hoe onopvallend een test kopen?

03-07-2010 11:36 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
een zwangerschapstest dus...

situatie: ben al een week overtijd , had dit niet eerder door ( vanmorgen pas ) , ik heb geen drogist op loopafstand / fietsafstand in de buurt.

Straks ga ik met een collega/vriendin van mij naar de stad om te winkelen. Ik ga met de auto naar haar en dan van haar huis op de fiets. Nu wil ik snel het kruidvat binnenspringen om een test te halen maar ik wil niet dat zij dit mee krijgt

zij is nl. een vriendin die overal op terug blijft komen ( jarenlang ) en daar zit ik niet echt op te wachten.

Dus hoe dit op te lossen? welke smoes/list kan ik gebruiken ??

ps vriend is er dit weekend niet.. dus hem sturen is geen optie..

welke smoes

Totaal aantal stemmen: 45

zeggen dat het voor de buurvrouw is (4%)
net doen alsof je elke dag zulke testen koopt (4%)
gewoon er tussen uitknijpen (16%)
wachten tot maandag (20%)
haar aan een paal vasstbinden en dan snel weglopen (42%)
anders (7%)
eerlijk zijn (7%)
Kan je nu niet even snel naar de drogist dan?
Als zij zegt: 'ik moet nog even ..... halen', zeg jij meteen:

'dat komt goed uit, ik moet nog even tampons kopen. Terwijl jij jouw boodschapje doet bij de ..., sprint ik even de kruidvat in en dan zien we elkaar zo op dat terrasje'.

Maar dan moet je vriendin wel net wat moeten halen.

Of, als jullie op een terras zitten te wachten op wat drinken, zeg jij:

'shit, ik moet niet vergeten even tampons te kopen. Nu we hier toch zitten te wachten, sprint ik even naar het kruidvat, ik ben binnen een minuutje terug en dan heb ik dat maar weer gedaan'.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Gewoon eerder weggaan, even een test kopen en dan naar je vriendin gaan. En anders morgen of maandag er een kopen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Of bestellen via zo'n online drogist.

Of doen alsof je haar bent kwijtgeraakt in een groot warenhuis, en dan intussen snel even de drogist in.

Of gewoon zeggen: 'ik moet even een gênante boodschap doen, dus ik doe dat liever alleen' en in het midden laten wat voor boodschap dat dan is. Dan denkt zij misschien aan aambeienzalf.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Je gaat in de buurt van de kruitvat lunchen / wat drinken en als jullie zitten en wachten op de lunch/ drankje hebben schiet jou ineens te binnen dat nog wc papier/ inlegkruisjes/ paracetamol moet hebben en dat je snel even naar het kruitvat rent. Test kopen + wat je had gezegd als smoes.
Ah, mosterd kan je niet kopen bij het kruitvat hè?
Als je met de auto naar haar toe gaat, dan kan je toch wel even ergens langs een drogist rijden? Ik geloof dat ik het probleem niet helemaal zie...
Idd proberen om even alleen een drogist in te sneaken, als zij in een andere winkel is. Of bestellen via internet...maar weet niet hoelang het duurt voordat je 'm dan hebt
Kan je niet naar een drogist bellen en vragen of ze er een verpakt opzij leggen en je dan alleen maar hoeft te zeggen: "ik kom de bestelling ophalen voor @spannend75" en vraag er gelijk een verpakking condooms bij

(* Hier werken aardige meiden die het zouden doen. *)

EDIT: Had niet door dat dit bij de groep en de topic pil-stoppers hoort.
Met de auto langs de appie xl daar hebben ze ze toch ook?
quote:Mariah75 schreef op 03 juli 2010 @ 11:39:

Kan je nu niet even snel naar de drogist dan?nee, geen in de buurt..
quote:Broedkippetje schreef op 03 juli 2010 @ 11:39:

Als zij zegt: 'ik moet nog even ..... halen', zeg jij meteen:

'dat komt goed uit, ik moet nog even tampons kopen. Terwijl jij jouw boodschapje doet bij de ..., sprint ik even de kruidvat in en dan zien we elkaar zo op dat terrasje'.

Maar dan moet je vriendin wel net wat moeten halen.

Of, als jullie op een terras zitten te wachten op wat drinken, zeg jij:

'shit, ik moet niet vergeten even tampons te kopen. Nu we hier toch zitten te wachten, sprint ik even naar het kruidvat, ik ben binnen een minuutje terug en dan heb ik dat maar weer gedaan'.beiden zijn goede opties..
Ik wil er wel een kopen met mijn dikke 36 weken buik! (Moet je wel in Brabant wonen)
quote:Broedkippetje schreef op 03 juli 2010 @ 11:41:

Of gewoon zeggen: 'ik moet even een gênante boodschap doen, dus ik doe dat liever alleen' en in het midden laten wat voor boodschap dat dan is. Dan denkt zij misschien aan aambeienzalf.hahaha .. deze kan ik ook nog proberen
quote:Cherise1981 schreef op 03 juli 2010 @ 11:43:

Ah, mosterd kan je niet kopen bij het kruitvat hè?weet ik niet.. ze hebben ook sultana's dus wie weet
quote:phoehee schreef op 03 juli 2010 @ 11:46:

Met de auto langs de appie xl daar hebben ze ze toch ook?is dat zo?? en de jumbo? heeft die ze ook? want daar woon ik naast :-)
Je kan het proberen, misschien bij de info balie?hier hebben ze ze bij de Shell pomp ook.
quote:phoehee schreef op 03 juli 2010 @ 11:47:

Ik wil er wel een kopen met mijn dikke 36 weken buik! (Moet je wel in Brabant wonen)

Kielegat!

eigenlijk zou ik lopend naar de stad gaan en dan kom ik wel langs 10 drogisten maar we hebben nog plannen na het shoppen dus ga ik nu met de auto.. en op die route liggen geen drogisten .. en al lagen ze er wel dan kun je er niet parkeren..
ik heb een marktje voor mijn deur.. zouden ze ze daar verkopen??
quote:spannend75 schreef op 03 juli 2010 @ 11:51:

[...]

Kielegat!

eigenlijk zou ik lopend naar de stad gaan en dan kom ik wel langs 10 drogisten maar we hebben nog plannen na het shoppen dus ga ik nu met de auto.. en op die route liggen geen drogisten .. en al lagen ze er wel dan kun je er niet parkeren..Je kan ook even omrijden...
overigens is zij zo'n vriendin die zegt : ik loop wel snel even mee...
quote:Celeone schreef op 03 juli 2010 @ 11:51:

[...]

Je kan ook even omrijden...wat zeg je nu hahaha ik snap je punt...
quote:Celeone schreef op 03 juli 2010 @ 11:43:

Als je met de auto naar haar toe gaat, dan kan je toch wel even ergens langs een drogist rijden? Ik geloof dat ik het probleem niet helemaal zie...is ook geen probleem... beetje andijvie topic dit
Nee ik woon in een ander gat ;)

Maar bij jou zit vast ergens een appie xl. Ik zou even eerst bij het marktje kijken.

Wil je zwanger zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven