Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Luna, is een mooi alternatief, toch? Of Maantje, Maan, Ma .....

Ik heb ent 3 mannen in bad gedaan. Twee ervan liggen er nu te slapen. En eentje ervan is géén kind!

Inad, ik leef met je mee. Je moeten breken over zúlke levensvragen is niet niks. Sterkte!
Loretta is De Mol. Punt.
Tsss, 3 mannen in bad.... Hij hoefde geen luier om toch? (zie allemaal heel rare en nare dingen voor me nu, blegh )

Lunitsa zou de Griekse vrouwelijke vervoeging zijn. Lunaki is de mannelijke variant
Hier ook geen kerstkaarten met foto van Ceetje. En ook geen Forever Friends beertjes. En eigenlijk ook geen lollige kerstmannetjes. Die dingen zijn gewoon stom.

Ceetje pechdag, ze bleef maar vallen

Volvo lelijk? Ja die oude vierkante gevallen ja, maar een V70 vinnik toch best wel mooi. Of zo'n fourwheeldrive geval.

Eow, alles is al door andere meiden gezegd. Ik knuffel je met ze mee.
Hoeveel pakken koekjes heeft ze op dan Star? Is iedereen verder nuttige dingen aan het doen?
Dubbelpost....
En in het Iers zou je zoiets heten oíche ghealaí.
Hoe krijg je het voor elkaar? Dubbelposten op dit nieuwe forum?

Mijn moeder heeft haar volgepropt met van die gekleurde rijstkorrels. Een voor een in dat mondje, dus ze was met maar heel weinig tevreden eigenlijk
Van die dingen die smelten in je mond, niet in je hand? Lekkur

Ik heb na de boerenkool al op: 1 cornetto, een stuk pure chocolade, een dropje en nu net een bakje chips....
Ow, en 2 glazen cola. Buuuuurp
Lunitsa, ik kan niet vinden waar ik een onderschrift erbij kan zetten hoor in Mijn Profiel. Vertel es waar pesies?
Boerenkool? Met of zonder predictor?

Ik vind Luna wel een makkelijke afkorting, als we toch dingen aan het verzinnen zijn. Is die verblijfsvergunning er eigenlijk al officieel door?

Bedankt voor de knuffels trouwens. Gaat alweer een stuk beter nu ik Juno vanmiddag weer lekker even bij me heb gehad. Hij gaat nu van 24 naar 16 voedingen per dag. Dus hij moet flink dooreten.

Kess, 3 mannen in bad? Kon hij zichzelf nog wel aankleden?

Pep, ik had je berichtje niet verkeerd begrepen hoor, vatte het ook niet verkeerd op. Heb je sms nog niet gelezen. Zal straks even kijken.

Kess, over mijn zwangerschapsverlof, ik geloof dat je het verkeerd begreep. Ik heb gewoon 16 weken, vanaf mijn bevallingsdatum. Niet vanaf de uitgerekende datum. Ergens in februari moet ik weer beginnen geloof ik. Als mijn contract verlengd wordt, want dat loopt in januari af. Gezien de omstandigheden geef ik mezelf daar niet zoveel kans op, denk niet dat ze me willen houden. Zijn vast te bang dat ik toch minder wil werken of in de ziektewet ga ivm Juno.
Pep, wat een leuke foto's in theehuis trouwens. Die ene van Wup en jou is echt geweldig. Vind juist wel dat je daar erg leuk op staat, in tegenstelling tot het onderschrift.
Oh en die van Wup met zijn paps is ook echt schattig!
Inad ook al van die leuke foto's!
Zonder Eow. Anders kon ik gelijk in 1 moeite door mijn naam in Maria veranderen .

24 voedingen? Vier-en-twintig?? Wat zat ik te zeuren over die 8 keer dan?!

Verblijfsvergunningen mag ik niet over oordelen gezien mijn net-geaccepteerde-status.

Ik dacht al dat het v.a. bevallingsdatum was ipv uitgerekende datum Eow. Hoe sta je tegenover dreigend "ontslag"? Redden jullie het financieel dan of moet je al gaan denken aan solliciteren zodat je straks in februari meteen in een nieuwe job kan rollen?
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 04-11-2007 20:21
Reden: kutsmiley
% gewijzigd
Nou, tijd voor wat nieuwe foto`s van jou dan Eow!
Ik wilde toch al op zoek naar een andere baan. Vind dit leuk werk, maar mag iets minder geitenwollensokken. Zou het leuk vinden om weer te beginnen, maar zoek net zo makkelijk iets anders.

Sowieso is het nodig dat ik ook voor inkomen zorg, maar als contract niet verlengd wordt heb ik eerst nog een tijd recht op WW, dus kan rustig iets anders zoeken. Daarbij zijn Eowman en ik alletwee op zoek naar een baan in een andere stad, omdat we graag willen verhuizen naar mijn oude woonplaats.

Boerenkool zonder predictor is toch anders

En die 24 voedingen gaan gewoon met een spuitje door een sonde, dus dat is in 1 minuut gepiept.

Nieuwe foto's in aantocht. Heb vanmiddag wat foto's gemaakt. Die krijg ik straks gemaild (was met camera van mijn ouders) dus dan staan ze in theehuis!
Ow das fijn dat je WW krijgt. Ik was in de veronderstelling dat je daar niet voor in aanmerking kwam wanneer contract niet verlengd wordt. Vertel es in Achterhuis wat je oude woonplaats dan is?

Zwanger zonder sex is ook anders
Ik had het inderdaad verkeerd begrepen, Eow. Ik vond het al erg fideel van het uwv, maar dat valt dus wel mee. Hopen dat je toch nog een 'tweede kans' krijgt van je werkgever, zodat je niet a la minute moet gaan solliciteren.

Tja, verblijfsvergunning. Denk dat we binnenkort maar eens een vergaring moeten inplannen!

Intussen twee kindekes slapende en één grote man wakker.
Loretta is De Mol. Punt.
Pffff, ben op april 2007 aan het lezen. Wist half dat zoontje van Xaloy ziek was, maar dat het zo heftig was. Arm manneke. Zag nu vandaag wel topic geopend dat hij weer thuis was/
Ik las ook dat het wer beter ging, maar wat heeft het arme manneke dan?
Loretta is De Mol. Punt.
Oooow, wist ik helegaar niet van Xaloys zoontje! Wat heeft ie dan?? Even gaan lezen dan maar....

Vish, ben je begraven in Duitse kuil op het strand ofzo??
Foto's zijn te zien in theehuis. Let vooral op de prachtige muts, en op 1 van de foto's zie je in een hoekje nog net een stukje van een blauwe knuffel. Geweldig ding is dat, hij wordt meestal gebruikt als dekentje, of ligt over zijn hoofdje.
quote:peppie schreef op 04 november 2007 @ 19:50:

Lunitsa, ik kan niet vinden waar ik een onderschrift erbij kan zetten hoor in Mijn Profiel. Vertel es waar pesies?Profiel wijzigen --> mijn motto
Ik heb 60 bladzijdes teruggelezen op April maar kom niet verder dan 1 of andere ontsteking ergens. Kan iemand even in vogelvlucht vertellen wat Robbie heeft? (en hoe het begonnen is)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven