In het donker fietsen

21-01-2012 18:23 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf hoe oud (en tot hoe laat) laat je een kind in het donker 's avonds fietsen in een relatief grote stad ? Ben benieuwd naar meningen want die verschillen in mijn omgeving nogal.
stoer hoor, iedereen die hier tegen elkaar aan het opbieden is over wat ze allemaal in het donker durven. Misschien is het ook wel aardig om mensen serieus te nemen ipv rollende oogjes te posten. Je kunt aan de hand van 1 post niet weten waarom iemand er zo over denk. Vraag het gewoon even.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik denk dat het eerder andersom is, want snap anders niet die opmerking dat ze bij mij steeds jonger worden.

Maar doet verder ook niet toe.

Ik geef alleen aan hoe ik erin sta en hoe ik er mee om ga wbt mijn eigen kinderen.

Ook vanwege het feit dat er meerdere incidenten zijn voorgevallen in mijn leefomgeving, waar ik weliswaar niet direct bij betrokken ben.

Maar die voor mij wel aangeven dat ik dit soort

zaken niet moet baggataliseren.

Verder, peace enzo.
Love...miss..will never forget you..
quote:flowerbombje schreef op 22 januari 2012 @ 11:46:

Maak daar dan eens een kansberekening bij Purplesky. Hoeveel mensen lopen er gemiddeld op een dag langs de plekken waar beide heren hun slachtoffers maakten? Volgens mij heb je nog meer kans om de loterij te winnen dan één van hun tegen te komen en dan ook nog slachtoffer van hen te worden. leuk hoor, kansberekenen, heb je ook heel erg veel aan als je idd slachtoffer wordt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Smulrol, ik behandel mijn kinderen idd net zo, omdat ik weet dat ik geen schade heb opgelopen door houding van mijn ouders.

En ik ben daardoor zeker geen afhankelijke mammie en pappie schijterd geworden.

Op latere leeftijd ben ik plekken geweest waar sommige niet durven te komen.

Maar ik weet ook dat ik soms een te groot risico heb genomen en dat ik geluk heb gehad, waar anderen dat niet hadden.

En ik denk zeker niet dat iedere man een verkrachter is, maar nogmaals een kind laten fietsen in het donker op een afgelegen plek doe ik zelf niet.
Love...miss..will never forget you..
Van de vrouwen tussen de 15 en 70 jaar, geeft 34% aan ooit seksueel geweld te hebben meegemaakt.

Dus zo klein is de kans nou ook weer niet dat zoiets je overkomt. Wel is de dader voor het overgrote deel een bekende van het slachtoffer.
quote:ailien schreef op 22 januari 2012 @ 12:21:

Van de vrouwen tussen de 15 en 70 jaar, geeft 34% aan ooit seksueel geweld te hebben meegemaakt.

Dus zo klein is de kans nou ook weer niet dat zoiets je overkomt. Wel is de dader voor het overgrote deel een bekende van het slachtoffer.precies en het heeft dus helemaal niks te maken met wel/niet fietsen in het donker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven