Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Whoehahahahah Vish, waar kan ik dat topic vinden?

Eow, zo bot ben je niet.

Super dat Juno het helemaal zelf heeft gedaan!

Ceetje lief hoor, wel hoesterig en last van haar oren, maar het begint al minder te worden.
quote:peppie schreef op 28 november 2007 @ 11:08:

Berichtje van Kess:

Inpakken en wegwezen! Wij gaan naar huis!

Koppie peest.
Jij of ik Star? Want ik heb netjes ellukuh smiley apart geplakt hoor
Vito rocks!!!!!

Joepie! Vito naar huis! Wat ontzettend fijn!

Wooow, wat goed van Juno

Stoer hoor, twee van die snorloze kinderen

Wat een schattige foto's van Vito op Hyves. Ben benieuwd of hij nou naar huis mag vandaag!

Pep, dooske, wegen, duh Mooie haai hoor

Vis, whaha, sexpijler zeker? Heb je nu lekker dagje vrij?

Star, oef das balen van House! Stom hoe dat altijd met de beste series gebeurt. Met Lost dreigt dat ook te gebeuren. Meeste mensen gaan gewoon voor goedkoop domme rotzooi meuk. Bah.

Heb gisteren gelezen wat er gebeurd was op Psyche. Stond weer een topic over, maar als het goed is is dat inmiddels ook weer weg. Weet niet of het zo aandachttrekkerig was, heb meer het idee dat ze zwaar met zich zelf in de knoop zit en dat ze echt hulp moet zoeken, maar dat gaat ze dus ook doen gelukkig.

Hier nog erg veel hoest en volle holtes, hoofdpijn en blegh. Ook weer wat verhoging volgens mij. Ga zo maar weer even proberen te slapen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
de afwas is voor helft gedaan.....

nu bestek en pannen nog.
Ehm, vraag me niet hoe ik hieraan kom

quote:Star schreef op 28 november 2007 @ 11:09:

Whoehahahahah Vish, waar kan ik dat topic vinden?

aan de zijkant: Stel ik me nou aan??
ooooooooo

Kruistpost..

Goed zo Vitooooo!
Eow hoe kom je daaaar nu weer aan?

Ow ik had dat topic al gezien, Vish, alleen dat stukje nog niet. Moest gniffelen om Fleurtje
Whahahaa
quote:Vishnu schreef op 28 november 2007 @ 11:19:

[...]

aan de zijkant: Stel ik me nou aan??

Nee hoor

De behangetjes worden steeds extravaganter hier seg!
Heeft iemand hier een Ohra-zorgversekering?
\\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)// \\:-)//

Dát is pas extravagant
Nee geen Ohra, Menzis. Takkeduur allemaal. Las iets op actueel trouwens over dat donors voortaan gratis verzekerd zouden gaan zijn voor de rest van hun leven. Is geloof ik het voorstel. Moet nog goed lezen, maar hoofd vol snot
Haha die`s mooi Inad. Als dat zo zou zijn, gatis verzekerd als je donor bent, dan mogen ze me wel met terugwerkende kracht een jaar of 12 verzekeren dan
Even nog grappig verhaaltje vertellen:

Gisteren een bh bij de Hema gekocht onder het mom van "ik kan nu overdag wel weer gewone bh`s aan". Ik trek `m thuis aan en helaas was de omtrek (hoe noem je dat) te klein. Net op dat moment word ik gebeld op m`n mobiel door D-Reizen voor een telefonisch interview. Het was eenenorm prettig en goed gesprek maar ondertussen stond ik al die tijd auw auw auw met een te kleine bh aan. Eindelijk opgehangen, ow opluchting, ding uit uit uit! Had ik dus een hele mooie rooie bh aan m`n bovenlijf gedrukt staan.

Nah, zo grappig is het niet als je het zo opschrijft. Je had erbij moeten zijn
Kon je niet zeggen, heeft u ééééven een momentje

Au

Ik ga weer even liggen, au-hoofd.
Bh's...ik wil er even niet aan denken. Heb nog 2 oude voedingsbeha's van toen Juna geboren werd, geen tijd/geld/zin om nieuwe te kopen en het ziet er níet uit.

En gister zwaar getraumatiseerd bij aanblik van buik in pashokje. Bij je 2e rek je kennelijk iets minder makkelijk terug dan bij de eerste.

Dus heb maar weer bedacht dat ik géén chocola, koekjes, snoepjes ed mag en alleen nog maar water, fruit en groente. En véél buikspieroefeningen.

Maar dat bedacht ik me natuurlijk pas toen ik mijn chocoladeletter ophad vanochtend
"heeft u even een momentje, dan trek ik even mijn bh uit'
Fantastische binnenkomer voor iedere willekeurige meelezer die nu binnen kwam vallen Eow
Vish heeft een abonnement op Robbie Williams
Wij zijn weer herenigd! Lekker met zijn viertjes thuis. Tony is compleet over de zeik en wil niets van me weten. maar dat mag de pret niet drukken. Vanmorgen was ook sinterklaas op de psz, dus zijn dag is gewoon te raar vandaag. Vito net lekker in eigen bedje geslapen en nu aan het spelen alsof er nooit iets gebeurd is. Hij heeft gisteren zijn schoentje mogen zetten in het ziekenhuis en daar zat vanmorgen een autootje in waar hij zich nu vreselijk mee vermaakt. Echt leuk hoe het ziekenhuis vanalles organiseert voor alle kinderen: voor ieder kind een pakje in de schoen. De hele afdeling in rep en roer vanmorgen!

Juno snorloos én zelf drinken als een tierelier! wat een knapperd en wat zul je trots op hem zijn, Eow! Fantastisch!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven