hoe onopvallend een test kopen?

03-07-2010 11:36 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
een zwangerschapstest dus...

situatie: ben al een week overtijd , had dit niet eerder door ( vanmorgen pas ) , ik heb geen drogist op loopafstand / fietsafstand in de buurt.

Straks ga ik met een collega/vriendin van mij naar de stad om te winkelen. Ik ga met de auto naar haar en dan van haar huis op de fiets. Nu wil ik snel het kruidvat binnenspringen om een test te halen maar ik wil niet dat zij dit mee krijgt

zij is nl. een vriendin die overal op terug blijft komen ( jarenlang ) en daar zit ik niet echt op te wachten.

Dus hoe dit op te lossen? welke smoes/list kan ik gebruiken ??

ps vriend is er dit weekend niet.. dus hem sturen is geen optie..

welke smoes

Totaal aantal stemmen: 45

zeggen dat het voor de buurvrouw is (4%)
net doen alsof je elke dag zulke testen koopt (4%)
gewoon er tussen uitknijpen (16%)
wachten tot maandag (20%)
haar aan een paal vasstbinden en dan snel weglopen (42%)
anders (7%)
eerlijk zijn (7%)
Is:

'een vriendin van me denkt dat ze zwanger is, maar durft geen test te kopen, dus doe ik dat even voor haar'

te doorzichtig?

Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Broedkippetje ik zou dat door hebben!
quote:phoehee schreef op 03 juli 2010 @ 11:54:

Wil je zwanger zijn?ja hoor..
Ik zelf ook

Dat was een antwoord op 'ik zou dat doorhebben' en niet op 'wil je zwanger zijn? - ja hoor'
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Dan hoop ik voor je dat de nog te kopen test positief is!
liggen die dingen bij het kruidvat achter de balie? of ergens in de winkel?
Laat je weten hoe het afgelopen is?
quote:phoehee schreef op 03 juli 2010 @ 11:57:

Dan hoop ik voor je dat de nog te kopen test positief is!ik denk zelf dat ie negatief gaat zijn.. maar een week overtijd is wel lang he?
quote:phoehee schreef op 03 juli 2010 @ 11:58:

Laat je weten hoe het afgelopen is?uiteraard.. heb een iphone dus kan in de stad als de test binnen is even forummen
Bij de meeste kruitvaten achter de balie ja. Bij de pomp ook.

Een week overtijd is veel.
Je woont naast de Jumbo, hebt een marktje voor de deur, maar nérgens in de omgeving een apotheek of drogist??

Bijzonder...
Handig ding hè die aaifoon!
Gewoon met de auto eerst naar 'n drogist/apotheek rijden voor je met je vriendin gaat shoppen.
Die dingen liggen in het Kruidvat ergens in de winkel, bij Etos ook trouwens - bij Etos ergens halverwege, bij Kruidvat meestal achterin (ja, ik heb vele drogisterijen van binnen gezien ). Bij het Kruidvat vragen ze aan de kassa wel of je weet hoe hij werkt, bij de Etos vragen ze alleen of je alles hebt kunnen vinden.

Koop gewoon een stapel zooi en smokkel die test ergens tussen. De allergoedkoopste test van het Kruidvat ziet er trouwens niet uit als een zwangerschapstest, dus ik zou voor die gaan. En tegen de kassa-dame preventief zeggen dat ze haar mond moet houden.
quote:spannend75 schreef op 03 juli 2010 @ 11:58:

[...]

uiteraard.. heb een iphone dus kan in de stad als de test binnen is even forummenIk denk niet dat Phoehee dat bedoelt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 03 juli 2010 @ 12:02:

[...]

Ik denk niet dat Phoehee dat bedoelt. weet ik
quote:wupje schreef op 03 juli 2010 @ 12:00:

Je woont naast de Jumbo, hebt een marktje voor de deur, maar nérgens in de omgeving een apotheek of drogist??

Bijzonder...ja, ik woon in een raar buurtje... veel koffieshops ook.. shoarmatenten
quote:spannend75 schreef op 03 juli 2010 @ 12:03:

[...]

weet ik Oww, sorry
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:spannend75 schreef op 03 juli 2010 @ 12:04:

[...]

ja, ik woon in een raar buurtje... veel koffieshops ook.. shoarmatentenAh, bij mij in de buurt
Aletta hier liggen ze achter de balie! En vragen ze bij de etos ook bij alles 'ben je bekend met dit middel/test/crème'
quote:phoehee schreef op 03 juli 2010 @ 11:47:

Ik wil er wel een kopen met mijn dikke 36 weken buik!
quote:Celeone schreef op 03 juli 2010 @ 11:43:

Als je met de auto naar haar toe gaat, dan kan je toch wel even ergens langs een drogist rijden? Ik geloof dat ik het probleem niet helemaal zie...Ga op de heenweg even langs een supermarkt. Hier verkoopt iedere supermark een zw.test. Is toch niet zo'n probleem en handiger dan moeilijk doen met die vriendin.
quote:phoehee schreef op 03 juli 2010 @ 12:05:

Aletta hier liggen ze achter de balie! En vragen ze bij de etos ook bij alles 'ben je bekend met dit middel/test/crème'ik voorspel eerst een zoektocht door de winkel om er dan na een kwartier er achter te komen dat ze achter de balie liggen..
Als jullie ergens staan te neuzen (make-up, parfum, zonnebrand) even snel een verkoopster aanschieten en vragen of ze hem klaarlegt bij de kassa??
Anders haal je EN een zwangerschapstest, EN condooms, EN aambeiennzalf, En lactacyt, EN bijvoorbeeld Rennies...

Heeft ze wat om over na te denken....

Of gewoon even alleen gaan, dat lijkt mij het handigste

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven