Het Theehuis
woensdag 28 november 2007 om 22:05
1.59 is goehoed! Mooie jas ook trouwens.
Dacht dat ik gister goed gescoord had, maar vergeleken bij Visje ben ik een beginneling Schoenen gekocht voor Juna in een veul te dure winkel, maar zag buiten een bord staan met 10% korting, dus ik dacht, ach laat ik eens kijken. Kwam geweldige schoentjes tegen, maar veul te duur dus. Maar toen bleek er 50% korting op te zitten. Waren vast al enorm uit de mode ofzo
Dacht dat ik gister goed gescoord had, maar vergeleken bij Visje ben ik een beginneling Schoenen gekocht voor Juna in een veul te dure winkel, maar zag buiten een bord staan met 10% korting, dus ik dacht, ach laat ik eens kijken. Kwam geweldige schoentjes tegen, maar veul te duur dus. Maar toen bleek er 50% korting op te zitten. Waren vast al enorm uit de mode ofzo
woensdag 28 november 2007 om 22:08
woensdag 28 november 2007 om 22:09
Goed gescoord hoor Eow! Gelukkig hier nog geen schoenen nodig, volgens mij slokt dat een groot gedeelte van het budget op en dat dan minstens een keer of 2-3 per jaar? Hoe is het met Juno?
Kess al lekker in je eigen bedje? Hopelijk laten de kinders (en Don ghe ghe ) je slaaaaapen
Inad, beter?
Luun
Dierewier en ook beetje
Star, Ceetje nog steeds aan de beterende hand?
Ik kijk zo nog even Blok af en dan naar bed. Ik ben weer zo moehoe
Kess al lekker in je eigen bedje? Hopelijk laten de kinders (en Don ghe ghe ) je slaaaaapen
Inad, beter?
Luun
Dierewier en ook beetje
Star, Ceetje nog steeds aan de beterende hand?
Ik kijk zo nog even Blok af en dan naar bed. Ik ben weer zo moehoe
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 28-11-2007 22:11
Reden: interpuhunksie
Reden: interpuhunksie
% gewijzigd
woensdag 28 november 2007 om 22:15
Blowende lamlul is vrij triest. Maar een vrouw die daar een relatie mee begint en haar kinderen daaraan blootstelt is eigenlijk nog veul en veul triester.
Schoenen zijn idd duur. Dit is Juna's 2e 'echte' paar schoenen. Waren normaal gesproken 75,- euro geweest en dat vind ik echt best duur. Vorige schoentjes waren 30,- en ik kan niet zeggen dat die lelijker of slechter waren. Het kán dus ook goedkoper, al was dit met 50% ook te doen.
Schoenen zijn idd duur. Dit is Juna's 2e 'echte' paar schoenen. Waren normaal gesproken 75,- euro geweest en dat vind ik echt best duur. Vorige schoentjes waren 30,- en ik kan niet zeggen dat die lelijker of slechter waren. Het kán dus ook goedkoper, al was dit met 50% ook te doen.
woensdag 28 november 2007 om 22:20
Butupdeet in spoelkeuken.
Lang verhaal, sorry.
Jas is leuk. Jij ook ambities als personal shopper, Vish?
En wat een goed nieuws van je vader.
Pep, jij nog even voor het 'vallen met Wup' incident.
Eow, foto van Junaschoenen? Dan beoordeel ik even of ze trendy zijn of dat ze meteen de kliko in kunnen.
Ben ook blok aan het kijken. En erger me dood aan die 2 bovenste stellen.
Lang verhaal, sorry.
Jas is leuk. Jij ook ambities als personal shopper, Vish?
En wat een goed nieuws van je vader.
Pep, jij nog even voor het 'vallen met Wup' incident.
Eow, foto van Junaschoenen? Dan beoordeel ik even of ze trendy zijn of dat ze meteen de kliko in kunnen.
Ben ook blok aan het kijken. En erger me dood aan die 2 bovenste stellen.
woensdag 28 november 2007 om 22:59
quote:peppie schreef op 28 november 2007 @ 19:41:
Het lijkt me ook wel eng, de situatie zoals die nu is voor haar maar volgens mij heeft hj totaal geen rechten. Wat ik trouwens heel eng vind is de vraag wat er met Wup gebeurt mocht ik overlijden. Ik wil namelijk echt niet dat ie dan naar GR gaat. Maar volgens mij moeten beide ouders toestemming geven als je een andere voogd aan wilt wijzen. Kan hier echt wakker van liggen!
Ben nog niet bijgelezen, maar herken het Pep
Al denk ik stiekem dat Chico het misschien best goed zou doen en dat de vernatwoordelijkheid hem goed zou doen, toch wil ik dat risico niet nemen. Mijn idee gaat meer uit naar Chica naar Mille. Heb ik ook met haar besproken.
even bijlezen nog, maar alvast:
wat goed van je vader, Vish
en mooie jas, ik ga voor takkeduur, want Vish heeft baan en 70 euro extra dus: 69,95
Het lijkt me ook wel eng, de situatie zoals die nu is voor haar maar volgens mij heeft hj totaal geen rechten. Wat ik trouwens heel eng vind is de vraag wat er met Wup gebeurt mocht ik overlijden. Ik wil namelijk echt niet dat ie dan naar GR gaat. Maar volgens mij moeten beide ouders toestemming geven als je een andere voogd aan wilt wijzen. Kan hier echt wakker van liggen!
Ben nog niet bijgelezen, maar herken het Pep
Al denk ik stiekem dat Chico het misschien best goed zou doen en dat de vernatwoordelijkheid hem goed zou doen, toch wil ik dat risico niet nemen. Mijn idee gaat meer uit naar Chica naar Mille. Heb ik ook met haar besproken.
even bijlezen nog, maar alvast:
wat goed van je vader, Vish
en mooie jas, ik ga voor takkeduur, want Vish heeft baan en 70 euro extra dus: 69,95
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 28 november 2007 om 23:27
Luna, heb butverhaal gelezen en gereageerd
Goed gedaan met die schoenen, Eow
Waar is Star? Alles oke?
Van mij ook een knuffel, Diri!
Pep, moest weer lekker om je gniffelen
Truste allemaal,
Oja, hier nog slecht bah en blegh. Heb me in tijden niet zo beroerd gevoeld, ziek zijn is stom! Duik gauw mijn bed in.
Goed gedaan met die schoenen, Eow
Waar is Star? Alles oke?
Van mij ook een knuffel, Diri!
Pep, moest weer lekker om je gniffelen
Truste allemaal,
Oja, hier nog slecht bah en blegh. Heb me in tijden niet zo beroerd gevoeld, ziek zijn is stom! Duik gauw mijn bed in.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook