Herfstkids 2007

04-10-2008 13:27 484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De group vind je hier.

Eef is het misschien een idee om die onderste plank naar beneden te zetten, zodat hij daar niet meer bij kan met zijn voetjes. Verder kun je voor de triptrap ook een tuigje kopen zodat ze er niet meer uit klimmen. Vond ik in het begin wel zielig eruit zien maar soms is het gewoon echt nodig en veiliger.

Bibi: Hoe was trijntje? Heb je lekker genoten? Wat fijn dat Britt nu wat beter slaapt op het KDV. Tja en met die knuffels ben ik vanaf dag 1 al aan het slepen van huis naar kdv, naar Go enz enz. Ach volgens mij helpt het inderdaad. Ik heb trouwens ook meteen wat reserve knuffels ingeslagen voor het geval we ze eens vergeten of kwijtraken ofzo. Fijn dat ze in ieder geval weer een stuk beter is. Ik moet die tip van het stomen maar even onthouden, das een goeie als het eens nodig blijkt te zijn.

Wyfke: hier is ook nog altijd veel roze in Anniek haar kleding te bespeuren. Inderdaad ook omdat ze gewoon een meisje is en de mensen dat dan ook kunnen zien. Die kleuren is trouwens wel iets cultureels bepaald. Toen we in Indonesie op vakantie waren vroegen ze elke keer: boy or girl? En ik maar denken, ben je kleurenblind ofzo, aangezien ze best veel roze aanhad. Blijkt dat daar de babymeisjes heel vroeg al een oorbel inkrijgen en men op die manier dus kan zien of het een meisje of jongetje is en dat men echt nooit op de kleuren van de kleding let Wss hebben ze daar gewoon niet de luxe om de kleuren van de kleren op het gelsacht aan te passen ofzo en moeten ze het gewoon doen met de kleertjes wat ze hebben. Of is het omdat de babies altijd alleen maar een luier aanhebben haha. Nee hoor, zal wel met het geloof te maken hebben ofzo.

Net naar de intocht van sinterklaas geweest. Niet dat zij er veel aan heeft, want ze keek meer naar de andere kindjes, maar het was toch wel gezellig en dan had moeders ook weer even een leuk uitje haha. Nu wel een beetje boel moe. Ga ook maar even een dutje doen denk ik, het is tenslotte niet voor niks weekend
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
@Chica: leuk zeg naar de intocht van de sint geweest. Heb wel ff op tv gekeken. Maar wat is het daar dan druk zeg, wel gezellig denk ik hoor. Waarschijnlijk dat onze kindjes er volgend jaar meer aan hebben. Begrijpen ze het allemaal iets beter denk ik.

@Eef: ik denk idd dat je de tripp trapp dan anders in moet stellen. Misschien dat je dit al gedaan hebt.

@Bibi: hoe was het concert geweest? Lekker zeg zo ff een dagje/nachtje voor jezelf. Hopelijk heb je je uurtjes slaap weer wat ingehaald hahaha.

Jee, britt die misschien rs virus of kinkhoest heeft gehad, dat is niet niks toch??

@Wyfke: hier ook, dat mensen soms twijfelen of Evi nu een meiske of een jongetje is. Nu heeft ze weliswaar geen knalroze jasje maar heb het wel subtiel aangepakt door haar een roze dasje en wandjes te laten dragen.

Maarja je blijft het altijd houden, mensen die niet verder kijken...

Morgen vertrekken voor een midweekje naar een centerparcs Heb er zin in, ff ertussenuit.

Hopelijk houden we droog weer.

Tot volgend weekend!
ik heb nog eens goed gekeken maar het probleem is dat hij zijn knie zo draait dat hij op het bovenste plankje steunt en gaat dan staan ik wilde eigenlijk een foto hier toevoegen ervan maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen, het lukt in elk geval niet. (lukt ineens ook op de groep niet meer)

bibi ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad bij trijntje en dat jullie lekker hebben kunnen uitslapen!!!!!!!!!!!!!!

wij zijn ook naar de intocht geweest, was wel leuk maar ze zijn idd eigenlijk te jong om het te begrijpen. hij keek ook naar zwarte piet (die hem pepernoten kwam geven) net als naar ieder ander die hij niet kent.

margreet, veel plezier in center parcs, echt leuk he met die kleintjes!
Hoi meiden!

Pffff het weekend hebben we weer gehad!! Bijna alles leuk en gezellgi hoor. Maar van teveel gezelligheid kun je ook genoeg krijgen.

Allereerst was het concert van Trijntje echt GEWELDIG!! Wat een keel heeft dat mens, op geen onzuivere noot te betrappen.

Verder vrijdags een groot personeelsfeest gehad waar Biep iets te diep in het Champagne glaasje heeft gekeken :-) Dus Sint intocht zag ik de volgende ochtend toch maar niet zitten. Dus met Britt voor de TV gezeten. Zooo grappig, ze ging steeds naar de Sint wijzen en zei OOOOOOOOOPAAAA. Hihihihihi

Zaterdag avond was mijn beste vriendin jarig dus had ik nog een feezie int verschiet. Maar manlief kwam van voetbal terug met een hoornvliesbeschadiging (kluit aarde in oog gekregen, leuk dat voetbal) en kon niets meer zin. op zich geen probleem. Ik Britt naar bed gebracht. Mezelf opgetut voor de volgende stapavond (kvoelde me al weer helemaal 21 ofzo met al dat stappen). Dacht kga Britt nog even een kus geven. kwam die kamer binnen en toen kwam de geur me al tegemoet... KOTS. Lag die lieverd te slapen, geheel ondergekotst! Helemaal koud. Kschrok me nog een ongeluk. Werd niet zo snel wakker enzo, jullie kennen t wel.

Maar goed, kan niet een ziek kind achterlaten bij een blinde! Dus ik snel kadootje gebracht en terug naar huis Balen!

Met Britt alles prima hoor, kotsen was eenmalig gelukkig.

Gister was haar aanstaande jarig (hij is 4 nu) en dus weer een feezie!

Kortom meiden, Biep is uitgefeest voor ffies (allen vanavond nog een koppie koffie en taartje eten bij mn beste vriendin vandaag is ze echt jarig).

Wij hebben trouwens een "nep" triptrap en daar zat al een tuigje bij. Die idd soms echt nodig is :-)
Vandaag zijn we naar het cb geweest! Ze is 600 gram aangekomen sinds de vorige keer (eind augustus) en weegt nu 9570 gram en ze is 77 centimeter lang. Ze kan dus nog wel wat meer eten want ze duikt nu voor het eerst in haar carrière onder de dikke middellijn

We hebben de show er wel gestolen met een huilend en gillend kind. Moest haar van tevoren namelijk wakker maken op het kdv en daar is ze meestal niet echt gecharmeerd van. En dan ook nog twee prikjes, het arme meiske wist niet meer hoe ze het had. Er was ook nog een arts die ik nog helemaal niet kende en die duidelijk een gebrek aan dossierkennis had. Ze had het notabene steeds over Lieke, nou mijn dochter heet toch echt Lucia hoor! Dus het was al met al geen leuke ervaring vanmiddag. Op zulke momenten mis ik het cb uit onze vorige woonplaats, veel deskundiger, persoonlijker en betrokkener. Ik verhuis maar weer terug geloof ik

Die Margreet, lekker een midweekje erop uit met haar gezinnetje! Heerlijk, wil ik ook!!!

Haha Chica, ik zie toch echt duidelijk dat je een dochter hebt hoor, sowieso dankzij haar haar! Goede zaak dat de roze/lichtblauw woede niet overal is doorgedrongen. Eigenlijk ben ik er principieel op tegen en had ik mij voor de bevalling voorgenomen om, als het een meisje was, haar er niet als een zuurstok bij te laten lopen. Maar nu is de verleiding toch groot...

@Bibi: jeetje wat zijn jullie lekker aan het feesten! Is helemaal niet verkeerd toch? Van één avondje leuk op stap krijg je al zo'n energie! Wel jammer dat Brittje misselijk werd, heeft haar vast gewoon even dwars gezeten. Gaat het nu beter?

@Eef: het ziet ernaar uit dat je Jamie beter in een tuigje vast kunt zetten! Die zijn speciaal ontwikkeld voor ondernemende boefjes als Jamie

Leuk dat je naar Sinterklaas bent geweest. Wij hebben dat maar niet gedaan.

Had nog ff een vraagje aan jullie allemaal: hebben jullie kindjes nog wel eens last van eenkennigheid? Lucia begint bij bepaalde personen steevast te huilen, ze hoeven dan echt niet bij haar in de buurt te komen. Het is heel willekeurig, of mensen nou donker of blond zijn, brildragend of niet, bepaalde personen moet ze gewoon niet lijkt het wel. Bij de meeste mensen is ze eerst even afwachtend (zo iemand wordt dan schaamteloos bestudeerd), maar komt ze meestal snel los.
Heej Wyf!

Eenkennigheid ECHT WEL. Tis altijd weer ff wennen voor Britt met andere mensen hoor! En idd bij sommige personen zet ze t al op brullen als ze al in zicht komen. M.n. bij de weeg en meet hulp van het CB, daar moet ze vanaf t begin al niets van hebben (dus bij ons is het altijd feest op het CB met brullen/huilen)

Herken dat heel erg hoor, wat Lucia heeft, die eenkennigheid.

En wat slordig dat die arts haar steeds Lieke noemde.
ja wyfke, wij hebben dat ook steeds op het cb die man heeft het steevast over ze en haar terwijl hij dan zo'n hanekam of een kuif heeft en dan denk ik ook van dat zie je toch??? en je leest je toch ff van tevoren in??? erger ik me ook steeds aan! ik zeg hij iedere keer "hij" als hij het weer over zij heeft enz

de eenkennigheid is hier op het moment een beetje over maar het is wel duidelijk als hij bekenden ziet gaat hij lachen en anders kijkt hij echt zo van: jou ken ik niet, ik ga toch niet lachen! en laatst had mijn zwager een petje op en toen was het ook gelijk niet goed! wij moeten 12 dec weer naar het cb. waren dit de bmr prikjes? daar hebben ze na ongeveer 12 dagen pas last van toch? (als ze er last van krijgen) bij ons zeiden ze namelijk dat we het echt niet later moesten doen omdat hij anders misschien met de kerstdagen last zou hebben of ziek zou zijn!

bibi leuk hoor al die feestjes! ik ga volgende week weer eens weg, we gaan eerst uit eten met de hele familie omdat mijn oma jarig is en daarna nog naar de stad. jamie slaapt dan bij mijn schoonouders dus ik hoef niet perse vroeg thuis te zijn.

ik heb vandaag gekeken voor zo'n tuigje maar die dingen zijn gewoon 30!!! euro, vind ik wel heel duur en hij zit toch nooit alleen in de stoel dus we kijken het nog wel ff aan en zullen de onderste plank eens verzetten. ik weet alleen niet of dat veel zal helpen omdat hij zijn knie op het zitgedeelte zo draait dat hij toch omhoog kan klimmen maar het valt te proberen.
Sorry dames ik had een heel stuk geschreven en het is weg. Ik kom een andere keer terug voor een nieuwe stukje.
Aaaaaaaaaaah WEEKEND!

Heerlijk! Sorry voor de bikkels die morgen nog aan de bak moeten. Maar ik ben OP!

Vandaag hele dag cursus BHV gehad. yep weet weer hoe ik brandjes moet blussen etc :-)

Ben strontverkouden en voel me wrakkig. Ook Britt is goed verkouden geworden de afgelopen dagen. Begint sinds vandaag ook weer goed te blaffen. Maar laat me niet meer verrassen dus ben gelijk aan de Ventolin gegaan. Net d'r moeder. Bij mij slaat t ook meteen op mn longen.

Dus hoop dat ze een goeie nacht heeft. Dan heb ik dat ook! Hoop op de slaapuren van Lucia op dit moment maar verwacht het niet!

Sinds vandaag over op de halfvolle melk. Ze vind het lekker. Zolang ze het natuurlijk warm en in een fles krijgt. Dus prima voor zolang. Ook begonnen met de Vit D.

Eef... dus lekker vanouds aan de stap volgende week! Lekker hoor!!
Ben d'r weer, helemaal uitgerust.

Het was een heerlijk relaxed midweekje zo. Lekker wat zwemmen met Evi, wandelen, genieten van de sauna die in de bungalow aanwezig was. Kortom kan er weer ff tegen.

Evi is nog erger verkouden geworden dan ze al was, nu ook een hoestje erbij, dus ff in de gaten houden.

Vanavond feestje van vrienden. Heb er zin in.

@Bibi: aan de halfvolle melk gegaan. Idd niet de vit.D vergeten.

Hier drinkt evi d'r melk ook beter als ie wat lauwwarm is.

He bibi is britt al uitgehuwelijkt hihihi ;o) ;o)

Gister was haar aanstaande jarig (hij is 4 nu) en dus weer een feezie

@Babymerel: balen zeg, een heel stuk getypt en dan ineens weg.

@Eef: zo'n tuigje is zo te lezen wel erg duur. Dan zou ik ook gewoon ff afwachten en als ie toch nooit alleen zit als ie in de tripptrapp zit, dan kun je hem ook nog gewoon corrigeren als ie van die taferelen uithaalt toch?

@wyfke: is toch niet heel erg als ze onder de middellijn komt op de curve, zoalng ze gewoon eet en lekker in d'r vel zit. Vergis je ook niet in het feit dat Lucia nu meer is gaan bewegen en dus meer babyvet is kwijtgeraakt ws.

Ik kan me trouwens goed voorstellen dat als de cb arts zich meerdere keren vergist het niet leuk meer is. En het was heel fijn geweest als ze zich idd een beetje had ingelezen van te voren. Geen prettig bezoek geweest dus.

Hier geen echte eenkennigheid (meer), heeft ze wel een klein beetje gehad. Nu is het meer dat ze niet (zo snel) lacht naar personen die ze niet kent.

Maar Evi heeft wel een hekel aan petten, dus als mensen die op hebben, ook al ben ik het zelf, dan lacht ze niet, dan kan ze ook nog wel eens gewoon gaan huilen.
Wat is het koud niet? Goed om nu naar buiten te gaan met de kleine maar ik heb geen zin!!! Moet hier echt aan wennen!

@Margreet: mooi dat jullie een lekker vakantietje hebben gehad. Ik had je nieuwe foto's ook al even bekeken op Hyves, leuk! Evi heeft echt een heerlijk toetje.

Het zou inderdaad wel kunnen dat Lucia babyvet verliest door al haar gesport, als ze wakker is ligt ze geen moment stil. Heb even foto's bekeken van vlak voordat ze met tijgeren begon en toen waren haar verhoudingen inderdaad anders.

@Eef: dit waren de BMR en de MenC. Van die laatste kan ze een week na de prik last krijgen in de vorm van verhoging en/of huiduitslag. We zullen zien!

Niet normaal zeg bij jou op het cb, wat is het toch voor moeite voor zo'n arts of vp om even in het dossier te kijken of je met een jongetje of meisje te maken hebt???

Blij dat jullie de eenkennigheid herkennen, een vriendin van mij roept namelijk altijd dat haar kinderen daar nooit last van hadden. Ach, ik denk dat je dat na een paar jaar ook vergeet. Ik weet nu ook heel veel niet meer van Lucia's eerste maanden. Vind het wel jammer dat ik heel veel dingen niet opgeschreven heb, wanneer de tandjes doorkwamen enzo.
Wat een wintersweer hier, sneeuwen dat het doet....

Heerlijk weer om lekker binnen met een kop warme drank op de bank te nestelen.

Gisteravond wederom een feessie gehad, evi is uitlogeren gegaan en heeft het goed gedaan bij mijn ouders. En wij konden even wat langer ongestoord uitslapen. Heerlijk!

Evi is wel zeer verkouden en ze moet echt veel hoesten, kga morgenvroeg toch ff langs de dokter om te laten nakijken, het roggelt en pruttelt allemaal binnen in haar lijfje.

Ze is ook veel huileriger en sneller moe, niet zo gek ook met een fikse verkoudheid onder de leden.

Ikzelf heb er nu ook een beetje last van, kriebel in de keel, neus dicht brrr niks aan.

Ff nog iets anders: is het misschien een idee, nu straks onze msngroup weggaat, dat we verder geen nieuwe group aanmaken. Want ik blijf toch altijd er een beetje meezitten dat mensen leuk meeschrijven op dit topic....lid worden van de group en vervolgens weinig meer van zich laten horen.

We hebben ook al een hyves.....waar ik overigens heel graag een andere foto op zou willen zien als ons schema, misschien gewoon een leuke herfstfoto (herfstkids?) @Eef: zou jij dat kunnen doen?

Dus mijn idee was eigenlijk om bv met onze persoonlijke mailadressen ofzo de wat meer vertrouwelijke info te vermelden.

Ik hoor wel wat jullie ervan vinden??
@Margreet: ik deel jouw mening over de groep. Jij kon toch leden toevoegen en verwijderen? Wat mij betreft hoeven we ook geen nieuwe aan te maken nu we onze eigen Hyves hebben.

Bekend verhaal van Evi's verkoudheid, Lucia heeft af en toe ook een flinke rochel. Een tijdje terug was ze er zelfs hees van. Maar zo'n beetje de hele groep op het kdv heeft er last van dus ik ben er niet mee naar de dokter geweest. Zolang ze verder fleurig is en goed eet en slaapt denk ik dat het wel meevalt. Maar ben jij nog met Evi naar de ha geweest?

En je zult binnenkort ook wel weer een afspraak hebben op het cb???
margreet, ik heb de hyvesfoto veranderd in een herfstfoto hoor! ik vind het best om geen nieuwe msn groep te doen en gewoon op de hyves en via de mail voor persoonlijke dingen...

hoe was het bij de ha?
Ja, ben vanochtend ff langs de ha geweest, de slijm zat vrij hoog, dus niet bij de longetjes enzo. Het is een virusje, dus dat moet vanzelf over gaan.

Verder geen andere rare klachten, dus we wachten gewoon af tot het verminderd.

Gister had ze in ieder geval wel een echt ziekig dagje, snel huilen/jammeren. Snel boos tijdens avondeten. En toen het tijd was om naar bed te gaan was het brullen geblazen, terwijl ze normaal altijd meteen rustig gaat slapen.

Nu begint het ook weer een beetje, huilen, niks is goed, wel een beetje moe, maar geen dutje willen doen.

Het is zo allemaal wel een stuk vermoeiender hoor.

Dus ja, hopelijk is ze snel weer de oude.

En volgende week donderdag 4 dec moeten we weer naar het cb toe.

Fijn dat jullie mijn mening delen!

@Eef: fijn dat je het schemafotootje veranderd hebt, had toch het idee misschien daardoor sneller opgespoord te worden.
margreet, ik kan me idd voorstellen dat je het idee had sneller opgespoord te worden, eigenlijk heel logisch dat iemand er zo achter kan komen maar daar heb ik echt geen moment aan gedacht toen ik het schema als foto neerzette! kunnen andere mensen de gewone foto's ook zien? nee toch? anders zal ik de foto van het schema daar ook weghalen!
Nee, volgens mij zijn de andere foto's niet zichtbaar voor anderen.
hi meiden!

Ook hier een verkouden meisie met flinke hoest! Ook zelf verkouden (al een week, lijkt geen einde aan te komen). Maar begin eindelijk weer wat te proeven. Daar word ik zo sjaggie van, als ik niets proef!

magreet: Britt is idd al uitgehuwelijk! Aan een oudere man van 4, jaja. Maar binnenkort krijgt ze keus. Want hij krijgt een broertje. Dus ligt even aan Britt of ze op jong of oud gaat vallen :-)

Vraagje: Al tig keer besproken maar blijf me afvragen.

Hoeveel melk geven jullie?

Britt krijgt 's ochtend pap (lepelen)met 190 cc halfvolle melk. Bij de boterham krijgt ze ongeveer 100cc karnemelk met een klein scheutje diksap erin. En na het avondeten voor het slapen krijgt ze nog 150 cc warme melk in een fles. Maar ze schijnen nu maar 300 cc zuivel te mogen hebben. Kzie die laatste fles de komende tijd niet verdwijnen. Hoe gaat dat bij jullie!
jamie krijgt 's morgens rond 6 uur tussen de 150 en 180 ml halfvolle melk met bambix (fles) en verder soms tussendoor 100 karnemelk maar dat is niet standaard en ook niet altijd (ligt er aan of hij 's avonds goed gegeten heeft) 150 of iets minder melk met bambix (fles) na het eten krijgt hij ook vaak iets van danoontje (2 a 3 stuks) of een beker yoghurt met vanillevla
Hoi allemaal,

Heel lang geleden dat ik geschreven heb. Ik ben me er van bewust dat dat niet zo netjes is! Het probleem zit 'm veel in ons internet dat het 9 van de 10 keer niet doet. Verder is het niet bij te houden wat jullie schrijven als je zelf een aantal dagen niet hebt kunnen kijken. Weet gewoon niet meer waar ik moet beginnen met lezen... Dus reageren op iedereen wordt dan helemaal lastig. En alleen maar ego-berichtjes is niet mijn ding, dus kan ik me maar beter afmelden. Hoef ik me ook niet schuldig te voelen als ik weer twee weken (of langer) niet op internet ben geweest.

Wat ook meetelt is dat ik de laatste weken/maanden erg moe ben en weinig puf voor dingen heb en alle puf die ik heb, aan mijn vriend en zoontje besteed. De reden van mijn moeheid is wel weer erg leuk, ik ben namelijk zwanger; 16 weken inmiddels. We zijn er helemaal gelukkig mee!

Ik wil bij deze iedereen heel veel geluk wensen met hun kinders en ik kom af en toe natuurlijk nog weleens kijken hoor, maar niet meer zo geregeld als enkele weken geleden...

Groetjes Egel!
@Egel: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, heerlijk en alweer 16 weken....jee waar blijft de tijd.

Jammer dat je weinig tijd/puf vindt om mee te blijven schrijven.

Maar goed, wat niet gaat, gaat niet. Helaas. Maar leuk als je af en toe even komt kijken/reageren hier. Als is het maar om te vertellen hoe het gaat met je zoontje of je zwangerschap.

@Bibi: ja rond de 300cc melkproducten is voor die kleintjes meer als zat. Maar je hoeft niet alleen melk te geven he, het is maar dat ze vocht binnen krijgen en dat kan ook in de vorm van water/ranja/lauwe thee.

Maar ik ga het ook navragen op het cb bij ons.
egel

jammer dat je niet meer zo vaak langs komt! ik heb geen probleem met ego berichtjes hoor! ZWANGER! wat leuk voor jullie! 16 weken... dan ben je zeker in mei ofzo uitgerekend? gefeliciteerd hoor!
Dames,

Het is inderdaad rustig hier op het forum. Wat ik bij mijzelf vooral merk is dat ik omdat ons gezinnetje al compleet is, toch wel een beetje in een andere fase zit. En daardoor eigenlijk niks zinnigs te melden heb . En het dan ook maar niet doe.. Niks ten nadele van jullie want ik vond het bij mijn eerste ook heerlijk om te keuvelen over groei en eten en nu is het meer functioneel. Momenteel ligt ons binky weer in het ziekenhuis voor de 4e keer. Hij ligt hier natuurlijk niet voor niks maar ansich gaat het goed met hem. Heel ventje is het echt een schat. Ondanks wat ie soms allemaal moet doorstaan is ie zoo zoet altijd. Hij moet nog een paar dagen blijven in elk geval. Dan weten jullie in ieder geval waarom ik niet zo vaak op het forum rondhang.

4hK
En ik ben ook ff een paar dagen uit de running geweest, nare aanval van buikgriep gehad. En nu zo moe en futloos dat ik de trap nog amper op kan komen. Van Lucia kan ik nu dus ook bijna niks hebben, ze vraagt constant aandacht en als ze dat niet meteen krijgt begint ze heel hoog te gillen of te jengelen, nou dan kom je vanzelf wel in beweging hoor!

De rest zet ik wel ff op de groep.

Enne HelloKitty heel veel sterkte toegewenst!
@4hk: je zit dan toch in een andere ''fase'' he, gezinnetje compleet, niks nieuws meer echt. Geloof het goed dat het toch voor jou heel anders is als voor de meeste van ons.

Enne, heel veel sterkte wederom met je zoontje. Hopelijk is het gauw weer allemaal achter de rug.

@Wyfke: ook bij jou begrijpelijk waarom je even niet regelmatig hier aanwezig bent.

Gaat het met de buikgriep allemaal weer wat beter?

Hier een klein mijlpaaltje......evi 1ste tandje is doorgekomen. Voor de meeste van jullie niks nieuws maar ik zat er toch aardig op te wachten ;o)

Het voelt nu nog aan als een scherp puntje uit haar tandvlees.

Misschien daarom een stuk begrijpelijker dat ze begin van de week zo ontzettend jengelig en huilerig was.

Ze is vanaf gister een stuk vrolijker en beter uitgerust lijkt wel.

Heb het verder niet aan de inhoud van haar luiers opgemerkt dat er een tandje aan zat te komen. Dus het was een hele verassing toen ik toevallig eens in haar mondje voelde vanochtend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven