensdag 11 juni 2008 om 12:28
Hoe ging die overgang dan bij Ceetje Star, met dat slapen? Cold turkey of had je Een Plan? En duurde het lang?
Jah, staand poepbilletjes afvegen - ik vind het niks. Hoe doe je zoiets een beetje handig? En dan moet je daarna die pot nog uitschrapen en schoonmaken... Gedoe.
Dat was trouwens niet zozeer het probleem bij Mare 'dr bijna-op-de-pot-poep-avontuur. Het was BIJNA op de pot maar HELEMAAL in de broek (ik heb 'm met poep en al weggegooid, tot grote woede van dochter, erg he...).
Jee, die Amalia, gaat zomaar even een weekend naar Rome.... Waar gaan jullie logeren?
Jah, staand poepbilletjes afvegen - ik vind het niks. Hoe doe je zoiets een beetje handig? En dan moet je daarna die pot nog uitschrapen en schoonmaken... Gedoe.
Dat was trouwens niet zozeer het probleem bij Mare 'dr bijna-op-de-pot-poep-avontuur. Het was BIJNA op de pot maar HELEMAAL in de broek (ik heb 'm met poep en al weggegooid, tot grote woede van dochter, erg he...).
Jee, die Amalia, gaat zomaar even een weekend naar Rome.... Waar gaan jullie logeren?
woensdag 11 juni 2008 om 13:12
Ik heb geen idee Hel, waar we zitten. Toevallig vanmorgen (voordat ik dit dus wist) wel een linnen broek en 2 shirtjes gescoord in het dorp, dus die kan ik mooi aan terwijl ik flaneer met 26 graden door de Roomse straten
Oja, ik had ook een te late poeper hier. Of eerder een te vroege, maar te laat gezegd. Hmm, die broek heb ik wel in de was gegooid. Was ook net nieuw haha. tja, billen vegen, lastig. Hier nog niet echt een kleffe drol op de pot gehad (het is ook van die zachte drek, helemaal lastig), maar ik stel me voor: stukje keukenrol erin, en voorover bukken bij het vegen zodat je het vanachter kan schoonmaken.
Hahaha, is hier niet een leuk topic over te openen ?
Ik ga me even inlezen in Rome....
Hoest met het voetje Star?
Oja, ik had ook een te late poeper hier. Of eerder een te vroege, maar te laat gezegd. Hmm, die broek heb ik wel in de was gegooid. Was ook net nieuw haha. tja, billen vegen, lastig. Hier nog niet echt een kleffe drol op de pot gehad (het is ook van die zachte drek, helemaal lastig), maar ik stel me voor: stukje keukenrol erin, en voorover bukken bij het vegen zodat je het vanachter kan schoonmaken.
Hahaha, is hier niet een leuk topic over te openen ?
Ik ga me even inlezen in Rome....
Hoest met het voetje Star?
woensdag 11 juni 2008 om 14:21
Haha, poep in het potje, gets!
Ik ben blij dat Kevin gewoon op de brilverkleiner zit op de wc!
Al heeft ie nog niet gepoept op de wc, dat doet ie nog in de luier. Hij wil dat niet op de wc doen nog.
Doet al wel veel plasjes op de wc, dus dat is goed. Alleen geeft ie het nog niet altijd aan, ja, als tie aan het plassen is, dan zegt ie dat.
Maar ik zet hem standaard met elke luierverschoning op de wc, en dan doet ie 9 van de 10x een plas!
Dat potje vond ik maar onhandig, dus die staat buiten.
Maar knap hoor dat sommigen al zo ver zijn met de zindelijkheid!!!
Haha Hel, waren ze vanmorgen nog niet te laat met de luier dan? En idd, dat zelf in slaap komen zal ze toch moeten leren... ik heb het bij Kevin ook een poosje gedaan (een weekje ongeveer) toen hij van kamer verhuisde, maar daar ben ik dus ook mee gestopt na een week. Werd er gek van! En dat kost even wat tranen, maar dat houdt vanzelf op! Hier tenminste wel!
Ik ben blij dat Kevin gewoon op de brilverkleiner zit op de wc!
Al heeft ie nog niet gepoept op de wc, dat doet ie nog in de luier. Hij wil dat niet op de wc doen nog.
Doet al wel veel plasjes op de wc, dus dat is goed. Alleen geeft ie het nog niet altijd aan, ja, als tie aan het plassen is, dan zegt ie dat.
Maar ik zet hem standaard met elke luierverschoning op de wc, en dan doet ie 9 van de 10x een plas!
Dat potje vond ik maar onhandig, dus die staat buiten.
Maar knap hoor dat sommigen al zo ver zijn met de zindelijkheid!!!
Haha Hel, waren ze vanmorgen nog niet te laat met de luier dan? En idd, dat zelf in slaap komen zal ze toch moeten leren... ik heb het bij Kevin ook een poosje gedaan (een weekje ongeveer) toen hij van kamer verhuisde, maar daar ben ik dus ook mee gestopt na een week. Werd er gek van! En dat kost even wat tranen, maar dat houdt vanzelf op! Hier tenminste wel!
woensdag 11 juni 2008 om 14:23
Zo hier is nr 2 in de algemeen lijst En dat voor een kleine peuter..
Zegt Naatieman, toen ik heel trots zei dat Tobias goed bezig was in de pool, ach.. als je zo 2 wedstrijden helemaal fout hebt, sta je weer onderaan. Tss.. gewoon jaloers..haha...
Zo Cin, laatste les week alweer? Dat is snel! Wanneer is het zomervakantie bij jullie dan? Hier pas 21 juli, echt laat!
Compu, veel plezier op Vlieland.
Bridges, ik hoop dat het helpt bij Fieke en dat jullie dan lekker allemaal uitgerust zijn!
Ahh CD dat is dan wel weer heel schattig van Kevin dat hij vraagt of hij telisie mag kijken!
Helen gefeliciteerd met je vriendin! Verder wel alles goed? En hoe heet hij?
Haha die Ceetje! Geweldig met haar pluister! Wat kletst ze al super goed zeg!
Amalia, wat super goed zeg! Hopen dat het zo goed blijft gaan. Hier wordt er heel hard nee nee geroepen als de wc of potje in zicht komt.
Amalia, wat supergaaf, naar Rome en zo snel al! Ik zou lekker met je oranje shirt gaan..haha..
Lekker Jinny, Hema online.. niet goed voor je portomonnee, denk ik.
Wat??? Julia zindelijk? Wauw ik is jaloers!
Zo Juud, dat is een geld 250 euro! Wat gaat die man daar allemaal voor doen dan?
Ah Bam dat kan je toch niet weerstaan? Liefieeeeee??
Hier maakt het kdv een knutsel voor vaderdag, dus ik doe er niet aan. Naatieman wilde een lcd tv voor vaderdag Die is even op zn hoofd gevallen, gek!
Mal balen dat je griep hebt en dan ook nog een vervelende deadline..succes meid
Zegt Naatieman, toen ik heel trots zei dat Tobias goed bezig was in de pool, ach.. als je zo 2 wedstrijden helemaal fout hebt, sta je weer onderaan. Tss.. gewoon jaloers..haha...
Zo Cin, laatste les week alweer? Dat is snel! Wanneer is het zomervakantie bij jullie dan? Hier pas 21 juli, echt laat!
Compu, veel plezier op Vlieland.
Bridges, ik hoop dat het helpt bij Fieke en dat jullie dan lekker allemaal uitgerust zijn!
Ahh CD dat is dan wel weer heel schattig van Kevin dat hij vraagt of hij telisie mag kijken!
Helen gefeliciteerd met je vriendin! Verder wel alles goed? En hoe heet hij?
Haha die Ceetje! Geweldig met haar pluister! Wat kletst ze al super goed zeg!
Amalia, wat super goed zeg! Hopen dat het zo goed blijft gaan. Hier wordt er heel hard nee nee geroepen als de wc of potje in zicht komt.
Amalia, wat supergaaf, naar Rome en zo snel al! Ik zou lekker met je oranje shirt gaan..haha..
Lekker Jinny, Hema online.. niet goed voor je portomonnee, denk ik.
Wat??? Julia zindelijk? Wauw ik is jaloers!
Zo Juud, dat is een geld 250 euro! Wat gaat die man daar allemaal voor doen dan?
Ah Bam dat kan je toch niet weerstaan? Liefieeeeee??
Hier maakt het kdv een knutsel voor vaderdag, dus ik doe er niet aan. Naatieman wilde een lcd tv voor vaderdag Die is even op zn hoofd gevallen, gek!
Mal balen dat je griep hebt en dan ook nog een vervelende deadline..succes meid
woensdag 11 juni 2008 om 14:24