hoe onopvallend een test kopen?
zaterdag 3 juli 2010 om 11:36
een zwangerschapstest dus...
situatie: ben al een week overtijd , had dit niet eerder door ( vanmorgen pas ) , ik heb geen drogist op loopafstand / fietsafstand in de buurt.
Straks ga ik met een collega/vriendin van mij naar de stad om te winkelen. Ik ga met de auto naar haar en dan van haar huis op de fiets. Nu wil ik snel het kruidvat binnenspringen om een test te halen maar ik wil niet dat zij dit mee krijgt
zij is nl. een vriendin die overal op terug blijft komen ( jarenlang ) en daar zit ik niet echt op te wachten.
Dus hoe dit op te lossen? welke smoes/list kan ik gebruiken ??
ps vriend is er dit weekend niet.. dus hem sturen is geen optie..
situatie: ben al een week overtijd , had dit niet eerder door ( vanmorgen pas ) , ik heb geen drogist op loopafstand / fietsafstand in de buurt.
Straks ga ik met een collega/vriendin van mij naar de stad om te winkelen. Ik ga met de auto naar haar en dan van haar huis op de fiets. Nu wil ik snel het kruidvat binnenspringen om een test te halen maar ik wil niet dat zij dit mee krijgt
zij is nl. een vriendin die overal op terug blijft komen ( jarenlang ) en daar zit ik niet echt op te wachten.
Dus hoe dit op te lossen? welke smoes/list kan ik gebruiken ??
ps vriend is er dit weekend niet.. dus hem sturen is geen optie..
zaterdag 3 juli 2010 om 13:01
quote:hgjb schreef op 03 juli 2010 @ 12:06:
[...]
Ga op de heenweg even langs een supermarkt. Hier verkoopt iedere supermark een zw.test. Is toch niet zo'n probleem en handiger dan moeilijk doen met die vriendin.Hier niet hoor (Brabant). Woon je in de Randstad? 'Mijn' supermarkten verkopen alleen kruidenierswaren (en paracetamol, dat dan weer wel).
[...]
Ga op de heenweg even langs een supermarkt. Hier verkoopt iedere supermark een zw.test. Is toch niet zo'n probleem en handiger dan moeilijk doen met die vriendin.Hier niet hoor (Brabant). Woon je in de Randstad? 'Mijn' supermarkten verkopen alleen kruidenierswaren (en paracetamol, dat dan weer wel).
zaterdag 3 juli 2010 om 13:55
Weet niet of je dit nog leest, maar post het toch. Je kunt net doen alsof je een sms binnenkrijgt van iemand. Dan lees je de "sms" en je vraagt of er een drogist in de buurt is aan je vriendin. Vervolgens koop je de test en je maakt er geen woorden aan vuil. Je "stuurt" een sms terug, voor de deur van de drogist en vervolgens doe je alsof er niets aan de hand is. Als ze vraagt voor wie het is, kun je zeggen dat het voor de buurvrouw, nichtje, kennis, collega... is. Niet krampachtig gaan doen, maar juist open. Dan zoekt ze er niets achter, denk ik.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
zaterdag 3 juli 2010 om 17:58
online natuurlijk
http://www.deonlinedrogist.nl/
maar is vast mosterd
http://www.deonlinedrogist.nl/
maar is vast mosterd
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zaterdag 3 juli 2010 om 20:57