Het Theehuis
woensdag 31 oktober 2007 om 10:25
woensdag 31 oktober 2007 om 10:29
Bytex werkt dus? Juna is ook begonnen met nagelbijten een maandje of 2 terug. Stond er wel even van te kijken, want wist niet dat zulke ukkies dat al deden. Heeft ze vast van mij.
Las laatst overigens dat kinderen alleen duimzuigen als ze niet vaak en lang genoeg borstvoeding krijgen en dus eigenlijk ernstig gestoord zijn in hun ontwikkeling als ze duimzuigen. Heb ik toch iets verkeerd gedaan.
Pep, lang leve internet!
Las laatst overigens dat kinderen alleen duimzuigen als ze niet vaak en lang genoeg borstvoeding krijgen en dus eigenlijk ernstig gestoord zijn in hun ontwikkeling als ze duimzuigen. Heb ik toch iets verkeerd gedaan.
Pep, lang leve internet!
woensdag 31 oktober 2007 om 10:33
Eow, Nemo bijt ze tot bloedens toe kapot en gister was ik het zat, kind in buggy gekwakt en naar de apotheek. Je mag het gewoon gebruiken bij die kleintjes. Wel kans op kotsen want het is echt goor. Je proeft het niet in je mond maar echt in je keel en dat probeerde Nemo er dus uit te krijgen. 4 schone shirtjes aangedaan want alles zeiknat.
Duimzuigen doet hij trouwens niet, heb ik wel jaren gedaan. Nagelbijten doe ik dan weer niet, heeft ie helemaal zelf verzonnen
Duimzuigen doet hij trouwens niet, heb ik wel jaren gedaan. Nagelbijten doe ik dan weer niet, heeft ie helemaal zelf verzonnen
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
woensdag 31 oktober 2007 om 10:33
Oh klinkt leuk Inad een promotie, genietse! Enne ja Ina en the clan ken ik nog, vroeger veel gelezen met onze ouderwetse schooljuf! Die aten kaarzen in een grot haha....aaaaaah thanks Eyowynn met slagroom en choco smaakt alles, was ik vergeten....Ooh wat ziet dat eten er lekker uit, erg hoor ongesteld worden. Was vanochtend weer bijna halve kilo lichter en dat met schoen, schoensmeer en gevulde speculaas (sorry Star voor het benoemen van het speculaas).
Wat een nachten hierrrr, brr niks aan hoor. Hoop dat het snel weer veranderd. Slaap is zo belangrijk!
Wij zo naar de helmen maker dus reageer even wat minder, maar iedereen een goede dag!
Wat een nachten hierrrr, brr niks aan hoor. Hoop dat het snel weer veranderd. Slaap is zo belangrijk!
Wij zo naar de helmen maker dus reageer even wat minder, maar iedereen een goede dag!
woensdag 31 oktober 2007 om 10:42
quote:Eowynn_ schreef op 31 oktober 2007 @ 10:40:
Juna peutert ook neus. En wil het vervolgens aan mij voeren. Wel heel sociaal en lief enzo, maar toch liever niet.
Die van mij is een egoist. Die gaat het eerst uitgebreid bestuderen en dan vreet ie het zelf op.
Relatieve rust hier is weer voorbij. 2/3 kind sliep, maar er wordt er al weer eentje wakker.
Juna peutert ook neus. En wil het vervolgens aan mij voeren. Wel heel sociaal en lief enzo, maar toch liever niet.
Die van mij is een egoist. Die gaat het eerst uitgebreid bestuderen en dan vreet ie het zelf op.
Relatieve rust hier is weer voorbij. 2/3 kind sliep, maar er wordt er al weer eentje wakker.
woensdag 31 oktober 2007 om 10:48
quote:Kess schreef op 31 oktober 2007 @ 09:56:
Hoi. Hier ook walchelijke nacht, maar ben niet de enige, las ik al. Zal jullie dus niet met de details vermoeien.
Leuk, zo'n feest-werkdagje, Inad. Gaat Trolly ook mee?
Pep, Sealife (ben er jaren geleden eens geweest) vond ik wel heel mooi, maar je staat zó weer buiten. Niet veul te zien, zeg maar. Maar wat er is, is mooi.
Heb de box op delaagste stand gezet en Tony wilde er meteen in, gek jong, Heeft er een uur zeer zoet zitten spelen! Ideetje ook voor jouw Oudste, Laluna?
WAT voor nacht Kess?
Allebei de heren aan het spoken geweest?
Hoi. Hier ook walchelijke nacht, maar ben niet de enige, las ik al. Zal jullie dus niet met de details vermoeien.
Leuk, zo'n feest-werkdagje, Inad. Gaat Trolly ook mee?
Pep, Sealife (ben er jaren geleden eens geweest) vond ik wel heel mooi, maar je staat zó weer buiten. Niet veul te zien, zeg maar. Maar wat er is, is mooi.
Heb de box op delaagste stand gezet en Tony wilde er meteen in, gek jong, Heeft er een uur zeer zoet zitten spelen! Ideetje ook voor jouw Oudste, Laluna?
WAT voor nacht Kess?
Allebei de heren aan het spoken geweest?
woensdag 31 oktober 2007 om 10:53
quote:Eowynn_ schreef op 31 oktober 2007 @ 10:47:
Wat jenever door de melk doet wonderen Laluna, slapen ze zo weer.....
Is banaan met jenever ook goed.Is namelijk fruittijd nu?
(Nu ik erover denk... bananenjenever bestaat echt. Combi kan dus. Anders maar even flesje halen en in hun flessen overkiepen.
2 vliegen ik 1 klap: goed slapen door jenever/fruit want banaan.)
Moeder zijn is makkelijk.
Wat jenever door de melk doet wonderen Laluna, slapen ze zo weer.....
Is banaan met jenever ook goed.Is namelijk fruittijd nu?
(Nu ik erover denk... bananenjenever bestaat echt. Combi kan dus. Anders maar even flesje halen en in hun flessen overkiepen.
2 vliegen ik 1 klap: goed slapen door jenever/fruit want banaan.)
Moeder zijn is makkelijk.