Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Luna kan ik wel mee leven.
Ik vind Lunitsa wel erg mooi eigenlijk
quote:peppie schreef op 04 november 2007 @ 21:07:

Ik vind Lunitsa wel erg mooi eigenlijk JIJ mag mij zo noemen.
Ooooow Eow, wat een onwijs mooi mannetje is Juno toch! Snifferdesnif, kan er niets aan doen. Mooie lange vingertjes, veel haar al (!) en wat een mooie robuuste wenkbrauwen heeft ie! En hij kijkt heel serieus . Juna is ook al zo`n mooie meid, heel wijs kijkt ze uit d`r ogen

Mutsje is nog een ietsiepietsie te groot he!
Dank je Pep. Tikkie aan de grote kant is ie wel ja, die muts. Maar hij heeft hem eigenlijk alleen op als hij uit de couveuse is, hij lag er net weer in op deze foto.
Huh? Ik heb de foto's bekeken (liefffff!) maar ik zie alleen maar foto's zonder mutsje. Ga gelijk nog een keertje kijken!
Loretta is De Mol. Punt.
Ooooh! Ik had de eerste foto over het hoofd gezien. Jeetje, dan zie je pas echt hoe klein hij nog is. Maar het staat hem geweldig!
Loretta is De Mol. Punt.
Hier zieke dierewier dus lees niet alles bij. Misschien kleine samenvatting?
He Diertje, nog steeds last van galsteen? Sorry maar samenvatting ga ik me niet aan wagen

Ik heb even stukje Paul de Leeuw gekeken en Ruben Nicolai is mjummie, daar kan iedereen zich wel in vinden toch?

Eow, ik kreeg net je msnberichtje van 20.30 pas....

Zo richting bed, rug doet weer pijn

Truste!!
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 04-11-2007 21:57
Reden: Wel even net gedag zeggen!
% gewijzigd
Nee, sorry Pep

Vind hem maar eng!

Eow, wat een geweldige fotos!! Wat een mooi mannetje. Jaa, die vingertjes, wenkbrauwtjes, bos haar,

En Juna is een lekker eigenwijze dwergje. Die is ook ineens helemaal baby-af he? Met die lange lokken

Even posten vast..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Diri, beterschap

Wist ook niet dat er iets met Robby van Xaloy was, wat naar zeg! Hoop dat alles goed komt!

Mutsje is heel stoer bij Juno, zij t inderdaad een heel klein beetje ruim nog. Hij is trouwens echt goed aangekomen, is zelfs op de fotos te zien, hij ziet er nu al veel meer voldragen uit, wat vollere armpjes en beentjes. Slaaphouding is erg schattig ook!

Ik ben voor vrij open grenzen in t kader van verblijfsvergunning, iedereen heeft recht op leukste forumleven mogelijk ( ) en dat is natuurlijk hier

Oh die Ceetje, soms hebben ze dat soort dagen, en maar omkukelen. Fijn dat oma's korrels hielpen! Leuk dat Starman dan trouwens met haar naar jouw familie gaat

Hier minder dip want veel chocola

Chica slaapt, laat, want wilde niet eerder en broer is net langsgeweest. Nu even bijlezen hier en daar met Port en bedenken hoe nu verder
Port is goed, Inad!

Eow, gooi je ook nog eens een 'nieuwe' foto op je Haaifs van Juno? WilookJuno(metmutsje)zien.

Dierewier, ziek is niet leuk. Hopelijk allemaal snel weer het vrouwtje/mannetje. Maar als ik zo naar je avatar kijk...ziek of nie, je blijft een lekker ding!

Pep, Ruben Nicolai. Vond hem redelijk, tot ie Rat van Fortuin ging presenteren. (En volgens mij is ie hartstikke homo hoor.)

Ga ook slapen, morgen naar mijn kindertjes op school.

Nice night allemaal!
Wow, ik ben zo waar de eerst deze morgen.

Ventje had hersenvliesontsteking en kreeg stuipen, ontsteking ging niet weg, is geopereerd. Heel naar allemaal. Las topic dat ie naar huis mocht, maar dat was dus naar een ziekenhuis dichterbij huis. Pfff heftig zo'n kleintje.

Ruben Nicolai homo?!?!?!??! Neeeeeee joh.

Ik vind het wel een smakelijk hapje, moge dat duidelijk zijn

Hee Pep, mijn lupus gejat
Lama
Kom zo efkes bijlezen, eerst toch maar evn naar de dok met Nemo, hij hoest nu al een week de longen uit lijfje en begon gister ook aan oren te draaien, Toch maar even longetjes laten luisteren en in oortjes gluren dus. We konden meteen al terecht dus gaan nu.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Succes Vish! Hopelijk vindt dok iets. Arm ventje.
Hopelijk is het niets ernstigs Vish...

Hersenvliesontsteking Wat erg en eng zeg! Hoe begint zoiets eigenlijk? Straks maar even googlen.... Ik moest net wel erg hard lachen om reactie van Biotexgirl op april....

Star, jij had "It could be lupus" toch? Dus ik geef antwoord op jouw stelling . Maarre, moet ik `m veranderen/weghalen?

Homo of geen homo, ik zou geen bezwaar tegen een nachtje of wat met Ruben Nicolai hebben. En hij is 6 maanden geleden vader geworden.

Ik heb vanmorgen al 2x de knuffeldood gekregen . Ik zal straks een (slechte kwaliteit) filmpje op Haifs zetten van hoe dat er ongeveer uitziet.
Eow, hoe ernstig moet Juno`s naam verborgen blijven? Ik moet anders echt heel erg oppassen dat ik me niet verspreek donderdag bij Lunitsa...
Ik wilde het net aandragen dat hij pas vader is geworden maar bedacht dat dat nog geen goede reden is om niet homo te kunnen zijn

Mijn onderschrift ook wel House-ig, dus je kan 'm best laten staan

Lief die Wup!

Even lezen die reactie.
Naa rare reactie. Vast iemand die ze kennen. Ze heeft nog nooit eerder gereageerd namelijk.
Morgen!

Getver, hersenvliesontsteking, brrrrr, wat eng. Fijn dat het ventje nu weer een stapje dichter bij huis is. Wat zullen zijn ouders in angst gezeten hebben...

Ruben Nicolai is vast geen homo én hij is van mij! Afblijven!

Inad, nog portgerelateerde inzichten gekregen en/of beslissingen genomen?
Loretta is De Mol. Punt.
Raar maar toch wel funny. Voor mij als buitenstaander dan, kan me voorstellen dat Xaloy er niet zo van gecharmeerd is. Of mischien is het iemand die ze kennen inderdaad en is het een soort van inside joke?

Aan het werk Star? Hebbie d`r zin an?

Knuffeldoodfilmpje staat op haifs. Kwaliteit is nog slechter dan ik al dacht, gefilmd met ex` mobiel....
Ik heb dr o zo veel zin an. Eet vanavond speklappen bij mijn moeder, daar heb ik wel zin an

Kan filmpjes niet zien op Hyves. Wel jammer.

Mogge Kessje
Haaai

Ik ben thuis, want kapot. Erg slapeloze nacht weer, terwijl Chica heerlijk lag te ronken. Dus werk gebeld en mag nu gaan bijslapen. Net Chica naar kdv gebracht, dus wel echte rust vandaag. Heb knalhoofdpijn. Net al twee Ibuprofen genomen en nu even liggen dus. Tis vast Lupus denk ik

Zal straks naar Hyvesfilmpje kijken, Pep.

Wat naar van Robbie zeg. Arm mannetje. Zal straks, na hopelijk lange diepe slaap, even op April kijken.

Diri, hoe is het nu met jou?? Hopelijk iets beter

Vish, hoop dat alles oke is met Nemo, beterschap

Star, ja die kind-redenatie gaat niet zo op he? Ik denk dat hij Hetero is hoor. En je mag em van mij hebben dus een en al goed nieuws

Zo ik ga slapen....
Ach Inad, weer liggen piekeren dus? Goed plan dat je vandaag thuisblijft en Chica naar KDV hebt gebracht. Lekker slaapjes doen nu en hopelijk straks hoofdpijnloos en beter in je vel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven