Het theehuis
vrijdag 25 januari 2008 om 20:38
vrijdag 25 januari 2008 om 20:42
vrijdag 25 januari 2008 om 20:47
De bevruchting lukt, waarschijnlijk neemt mijn progesteron te vroeg af waardoor een net ingenestelde eicel weer eruit gegegooid wordt. Daar kunnen we dus nog niks over zeggen. We weten dat de vorige keer iets heeft genesteld in mijn eileider, maar waarom?
Maar waarom moet je optimistisch zijn dan? Rukdagen kunnen ook vreselijke PMS dagen zijn. Tja als ik allemaal op moet gaan noemen waar ik last van heb hahaha. Vorige keer zo'n pijn in de tieten gehad en nu prik en por ik erin, ja dan gaat het pijn doen.
Het wachten is dus ruk omdat je na een mk natuurlijk hoopt dat het heul gauw weer raak is. Weer ff op de grond gezet worden en volgende maand taal ik er niet meer na.
Eehm feigling cola graag. (was n.a.v. dat cola topic.)
Maar waarom moet je optimistisch zijn dan? Rukdagen kunnen ook vreselijke PMS dagen zijn. Tja als ik allemaal op moet gaan noemen waar ik last van heb hahaha. Vorige keer zo'n pijn in de tieten gehad en nu prik en por ik erin, ja dan gaat het pijn doen.
Het wachten is dus ruk omdat je na een mk natuurlijk hoopt dat het heul gauw weer raak is. Weer ff op de grond gezet worden en volgende maand taal ik er niet meer na.
Eehm feigling cola graag. (was n.a.v. dat cola topic.)
vrijdag 25 januari 2008 om 20:49