Het Theehuis
woensdag 28 november 2007 om 19:41
Het lijkt me ook wel eng, de situatie zoals die nu is voor haar maar volgens mij heeft hj totaal geen rechten. Wat ik trouwens heel eng vind is de vraag wat er met Wup gebeurt mocht ik overlijden. Ik wil namelijk echt niet dat ie dan naar GR gaat. Maar volgens mij moeten beide ouders toestemming geven als je een andere voogd aan wilt wijzen. Kan hier echt wakker van liggen!
woensdag 28 november 2007 om 19:45
Als ik teveel ga nadenken over dat soort dingen word ik ook heel bang en treurig pep. Ik wil absoluut niet dat hij naar marlin gaat. Zou anders zijn als hij vanaf nu ineens vaste interesse zou hebben maar dit af en aan af en toe eens bedenken dat je een kind hebt. Draai je dan om of maak die commitment naar je kind toe.
Maar goed, ik kan nog altijd verdwijnen he
Maar goed, ik kan nog altijd verdwijnen he
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
woensdag 28 november 2007 om 19:55
quote:Star schreef op 28 november 2007 @ 19:45:
Dus sowieso problemen wou je zeggen? Ceetje was anders ook niet gepland
Nee, ik bedoel dat Antonio zo kort door de bocht gaat met te zeggen dat je als zwangere dame eens moeten nadenken wat je de eventuele vader van een ongepland kind aandoet. Ik kan het weer even niet goed onder woorden brengen maar je begrijpt me wel hoop ik.
Heb je geen persoon die je als voogd oid aan zou willen/kunnen wijzen?Jawel maar volgens mij moet ex ook toestemming geven als je zoiets wilt regelen.
Dus sowieso problemen wou je zeggen? Ceetje was anders ook niet gepland
Nee, ik bedoel dat Antonio zo kort door de bocht gaat met te zeggen dat je als zwangere dame eens moeten nadenken wat je de eventuele vader van een ongepland kind aandoet. Ik kan het weer even niet goed onder woorden brengen maar je begrijpt me wel hoop ik.
Heb je geen persoon die je als voogd oid aan zou willen/kunnen wijzen?Jawel maar volgens mij moet ex ook toestemming geven als je zoiets wilt regelen.
woensdag 28 november 2007 om 20:23