Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zoek dan even een telefooncel mutske
Lieve foto`s van Chicaatje zeg! En die van jullie samen is ook erg lief Inad. Vind het roze shirt met Jezus-look-a-like erg stoer.

Woesteling in keukenkastje werkt vooral op m`n lachspieren maar kan me helemaal voorstellen dat je het om 9 uur al gehad had Vish. Nog een beetje ziekjes denk ik? Wil ie wel slapen? Succes vandaag!
Slapen?? Hij werd gisteravond om 23.00 wakker, mocht bij mij liggen, valt in slaap en snurkt als een ouwe vent. Trekt de dekens van me af, aait mijn hoofd op zijn manier, propt vingers in neusgaten en ogen, komt bovenop me liggen en als ik dan beweeg krijst hij NEE MAMA, trapt met zijn voeten tegen mijn hoofd of in buik, vraagt om 3 uur om een fles yoki, ik zeg nee en word op z'n Nemiaans compleet verrot gescholden.

Het was weer enorm gezellig dus. Nu moet ik een open soll schrijven maar er komt niks uit mijn handen.

Ik zou willen dat ie elke dag tussen 5 en 6 wakker werd.
Woesteling is wel een schattige woesteling Vishje.

Arme Vish, klinkt weer als een gezellig feestje vannacht

Pep, Wup is een knapperd!
Leuk foto idd Inad!
Och die met z'n tweetjes, schattig!!!
Ja, die vind ik ook al zo lief!

Ik hoef niet meer aan mijn pensioengat te denken, want onze Tony wordt profvoetballer en gaat Goud Geld verdienen. Hij is sinds kort helemaal gek van voetballen en na iedere rake schop maakt hij een prachtige schwalbe! Hij rolt dan over de grond en roept iets wat lijkt op "scheids!"
Loretta is De Mol. Punt.
Tony "als een Speer" Belony

Nemo loopt al half uur te kokken en te kwijlen en net een kots gedaan. Waarom??? Hij vind Byte-x niet zo lekker
Ahhhhhhh! Wat zielig!!!!!! En nu? Ga je er mee door? Ander idee is om hem handschoenen te laten dragen. Of pleisters op de vingers. Ben zelf fervent bijter, wet er alles van!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ga er stug mee door. Hij bijt ze echt tot bloedens toe kapot. Dan maar even zo. Ik hoop dat het binnen een paar dagen effect heeft.
Ja, dat hoop ik ook. Tot bloedens toe is wel heul erg!

Ik heb trouwens net die zwarte broek uit de kast getrokken (ja sorry, duurde even) maar bij nader inzien is het een maat 40. Wat zal ik doen? Toch opsturen? Hier hangt hij maar te hangen...
Loretta is De Mol. Punt.
maat 40... I wish...

Maar meet de taille eens op voor de grap, misschien valt ie groot?
37 cm.

Ga nu poging doen om twee bloedchagarijnige kinders op bed te mikken. Wish me luck!
Loretta is De Mol. Punt.
Luk!

en 37 cm luk nie
Oke en daar ga ik weer, doen jullie even een soort van weeendans moet weer 10! pagina's bijlezen, ben nu bij een zeker gekookt ei!
Ik doe geen weeendans meer hoor, ik ga lekker naar boven. Ik verwacht weer een supernacht met hoogstens 3 uur slaap dussssssssssssssssssssss.
maf-invasie *grinnik* (zie het nu pas staan)
Ik heb het gered zonder weeendans whhaha Vish! Ben er weer door maar waar moet ik nu beginnen...

Ga straks eerst even foto's checken van Chica, ben zeer benieuwd.

Heb ook bijna in mijn broek gepiest van het invlecht haar met strik, oooh echt als die foto ontwikkeld is moet jij hem echt opsturen...zo'n foto helpt vast beter dan een lichtbak bij mijn winterdepressie

Euhl opgedroogde placenta, sorry dat ik het noem maar dankzij jullie zit ik hier met een zeiknatte broek en een trui onder de kots!

Haha ik zie Nemo al tekeer gaan tegen moeders over zijn Yoki, nu niet alleen maar kots en pies maar ook tranen van het lachen.....wie dweilt mij straks op?

Inad wat een droom heb jij gehad van die babyop, voortaan op de zaterdagavond niet meer aan de Oranjebitters, Carana's en Port, nergens goed voor..

Pep wat fijn dat het gewoon oke gaat en dat je zeker weet dat het een goede beslissing is geweest.

Eyowynn Juno had al kleertjes aan, bijzonder hoor....wat gek van die vriendin zeg? Ik zou haar eens vragen waarom ze dat voor de tweede keer doet en vooral deze keer? Zou na haar reactie beslissen wat beter is...maar goed dat moet je zelf weten, het is niet netjes.

Erg he Star van die tong ben benieuwd in welke ronde ze haar aan de kant zetten!

Kess geen DON meer voor jou . Jij wordt vanaf nu aan gewoon thee en Maf tante :-)
En gelukt Kess?

Zo'n topvoetballertje moet je niet teveel verwennen, worden het maar nare mannekes van
Bij gebrek aan Pep's tieten komt Diri de hare laten zien

Hoe is het gegaan Pep vandaag?
Hoi en doeg. Ben vandaag alleen naar Juno geweest, Eowman had even een bijkomdagje nodig. Morgen blijf ik een dagje thuis (vind ik nu al afschuwelijk, maar moet ivm Juna en mijn eigen gezondheid).

Maar ben dus wel bekaf nu van zelf dat hele stuk rijden (in de file, zowel heen als terug) dus ik ga kolven en naar bed.

Kreeg vandaag zomaar 2 paar prachtige iniminie sokjes en een heel bijzonder mutsje. Jullie zijn lief!

Fijne nacht gewenst allemaal, hoop dat de kinders gewoon lekker gaan slapen.
quote:Vishnu schreef op 30 oktober 2007 @ 12:03:

Slapen?? Hij werd gisteravond om 23.00 wakker, mocht bij mij liggen, valt in slaap en snurkt als een ouwe vent. Trekt de dekens van me af, aait mijn hoofd op zijn manier, propt vingers in neusgaten en ogen, komt bovenop me liggen en als ik dan beweeg krijst hij NEE MAMA, trapt met zijn voeten tegen mijn hoofd of in buik, vraagt om 3 uur om een fles yoki, ik zeg nee en word op z'n Nemiaans compleet verrot gescholden.

Het was weer enorm gezellig dus. Nu moet ik een open soll schrijven maar er komt niks uit mijn handen.

Ik zou willen dat ie elke dag tussen 5 en 6 wakker werd.Oef.....
quote:Star schreef op 30 oktober 2007 @ 20:53:

En gelukt Kess?

Zo'n topvoetballertje moet je niet teveel verwennen, worden het maar nare mannekes van Haha maar wel aan moedigen hoor enne ik zie wel een rugbyspeler in Tony!
Eyowynn lijkt mij ook erg lastig om niet te gaan, je weet waarvoor het nodig is, dat maar heel veel denken morgen!

*diri schudt nog even*
Om laatste reactie te plaatsen moest ik een minuut of 10 proberen dus ik hou het voor gezien. Vandaag ging prima, we zijn een behoorlijk eind gaan wandelen en ex lag om 20 uur op bed . Wup is helemaal in de gloria met alle aandacht van papa en was om 18 uur weer total loss op bed. Ik hoop dat het net zo`n goeie nacht als afgelopen nacht wordt!

Waar is Inadje, besprongen door trollie?

Star????

Vish ik hoop dat vannacht wat beter gaat. Echt niet tof zo`n driftkikkerig kind midden in de nacht .

Kess, ik vind je undercover nick wel een beetje voor de hand liggen heur. Kersje_79 pfft.... En dan die topictitel "rammelende eierstokken maar toch kan het niet", dacht je nou echt dat we dat niet door zouden hebben?

Eow, klinkt erg vermoeiend je dag . Fijn dat je het presentje leuk vond.... Truste maisje!

Ik ga jullie verlaten voor vandaag! *kus kus*
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 31-10-2007 09:10
Reden: Kees, Kess, Ksss, Kiss, Kkss whatever!
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven