Het Theehuis
woensdag 31 oktober 2007 om 11:36
Ik heb net enorm DH toegangskaartjes met korting bij de receptie hier gekocht en nu is het wachten op een ontwakend Wupje. Ik heb zojuist ook even aan ex gevraagd of ie z`n mond even kan houden want krijg jeuk van dat onzinnige gemurmel over dingen/mensen die me niet interesseren... \\:-)//
Ik had vanmorgen vroeg trouwens een WW in m`n bed. Een WorstelWup; 1 been opgetrokken zodat knie net onder tegen m`n ribben aanzit, andere been gestrekt zodat ie met voet af kon zetten tegen m`n heup en dan met z`n hoofd over mijn sleutelbeen heen rausen. Errug onplezierug kan ik melden.
Ik had vanmorgen vroeg trouwens een WW in m`n bed. Een WorstelWup; 1 been opgetrokken zodat knie net onder tegen m`n ribben aanzit, andere been gestrekt zodat ie met voet af kon zetten tegen m`n heup en dan met z`n hoofd over mijn sleutelbeen heen rausen. Errug onplezierug kan ik melden.
woensdag 31 oktober 2007 om 11:44
woensdag 31 oktober 2007 om 11:57
Zoals Nemo tijdje geleden zelf om deken vroeg besloot hij net dat hij geen slaapzak aan hoeft. Ik vind het best, weer een stapje dichterbij het juniorbed. Zou ik eigenlijk ma en di gaan schilderen maar niks van gekomen. Volgende week dan maar.
CWI belde net, ik moest toch ook maar avond- en weekendwerk gaan aannemen. Sorry hoor maar kunnen ze dat dan echt van me eisen??
CWI belde net, ik moest toch ook maar avond- en weekendwerk gaan aannemen. Sorry hoor maar kunnen ze dat dan echt van me eisen??
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.