Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whoehoe Jin, spannend! Vertel eens meer!!!

Kokos: hopelijk voel je je snel helemaal wat beter!

Enka: fijn weekend alvast met hopelijk zon zon zon!
Goedeavond,

Ben op zoek naar een geluidsfragment van een helikopter, zoals in het begin van Miss Saigon. Iemand een tip? Het mag een ringtone zijn, maar wel gratis (hebberig hè?).

Enka, jullie ook prettig weekend! Verwachten ze meer ?

Het lijkt op napijn van de kies, maar omdat ik al bijna drie weken verkouden ben weet ik het niet meer. Kan net zo goed toch een bijholte of kaakontsteking zijn. Mijn stem heeft het ook bijna begeven; ik kan een hotline beginnen .

De huisarts moet me maar even goed nakijken en bepalen of dit een tandarts/kno-arts probleem is, ik weet het niet meer.

Jin, aaah toe nou, vertel eens wat meer!
Hi Bridge, hoe is 'ie?
Ja gaat wel hoor Kokos. Moe maar verder prima. Meisje heeft het vandaag goed gedaan, heeft voor het eerst drie keer in haar bedje geslapen. Als ik niets doe, valt ze in slaap in de box! Dat heeft ze echt nooit gedaan!!! Ik lijk dus wel een verschil te merken maar misschien is het wishfull thinking...
Da's mooi meid. Nog plannen dit weekend?

(Zoekt weer verder naar helicopter geluid...)
Druk druk druk...

Morgenavond naar kroeg voetbal kijken, mijn vader is dan thuis bij de kinderen. Zaterdag voor het eerst zwemmen met Fieke en daarna ook met Ties. ´s Middags zomerfeest bij het kinderdagverblijf, moet ik helpen. Zondag vaderdag en mijn stiefvader viert zijn verjaardag dus dan gaan we (als het goed is...) bbq-en...
Kokos, kan je niet gewoon het begin van het liedje 'Goodnight Saigon' van Billy Joel nemen?

Bridge, wel gezellig druk!

Star! Je bent geweldig . We hebben wel een CD van Miss Saigon, maar daar staat het bekende helikoptergeluid niet op.

CD Billy Joel heb ik ook, had ik niet aan gedacht. Ik maak een diepe buiging voor je.

Het is al weer negen uur, tijd voor wat drinken.
Alert van mij zo laat op de avond hè?
21 uur laat? tsjemig wat burgerlijk van jou zeg!!! Avond begint net!
Ga ook nog niet slapen heur

Zo in bed naar Drek en Nanny kijken.
goedenavond

Wow Amalia, lekker naar rome!! Gaaf hoor. Hoe was het?

Enka, Thijmen over je heen springen?? Wow wat cool!! Mark springt wel in het water, maar alleen als ik echt voor hem sta. Morgen weer even zelf oefenen. De lessen zijn tot 22 aug voorbij, dus ga ik met mijn moeder.

Kokos, maar even naar de dokter idd. Dit duurt wel heel lang.

jinni. oh zomaar op sollicitatie. Spannend. Je kunt altijd nog zeggen dat het niet is wat je dacht, mocht je echt niet willen. En een poets, dat lijkt mij nou heerlijk!!! Al is het alleen maar voor de wc en de douche. Heb ik zo'n hekel aan. Wc doet man altijd, gelukkig.

alle zindelijke kids; helemaal super!! mark taalt er nog niet naar en ik laat het eerst ook zo. Zou niet weten hoe ik dat anders moet hebben straks met meisje klein erbij.

Mal, balen dat je ziek bent. Thuiszorg is wel erg pretig dan. Heb je lekker bij kunnen slapen?

wow goed bezig suus. Wat een ingepakte dozen zeg!! Heerlijk een opgeruimt huis. Lukt hier ook bijna nooit hoor.

Hel, hier nog iemand die voor alleen in slaap vallen is. Denk dat een kind het nooit aan zal geven dat ie jou er niet meer naast wil hebben (ja tegen de pubertijd;-))

Star, had helemaal over je operatie heen gelezen... Blij dat het goed is gegaan. Leuk man, volgende week naar jinny!! Geniet ervan. haha moest wel lachen om C-tje hoor, bijdehandje

bridg, ik hoop dat Fieke snel lekkerder in haar velletje gaat zitten na het bezoek aan de je-weet-wel-man/vrouw.

haha ik blij dat ik niks met de toeslagen te maken heb!!! Gelukkig zit ik op de inkomsten belasting, stuk prettiger. Maar erg blij dat ik er tot oktober ongeveer vanaf ben hoor;-))

Nou tot zover deze bijdragae. Hier alles goed. Meisje ligt netjes naar beneden en ik mag thuis bevallen!! Vanaf dinsdag dan. Vanavond rommelde het al behoorlijk, dus hoop echt dat meisje me niet zo lang laat wachten als Mark. Kamertje is helemaal klaar. En de meeste kleertjes zijn gewassen en gestreken. Had 2 tassen gekregen, leuk leuk!!! Vanmorgen de kaartjes besteld, dus ws begin volgende week een proefdruk en de enveloppen ophalen. Ik ben er wel klaar voor!

Ik zal snel proberen om een foto op de groep te krijgen, maar zit er nu al weer veel te lang achter, dus die volgt.

groetjes ris
Ik heb nog steeds griep ben er nu wel een beetje klaar mee. En Malman begint nu ook al te snotteren en keelpijn te krijgen dus ik hoop dat hij het niet krijgt. Vroegah was het wel fijn soms om ziek te zijn, ondanks de ongemakken lekker een dag in bed liggen en een beetje nutteloze TV kijken, maar als je een kind hebt en een eigen bedrijfje is het alleen maar heel naar en onhandig. Nou ja, lig nu maar een beetje te internetten in bed want de UPC heeft storing in de buurt. Malman is al helemaal zenuwachtig of het wel verholpen is voor vanavond

Rissie, fijn dat alles zo goed gaat!

Bridge, o, ik hoop dat het heeft geholpen! Fijn dat Fieke wat makkelijker zelf in slaap valt.

Jinny, waar heb je gesolliciteerd?

Enka, zwemt Thijmen dan al los zonder bandjes? wow!!!! succes met de sinterklaasgids! Komen de foto's toevallig uit Utrecht? (ik heb stage gelopen bij een fotostudio die de foto's maakte voor 1 van de grote ketens).

Hel, ik ben een ontaarde moeder hoor. Meestal gaat Jonathan wel alleen slapen maar als het echt niet gaat en hij helemaal overstuur raakt ga ik er wel naast zitten zonder wat te zeggen en als ik mijn hand in het ledikant leg kruipt hij daar tegen aan en valt in slaap. het komt niet zo vaak voor, maar ik zie het nut er niet van in als hij zich helemaal overstuur huilt.

O, ik ben echt jaloers op Amalia, lekker naar Rome!

kokos, beterschap!

Star, Jonathan gaat op schoolreisje naar de kinderboerderij waar zelf een abbo op hebben , maar ja het gaat om het idee. Ik kan alle andere donderdagen wel trouwens, dus kijk maar wanneer Starman vrij is.

Juud, heb je al een goede muizenman gevonden?
Stressed is just desserts spelled backwards
Morguh,

Ris, wat fijn dat je thuis mag bevallen!

Mal, beterschap. Ja, als je een peuter hebt rond lopen wordt het allemaal wat zwaarder, dat merk ik ook. Gelukkig wil Lianne wel naar bed weer 's middags. En soms heb ik geluk dat man al tegen half drie thuis is, omdat de planning niet goed was. Dan duik ik mijn bed in als hij er is.

Vanmiddag heb ik een afspraak bij de ha, om 14.40u. Eerst een aantal vragen van de assistente gehad, waar ik op was voorbereid, dus heb het een beetje aangedikt met hier en daar wat drama er door heen. Toen zei ze:"Oké, vanmiddag heb ik nog een plaatsje". Zo gaat dat dus hier, je voelt je net een koe die gekeurd wordt.

We zullen zien vanmiddag wat de ha er van maakt.

Zit een peuter hier boven bij mij:"In de gloria, in de gloria!!"

En zo lief: ze geeft kusje en knuffeltjes op mijn buik, voor de baby.

Hai!

Joehoe! We zitten weer op "gewoon" één nachtvoeding per nacht! En meisje ligt nu ook alweer een hele tijd te slapen, wat is dat fijn zeg! Straks weer een lachend, uitgeslapen meisje die lekker vrolijk is. Heerlijk!

Tot zover mijn zonnestraaltje van vandaag!!!

Mal: hè wat vervelend dat je nog niet beter bent. Hopelijk wordt Malman niet ziek. En mr. J? Hij pikt het toch niet op hè?

Ris: wat fijn, thuis bevallen! Lekker hoor. Ben je nu al bijna 37 weken dan? Wat gaat de tijd toch snel!!!

Kokos: en wat zei de huisarts? Kan hij iets voor je betekenen?

Jinny: vertel nou eens over je sollicitatie!!!!!
Kokos hoe was het bij de huisarts?

Wat fijn Bridge dat ze het zo goed doet, je was bij de k.... geweest toch?

Mal beterschap!

Ris wat fijn dat je mag thuisbevallen. Heeft Mark een beetje door wat er gaat gebeuren?

Enka wat vond je moeder van het verjaardagscadeau? O nee ze weet natuurlijk nog niet alles.

Jammer Bam dat de braderie zo tegenviel, was dit de 1e keer dat je er stond?

Jin vertel eens wat meer over je nieuwe job, je maakt ons nieuwsgierig... Is de poetsmevrouw al geweest?
CAS SLAAPT DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR!

Goed he? Na ruim een jaar slaapt ie sinds deze week door.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er erg aan moet wennen en ik mis 'm ook wel een beetje 's nachts. Stom he?

Zo, nu kan ik bij gaan lezen.
Ooh heerlijk Cin! Bij Mart duurde het ook een jaar maar wat ben je dan uitgerust als je wakker wordt he? (Tenzij ze natuurlijk te vroeg wakker worden )

Hoe gaat het nu met het huis? Alles rond en wanneer gaan jullie over?
voor Mal! Bah, je weerstand werkt ook niet mee, he? Beterschap!

Spannend Jinny! Waar heb je op gesolliciteerd? Ik ben helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig, ik wil gewoon alles weten. :-)

Oei, oei, oei, Kokos, een kaakholte-ontsteking. AUW! Dat had ik vorig jaar februari (vorig jaar heb ik volgens mij ALLES gehad wat niet deugt ) en dat deed ZEEEEEEEEEEEER. En toen mocht ik ook nog eens niks slikken vanwege de zwangerschap. Nee, niet fijn! Beterschap voor jou ook! Lief hoor, zo'n kusje voor de baby van de grote zus!

Bridges, lekker, 1 nachtvoeding, dat is prima te doen toch? Fijn dat ze het slapen een beetje door begint te krijgen.

Leuke foto's van the gathering bij Amaal! Heerlijke tuin heb je daar ook! Super! Fieke is ook echt een schatje en Berend alweer zo groot ook!

Fijn Rissie, dat je mag thuisbevallen en dat ze goed ligt! Het wordt spannend nu!

Hihi, zo grappig. De dochter van de overburen is er met d'r babytje en altijd als ze komen dan hebben ze ALLES bij zich. Campingbedje, kinderwagen, buggy, kinderstoel, echt ALLES. Deden wij ook toen we alleen Sam nog hadden. Nu pleur ik 2 pampers in een tas en ren naar buiten.

Iedereen kijkt natuurlijk voetbal zo ... behalve Eduard. Die is aan het werk. Arme stakker.

Hihi Enka, al bezig met de Sinterklaasgids! Wauw! Ik wil niet aan Sinterklaas denken, dan moet ik verhuisd zijn. Kan me er NIKS bij voorstellen! En nog meer speelgoed in mijn huis is ook niet echt een optie. Goed man, van Thijmen, lekker zo watervrij! Ik ben benieuwd, volgens mij durft Gijs ook wel maar die heeft al bijna een jaar niet meer gezwommen.

Ik ben trouwens echt een beetje snood .... m'n broer geeft altijd van die loeidure gedrochten van cadeaus, puur om me te jennen. En nu wil ik graag een Nintendo DS maar HIJ denkt dat ik vind dat kinderen geen computerspelletjes mogen spelen (is helemaal niet zo, ze mag alleen niet iedere dag en niet te lang en ze vraagt er ook nooit naar). Dus nu heb ik Sam ingefluisterd dat ze een Nintendo DS wil voor d'r verjaardag en dat heeft ze m'n broer gevraagd. En ik zei nog voor de vorm dat ik dat NIET wilde hebben dus ik gok dat ik zo eind juli, begin augustus wel een DS heb En nu had ik er nog bij bedacht dat ze aan oma de Wii wel kon vragen.

Zelf heb ik een winkel-koopverbod tot aan de verhuizing. (op een paar schoenen na want ik vind de schoenen die ik nu heb zo heerlijk lopen dat ik ze ook in een andere kleur wil )

Lesweken zijn voorbij!!!! JOEHOEHOEHOEPIE!

Ik heb nog wel een herkanser. Die eigenwijze puber moest eigenlijk biologie herkansen want daar hoeft ie maar 1/10 hoger voor te halen maar hij doet Engels want 'daar hoeft ie niet voor te leren'. DIEPE ZUCHT. Laten we hopen dat hij slaagt anders heb ik 'm nog een jaar (niet aan denken, niet aan denken, niet aan denken).

Ok, even posten, straks druk ik op een verkeerd knopje en dan is alles weg.

Wat voor een schoenen heb je Cin?
Hey Juud! Alles goed? Wanneer ben jij ook alweer uitgerekend? (rond mijn UD van Sam destijds geloof ik toch?) Heerlijk zo'n zomerbaby ... echt lekker vond ik dat!

Ja, we zijn helemaal rond! We passeren 26 augustus, geloof ik. Dat moest omdat we anders bereidsstellingsprovisie moesten betalen of zoiets dus dan maar een maand eerder. En dan gaan we 2 maanden later verhuizen. We dachten eerst 1 maand maar bij de gedachte daaraan ga ik hyperventileren dus we nemen wat meer tijd, dan valt tenminste m'n herfstvakantie er ook nog in.

Nu moeten we eens na gaan denken over al die andere emigratiezaken en ook nog over alle verbouwingstoestanden.

Ik zal het plaatje zoeken. Moment.
Deze heb ik nu :

En deze wil ik erbij:

Of zal ik deze nemen? Maarja, die heb ik niet gepast, van die witte weet ik al dat ze passen. Maarja, deze vind ik ook leuk. Hmmm, moeilijk, moeilijk.

Die zijn leuk! Ik pas geen schoenen meer, alleen maar slippers en het was koud vandaag...

Wat ga je dan nog verbouwen? Met kinderen is het ook wel lekker om twee maanden aan te houden, dan gaat het toch altijd langzamer dan wanneer je geen kinderen. Kinderen willen weer eten, slapen of aandacht, gewoon lastig dus .

Ik ben 21 juli uitgerekend. Wat trok je Sam aan? korte mouw of lange mouw?

Jouw man is ook werken, de mijne ook. Lekker saai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven