Hartoperatie wel/niet/wel/niet word er gek van!

19-07-2015 07:50 1174 berichten
Alle reacties Link kopieren
We weten al 3 jaar dat deze operatie komt. Zoon (3) heeft de eerste 3 maanden 3 openhartoperaties gehad en toen onder andere een kunstklep gekregen die niet meegroeit. Vlak na plaatsing had hij al vernauwingen en uiteindelijk hebben ze dat 3 jaar kunnen rekken.

En in mei na de tweede mislukte hartkatheterisatie was het moment dat ze zeiden dat ze de openhartoperatie gingen plannen.. We mochten eerst nog 3,5 week op onze geplande vakantie en gelijk de dag erna hadden we een gesprek met de kinderhartchirurg, een paar dagen later de CT scan en weer een paar dagen later stond de operatie gepland. Die moest toen gecanceld worden omdat zoon te verkouden was.

Donderdag hoorden we dat de operatie opnieuw ingepland was voor maandag en vrijdag zijn we de hele dag in het ziekenhuis geweest voor vooronderzoeken en gesprekken. Einde dag kregen we groen licht en vanavond zouden we dan terug moeten komen. Gisteravond werden we afgebeld. Er is een kindje dat meer spoed heeft.

Logisch natuurlijk. Maar nu weten we weer niks. We zien natuurlijk erg tegen de operatie en hadden ons opgeladen. Alles geregeld want een van ons gaat naast zoon slapen - dat mag tegenwoordig ook op de IC gelukkig - en de ander in het Ronald McDonaldhuis. Beide met werk geregeld enzo.

En nu dus weer onzekerheid. En hopen dat zoon niet weer ziek/verkouden wordt want er heerst van alles. Zoon is deze week thuis van de crèche dus dat scheelt hopelijk en dan maar niet teveel kleine kinderen opzoeken denk ik dan maar.

Wel lekker om het even van me af te schrijven!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
quote:boannan schreef op 23 augustus 2015 @ 12:41:

Dit wil ik toch ook even met jullie delen. Vanmorgen tijdens het verschonen van zijn bed ging Stef zelf kiekeboe doen met de lakens met de schattigste glimlach ooit. Hoe dapper en bijzonder ben je dan?

Dit wil ik toch ook even met jullie delen. Vanmorgen tijdens het verschonen van zijn bed ging Stef zelf kiekeboe doen met de lakens met de schattigste glimlach ooit. Hoe dapper en bijzonder ben je dan?
Stef regelt dus z'n eigen kwaliteit van leven wel even.. Stoere kleine man!
Wat een kleine kanjer
Wat goed, zet 'm op Stef!
Wat lief!
Wat lief en wat een sterke kerel is je lieve kleine mannetje
Wat lief en wat fijn!!!
Wat een kanjer is jullie Stef

Die Stef, wat een veerkracht!

En wat een mega stap om mee te maken. Stef laat zich niet kennen.

Go Stef!

Ach de schat! Wat een bijzonder kind hebben jullie toch !
Stef! Jij gekke, lieve, dappere kiekeboe artiest

Wat een mooi berichtje boannan

Wauw, wat een fijn bericht! Wat een stoer en lief mannetje! Dapper jongetje!
Wat een fijn bericht en wat een heerlijk mannetje heb je toch.

SuperStef geeft de donkere wolk een goud randje.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Wat een fijn momentje moet dat zijn geweest
Mooi Stef, goed gedaan!

Goed zo Stef! Dat ziekenhuis is maar niks natuurlijk, en je moet er zelf wat van maken. Goed bezig man!
Wat goed!
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
It ain't me
Boanan wat moet het verschrikkelijk moeilijk zijn om te zien dat hij zich realiseert dat hij zich niet kan bewegen.

Maar wat je nu schrijft, dat klinkt al zo veel beter dan bijvoorbeeld twee dagen terug! Je zit er natuurlijk zelf continu bovenop en dan is het heel moeilijk veranderingen te zien. Maar het is echt pas een paar dagen terug dat je schreef dat hij nauwelijks contact maakte en nu speelt hij weer een beetje spelletjes en kiekeboe met zijn lakens! Wat een knapperd is hij, go SuperStef
SuperStef

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven