Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmmm wordt tijd dat ik een nieuwe smiley uit mijn hoofd ga leren...
Compu, fijna vakantie!!!!!!!!!!!

Amalia, inderdaad dikke bonuspunten voor Amaliaman. Wow, enjoy!

Mal, fijn dat de opdracht klaar is!

Enka, ben benieuwd naar het paard. Hoe bevalt het als getrouwde vrouw?

Applaus voor alle (bijna) zindelijke kindjes!

Wij zijn hier met project grote bed bezig. Sinds twee dagen slaapt meneer in het grote bed, maar hij vindt het echt heel gek dat hij eruit kan. Ik pluk hem overal vandaan zodra hij moet slapen. En gisteren had ie al zijn speelgoed in bed gelegd... Maar ja, het is einde ledikant geworden en dat moet nu want hij is

a. te groot

b. moet dochter van Hoog Bezoek in het ledikant als ze hier is
quote:Star schreef op 12 juni 2008 @ 13:20:

Gewoon iemand voor mij inhuren, da's wel helemaal luxe

Dat is een heel lang proces geweest en ik heb lang moeten nadenken of ik dat wel de moeite vind (we lopen hier alleen maar achter de feiten*) aan en dat is voor het eerst in mijn hele leven hoor!

* feiten=plakzooi
Gheghe, dochter kruipt vast bij oudste zoon in bed, wedden

Gaat het s' nachts wel goed? Dan blijft hij er gewoon in?
quote:Jinny schreef op 12 juni 2008 @ 13:23:

[...]

Dat is een heel lang proces geweest en ik heb lang moeten nadenken of ik dat wel de moeite vind (we lopen hier alleen maar achter de feiten*) aan en dat is voor het eerst in mijn hele leven hoor!

* feiten=plakzooiIk denk dat het heel erg mee zal vallen als ze er eenmaal is. Scheelt je toch best veel tijd.
Bergje geld gaat hier naar de poets haha, sorry Bridges, geen geheime sok onder het matras hier!

Star, na een uur Thomas is het weer tijd voor een schoonmaak dus verwacht geen enorm blinkend huis hoor. Leven en laten leven is het motto hier :-). Heb jij een prenatal in de buurt en zo ja kom je daar nog?

Bam, jammer dat de braderie geen succes was. Stond je daar met een kraampie?

Enka, alle mensen die in het buitenland wonen missen de hema, vooral omdat het zo praktisch is en er geen vergelijkbare winkel bestaat.
quote:Star schreef op 12 juni 2008 @ 13:24:

Gheghe, dochter kruipt vast bij oudste zoon in bed, wedden

Gaat het s' nachts wel goed? Dan blijft hij er gewoon in?

Hij lag ook al ergens op de grond....

Logeerkamer is op een andere verdieping als waar wij slapen (logeerkamer in kelder, wij op eerste verdieping), dus als ze van hindernissen houdt...
haha Jin wij lopen ook achter plakzooi troep rommel feiten aan, daarom zoe ik ook oplossing zodat het in ieder geval opegruimd eruit ziet. Ik bedenk wekelijks nieuwe ideetjes die bridgesvriend meteen weer afwijst. Heerlijk ritueel hier waar we beiden lol aan hebben haha! je moet toch wat!

Heerlijk hoor een poets1 Als het een goede is tenminste!!!

Pyjamaochtend is lang en breed voorbij dus moet er echt aan geloven ben ik bang... aankleden... :(
Ik heb het nogg nooit gehad, maar ik kom zo weinig aan dingen toe op het moment en dan komt Jinnyman thuis en gaat gelijk weer allemaal dingen schoonmaken en dat wil ik niet want die vent werkt al zo hard, en we zijn veel te moe en ik heb helemaal geen achterban en ik vond dat er hier wat moest veranderen en dat het evenwicht wat echt zoek is weer wat herstelt, vandaar dat ik een advertentie heb gezet. Ik ben benieuwd. Ik ken jullie spelletje haha.
Goed gedaan hoor meid! Je doet het super met twee kids, buitenland, man etc!
Nou nu ga ik echt maar want er moet er zo haast wel weer een wakker worden gok ik!
Doeidoei!
Hmmm vriend lijkt deze keer wel oren te hebben naar mijn idee. Wat moet ik dan volgende week in godsnaam doen! Straks hebben we opeens tijd over om te scrabbelen of zo!
poetsen
Goed zeg Jinny, is het iemand waar mee het wel mee klikt denk je? En voor hoeveel uur per week komt ze?
quote:bambino schreef op 12 juni 2008 @ 15:15:

poetsen Gatver bam, ga je mond spoelen! Niet zo vloeken!!!
Zo dat is wel lekker Jinny een poetsmadam! Tja wij mogen niet klagen, mijn schoonmoeder komt op dinsdag altijd oppassen en doet dan ook het hele huis (hebben we nooit om gevraagd, maar zij vind het nooit erg om te doen zegt ze)

Lekker hoor Star, als ik het nog kan vinden zal ik je even een kranten berichtje sturen met allemaal Jinny town tips en anders zijn ze misschien wel wat voor jou Jinny.

Bridges, heb je ondertussen al kleren aan?
quote:bridges6 schreef op 12 juni 2008 @ 15:30:

[...]

Gatver bam, ga je mond spoelen! Niet zo vloeken!!!Gaat het toch allemaal lekker glimmen?!
Ja hoor, dat kleerloos is zo'n gedoe hè... Was om 14 uur aangekleed!
ja het is officieel: ik heb alweer genoeg van de regen!

Nog drie kwartier en dan mag ik weer naar de kapper, even mijn pruik laten uitdunnen. En dan is het alweer weekend voor mij.

Cin, is dit dan jou laatste werkweek?
SLIK.

Ik had heel wild mijn haar losgegooid en gesolliciteerd en nu mag ik op gesprek komen. MAAR DAT WAS NIET DE BEDOELING!!!!!
Oh jee, hihi waar wanneer wat?

wel goed voor je ego
Haaallloooo,

Weer wat energie om hier te zijn, was niet zo gezellig een aantal dagen dus kan dan beter ook maar niet hier op het forum aanwezig zijn.

Reden: napijn van trekken kies, en een hoestje erbij sinds maandag die me 's nachts wakker houdt. Dus morgen huisarts bellen want ik weet niet meer wat ik er aan kan doen. En ik ben het zat.

Jin, ha, ha, ik heb heerlijk gelachen om je Hema online bericht

Ha, Thomas in een groot bed! Dat zal inderdaad wennen zijn.

Sollicitatiegesprek? Oei, spannend, duidelijk niet op gerekend zeker? Wanneer en wat voor functie???

Juud, lekker dan, zo'n muizenman. Al een ander gevonden?

Suze, voor Julia! Wat knap van haar dat ze al helemaal zindelijk is. En veertig dozen ingepakt, goehoed!

Mal, hoe gaat het met je?

Bam, nog steeds druk? Leuke uitspraak van Julian

Bridges, hoe gaat het met Fieke? Al iets van verbetering te zien?

Hel, leuk dat je vriendin is bevallen. Al langs geweest?

Over het in slaap vallen van Mare. Ik ben een voorstander van alleen in slaap vallen, zonder handje vasthouden of wat dan ook.

Naatie, hoe gaat het met jou?

CD, leuk peuterbed.

Enka, hoi! Wat leuk dat Thijmen voor zijn (tweede?) zwemdiploma mag. Nog plannen, aankomend weekend?

Star, ha, ha, dat verhaal over die pleisters: slimme dame heb je! Lekker dat je weer goed loopt.

Amaal, wat een verrassing van man! Rome is mooi! Veel plezier.

voor Laurens, ook al zo goed bezig met zindelijk worden (kan hij Lianne niet even aanmoedigen )

Zo ik ga een beetje afsluiten en weer even weekend vieren.

Vervelend Kokos dat je je zo rot voelt en dan ook toch nog napijn van die kies, bah!

dames, als jullie me niet meer zien, FIJN WEEKEND met veel zon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven