Het grote speelgoedtopic 2018
woensdag 7 november 2018 om 22:16
Heeft iemand van jullie misschien ervaring met het stuntpark van toet toet auto?
Mijn zoontje van bijna 2 vindt auto's erg leuk en vooral op een baan waar ze naar beneden gaan, maar ik vraag me af of het hem niet snel zal gaan vervelen doordat het maar een paar banen zijn.
Ik vind het ook vrij prijzig, weet iemand een goed alternatief?
Mijn zoontje van bijna 2 vindt auto's erg leuk en vooral op een baan waar ze naar beneden gaan, maar ik vraag me af of het hem niet snel zal gaan vervelen doordat het maar een paar banen zijn.
woensdag 7 november 2018 om 22:26
toet toet vind ik verschrikkelijk dus daar geen ervaring mee, maar ik zat voor mijn zoontje in dezelfde leeftijd naar deze auto te kijken : Little Tikes Slammin' Racers. Iemand daar ervaring mee? Er staat bij voor ouder, maar op zo'n baan hoeft hij nog niet.. lijkt mij vooral erg leuk dat hij snel aan gaat en hard weg rijdmodji schreef: ↑07-11-2018 22:16Heeft iemand van jullie misschien ervaring met het stuntpark van toet toet auto?
woensdag 7 november 2018 om 23:50
Ik vind die Enchantimals er eng uitzien. Doe mij maar óf mensen óf dieren, maar geen combinatie. Sylvanian families vind ik bijv. wel weer heel leuk, daar heeft dochter een set eekhoorns van, maar helaas speelt ze er niet mee.fanatic schreef: ↑07-11-2018 20:10Oh wat vind je er niet leuk aan als ik vragen mag? Ik vind het super leuk !!
Misschien is jouw dochter gewoon niet zo van het spelen. De meeste vriendinnen van mijn dochter zijn dat ook niet.
Okee, die zijn dan wel ouder nu, maar toen ze jonger waren speelden ze ook niet
Die zaten heeeeeel de dag te knutselen. En daar werd mijn dochter dan weer niet vrolijk van. Want dat is geen knutselaar
Pinypon zou ik nog wel aan kunnen wennen, maar dat lijkt me nogal priegelig (als je samen speelt lijkt het me nauwelijks te doen) en ik vind het qua uitstraling een beetje Little People achting aandoen (en daarmee een beetje kinderachtig).
Maar het zou ook kunnen dat omdat dit vrij onbekend speelgoed voor me is ik het daarom maar niks vind. Barbie en My Little Pony vind ik wel te pruimen, waarschijnlijk omdat ik er zelf goede herinneringen aan heb, en daar vonden mijn ouders dan weer niks aan.
donderdag 8 november 2018 om 02:47
Dit is het knutselboek geworden: https://www.bol.com/nl/p/knutselpret-vo ... lsrc=aw.ds
donderdag 8 november 2018 om 06:12
Ziet er leuk uit!christinayang schreef: ↑08-11-2018 02:47Dit is het knutselboek geworden: https://www.bol.com/nl/p/knutselpret-vo ... lsrc=aw.ds
donderdag 8 november 2018 om 06:36
Iemand wou de dansmat van K3. Hij is vandaag bij lobbes in de aanbieding
https://www.lobbes.nl/speelgoed/rollens ... erdagdeals
donderdag 8 november 2018 om 08:05
Wat jammer Nicole dat ze sylvanian families niets mee doet... hier us het echt een hit wordt zeker wekelijks en regelmatig dagelijks mee gespeeld (verder geen poppenmeisje) dusze krijgt met sinterklaas een auto waar konijntjes in kunnen.... ik het die een boek en pyjama wil eigenlijk nog iets erbij maar weet niet goed wat. Heb voor haar verjaardag smartmax gekocht.
donderdag 8 november 2018 om 08:42
Nog steeds duurder dan bij bol.com. En die laatste heeft ook nog gratis verzenden.Handbal schreef: ↑08-11-2018 06:36Iemand wou de dansmat van K3. Hij is vandaag bij lobbes in de aanbieding
Ik bestel bij Lobbes eigenlijk nooit voor aanbiedingen, alleen dingen die ze nergens anders verkopen. Ze hebben leuke uitdeelcadeaus en houten speelgoed. Rest van het assortiment vind ik niet heel bijzonder en vaak erg duur.
donderdag 8 november 2018 om 09:05
donderdag 8 november 2018 om 09:26
Lobbes is nu 25,00 en bol 29,99 dus Lobbes is net zo duur inclusief verzendkosten of je moet nog iets nodig hebben van minstens 10,00 want dan verzenden ze gratis. Bij kruidvat is hij overigens 27,99 en dat kan je gratis in de winkel afhalen.Tiana_76 schreef: ↑08-11-2018 08:42Nog steeds duurder dan bij bol.com. En die laatste heeft ook nog gratis verzenden.
Ik bestel bij Lobbes eigenlijk nooit voor aanbiedingen, alleen dingen die ze nergens anders verkopen. Ze hebben leuke uitdeelcadeaus en houten speelgoed. Rest van het assortiment vind ik niet heel bijzonder en vaak erg duur.
Ik vind de prijzen vaak erg wisselend wie wanneer goedkoper is.
donderdag 8 november 2018 om 09:28
Sylvanian families wordt hier ook niets mee gedaan. Ik vind het heel mooi spul en ken het nog uit eigen kindertijd. Ik kon mij er toen echt aan vergapen. Beide jongens hebben een setje gekregen maar ze doen er niets mee. Dus dat wordt niet uitgebreid en tzt denk ik ook wel verkocht. Speelfiguurtjes, poppetjes e.d. hebben geen aantrekkingskracht.
donderdag 8 november 2018 om 09:43
Nee, 22,99 bij bol.YellowLemonTree schreef: ↑08-11-2018 09:26Lobbes is nu 25,00 en bol 29,99 dus Lobbes is net zo duur inclusief verzendkosten of je moet nog iets nodig hebben van minstens 10,00 want dan verzenden ze gratis. Bij kruidvat is hij overigens 27,99 en dat kan je gratis in de winkel afhalen.
Ik vind de prijzen vaak erg wisselend wie wanneer goedkoper is.
https://www.bol.com/nl/p/studio-100-k3- ... 059681698/
donderdag 8 november 2018 om 09:47
Je hebt helemaal gelijk, ik keek naar de verkeerdeTiana_76 schreef: ↑08-11-2018 09:43Nee, 22,99 bij bol.
https://www.bol.com/nl/p/studio-100-k3- ... 059681698/
https://www.bol.com/nl/p/k3-rollerdisco ... emEALw_wcB
Niet gedacht dat er meerdere k3 dansmatten zouden zijn...
donderdag 8 november 2018 om 10:05
Jammer is dat dan heNYC schreef: ↑08-11-2018 09:28Sylvanian families wordt hier ook niets mee gedaan. Ik vind het heel mooi spul en ken het nog uit eigen kindertijd. Ik kon mij er toen echt aan vergapen. Beide jongens hebben een setje gekregen maar ze doen er niets mee. Dus dat wordt niet uitgebreid en tzt denk ik ook wel verkocht. Speelfiguurtjes, poppetjes e.d. hebben geen aantrekkingskracht.
Dus daarom denk ik dat de auto ook wel een hit is.... heb ook nog grote legodoos liggen voor haar maar denk dat dat nog even te vroeg is.... beginnen maar ff met klein doosje
donderdag 8 november 2018 om 10:17
Er zijn inderdaad 2 verschillende.YellowLemonTree schreef: ↑08-11-2018 09:47Je hebt helemaal gelijk, ik keek naar de verkeerde![]()
https://www.bol.com/nl/p/k3-rollerdisco ... emEALw_wcB
Niet gedacht dat er meerdere k3 dansmatten zouden zijn...
Die van Lobbes is de nieuwste. Die is van de rollerdisco.
Die goedkope van Bol is met een plaatje van de nieuwe K3, maar de liedjes zijn ingezongen door de oude K3.
Hier ligt de nieuwe van de rollerdisco klaar voor sinterklaas. Ben erg benieuwd hoe ze het vindt.
donderdag 8 november 2018 om 10:17
Mijn 5-jarige vindt de boeken van Govert Schilling ontzettend leuk. Govert legt ingewikkelde materie op een voor kinderen heel begrijpelijke manier uit.
donderdag 8 november 2018 om 10:21
Dat Sylvanian families vind ik zoooo leuk. Had er vroeger ook wat poppetjes van. Bij de reclame op tv zegt pup altijd; "die vinden wij leuk hè mama".
Maar in de winkel heeft ze er nog nooit naar omgekeken. Ze zegt wel dat ik het leuk vindt, maar zelf heeft ze er niets mee. Helaas.
Manlief is tot de conclusie gekomen dat er in totaal 4 kadootjes gegeven gaan worden aan pup en vindt dit eigenlijk best weinig. Zucht, dat roep ik al de hele tijd... Maar hij weet nog niet of er nog wat bij komt.
Misschien dat ik toch nog iets kleins van haar lijstje bij gooi. Ter compensatie dat ze geen dekbedovertrek krijgt dit jaar.
Maar in de winkel heeft ze er nog nooit naar omgekeken. Ze zegt wel dat ik het leuk vindt, maar zelf heeft ze er niets mee. Helaas.
Manlief is tot de conclusie gekomen dat er in totaal 4 kadootjes gegeven gaan worden aan pup en vindt dit eigenlijk best weinig. Zucht, dat roep ik al de hele tijd... Maar hij weet nog niet of er nog wat bij komt.
Misschien dat ik toch nog iets kleins van haar lijstje bij gooi. Ter compensatie dat ze geen dekbedovertrek krijgt dit jaar.
donderdag 8 november 2018 om 10:42
Gaaf dat jij dat huis had..hadden wij niet en ik had ook geen eigen poppetjes (mijn zusje had er twee, eentje had ik voor haar gekocht) maar ik vond de reclames mooi en de opstelling in de winkel.pimpelmeesje123 schreef: ↑08-11-2018 10:05Jammer is dat dan hehier had ik mijn oude sylvanian huis al gezocht eerst om te kijken of ze er iets mee deden maar Vooral dochter (van wie het is) is er erg druk mee.... winnie de poeh en Knorretje wonen trouwens ook in het huis
![]()
Dus daarom denk ik dat de auto ook wel een hit is.... heb ook nog grote legodoos liggen voor haar maar denk dat dat nog even te vroeg is.... beginnen maar ff met klein doosje
Playmobil is helaas ook maar een korte hit geweest (tussen 3.5 en 4.5 bij oudste) maar wordt nu niks meer mee gedaan.
Eigenlijk is het wel makkelijk, het is allemaal Lego Lego Lego en dat is ook altijd goed. Voor spellen is ie ook nog wel te porren.
donderdag 8 november 2018 om 10:53
Ik heb nog wel hoop dat het komt als ze nog iets ouder is en met vriendinnetjes gaat spelen. Met ons of andere kinderen doet ze namelijk wel aan fantasiespel en ze houdt ook wel van poppetjes en diertjes enzo. Alleen weet ze er in haar eentje nog niet zoveel raad mee. We wachten af!pimpelmeesje123 schreef: ↑08-11-2018 08:05Wat jammer Nicole dat ze sylvanian families niets mee doet... hier us het echt een hit wordt zeker wekelijks en regelmatig dagelijks mee gespeeld (verder geen poppenmeisje) dusze krijgt met sinterklaas een auto waar konijntjes in kunnen.... ik het die een boek en pyjama wil eigenlijk nog iets erbij maar weet niet goed wat. Heb voor haar verjaardag smartmax gekocht.
donderdag 8 november 2018 om 11:05
Anders kijk je naar een neutraal poppenhuis met een simpel setje poppen? Dan kan ze later ook met ander speelgoed met dat huis spelen. Hier wordt het poppenhuis nog steeds gebruikt met Lego Friends, My little pony en Hatchimals.nicole123 schreef: ↑08-11-2018 10:53Ik heb nog wel hoop dat het komt als ze nog iets ouder is en met vriendinnetjes gaat spelen. Met ons of andere kinderen doet ze namelijk wel aan fantasiespel en ze houdt ook wel van poppetjes en diertjes enzo. Alleen weet ze er in haar eentje nog niet zoveel raad mee. We wachten af!
donderdag 8 november 2018 om 12:33
Over een poppenhuis twijfel ik de hele tijd. Het ene moment heb ik er al zo goed als een in mijn winkelkarretje geladen, het volgende moment denk ik: wacht nog maar een jaar ermee. Dochter vraagt wel om een poppenhuis en ik vind zelf de poppenhuizen van Kidkraft heel erg leuk om te zien. (Wat had ik die vroeger als kind graag gewild!) Maar ik twijfel of ik niet moet wachten ermee tot ze echt wat meer doet met popjes en diertjes en fantasiespel. Of zou zo'n huis dat juist stimuleren?
En - al eerder aangekaart hier - welk formaat dan, iets waar bijv Playmobil in past of iets veel groters voor Barbies? We hebben al het meeneemhuis van Playmobil, dus nog iets voor dat formaat voelt een beetje dubbelop. En ik heb geen zin om over 2 jaar weer een nieuw huis te moeten kopen omdat het kleine poppenhuis staat te verstoffen en ze een barbiehuis wil, dan koop ik liever meteen een grote. Maar is dat aan de andere kant niet wat overdreven en wat geef je dan op haar 5e/6e etc nog als ze met 4 jaar al zo'n enorm cadeau krijgt? Ik vind het maar lastig en denk er nog maar even over!
nicole123 wijzigde dit bericht op 08-11-2018 12:37
0.00% gewijzigd
donderdag 8 november 2018 om 12:40
Ik heb al zitten kijken naar goedkopere en op Marktplaats, maar ik heb er nog geeneen gevonden die ik mooi vind (ja, die van LIDL van vorig jaar, naar die hebben ze dit jaar niet en hij is voor Barbies in ieder geval te klein). En dat hij er echt leuk uitziet vind ik voor zo'n blikvanger wel belangrijk.
Lego Friends en My Little Pony is trouwens heel verschillend van formaat, maar jouw dochter maakt dat blijkbaar niet uit en het past beide in hetzelfde huis?
nicole123 wijzigde dit bericht op 08-11-2018 12:50
0.07% gewijzigd