Hoofdstuk 629
zondag 3 januari 2010 om 09:30
quote:Mille schreef op 02 januari 2010 @ 21:28:
We hebben nu al een dillema: wordt het Morrie of LLL? Allebei gaat niet lukken zag ik net. Dus ben benieuwd wat de rest invult!
Of ik Ik zou het in ieder geval al heel erg leuk vinden om jullie nog even te zien! Kan ook hier en dan als ik bevallen ben (in februari) spreken jullie af bij Mille. Idee?
We hebben nu al een dillema: wordt het Morrie of LLL? Allebei gaat niet lukken zag ik net. Dus ben benieuwd wat de rest invult!
Of ik Ik zou het in ieder geval al heel erg leuk vinden om jullie nog even te zien! Kan ook hier en dan als ik bevallen ben (in februari) spreken jullie af bij Mille. Idee?
zondag 3 januari 2010 om 09:34
Goedemorgen
GW ligt nog te slapen en ik heb al gekleurd, op de Wii Mario Kart gespeeld (en dik verloren), rummikub gedaan en nu dansen die twee stuiterballen op Mamasé van K3. Lekker stel
Laatste dagje kerstvakantie, morgen weer naar school en de crèche. Lien zei iets over structuur enzo. Eens Maar wat hebben we genoten van deze vakantie! Vorig jaar was de kerstvakantie (met al dat ijs en schaatsweer) ook al zo leuk.
GW ligt nog te slapen en ik heb al gekleurd, op de Wii Mario Kart gespeeld (en dik verloren), rummikub gedaan en nu dansen die twee stuiterballen op Mamasé van K3. Lekker stel
Laatste dagje kerstvakantie, morgen weer naar school en de crèche. Lien zei iets over structuur enzo. Eens Maar wat hebben we genoten van deze vakantie! Vorig jaar was de kerstvakantie (met al dat ijs en schaatsweer) ook al zo leuk.
zondag 3 januari 2010 om 10:25
Gefeliciteerd Apie!
Sneeuw op je verjaardag, hoe leuk is dat!
Sjaak is hier net met de jongens op de slee naar een bosje met heuvel in de buurt vertrokken, Poppetje slaapt dus lekker even rust. Vanmiddag naar Nijntje met Sum, leuk leuk leuk! Dim gaat naar mijn zusje die een soort nieuwjaarsborrel heeft met wat vrienden en is dus ook blij. Gelukkig maar want heb geen kaartje meer voor hem geregeld.
Sneeuw op je verjaardag, hoe leuk is dat!
Sjaak is hier net met de jongens op de slee naar een bosje met heuvel in de buurt vertrokken, Poppetje slaapt dus lekker even rust. Vanmiddag naar Nijntje met Sum, leuk leuk leuk! Dim gaat naar mijn zusje die een soort nieuwjaarsborrel heeft met wat vrienden en is dus ook blij. Gelukkig maar want heb geen kaartje meer voor hem geregeld.
zondag 3 januari 2010 om 10:27
Lieve Apie, gefeliciteerd!
Zo, nu snel douchen, want er komen vrienden koffie drinken. Zij hadden vast goede voornemens om vaker af te spreken, want hebben wel 3 keer ge-smst of ze koffie mochten komen drinken, dus vooruit
(en beetje lullig, we kennen hem al heel lang en ik ben dol op hem, maar zijn vriendin vind ik niet zo leuk, dus daarom spreek ik liever alleen met hem af, maar ja... als ze zelf willen langskomen kan je moeilijk zeggen dat hij alleen mag komen...].
Zo, nu snel douchen, want er komen vrienden koffie drinken. Zij hadden vast goede voornemens om vaker af te spreken, want hebben wel 3 keer ge-smst of ze koffie mochten komen drinken, dus vooruit
zondag 3 januari 2010 om 10:44
Apie en de rest van het gezin: gefeliciteerd!!
LLL, hier geen sneeuw......
Zag wel op teletekst dat het de hele week gaat vriezen, wie weet volgend weekend schaatsen.
De kinderen sliepen hier weer tot kwart over 8, heerlijk hoor. Nu is Harrie met Schorrie naar het bos om hard te lopen (nou ja, Schorrie fietst hard) en speelt Knorrie alleen beneden, ik ga er maar snel weer heen .
LLL, hier geen sneeuw......
Zag wel op teletekst dat het de hele week gaat vriezen, wie weet volgend weekend schaatsen.
De kinderen sliepen hier weer tot kwart over 8, heerlijk hoor. Nu is Harrie met Schorrie naar het bos om hard te lopen (nou ja, Schorrie fietst hard) en speelt Knorrie alleen beneden, ik ga er maar snel weer heen .
zondag 3 januari 2010 om 10:50
Ben nog boven, nog even op SG geweest. Hoop niet dat Knorrie de boel gesloopt heeft beneden. Maar bedacht me nog dat ik nog wilde zeggen dat ik helemaal niet opzie tegen weer beginnen met school enzo. Voorheen was ik de laatste dag van een vakantie zo chagerijnig, zag ik op tegen weer de stress met broodtrommels, op tijd op kdv, op tijd op school komen enzovoort. En nu heb ik dat niet, ik voel me gewoon heel goed. Ben er zo blij mee!
zondag 3 januari 2010 om 11:11
Hier sneeuw, maar heb er eigenlijk echt wel genoeg van al... En dan begint het pas met vriezen. Nu ja, heb net met Linoleum afgesproken dat we dan om de beurt gaan schaatsen met de oudsten, want met BNJMN erbij is gewoon geen feest.
Lekker Morrie, dat je je er zo goed bij voelt, 't is vast een teken dat je eigenlijk voorlopig niet moet gaan werken . Hoe lang loopt jouw WW door?
Lekker Morrie, dat je je er zo goed bij voelt, 't is vast een teken dat je eigenlijk voorlopig niet moet gaan werken . Hoe lang loopt jouw WW door?
zondag 3 januari 2010 om 11:35
Ik heb nog geen officieel bericht van het UWV, maar volgens mij een maand of 14. Maar ja, zo lang lukt het me natuurlijk nooit om werkloos te blijven want na 6 maanden moet je zo ongeveer alles aanpakken en ik heb dinsdag alweer een tweede gesprek staan. Eigenlijk moet ik mezelf dan heel slecht presenteren, maar dat kan ik dus niet.
Moet in ieder geval toch over een half jaar wel uitgevonden hebben van welk werk ik net zo gelukkig word als van niet werken . Ik wil namelijk best werken, ik wil alleen niet meer in dat keurslijf zitten van die 9 tot 5 banen. Als ik me dat alleen al indenk krijg ik zo'n naar gevoel van binnen.
Mijn goede voornemen voor 2010 is heel goed naar mijn gevoel luisteren.
Knorrie is zo lief. Toen ik daarstraks beneden kwam zat hij heerlijk een boekje te lezen op de grond. Hij had niets gesloopt, dacht ik, tot ik mijn tas in een hoek zag staan met alle spulletjes ernaast .
Ik neem trouwens op Belgie nu Earth op voor Schorrie. Misschien een tip voor de andere kindjes die van de natuur houden?
Moet in ieder geval toch over een half jaar wel uitgevonden hebben van welk werk ik net zo gelukkig word als van niet werken . Ik wil namelijk best werken, ik wil alleen niet meer in dat keurslijf zitten van die 9 tot 5 banen. Als ik me dat alleen al indenk krijg ik zo'n naar gevoel van binnen.
Mijn goede voornemen voor 2010 is heel goed naar mijn gevoel luisteren.
Knorrie is zo lief. Toen ik daarstraks beneden kwam zat hij heerlijk een boekje te lezen op de grond. Hij had niets gesloopt, dacht ik, tot ik mijn tas in een hoek zag staan met alle spulletjes ernaast .
Ik neem trouwens op Belgie nu Earth op voor Schorrie. Misschien een tip voor de andere kindjes die van de natuur houden?
zondag 3 januari 2010 om 11:39
Morrie, als ik zo lees wat je graag zou willen (geen 9 tot 5 en in keurslijf van een baas) dan zou ik zeggen dat je voor jezelf moet gaan beginnen. Vraag mij alleen niet wat Gisteren hetzelfde gesprek gehad met GW. Hij heeft die ervaring nu hij thuis zit nog meer. Dat hij zelf zijn tijd wil indelen. En als dat van 10.00 uur tot 22.00 uur is geeft dat meer voldoening dan dagelijks van 09.00 - 17.00 uur.
Moet zeggen dat je wel erg gelukkig klinkt sinds je thuis bent!
Lekker....
Moet zeggen dat je wel erg gelukkig klinkt sinds je thuis bent!
Lekker....
zondag 3 januari 2010 om 11:43
Eens met Wind Morrie, Sjaak vindt dat ook echt heerlijk nu, dat hij zijn eigen tijd kan indelen. Hoewel je natuurlijk toch ook vast zit aan afspraken, maar is anders dan iedere dag van 9 tot 17 maar moeten omdat het moet.
Hmm, 10 cm was wel enigszins overdreven geloof ik, maar er ligt echt wel een leuk laagje waar de kinderen goed op kunnen sleeën. Ze zijn alweer terug en kijken nu Diego. En Sum vindt het een beetje eng en zegt tegen Dim: 'wil je me dan beschermen als de muskiet komt Dim?'
Hmm, 10 cm was wel enigszins overdreven geloof ik, maar er ligt echt wel een leuk laagje waar de kinderen goed op kunnen sleeën. Ze zijn alweer terug en kijken nu Diego. En Sum vindt het een beetje eng en zegt tegen Dim: 'wil je me dan beschermen als de muskiet komt Dim?'
zondag 3 januari 2010 om 13:21
We zullen zien .
In ieder geval bén ik ook echt gelukkig. Het lijkt wel of alles klopt. (Wat ik dan soms wel weer eng vind).
Schattig, die Dum tegen Sim .
Veel plezier trouwens vanmiddag LLL, in het theater. Leuk!
Heb even de bovenverdieping opgeruimd en gezogen. Was wel weer eens nodig.... Waar komt al dat stof eigenlijk vandaan????
In ieder geval bén ik ook echt gelukkig. Het lijkt wel of alles klopt. (Wat ik dan soms wel weer eng vind).
Schattig, die Dum tegen Sim .
Veel plezier trouwens vanmiddag LLL, in het theater. Leuk!
Heb even de bovenverdieping opgeruimd en gezogen. Was wel weer eens nodig.... Waar komt al dat stof eigenlijk vandaan????
zondag 3 januari 2010 om 14:24
Geen idee! Geloof dat ik weleens een (schoon) bed onder de microscoop heb gezien en daar word je niet blij van. Brrrr...
En dat zie je niet eens! Die stoflaag in de badkamer wil ik dan helemaal niet zien onder een microscoop
LLL, veel plezier! Het is echt heel leuk!
Veel kijken naar je kind hé?
Heb je ook altijd zo'n voldaan gevoel als je hebt schoon gemaakt?
Ik wel
Zit weer te naaien. Echt leuk!
Zou wel meer willen dan lakentjes.
Het ziet er nog niet helemaal perfect (lees recht gestikt ) uit, maar ik ben trots! Nog trotser dan wanneer ik heb gestreken
En de stof is ook zo schattig. Een roze kleine ruit en een grotere blauwe ruit. Ben benieuwd welke we dadelijk uit de kast moeten trekken als de allerkleinste wind er is. Wat dachten jullie ook alweer?
En dat zie je niet eens! Die stoflaag in de badkamer wil ik dan helemaal niet zien onder een microscoop
LLL, veel plezier! Het is echt heel leuk!
Veel kijken naar je kind hé?
Heb je ook altijd zo'n voldaan gevoel als je hebt schoon gemaakt?
Ik wel
Zit weer te naaien. Echt leuk!
Zou wel meer willen dan lakentjes.
Het ziet er nog niet helemaal perfect (lees recht gestikt ) uit, maar ik ben trots! Nog trotser dan wanneer ik heb gestreken
En de stof is ook zo schattig. Een roze kleine ruit en een grotere blauwe ruit. Ben benieuwd welke we dadelijk uit de kast moeten trekken als de allerkleinste wind er is. Wat dachten jullie ook alweer?
zondag 3 januari 2010 om 14:25
zondag 3 januari 2010 om 14:55
zondag 3 januari 2010 om 15:08
Hahaha, herkenbaar Lien. Ik moest ook zo graven toen ik alles moest opzoeken voor advocaat en voor UWV. De laatste twee loonstroken bijvoorbeeld. Ik kon er een heleboel vinden, maar die laatste twee niet. En ik heb nog steeds de loonstroken van voor deze werkgever niet gevonden. Daar verdiende ik meer dus dat kan me nog wat opleveren.....
Leuk Wind, dat je zo'n plezier hebt in naaien. (En ik ben zo flauw dat ik daar dan om moet lachen ).
We zitten Ice Age te kijken, ik vind het echt hele leuke films. Ook zo grappig dat Schorrie het niet kan verstaan maar toch lacht op de juiste momenten .
Leuk Wind, dat je zo'n plezier hebt in naaien. (En ik ben zo flauw dat ik daar dan om moet lachen ).
We zitten Ice Age te kijken, ik vind het echt hele leuke films. Ook zo grappig dat Schorrie het niet kan verstaan maar toch lacht op de juiste momenten .
zondag 3 januari 2010 om 15:43
En ik hoefde alleen de loonstrook van december en ga dan nu meteen weer twijfelen of dat wel klopt omdat jij het hebt over twee loonstroken. Maar goed, het is nu op de post, dus ga ook lekker niet meer controleren.
Brownies staan in de oven, zo lekker thee drinken. Vakantie is nu toch ineens snel voorbij. Linoleum gaat vanavond eten en repeteren met zijn band. Ik ga poging doen alledrie om 19.00 echt plat te hebben, want vrees dat het anders morgen niets gaat worden met wakker worden... In de vakantie is opsta-tijd rond 8.00 geworden en dat was natuurlijk heerlijk, maar dochter moet morgen om 8.15 op school zijn omdat ze om 8.30 op school-zwemmen moet zijn (ze gaan met z'n allen met de bus die kant op). Niet echt relaxte start van schoolweek dus, nog een kwartier vroeger dan andere dagen.
Brownies staan in de oven, zo lekker thee drinken. Vakantie is nu toch ineens snel voorbij. Linoleum gaat vanavond eten en repeteren met zijn band. Ik ga poging doen alledrie om 19.00 echt plat te hebben, want vrees dat het anders morgen niets gaat worden met wakker worden... In de vakantie is opsta-tijd rond 8.00 geworden en dat was natuurlijk heerlijk, maar dochter moet morgen om 8.15 op school zijn omdat ze om 8.30 op school-zwemmen moet zijn (ze gaan met z'n allen met de bus die kant op). Niet echt relaxte start van schoolweek dus, nog een kwartier vroeger dan andere dagen.