Het Theehuis
dinsdag 30 oktober 2007 om 21:50
Slaap lekker Pep! Klinkt best oke in dat huis by the sea!
Bah heb net iets teveel gevulde speculaas gegeten, erg ranzig, nooit meer gevulde speculaas.....ik moet ongesteld worden dat kan niet anders.....en ik voel een gele vriend op mijn kin opkomen, worden weer gezellige dagen!
Ga ook een poging doen om te posten...
Bah heb net iets teveel gevulde speculaas gegeten, erg ranzig, nooit meer gevulde speculaas.....ik moet ongesteld worden dat kan niet anders.....en ik voel een gele vriend op mijn kin opkomen, worden weer gezellige dagen!
Ga ook een poging doen om te posten...
dinsdag 30 oktober 2007 om 21:54
Haaai
T was vreselijk druk op werk vandaag, niet eens door Trollie
Maar morgen maakt veel goed, morgen bestaat mijn werk namelijk uit promotie in een andere stad bijwonen en dan lekker feesten. Beter
Pep, valt mee dus allemaal tot nu toe daar? (behalve internet verbinding dan, lekker over klagen en geld terug eisen).
Grappig Diri, die late reacties Moet er ook weer opnieuw om gniffen
Jeee, wat een boze Nemo in AK. Hij is echter wel uberschattig hoor
Kess, heb nog even in AK bijgelezen, jij bent cewl!!
Eow, jaaa uitrusten, je bent nog echt een kraamvrouw en je hebt af en toe je rust ook nodig hoor Wel heel verdrietig dat je hem niet ziet dan maar die dagen komen snel, dan is hij gewoon bij jullie. Heb vandaag het geboortekaartje gekregen, wat een vreselijk mooie tekst. Hij klopt zo helemaal. Prachtig!
Hoest met Ceetje, Star? Heeft ze het nog over de Naturalis beesten?
De Hyvesfoto zijn dus voor kdv-boekje, soort maandelijks krantje. Het thema was rituelen, dus ik heb al onze vaste rituelen vastgelegd. Ben benieuwd hoe het er straks in t krantje uitziet.
even posten maar vast..
T was vreselijk druk op werk vandaag, niet eens door Trollie
Maar morgen maakt veel goed, morgen bestaat mijn werk namelijk uit promotie in een andere stad bijwonen en dan lekker feesten. Beter
Pep, valt mee dus allemaal tot nu toe daar? (behalve internet verbinding dan, lekker over klagen en geld terug eisen).
Grappig Diri, die late reacties Moet er ook weer opnieuw om gniffen
Jeee, wat een boze Nemo in AK. Hij is echter wel uberschattig hoor
Kess, heb nog even in AK bijgelezen, jij bent cewl!!
Eow, jaaa uitrusten, je bent nog echt een kraamvrouw en je hebt af en toe je rust ook nodig hoor Wel heel verdrietig dat je hem niet ziet dan maar die dagen komen snel, dan is hij gewoon bij jullie. Heb vandaag het geboortekaartje gekregen, wat een vreselijk mooie tekst. Hij klopt zo helemaal. Prachtig!
Hoest met Ceetje, Star? Heeft ze het nog over de Naturalis beesten?
De Hyvesfoto zijn dus voor kdv-boekje, soort maandelijks krantje. Het thema was rituelen, dus ik heb al onze vaste rituelen vastgelegd. Ben benieuwd hoe het er straks in t krantje uitziet.
even posten maar vast..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 30 oktober 2007 om 21:56
dinsdag 30 oktober 2007 om 22:06
Oh wat lekker fout Inad, ik eet op het moment alles wat los en vast zit...heb net met moeite een schoenzool uit mijn mond moeten trekken, ging toch net iets te ver en is niet vet dus weg ermee...nu aan de schoenpoets is wel vet
Leuk zeg om die rituelen vast te leggen, ben zeer benieuwd naar het krantje...wat een leuk idee van KDV! Zijn goed gelukt, erg crea bea!
Kess, Kees staat je beter hoor, als ik jou half op de foto zie denk ik altijd uit Kees van de familie Flodder, de verwarring is dus niet zo gek!
Leuk zeg om die rituelen vast te leggen, ben zeer benieuwd naar het krantje...wat een leuk idee van KDV! Zijn goed gelukt, erg crea bea!
Kess, Kees staat je beter hoor, als ik jou half op de foto zie denk ik altijd uit Kees van de familie Flodder, de verwarring is dus niet zo gek!
dinsdag 30 oktober 2007 om 22:23
woensdag 31 oktober 2007 om 09:17
Gutenmorgen meine Damen,
Niet leuke (lees: wakkere) nacht achter de rug en koters hebben nu alweer stress. Waag er een kleine voorspelling aan dat vandaag een heul lange dag wordt...
Gevulde speculaas is lekker, chocomelk met M&M's ook.
Eow, goed dat Eowman en jij in deze toestanden toch aan jezelf proberen te denken. Hoe moeilijk ook. Kus voor jullie.
En tekst kaartje: ... Onbeschrijfelijk mooi en waar! (Thanx Kessebes voor het mailen.)
Nu kinders tot de orde roepen en proberen 2/3 op bed te mikken.l
Tot straks.
Niet leuke (lees: wakkere) nacht achter de rug en koters hebben nu alweer stress. Waag er een kleine voorspelling aan dat vandaag een heul lange dag wordt...
Gevulde speculaas is lekker, chocomelk met M&M's ook.
Eow, goed dat Eowman en jij in deze toestanden toch aan jezelf proberen te denken. Hoe moeilijk ook. Kus voor jullie.
En tekst kaartje: ... Onbeschrijfelijk mooi en waar! (Thanx Kessebes voor het mailen.)
Nu kinders tot de orde roepen en proberen 2/3 op bed te mikken.l
Tot straks.
woensdag 31 oktober 2007 om 09:25
Oei, doet u mij maar zo'n chocomel, en gooi er ook maar zo'n stuk speculaas tegenaan (niet tegen mij, wordt zo'n bende). Bij borstvoeding moet je toch héél veel extra calorieen eten?
Fijn dat je redelijk hebt kunnen slapen Star, al klinkt 3 x wakker nog niet echt als een topnacht.
Hoe hebben de andere kinders zich gedragen?
Pep, fijn dat beide kerels zo vroeg knock-out waren. Scheelt weer Leuk dat Wuppie het goed met zijn papa kan vinden. Veel plezier bij Vishjes kijken!
Inad, klinkt leuk zo'n 'werkdag'. Veel plezier. Neem aan dat je dus niet tussendoor kunt forummen
Diri, je vergeet dat je schoenzool alléén kunt eten als je er héél veel chocoladesaus en slagroom overheen giet. Dan kun je namelijk alles eten
Kess, is je nacht een beetje meegevallen? Of net zo erg als verwacht?
Oh, lees net post van Laluna, ook al zo'n rotnacht. Succes vandaag!
Fijn dat je redelijk hebt kunnen slapen Star, al klinkt 3 x wakker nog niet echt als een topnacht.
Hoe hebben de andere kinders zich gedragen?
Pep, fijn dat beide kerels zo vroeg knock-out waren. Scheelt weer Leuk dat Wuppie het goed met zijn papa kan vinden. Veel plezier bij Vishjes kijken!
Inad, klinkt leuk zo'n 'werkdag'. Veel plezier. Neem aan dat je dus niet tussendoor kunt forummen
Diri, je vergeet dat je schoenzool alléén kunt eten als je er héél veel chocoladesaus en slagroom overheen giet. Dan kun je namelijk alles eten
Kess, is je nacht een beetje meegevallen? Of net zo erg als verwacht?
Oh, lees net post van Laluna, ook al zo'n rotnacht. Succes vandaag!
woensdag 31 oktober 2007 om 09:29
Ik ga in de pauze denk ik marshmellows kopen en die gooi ik dan in de choco. Hmmmmm da's lekker.
Drie keer valt wel mee hoor Eow. De eerste keer was om half tien, dus toen lag ik nog niet in bed. De tweede keer om half drie en toen weer om half zes.
En ja, heeeeel veel snaaien als je bv geeft
Hoe heb je de bijbeltest gemaakt uiteindelijk Vish?
Drie keer valt wel mee hoor Eow. De eerste keer was om half tien, dus toen lag ik nog niet in bed. De tweede keer om half drie en toen weer om half zes.
En ja, heeeeel veel snaaien als je bv geeft
Hoe heb je de bijbeltest gemaakt uiteindelijk Vish?
woensdag 31 oktober 2007 om 09:49
quote:Vishnu schreef op 31 oktober 2007 @ 09:45:
Wie dacht dat het niet gezelliger dan gister kon heeft het mis.
Idee: we gooien die van jou en die van mij op een hoop. Laat ze maar in hun sop gaarkoken.
Zei vanmorgen nog tegen oudste:'Mama verdient dit niet.'
Kind ging ongestoord verder waar hij mee bezig was.
Wie dacht dat het niet gezelliger dan gister kon heeft het mis.
Idee: we gooien die van jou en die van mij op een hoop. Laat ze maar in hun sop gaarkoken.
Zei vanmorgen nog tegen oudste:'Mama verdient dit niet.'
Kind ging ongestoord verder waar hij mee bezig was.
anoniem_34181 wijzigde dit bericht op 31-10-2007 09:50
Reden: interpunctueel foutje
Reden: interpunctueel foutje
% gewijzigd
woensdag 31 oktober 2007 om 09:56
Hoi. Hier ook walchelijke nacht, maar ben niet de enige, las ik al. Zal jullie dus niet met de details vermoeien.
Leuk, zo'n feest-werkdagje, Inad. Gaat Trolly ook mee?
Pep, Sealife (ben er jaren geleden eens geweest) vond ik wel heel mooi, maar je staat zó weer buiten. Niet veul te zien, zeg maar. Maar wat er is, is mooi.
Heb de box op delaagste stand gezet en Tony wilde er meteen in, gek jong, Heeft er een uur zeer zoet zitten spelen! Ideetje ook voor jouw Oudste, Laluna?
Leuk, zo'n feest-werkdagje, Inad. Gaat Trolly ook mee?
Pep, Sealife (ben er jaren geleden eens geweest) vond ik wel heel mooi, maar je staat zó weer buiten. Niet veul te zien, zeg maar. Maar wat er is, is mooi.
Heb de box op delaagste stand gezet en Tony wilde er meteen in, gek jong, Heeft er een uur zeer zoet zitten spelen! Ideetje ook voor jouw Oudste, Laluna?
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 31 oktober 2007 om 10:03
quote:Kess schreef op 31 oktober 2007 @ 09:56:
Die fase is hier jammer genoeg net voorbij. Paar weken geleden wilde hij idd steeds in de box. Hij speelde lekker en Frummels konden op de grond ongestoord hun gang gaan. Heb toen op MAF nog geschreven dat ik dat zo'n uitvinding vond.
Helaas vindt ie er nu niks meer aan... En om hem er nu verplicht in te zetten. Das ook al zoiets he?
Dus...geniet van het moment. Het kan zo over zijn.
Die fase is hier jammer genoeg net voorbij. Paar weken geleden wilde hij idd steeds in de box. Hij speelde lekker en Frummels konden op de grond ongestoord hun gang gaan. Heb toen op MAF nog geschreven dat ik dat zo'n uitvinding vond.
Helaas vindt ie er nu niks meer aan... En om hem er nu verplicht in te zetten. Das ook al zoiets he?
Dus...geniet van het moment. Het kan zo over zijn.
woensdag 31 oktober 2007 om 10:11
Sea Life ben je idd zo doorheen maar met baby die waarschijnlijk weinig meekrijgt van Vishjes und so is dat niet zo erg denk ik. Ben benieuwd of ie onderwatertunnel mooi vindt en ik zag dat er een Nemo's World is dus dan kan ik even gezellig theeleuten met een ander Vishje
Ik zal dus maar niet vertellen dat de nacht hier erg goed ging tot 5.30..... Toen was het ook afgelopen met de slaap en na rekken zijn we er om 6.30 maar uitgegaan. Wuppert ligt nu alweer voor 2e keer vandaag op bed (schrok de 1e keer na half uurtje wakker) en ik hoop dat ie nu toch nog wel even aardig gaat slapen.
Ik zal dus maar niet vertellen dat de nacht hier erg goed ging tot 5.30..... Toen was het ook afgelopen met de slaap en na rekken zijn we er om 6.30 maar uitgegaan. Wuppert ligt nu alweer voor 2e keer vandaag op bed (schrok de 1e keer na half uurtje wakker) en ik hoop dat ie nu toch nog wel even aardig gaat slapen.
woensdag 31 oktober 2007 om 10:20
Jullie kinders mogen nog steeds op cursus bij Juna hoor. Slaapt nog steeds van 19.30 totdat we haar uit bed halen 's ochtends. Meestal is ze wel wakker, maar dan ligt of staat ze gewoon in bed te wachten tot we haar komen halen. Voor 8.00 horen we haar meestal niet.
Tot zover mijn opschepperij voor vandaag.
Iemand nog beschuit met muisjes? Eowman heeft en béétje te enthousiast ingekocht. Kan makkelijk nog drie jongens baren en dan kunnen we al het bezoek nog steeds van beschuit met muisjes voorzien zonder bij te hoeven halen.
Tot zover mijn opschepperij voor vandaag.
Iemand nog beschuit met muisjes? Eowman heeft en béétje te enthousiast ingekocht. Kan makkelijk nog drie jongens baren en dan kunnen we al het bezoek nog steeds van beschuit met muisjes voorzien zonder bij te hoeven halen.