Het theehuis
vrijdag 25 januari 2008 om 21:01
vrijdag 25 januari 2008 om 21:06
vrijdag 25 januari 2008 om 22:38
vrijdag 25 januari 2008 om 23:07
zaterdag 26 januari 2008 om 10:27
Ik heb 2 keer bloed gehad en 1 keer niet. Hoeft dus niet altijd hetzelfde te gaan, Moontje. Ik blijf duimen!
Leuk, schoenen kopen! Jammer dat die krengen zo duur zijn inderdaad.
Luun, veel plezier in de Efteling!
Hier fijn opgestaan met twee bloedchagerijnige kinderen. Pffff.....
Leuk, schoenen kopen! Jammer dat die krengen zo duur zijn inderdaad.
Luun, veel plezier in de Efteling!
Hier fijn opgestaan met twee bloedchagerijnige kinderen. Pffff.....
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 26 januari 2008 om 10:28
quote:Kess schreef op 25 januari 2008 @ 21:01:
Truste Pep!
http://www.youtube.com/watch?v=-GUWphoDKrcDit.... doet me denken aan m`n ex
Truste Pep!
http://www.youtube.com/watch?v=-GUWphoDKrcDit.... doet me denken aan m`n ex
zaterdag 26 januari 2008 om 10:34
Moon, bloed hoeft niet toch? Heb ik ook niet gehad hoor *duimsmiley*x100
Haai Mirjam en PodE!!
Inad nu zekers brrrrrrakkkkkk Maar die gaat vanmiddag toch naar Ceetjes verjaardag? Gaat dat wel goed komen dan?
Vishje niet naar Ceetje? Nemootje alweer nieuwe skoenen nodig, ga je die kopen waarvan je laatst een plaatje plakte? (zin loopt niet...)
Kess, laatst riep iemand (Inad?) hier dat we een keten van webwinkels moeten openen en toen dacht ik gelijk aan "Kess, your personal webshopper"
Over webshoppen gesproken: ben jij alweer toe aan nieuwe bestelling van Hoi? Ik wil gaan bestellen namelijk maar weet niet waarrrr
Haai Mirjam en PodE!!
Inad nu zekers brrrrrrakkkkkk Maar die gaat vanmiddag toch naar Ceetjes verjaardag? Gaat dat wel goed komen dan?
Vishje niet naar Ceetje? Nemootje alweer nieuwe skoenen nodig, ga je die kopen waarvan je laatst een plaatje plakte? (zin loopt niet...)
Kess, laatst riep iemand (Inad?) hier dat we een keten van webwinkels moeten openen en toen dacht ik gelijk aan "Kess, your personal webshopper"
Over webshoppen gesproken: ben jij alweer toe aan nieuwe bestelling van Hoi? Ik wil gaan bestellen namelijk maar weet niet waarrrr