Het Theehuis
zaterdag 24 november 2007 om 15:03
Jaaaaaaaaaaaaaaa Juno onderweg naar Eowstad, wow!
Die arme kleine Vito. Zet 'm op mannetje! Sterkte Kessje
Ceetje probeert nu te slapen, maar ja, dat gehoest hè. Schiet niet echt op. Ze is wel lief voor de rest. Was even boodschappen doen en bij mijn ouders, die gaan morgen naar NY dus moesten Ceetje even gedag zeggen uiteraard
Die arme kleine Vito. Zet 'm op mannetje! Sterkte Kessje
Ceetje probeert nu te slapen, maar ja, dat gehoest hè. Schiet niet echt op. Ze is wel lief voor de rest. Was even boodschappen doen en bij mijn ouders, die gaan morgen naar NY dus moesten Ceetje even gedag zeggen uiteraard
zaterdag 24 november 2007 om 16:25
Ja leuk Star!
Arme Ceetje ook al zo ziekjes. Ik zei laatst al dat jullie ver uit de buurt van mijn kind moeten blijven hè!
Kheb helegaar niets te melden. M`n rug doet pijn (zeur), ik heb 3x de winkelstraat op en neer moeten lopen op zoek naar 1 lullige creme (zeur), het is koud (zeur), ik ben moe (zeur), ik heb nú al geen zin om straks te koken (zeur) en ik BAAL van dit kuthol waar ik woon (zeur). \\:-)//
Ik geloof dat dit het wel was qua zeuren
Arme Ceetje ook al zo ziekjes. Ik zei laatst al dat jullie ver uit de buurt van mijn kind moeten blijven hè!
Kheb helegaar niets te melden. M`n rug doet pijn (zeur), ik heb 3x de winkelstraat op en neer moeten lopen op zoek naar 1 lullige creme (zeur), het is koud (zeur), ik ben moe (zeur), ik heb nú al geen zin om straks te koken (zeur) en ik BAAL van dit kuthol waar ik woon (zeur). \\:-)//
Ik geloof dat dit het wel was qua zeuren
zaterdag 24 november 2007 om 16:38
Die caravan in jouw tuin, die beloof je me al sinds ik nog in Athene woonde Lunitsa! Over loze beloftes gesproken!
Ik zal je de mail even doorsturen. Tenminste, ik neem even aan dat Star `m ook naar jou en Diri had gestuurd...?
Creme is wel nodig want huid is hysterisch.
Kheb het nu niet koud maar búiten is het koud.
Ik zou best even willen slapen maar over half uurtje is het etenstijd voor Wup dus die zal zo wel wakker worden.
Friettent..... eh...... geen goed excuus waarom niet maar niet dus
Caravan, zie boven!
Ik zal je de mail even doorsturen. Tenminste, ik neem even aan dat Star `m ook naar jou en Diri had gestuurd...?
Creme is wel nodig want huid is hysterisch.
Kheb het nu niet koud maar búiten is het koud.
Ik zou best even willen slapen maar over half uurtje is het etenstijd voor Wup dus die zal zo wel wakker worden.
Friettent..... eh...... geen goed excuus waarom niet maar niet dus
Caravan, zie boven!
zaterdag 24 november 2007 om 17:08
zaterdag 24 november 2007 om 18:52
Heey
Ohh wat fijn dat Juno nu eindelijk naar Eowstad is!!!
Kess, jee wat klinkt dat naar, arm klein Vitootje Goed dat medicijn in elk geval aanslaat. Ben benieuwd wat het dan uiteindelijk is! Geen longontsteking dus?
Hier nog steeds ziek. Vanmiddag voelde ik me iets beter dus toch naar intocht geweest. Chica heeft een zwarte piet gekust en Sinterklaas gezien, ze vond het fantastisch! Nu alleen weer extra koorts (39), hoesten en naar dus was niet zo slim waarschijnlijk, maar wilde er zo graag met haar heen.
Ceetje ook nog ziek dus, beterschap
En Pep zielig
Ga zo mail checken Star en zal ook even leuk verhaal in theehuis zetten. Ben namelijk weer 'tante' (geen familie, wel leuke vrienden).
Ohh wat fijn dat Juno nu eindelijk naar Eowstad is!!!
Kess, jee wat klinkt dat naar, arm klein Vitootje Goed dat medicijn in elk geval aanslaat. Ben benieuwd wat het dan uiteindelijk is! Geen longontsteking dus?
Hier nog steeds ziek. Vanmiddag voelde ik me iets beter dus toch naar intocht geweest. Chica heeft een zwarte piet gekust en Sinterklaas gezien, ze vond het fantastisch! Nu alleen weer extra koorts (39), hoesten en naar dus was niet zo slim waarschijnlijk, maar wilde er zo graag met haar heen.
Ceetje ook nog ziek dus, beterschap
En Pep zielig
Ga zo mail checken Star en zal ook even leuk verhaal in theehuis zetten. Ben namelijk weer 'tante' (geen familie, wel leuke vrienden).
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 24-11-2007 18:53
Reden: koortsvertypingen
Reden: koortsvertypingen
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 24 november 2007 om 20:23
zaterdag 24 november 2007 om 20:40
Volgens mij had ik nog niet gereageerd op Juno-nieuws
Pffft, moest eerst even rijst van beeldscherm vegen. Check sokken van negert in Achterhuis
Luun, kun je je niet afmelden eerst bij MSN/Hotmail en dan opnieuw aanmelden?
Zit nu pas te eten en heb vieze klote-afwas in keuken voor me klaarstaan
Pffft, moest eerst even rijst van beeldscherm vegen. Check sokken van negert in Achterhuis
Luun, kun je je niet afmelden eerst bij MSN/Hotmail en dan opnieuw aanmelden?
Zit nu pas te eten en heb vieze klote-afwas in keuken voor me klaarstaan
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 24-11-2007 20:42
Reden: vish loopt weer te seikuh
Reden: vish loopt weer te seikuh
% gewijzigd