Het Theehuis
woensdag 28 november 2007 om 16:26
voor de snorlozen!
Fijn dat Vito weer bij jullie is.
BHverhaal gelezen , maar wat ik me afvraag Pep: wat is er zo prettig aan een telefonische enquete???
Voor wie ziek is beterschap.
En verder niet aandachtig genoeg gelezen, dus vergeten.
Zal straks even update doen ik achterhuis over het butgebeuren.
Heb nu weinig typzin.
Tot straks.
Fijn dat Vito weer bij jullie is.
BHverhaal gelezen , maar wat ik me afvraag Pep: wat is er zo prettig aan een telefonische enquete???
Voor wie ziek is beterschap.
En verder niet aandachtig genoeg gelezen, dus vergeten.
Zal straks even update doen ik achterhuis over het butgebeuren.
Heb nu weinig typzin.
Tot straks.
woensdag 28 november 2007 om 17:32
Hier ook weinig typzin. Heb vanmiddag nét iets te lang lopen malen over de afloop van mijn huwelijk en ex z`n rol daarin en ben nu beheurlijk
Was geen telefonische enquete Luun maar telefonisch interview. Als in sollicitatiegesprek. Maar aangezien ik geen koopavonden/zaterdagen/koopzondagen kan werken neem ik niet aan dat ik een geschikte kandidaat voor hen ben
voor Vito in z`n eigen bedje!
Oew, ik krijg jeuk van zeurend kind!
Was geen telefonische enquete Luun maar telefonisch interview. Als in sollicitatiegesprek. Maar aangezien ik geen koopavonden/zaterdagen/koopzondagen kan werken neem ik niet aan dat ik een geschikte kandidaat voor hen ben
voor Vito in z`n eigen bedje!
Oew, ik krijg jeuk van zeurend kind!
woensdag 28 november 2007 om 18:36
Jullie zijn zó liehieffff! Jack stond net op de stoep met jullie Dokter Ernie. Helemaal geweldig! Vito heeft hem meteen in zijn armen en zijn gesloten. Dank je wel, schatjes!
anoniem_13050 wijzigde dit bericht op 28-11-2007 18:36
Reden: Pep, klein editje aanbrengen!
Reden: Pep, klein editje aanbrengen!
% gewijzigd
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 28 november 2007 om 19:10
Ik ziet um niet Vish. Ow, toch wel. Leuk jack! Geen idee wat ie gekost heeft, verras me eens!?
Fijn Kess dat de kleine man er zo blij mee is . Kheb ge-edit heur. Ik schaam me te pletter, je wilt niet wéten hoe vaak ik daar de laatste tijd mee de fout in ga! Voortaan noem ik `m kleine man!
Fijn Kess dat de kleine man er zo blij mee is . Kheb ge-edit heur. Ik schaam me te pletter, je wilt niet wéten hoe vaak ik daar de laatste tijd mee de fout in ga! Voortaan noem ik `m kleine man!
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 28-11-2007 19:11
Reden: toch wel
Reden: toch wel
% gewijzigd
woensdag 28 november 2007 om 19:28
woensdag 28 november 2007 om 19:39