Het Theehuis
zaterdag 24 november 2007 om 11:01
quote:peppie schreef op 24 november 2007 @ 10:53:
Ik moet 70 kerstkaarten bestellen
7 is volgens mij zat hoor.
Serieus, heb jij zoveel vrienden?
Ik ben altijd wel klaar met een kaartje of 10 die ik spontaan stuur. Verder wacht ik altijd af: wie mij er een stuurt, krijgt er eentje terug.
Kijk, zo leer je je vrienden kennen.
Ik moet 70 kerstkaarten bestellen
7 is volgens mij zat hoor.
Serieus, heb jij zoveel vrienden?
Ik ben altijd wel klaar met een kaartje of 10 die ik spontaan stuur. Verder wacht ik altijd af: wie mij er een stuurt, krijgt er eentje terug.
Kijk, zo leer je je vrienden kennen.
zaterdag 24 november 2007 om 11:05
Ik zal het creatieve in mijn kind er inderdaad op elke manier uit moeten halen. Hij moet iig op schilder- en tekenles. Piano en gitaar, maar ook een naaiclubke en voor de grove motoriek misschien ook op voetbal en zwemmen. Dan nog op een electrotechnisch clubje om ook die kant niet onbenut te laten en tot slot nog naar het wekelijkse naaiclubje en daarachteraan dan naar dansles.
Als hij dan toch mislukt ligt het in ieder geval niet aan mij.
Als hij dan toch mislukt ligt het in ieder geval niet aan mij.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zaterdag 24 november 2007 om 11:09
Ik heb besloten om mezelf eens te gaan verwennen. Ik mag een nieuwe riem en 2 shirts kopen en als ik mooie schoenen zie (zie ik toch niet) dan mag ik die ook. Die andere broek breng ik misschien toch weer terug, moet zo nog even voor de spiegel gaan staan als Nemo weer wakker is. Ben ineens een WE-fan. Is fijne winkel en gister echt goed geholpen, zo zie je maar weer dat dat echt werkt want ga vandaag weer eerst daar kijken. En nog even bij de Zara boven op die tienerachtige afdeling, zag ik vorige keer wel grappige hoodies met vogeltjes of eekhoorntjes geloof ik.
Net voor de grap op H&M geshopped voor Nemo, ik zat zo op 65 euro ( maar wel 7 artikelen en allemaal leuk....)
Net voor de grap op H&M geshopped voor Nemo, ik zat zo op 65 euro ( maar wel 7 artikelen en allemaal leuk....)
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zaterdag 24 november 2007 om 11:12
Niet Vish? Het ligt niet aan jou? Zeker weten?
70 ja. Meeste voor familie und so. Aangezien er altijd en eeuwig commentaar was/is dat ik een aso ben en niet aan familie denk en gewoon m`n eigen plan trek heb ik sinds een paar jaar de kerstkaartentraditie ingevoerd. Niemand die nu nog kan zeggen dat ik asociaal ben terwijl dat nu mijn nieuw-verworven recht is!
70 ja. Meeste voor familie und so. Aangezien er altijd en eeuwig commentaar was/is dat ik een aso ben en niet aan familie denk en gewoon m`n eigen plan trek heb ik sinds een paar jaar de kerstkaartentraditie ingevoerd. Niemand die nu nog kan zeggen dat ik asociaal ben terwijl dat nu mijn nieuw-verworven recht is!
zaterdag 24 november 2007 om 11:19
Ik doe echt nauwelijks aan kerstkaarten. Alleen familie hier in Nederland en dan ook alleen maar eigen zussen en broer, moeder en één leuke oom & tante. En wat goede vrienden. Denk een kaart of 20 ofzo. Vind jet eigenlijk beetje onzin, maar Chica vindt het vast wel erg leuk. Dit jaar mischien uitbreiden met een theehuisvrouwenkaartje, zit ik opeens aan bijna 30 kaarten
Ik heb topic tocxh maar even voorzichtig beetje gescand om te zien wat de poeha is. Stimuleren opzich prima, maar zodra het tegen de zin van t kind is (een keer niet willen ala, maar gewoon echt standaard vreselijk opzien tegen bijv. pianoles, maar dan toch móeten, vind ik te pusherig. Dan wordt het kind misschien een concertpianist, maar een doodongelukkige, aan de drank, drugs etc vanwege volkomen kutjeugd. Dan liever een gelukkige huisvrouw Of minder zwart-wit, leuke baan en happy.
Kwipje en staartjes in Theehuis erg lief!!
Luna, balen van de flutnacht
Hoop dat we snel update van Kess krijgen.
Star, wo bist du und was machtst du? Behalve smsen, waarvoor dank nog
Ik heb topic tocxh maar even voorzichtig beetje gescand om te zien wat de poeha is. Stimuleren opzich prima, maar zodra het tegen de zin van t kind is (een keer niet willen ala, maar gewoon echt standaard vreselijk opzien tegen bijv. pianoles, maar dan toch móeten, vind ik te pusherig. Dan wordt het kind misschien een concertpianist, maar een doodongelukkige, aan de drank, drugs etc vanwege volkomen kutjeugd. Dan liever een gelukkige huisvrouw Of minder zwart-wit, leuke baan en happy.
Kwipje en staartjes in Theehuis erg lief!!
Luna, balen van de flutnacht
Hoop dat we snel update van Kess krijgen.
Star, wo bist du und was machtst du? Behalve smsen, waarvoor dank nog
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 24 november 2007 om 11:21
Goehoed Vish Service in winkel maakt inderdaad wereld van verschil. Mischien moet ik maar weer eens naar de WE. In een grijs verleden shopte ik daar wel eens maar ben er al járen niet meer geweest. Op de 1 of andere manier denk ik dan dat daar alleen maar kleding hangt die om maat 38 vraagt. Maar niet dus begrijp ik?
zaterdag 24 november 2007 om 12:01
Misschien een idee voor motto van TO? Zo van: ik maak spelfouten, maar ben toch niet dom ofzo?
(heb t niet gezien trouwens)
Wel gereageerd op Opvoedtopic, ondanks mijzelf..
Heb net een sms van Star gehad: Ceetje is rochelende snotfabriek.
Heb terug gesmst: Beterschap en mooi omschreven
Denk dat ze dus met zielig kindeke op schoot zit.
WE ken ik niet zo, heb er wel kleren gekocht ooit, maar niet laatste twee jaar denk ik. Zal weer eens gaan kijken. Mag straks als loonverhoging erdoor is ook flink shoppen van mezelf, want mijn kledingkast is nu écht armoeding (even ter indicatie: één spijkerbroek, één leuke jurk, drie leuke rokjes, maillots, panty's enz en 3 of 4 leuke topjes/shirts.) maar vind de mode van nu zó stom.
(heb t niet gezien trouwens)
Wel gereageerd op Opvoedtopic, ondanks mijzelf..
Heb net een sms van Star gehad: Ceetje is rochelende snotfabriek.
Heb terug gesmst: Beterschap en mooi omschreven
Denk dat ze dus met zielig kindeke op schoot zit.
WE ken ik niet zo, heb er wel kleren gekocht ooit, maar niet laatste twee jaar denk ik. Zal weer eens gaan kijken. Mag straks als loonverhoging erdoor is ook flink shoppen van mezelf, want mijn kledingkast is nu écht armoeding (even ter indicatie: één spijkerbroek, één leuke jurk, drie leuke rokjes, maillots, panty's enz en 3 of 4 leuke topjes/shirts.) maar vind de mode van nu zó stom.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 24 november 2007 om 12:21
Arm Ceetje en Star. Rochelen is nooit leuk, kijk maar naar die van Hazes
Ik heb topic ook niet gelezen hoor, zag alleen de titel hiernaast voorbij komen.
Ik heb nu op zich wel genoeg spijkerbroeken (rokken/jurken draag ik niet meer) maar echt naks voor erop. Allemaal ouwe zooi wat ook nog eens te klein/te kort/verwassen is. Beetje armoedig inderdaad. Ik vind mode van nu niet persé stom, pasvorm wel
Ik heb topic ook niet gelezen hoor, zag alleen de titel hiernaast voorbij komen.
Ik heb nu op zich wel genoeg spijkerbroeken (rokken/jurken draag ik niet meer) maar echt naks voor erop. Allemaal ouwe zooi wat ook nog eens te klein/te kort/verwassen is. Beetje armoedig inderdaad. Ik vind mode van nu niet persé stom, pasvorm wel
zaterdag 24 november 2007 om 12:31
Daar ben ik even!
Vito heeft een redelijk beroerde nacht gehad. Het zuurstofgehalte in zijn bloed had heel veel dalingen. Dus om de haverklap alarm en nog meer extra zuurstof gekregen. Uiteindelijk in zuurstofkoepeltje en met maskertje ging het aardig goed. Vanmorgen lukte heb hem om met alleen zuurstofsnorretje het gehalte goed op peil te houden. Verder wordt hij om de 2-3 uur (ook 's nachts) verneveld met ventolin. En hij krijgt prednison. Gelukkig lijkt hij sinds vanmorgen wel minder ziek. Hij kon weer wat lachen heeft zelfs eventjes gespeeld. Ik heb net Tony naar mijn ouders gebracht en ga nu even douchen, wat telefoontjes plegen en proberen even te slapen. Don is nu bij Vito. De kinderarts denkt dat het een virusinfectie die op zijn luchtwegen is geslagen. Vanmiddag nog wat onderzoekjes, Gisteren ook op RS getest, maar die uitslag was negatief. Straks weer zelfde test om te verifieren.
Beetje onsamenhangend allemaal, maar goed. Breng zelf maar even de chronoligsche volgorde aan in mijn tiksel.
Eind van de middag ga ik weer terug naar het ziekenhuis en daar blijf ik vannacht ook weer. De kinderarts zei dat we er rekening mee moeten houden dat hij zeker tot maandag of dinsdag moet blijven. Hij moet sowieso eerst zonder extra zuurstof kunnen. Vernevelen zou ik eventueel thuis zelf kunnen doen met apparaat van de thuiszorg. Graag! Als er meer nieuws ik sms ik wel. Ik mag op de afdeling geen foon aanhebben, daarbuiten wel.
En last but not least: dank voor al jullie lieve sms-jes. Heel lief!
Vito heeft een redelijk beroerde nacht gehad. Het zuurstofgehalte in zijn bloed had heel veel dalingen. Dus om de haverklap alarm en nog meer extra zuurstof gekregen. Uiteindelijk in zuurstofkoepeltje en met maskertje ging het aardig goed. Vanmorgen lukte heb hem om met alleen zuurstofsnorretje het gehalte goed op peil te houden. Verder wordt hij om de 2-3 uur (ook 's nachts) verneveld met ventolin. En hij krijgt prednison. Gelukkig lijkt hij sinds vanmorgen wel minder ziek. Hij kon weer wat lachen heeft zelfs eventjes gespeeld. Ik heb net Tony naar mijn ouders gebracht en ga nu even douchen, wat telefoontjes plegen en proberen even te slapen. Don is nu bij Vito. De kinderarts denkt dat het een virusinfectie die op zijn luchtwegen is geslagen. Vanmiddag nog wat onderzoekjes, Gisteren ook op RS getest, maar die uitslag was negatief. Straks weer zelfde test om te verifieren.
Beetje onsamenhangend allemaal, maar goed. Breng zelf maar even de chronoligsche volgorde aan in mijn tiksel.
Eind van de middag ga ik weer terug naar het ziekenhuis en daar blijf ik vannacht ook weer. De kinderarts zei dat we er rekening mee moeten houden dat hij zeker tot maandag of dinsdag moet blijven. Hij moet sowieso eerst zonder extra zuurstof kunnen. Vernevelen zou ik eventueel thuis zelf kunnen doen met apparaat van de thuiszorg. Graag! Als er meer nieuws ik sms ik wel. Ik mag op de afdeling geen foon aanhebben, daarbuiten wel.
En last but not least: dank voor al jullie lieve sms-jes. Heel lief!
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 24 november 2007 om 12:39
zaterdag 24 november 2007 om 13:37
Eowman is gister heul boos geworden in ziekenhuis. (wel beschaafd hoor ) Hij kwam om 15.00 en toen bleek dat er nog stééds niet gebeld was naar Eowstad en dat we rekening met maandag moesten houden, ze hadden geen tijd gehad om te bellen.
Eowman heeft ze verteld wat hij daarvan vondt en een halfuur later stond de arts weer bij hem om te vertellen dat ze toch maar even gebeld hadden, maar dat er geen plek was.
Vanochtend was ik bij Juno, en toen kregen we te horen dat er wél plek was en as we speak is Juno in de ambulance onderweg hier naartoe!!!
Ik kon helaas niet mee, omdat ik in mijn eentje was en de auto dus niet kon laten staan daar. Maar we gaan over 5 minuten naar het ziekenhuis zodat we daar zijn als hij aankomt. Ik ben blij!
Eowman heeft ze verteld wat hij daarvan vondt en een halfuur later stond de arts weer bij hem om te vertellen dat ze toch maar even gebeld hadden, maar dat er geen plek was.
Vanochtend was ik bij Juno, en toen kregen we te horen dat er wél plek was en as we speak is Juno in de ambulance onderweg hier naartoe!!!
Ik kon helaas niet mee, omdat ik in mijn eentje was en de auto dus niet kon laten staan daar. Maar we gaan over 5 minuten naar het ziekenhuis zodat we daar zijn als hij aankomt. Ik ben blij!