Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Jeumig, heb ik weer even sloom zitten typen zeg. Wat een hoop berichten ineens weer erbij!

Ja, dat lijkt me dus heerlijk Morrie, gewoon regelmatig een dagje thuis zonder kinderen. Hebben we nu bijna nooit. Hooguit in een vakantie als ze naar bso/kdv kunnen, maar ja: nu is dat in 2 weken ook maar 1x gelukt vanwege de feestdagen (en die ene dag heb ik nog half knockout doorgebracht verdikkeme).
quote:nathje schreef op 03 januari 2010 @ 21:27:

En de cakejes niet zelf gebakken

Jammer .

En ook jammer dat dit bericht met 90% is gewijzigd en we nooit zullen weten wat je nog meer schreef .
quote:Mille schreef op 03 januari 2010 @ 21:28:

Hmm Morrie, ik denk ook dat voor jezelf beginnen ideaal zou zijn, maar ik zou het zelf ook wel een beetje eng vinden omdat Harrie ook niet echt een heel vast inkomen heeft.

En van suf onder je niveauwerk onder schooltijd word je ook niet echt vrolijk denk ik. Lastig hoor! Gelukkig heb je nog wel even de tijd om te bedenken wat je wilt. Anders toch die deeltijdpabo en op de school van je kinderen gaan werken

.Met de juf van Schorrie van vorig jaar heb ik afgesproken dat ik na de vakantie een dagje in haar klas kom meekijken hoe ik het vind. Dus wie weet .
quote:Mille schreef op 03 januari 2010 @ 21:28:

Jullie maken het er niet makkelijker op met die afspraak. Pebbles heeft nog niet gereageerd, maar als Morrie ook de 9e kan, kan er tot nu toe op elke genoemde datum eentje niet. Hoe gaan we dat doen? Ik vind het wel leuk om het door te laten gaan, als we wachten tot Wind is uitgekraamtijd zijn we meteen weer zo'n tijd verder.

.

En hier wilde ik ook nog op reageren trouwens.

Kijk, als ik eerlijk ben plan ik natuurlijk liever niet twee afspraken op 1 dag dus dan gaat mijn voorkeur uit naar het weekend erop. Maar ik zou het wel leuk vinden om LLL nog een keer te zien, en ik zou het ook leuk vinden om Lien weer te zien want wil ook graag weten hoe het met dochter gaat enzo.
anoniem_30416 wijzigde dit bericht op 03-01-2010 21:44
Reden: Oeps LLL, noemde je naam!
% gewijzigd
Ja, dat heb ik dus ook. Aan de ene kant liever het weekend erop, want de 10e ook verjaardag van Nano. Aan de andere kant, als we het eerder doen is de kans groter dat Wind het nog redt om erbij te zijn.

Aan de ene kant wil ik LLL graag zien, aan de andere kant Lien

(Je hebt een naam genoemd zie ik nu trouwens).
Oeps, aangepast! Ik moet jullie ook niet visualiseren als ik over jullie schrijf, dan gaat het mis .
Ik snap het niet meer
?

Wat bedoel je Wind? Viel er iets te snappen wat ik dan weer niet snap ?

Ach, Schorrie heeft net gekotst. Stond ineens naast me, half in slaap. Ik dacht dat hij moest plassen dus hield de po onder zijn piemel. Gaat hij ineens kotsen. Wel in de po dus . Nu staat hij te douchen met Harrie. En ik heb geen stress over hoe we dat morgen gaan doen als hij dan nog niet beter is!

Snap nu ook waarom hij de hele dag al bijna niets wilde eten......
Ach, arme Schorrie...

Misschien iets verkeerd gegeten?

Ik snap niet meer wanneer nu wel of niet handig is icm wie wel/niet aanwezig is. De meesten geven aan de 9e (begrijp ik) maar dan kan Lien niet en heeft Morrie twee afspraken. Heb ik hem zo?

Zou alles goed zijn met Peb?
Ja wat een gedoe zeg met die data. Maar misschien kan Pebb ook nog wel een van de twee dagen niet, en hoeven jullie niet te kiezen tussen Lien en mij .

Arme Schorrie. Sum moest gisteren en vandaag ook ineens uit het niets een klein beetje spugen. Snap er niks van waar dat vandaan kwam. Maak me wel een klein beetje zorgen om hem om iets anders, hij is zo moe de laatste tijd en lijkt wel een slechte conditie te hebben ofzo. Hij slaapt bijna iedere dag weer overdag, en dan ook echt twee uur diepe slaap en valt dan om half acht ook gewoon weer in slaap. En lange stukkken wandelen, of zoals vanochtend met de slee weg houdt hij ineens niet meer vol. Hij was nooit te stuiten en nu piiept hij steeds, en dat is echt niks voor hem. Hij heeft als baby een hartruisje gehad wat ze beoordeeld hebben in het ziekenhuis en waarvan ze toen zeiden dat we ons er geen zorgen over hoefden te maken. Maar wel terugkomen als er iets veranderde, dus ga morgen maar even de huisarts bellen. Het zal wel loslopen maar het is toch gek, zo'n verandering ineens?
Goed dat je de huisarts gaat bellen en je ongerustheid uitspreekt, LLL. Als het echt een verandering is tov zijn eerdere gedrag/gezondheid dan zou ik het ook checken. Het zekere voor het onzekere in dit geval. Ben benieuwd.

Ik bedacht me net trouwens dat Pebbles vast aan het genieten is van het gezin voordat ze dinsdag weer aan het werk gaan.
Ja dat denk ik ook dat Pebbles lekker met gezin aan het relaxen is.

Ik ga lekker slapen, morgen begint ons nieuwe ritme waarbij ma-di-woe Sjaak vroeg de deur uit gaat en ik Dim naar school breng. Zal wel weer even wennen zijn...
Goed dat je naar de huisarts gaat. Mij klinkt het meer als iets ziekte van Pfeiffer achtig iets in de oren trouwens. Daar kun je ook van moeten overgeven. Heb ik zelf ook gehad toen ik Pfieffer had. Je lever kan dan geen vet verdragen.

Knorrie had oudjaarsnacht overgeven, ik denk dat er een virusachtig iets in de lucht zit ofzo. Heb net maar goed mijn handen enzo gewassen, heb er zelf geen zin in.

En volgens mij klopt de samenvatting van de data. Ik heb een dubbele afspraak maar misschien kan ik de 9e die andere afspraak wel overdag plannen dus dan kan ik 's avonds met jullie afspreken. Is nog niet zeker dus want heb nog niets van andere twee vriendinnen gehoord.
Ik ga ook slapen, succes morgen met het nieuwe ritme LLL.

Welterusten!
Ik dacht ook meteen aan Pfeiffer.

Nou ja, ik hoop dat de huisarts er raad mee weet.

Merk wel dat KW en BRS ook echt helemaal gesloopt zijn. Ze zijn echt heel moe en slapen veel, maar verder geen rare dingen dus niet ongerust. Gewoon weer tsoe aan structuur in de vorm van crèche en school.

Ik ga ook slapen.

Morgen gaat het echte leven weer beginnen

Zal wel wennen zijn om weer vroeg op te staan. Het was hier toch gemiddeld 08.00/08.30 uur.
Zeker goed om even te bellen, Lila. Ik zou precies hetzelfde hebben en meteen denken dat hartruisje en me toch ongerust maken. En dat terwijl het ook een hoop onschuldige dingen kunnen zijn. Hopelijk kan de arts je geruststellen!

Arme Schorrie, Ik moest stiekem wel lachen om het po verhaal. Ik zag het helemaal voor me inclusief jouw verbaasde blik.

Ik ga nu snel opruimen en naar bed. Morgen begint het circus weer. Pfoe, ik ben nu al moe en de week moet nog beginnen.
Slaap lekker!
Iedereen de ochtend overleefd?

Wij hadden nog een makkie, want KW moet om 09.30 uur bij de logopedist zijn en GW brengt BRS nu net naar de crèche. Dus wij gingen er uiteindelijk pas om 08.00 uur uit.

LLL, wat zei de dokter?
Nou, net aan

Het is hier spekglad en glibberde met extra buurmeisje en traktaties naar school. Maar goed dat Aap zo'n goede auto heeft dat scheelt echt een hoop!

Ik dacht ook aan Pfeiffer en had het ook opgeschreven maar toch weer weggehaald. Wel toevallig dat wij met zijn drieën daaraan dachten. Heeft hij opgezette klieren in zijn nekje?

Zo even grote 'things to do' lijstje maken. Ik heb serieus behoefte aan overzicht.
Hier wekker gezet, maar bleek niet echt nodig omdat dochter die van de regeltjes is alweer stipt om 7.00 aangekleed achter de tv zat (ze mocht in de vakantie niet 's ochtends tv kijken.... en op schooldagen mag dat vanaf 7.00 totdat we allemaal beneden zijn en gaan ontbijten, mits aangekleed, dus dat doet ze dan keurig ). Kiloknaller was wat minder vlot, maar op zich ook prima gemutst. BNJMN was om 5.30 al wakker en aan het bleren, heb hem een fles melk gegeven, maar kon daarna zelf niet meer echt slapen, heel irritant.

Vond het wel weer zielig toen dochter tot vanavond zei, wat een lange dag is het dan meteen weer, maar goed.

Net mijn eerste lesje van Linoleum gehad hoe ik muziekboeken op de site kan updaten, dan kan ik hem vanaf nu gaan helpen. Maar nu ga ik eerst nog even was wegwerken en daarna wat mensen bellen om afspraken te maken om te netwerken.
En ik dacht ook aan Pfeiffer trouwens. Maar kan ook gewoon naar virusje zijn dat niet voldoende is doorgezet waardoor hij slapjes is, maar niet echt ziek. Kiloknaller was eigenlijk het hele eerste schooljaar zo in groep 1 en na de zomervakantie was hij pas echt op zijn plek en daardoor ook weer energieker.
Goedemorgen!

Ben wel benieuwd LLL, of je al gebeld hebt.

Net als KK was Schorrie ook het hele eerste schooljaar veel moe. Maar hij is altijd wel een beetje moeiig geweest. Ik denk dat bij hem de bril de oplossing is geweest, al is hij nog steeds geen druktemaker. Maar wat ik wil zeggen, veel moe zijn doordat hij op de basisschool zit is ook niet vreemd.

Hier moesten we toch een beetje haasten, de routine zat er niet helemaal meer in en ik treuzelde teveel. Gelukkig bracht Harrie Knorrie weg dus kon ik op de fiets met Schorrie en waren we prima op tijd.

Wind, waarom slaap je niet uit joh, jij hebt verlof, jij moet je krachten opsparen voor over een paar dagen als je gaat bevallen (dat zou zomaar kunnen, bizar idee, ik ben er nog niet aan toe!).

Lien, Knorrie was ook aan het nachtbraken, volgens mij was het half 4. Hij huilde en viel niet meer in slaap dus ik heb hem bij me genomen maar toen ging hij op me liggen en grappig liggen doen. Ook maar een fles gegeven en toen kon ik dus zelf niet echt meer slapen.....

Hoe zat het ook alweer met die logopedist Wind. Hij deed zijn tong niet goed oid?

En helpt het?

Ik ben al op de fiets naar de AH geweest. Op de fiets omdat het benzine scheelt, ik merk dat ik dikker word door veel vreten, en frisse lucht goed is. Naar de AH omdat er 2 voor 1 was. Echt een thuisblijfmoeder die de aanbiedingen affietst . Tweede was zit in de machine, en nu ga ik rekeningen betalen want heb ook geld gestort bij de bank.

Harrie belde dat hij een klus binnen heeft, ook weer fijn, we houden het nog even vol zo .
Ik was zelf een afspraak vergeten bij de dokter en heb nieuwe afspraak gemaakt voor vrijdag. Dus ik kijk het even aan hoe het gaat van de week en neem hem anders mee vrijdag. Pfeiffer zou ook zomaar kunnen, al geloof ik niet dat hij opgezette klieren heeft. En gewoon moe van de feestdagen en alle decemberdrukte zou ook kunnen, maar ik ken het gewoon niet van hem, zo weinig energie.

Ik had echt zoiets sufs vanochtend! Had Dim op de fiets naar school gebracht en zijn helemaal zonder te vallen daar gekomen, kom ik weer thuis en stap af, glij ik zo onderuit op de stoep. Met bakfiets waar twee kinderen inzaten, echt heel stom. Dus ik had net bedacht dat ik dan de fiets (met Sum en Poppetje erin) maar op de grond ging leggen, toen er gelukkig iemand op een fiets stopte om 'm van me over te nemen. De buurvrouw kwam ook naar buiten hollen en heeft me verder geholpen. Hahaha, het moet er zo stom uit hebben gezien, je kunt echt niks als e op de grond ligt met zo'n zware fiets op zo'n gladde stoep.

Wat schattig Lien, die dochter die helemaal aangekleed beneden zit! Zo van de regeltjes zijn heeft ook zijn voordelen dus .
Ik heb de huisarts nog maar even gebeld en een aansluitende afspraak voor hem gemaakt. Hij was vanochtend weer zijn hieperdepiepe zelf, maar nu ik jullie berichtjes lees bedenk ik me weer dat ik me gisteravond niet voor niets zorgen maakte. Dus sowieso maar even naar laten kijken, kan in ieder geval geen kwaad.
Afspraak vergeten?

Nou ja, dan wachten we af tot vrijdag

Moet, nu ik het lees bij Lien en Morrie, ook zeggen dat KW het eerste schooljaar veel moe en kwakkelig was. Maar goed... niet bagatelliseren en laat er maar iemand naar kijken die ervoor heeft gestudeerd. Ben benieuwd.

Lien, grappig dat Dochter de regels zo goed naleeft! Het levert haar natuurlijk ook iets op, maar toch. Grappig om te lezen. Wij hebben met KW afgesproken dat hij pas naar beneden (onze verdieping) mag als de 7 in de klok zit en dat doet hij ook heel trouw. Lieverdjes...

Morrie, uitslapen ging vanmorgen niet, want BRS moest naar de crèche (had er zin in!) en KW naar logopedie en mijn schoonvader helpt GW met klussen. Vind het ook niet erg. Ga vanmiddag wel slapen als ik echt moe ben, maar vooralsnog voel ik me nog fit.

Moest lachen om je fiets-, was-, bonusaanbiedingen- en huisvrouwenverhaal. Het klinkt echt heerlijk kneuterig. Je geniet echt van de kleinste dingen. Hou vol!

Ook hier behoefte aan 'things to do lijstje' en overzicht.

Net gemaakt. Bedankt, Nathje!

KW gaat naar logopedie omdat de tandarts (ja, die..) zei dat hij verkeerd slikt. Hij plaatst zijn tong tegen zijn voortanden als hij slikt en dat is niet goed. We gaan nu 4 weken en het gaat echt goed! We moeten wel veel oefeningen doen (200) dagelijks.

In het januari groepje waar ik mee schrijf (op een besloten groep) zijn er al 4 bevallen! Echt raar dat ik ook bijna aan de beurt ben.

Nu snel aan de slag met de kaarten want die business loopt echt heel goed sinds we de nieuwe site hebben en een rankingbureau hebben ingeschakeld. Leuk joh! Krijg er zoveel energie van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven