Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
LCD TV Die heeft een paar molewieke gezien zeker naatie?

Hij is gewoon jaloers naatie, mannen

Hier wordt ook geknutseld op de psz, maar ik vind het zelf ook wel leuk om te doen. Dus hebben we vanmorgen een heel groot schildersdoek gehaald en hebben we Juul zijn handjes en zijn voetjes op het doek gemaakt, ziet er best kunstig uit. Alles zat onder, maar goed dat mocht de pret niet drukken.

Nu ligt dat ding te drogen en dan verhuis ik hem zo naar de buren, want hij is zo groot dat ie nogal opvalt als ik hem verstop, hahaha

en ik heb een fotoalbum gemaakt (digitaal) met papa en juul momenten. het fotoboek heet dan ook Mijn papa & ik..

Heb ik er nog kleurplaten in laten drukken, die gaat Juul dan nog kleuren, heeft Juul toch wel een te gek vaderdag kado dacht ik zo.. ( nu hopen dat het album op tijd klaar is)..

Cd: goed van twan zeg!!
Even proberen een foto te plaatsen....

Lukt niet dus... nou ja, hier is de link van het bedje, alleen komt hij niet bij deze zaak weg. En ik heb hem een stuk goedkoper!!!!!

peuterbed
Hel: ik zou het ook afbouwen... Hier doe ik het soms, als Ties 's nachts wakker wordt, en dan nog loop ik soms eerder weg, zonder iets te zeggen. Hij pikt het wel. Tsja op een gegeven moment kan ik me voorstellen dat het mooi is geweest. Welke methode heb je gelezen?

CD: Goed van twan zeg!

Amalia: zou amaliaman scoort goede punten! Rome, lekker zeg!!! Ga zo door voor hem zou ik zeggen!

Jemig die Tobias! Knappe kerel!

Bam: hope was de braderie eigenlijk? Succes?
Leuk bedje Cd. Volgens mij heeft max ook zoiets.

en waar heb je hem dan wel vandaan?, klinkt goed een stuk goedkoper..
Ik heb hem via Ollibolly.nl

Dit was een showmodel voor beurzen, dus vandaar dat ie goedkoper was. Stond toen op marktplaats.

Nu alleen nog een goed matrasje voor erin!
Ik kijk ook op marktplaats, maar duurt eeuwen dat mensen eens terug mailen, en dan ook geen foonnummer erbij.

ohh shit volgens mij gaat het regen

ff wat redden
Ha, ik zocht ook al tijden op MP. Heb toen gewoon een zoekwekker ingesteld met wat trefwoorden!

Erg handig en zo kreeg ik steeds de nieuwste resultaten, zo vergat ik het ook niet telkens om te zoeken.
O, wat knap al die zindelijke kindjes! Zo ver is Mr J nog lang niet. Hoewel hij het wel fijn vind om zonder luier rond te lopen. Gisteren kwam hij uit bed in zijn tshirtje en luier, doet hij beneden zelf zijn luier uit en legt hem op de vensterbank; zo van daar hoort ie.

Pfff ben echt beroerd. Jonathan is net thuis dus heb de teletubbies maar op gezet. Morgen kon ik de hele dag thuiszorg regelen en vrijdag gaat hij weer naar het KDV, dan hoop ik dat het snel beter gaat. Ziek zijn met een kind is echt onhandig. Als M thuis is ga ik weer lekker naar mijn mandje.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik moest trouwens erg hard lachen om Ceetje, haha, wat een bijdehandje
Wat vervelend Mal, ziek zijn met kind is idd echt niet leuk. Fijn dat je morgen en vrijdag wat hebt kunnen regelen in ieder geval! Hopelijk knap je snel op. Lukt het wel met je deadline?
Ik heb vanmorgen 2 uurtjes gewerkt, toen ging het echt niet meer. Nou probeer ik vanavond nog een uurtje en dan morgenvroeg een uurtje en dan hoop ik wel dat het af is.
Volgepropt met Imodion ofzo Mal? Voel je je misschien wat beter als je niet meer naar de wc hoeft.
Misschien ben je niet lekker omdat de Teletubbies aanstaan Mal? Flauw.

Neeeee, man is echt normaal niet zo romantisch. Tssss. Ben ook echt helemaal van de kaart.

Ondertussen nog geen letter gelezen van wat er in Rome te doen is. Ik ben alleen maar aan het opruimen, gras maaien en schoonmaken. Oja, en 2 kinderen vermaken, al is daar nu mijn moeder voor gekomen. Ik moet zelfs nog mijn tas pakken! Gekkigheid.

Nu nog snel even spinnen, want anders komt daar niets van deze week.... En dan: Rome we komen!!!
hmmm, spannende wedstrijd ofzo?

Fijn weekend alvast
Ja jij ook! Enjoy!!!
Goedemorgen!!

Mal, alweer wat opgeknapt?

Amalia: Veel plezier!!

Ik zal een spieken op die site CD.
Morguh! Uit je bed gevallen Bam?
Jah
goedemorgen allemaal
Morgen! Na een goede nacht (d.w.z. 2 voedingen) houden wij lekker pyjama ochtend en heb ik even de tv als oppas ingezet ! Lekker rustig dagje vandaag dus wel fijn!

Amalia: veel plezier!!!

Compu: was vandaag niet de dag?

Bam: braderie?

Mal: vandaag iets beter? Lukt het met dead-line? hoop het voor je...
TV als oppas, tsssssk

Haai Enka! Hoe is het met peuterpuber en puppenpuber?

Deed het zeer Bam?
Hai Enka!

Hel: ik had een boek besteld via www.studiokoekepeer.nl , de grote familie van kleine vogel. En idd een naamslinger. Doe ik via mijn nichtje, die werkt op een dagopvang voor gehandicapten. Wil het wel voor je doen en dan opsturen maar die gehandicapten zijn niet het vlotst hoor...Maar volgens mij had Mamax er eentje via het internet, ff zoeken anders.
Braderie?
quote:Star schreef op 12 juni 2008 @ 09:53:

TV als oppas, tsssssk

Haai Enka! Hoe is het met peuterpuber en puppenpuber?

Deed het zeer Bam?Nee, voordeel van vetkussens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven