Ideeen voor een dropping? Help!

03-03-2011 09:12 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ideeen voor het organiseren van een dropping. Het is voor een kinderfeestje voor kindjes van 8 en 9.

Alvast bedankt!
Vond droppings ook altijd geweldig. Maar er was inderdaad vaak wel een ouder iemand bij voor de zekerheid, met een mobiel
quote:eefje1980 schreef op 03 maart 2011 @ 10:27:

Vond droppings ook altijd geweldig. Maar er was inderdaad vaak wel een ouder iemand bij voor de zekerheid, met een mobiel Nou, ik kan me niet herinneren dat er een mobiel mee was. Maar wel iets oudere mensen, vaak tieners van 17/18. Een nicht of buurjongen met een vriend ofzo. Dat was natuurlijk veel toffer dan je eigen ouders mee!
In mijn tijd bestonden er nog geen mobieltjes.

Op de manege van de dochter van m'n vriendin deden ze vorig jaar met de ponykampkinders 'n avond/nachtspel waarbij volwassenen en wat pubers als allerlei enge figuren verkleed in de sloten en achter bosjes verstopt zaten. Was blijkbaar ook 'n succes.
quote:elninjoo schreef op 03 maart 2011 @ 10:43:

In mijn tijd bestonden er nog geen mobieltjes.

Op de manege van de dochter van m'n vriendin deden ze vorig jaar met de ponykampkinders 'n avond/nachtspel waarbij volwassenen en wat pubers als allerlei enge figuren verkleed in de sloten en achter bosjes verstopt zaten. Was blijkbaar ook 'n succes.Dat mag niet meer. Kunnen de tere kinderzieltjes niet meer tegen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 03 maart 2011 @ 11:57:

[...]

Dat mag niet meer. Kunnen de tere kinderzieltjes niet meer tegen Was toch vorig jaar zomer.
quote:elninjoo schreef op 03 maart 2011 @ 11:58:

[...]

Was toch vorig jaar zomer.

Dat mag NU dan niet meer.

Muts.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven