Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Kess heeft 'm al toegeeigend Inad, dus helaas. Doe maar een nieuw aanbod

Lekker slapen nu!
Trusten, Inad! Goed voor jezelf zorgen, hoor!

Ja, Ruben is van mij. Sorry.

Dier, hoe is het met je?

Kleine update aan de andere kant.

Ga nu Vito troosten. Knuffellapje zit in de was en meneer wil nu niet gaan slapen.
Loretta is De Mol. Punt.
George hebben?
Die geef je zomaar weg? Die wil ik wel. Tenminste, als je het over George C. hebt en niet over George of the Jungle

Vito echt al zo gehecht aan knuffeltje? Wat schattig. En wat onhandig

Vishje hoe was bij dokter??
George Clinton Star?

Nemo alles goed, ben druk.
Deze dan he.

George Clinton. Muzikant toch?

Of kruising tussen Bush en Bill? Brrrr.

O foto, wow die willik.
Haha, Star

Ben weer wakker. Uurtje geslapen, doet veel goed. Blijf het rustig aan doen, want nog wel hoofdpijn.

Diri, is het dus echt galstenenellende? Keek even op je Hyve net om te zien wat er was. Jee wat naar zeg! Beterschap!

Nu even thee zetten en beetje bankhangen. Computeren gaat niet heel denderend vandaag
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Dr. George bedoelde ik

Ga nu serieuze poging doen om verder te komen met kastjespimp....
Hoi.

Inad, ik ga je afwisselen, duik zo mijn bed in. Hoe'st met de hoofdpijn? Wat voor veranderingen zijn er op til waar je het laatst over had? Zorgt dat voor piekernachten?

Ruben Nicolai vind ik niet zo leuk, beetje een broekie. Vind Tijl veel leuker, lamatechnisch gezien. Maar ook nog niet echt denderend.

Gelukkig is met Nemo alles goed. Volgens mij heeft ie Juna aangestoken, want die hoest ook alles bij elkaar. Vandaar dus dat ik mijn bed induik, want hele nacht wakker gelegen van blaffend meisje.

Erg inderdaad van Robbie. Ga eens even lezen daar, want heb het niet meegekregen.
Oh Pep, ik kreeg nu jou msnbericht. Zullen we in het vervolg eens proberen te msnen als we alletwee online zijn?
Galstenen? He gets Dier!
Heb klamvochtig knuffeldoekje in Vito's bed gemikt en toen sliep hij binnen een minuut. Toch maar eens achter een tweede exemplaar aan gaan , dus.

Succes met kastjesproject, Pep. Ben benieuwd naar het resultaat over een jaar of wat.

Inad, lekker uitrusten hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
Dus nu is Vitootje zeiknat?
Nee Star, klamvochtig

Oh, Diri, ik lees helemaal over je galstenen heen. Beterschap!
Ja maar ja maar ja maar. Klam is niet nat, maar vochtig toch wel
Klamvochtig is tussen klam en vochtig in

Jaaaaaa, Eow en ik hebben elkaar gevonden op MSN
Het was wel een zoektocht hè?
Ik schoot uit met roller en nu zit er een veeg blauw waar het eigenlijk wit moet worden. Kan ik gewoon wit eroverheen rolleren straks of moet ik nu weer overnieuw schuren en in grondverf zetten?
Pep, ik zie wel dat je wat tegen me zegt op msn, maar op de een of andere manier opent het gespreksvenster niet meer. Dus ik kan het niet lezen en niet antwoorden.....

Het is ons niet gegeven.....X-D
Gewoon wit eroverheen Pep, kan best.
Net reactie hier geplaatst maar nu foetsie???

Ik zei dus: dat komt door schijtverbinding Eow; online, offline, online, offline
Haai

Weer wat gelegen en gehangen. Gaat nu stuk beter. Ben aan t twijfelen over vanavond maar even een Diazepam nemen. Die heeft Chico nog van tijdje terug. Ze zijn nog goed. Het kan alleen niet in combi met BV, dus dat wordt dan een boze Chica morgenochtend vroeg. Wil sowieso nu wel eens van de BV af dus zeg steeds vaker tegen haar dat het op is en dat gelooft ze vaak wel.

Vito met doekje Klamvochtig vast niet erg, als hij em maar heeft. Bijzonder hoor, dat ie zo vroeg al zo'n voorkeur en noodzaak heeft. Chica heeft dat nu pas, echte voorkeur voor een pop/knuffel. Vicky dus

Grappig, msnperikelen

Ik vind Lamatechnisch lamatechnisch gezien een erg mooi woord. Taggen die handel

Nu even naar buiten. Kijken of beetje fripse lucht ook helpt

Ben ook benieuwd naar kast trouwens, Pep!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Is het dan nu de bedoeling dat iemand anders `m tagd Inad? Nou, vooruit dan
Ik ben Eow weer kwijt op MSN . M`n moeder kwam binnen dus moest ff weg. Vroeg me af of verslavingszorg iets voor jou is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven