IUI, wie ook??

24-10-2010 19:51 1001 berichten
Alle reacties Link kopieren
NAAMLFTDOORZAAKSINDSPOGINGEN NU:IUID&UDRoos146

(Dr)24jrNegatieve

samenlevingstest20085Puregon

+Pregnyl

+IUIWo

2-2

IUIMaggyo

(Ov)28 jrOnbegrepen

infertiliteit

Okt 20086Puregon

+Pregnyl+

Utrogestan+

IUI

25-2 Intake

IVFMa

7-2

IUIDiana82

(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+

IUI

april IVFVr

11-2

IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,

2e kindfebr

20102Puregon+

Pregnyl

+IUIWo

16-2

IUI?Girly

(Zl)25 jrBaarmoeder-

vernauwing

+Zaadkwaliteit20074Clomid+

Pregnyl

+IUIZa

12-2

FMi31

(N-br)32jrOnbegrepen

infertiliteit

Sept 20086Clomid

+Pregnyl+

Utrogestan

IUIDo

10-2

FMRoos99

(L)33 jrZaadkwaliteitApril

20102IUIMa

14-2

FMRhona

(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo

24-2

FMPiplilly

(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept

20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr

20102Puregon

+Pregnyl ,

O.I.Zo

30-1

eisprSisu

(N-br)jrPCO,

2e kindJuni

20103Provera+

Puregon+

Pregnyl+

IUIMa

14/2

FMSamm3036jrOnbegrepen

infertiliteit

2e kindjeJan

20091

IUIJemie

(N-H)30jrOnbegrepen

Infertiliteitnajaar

20084Puregon

+Pregnyl+

IUIRust

tot

MaartYvon81

(Gld)30 jrPCO

+Zaadkwaliteitdec

20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid

+Pregnyl

+IUIMei

2011Puck 34 jrPCO20041Menopur

+Pregnyl

+IUIJuni

2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur

+Pregnyl

+IUIJuni

2011Stephanie 35 jrNegatieve

samenlevingstest20083Pregnyl

+IUIAug

2011Botsauto 34 jrNegatieve

samenlevingstest

+zaadkwaliteitzomer

20093Pregnyl

+IUIOkt

2011

Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??

(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
i31 ik herken het wel maar niet zo heftig. Ik deed meestal ovulatie testen (later op advies van de gyn wanner we 'moesten' sexen) meestal dag 15 t/m 21 probeerden wij sex (om de dag, twee dagen) te hebben. Het eerste 1,5 jaar waren we hier wel heel erg op gefixeerd, maar dat werkte helemaal niet goed voor onze relatie. Dus na veel gepraat te hebben, hebben wij besloten om er minder geforceerd mee om te gaan, als we geen zin hebben (als het 'moet') dan gewoon niet hoor, de dag daarna kan het dan ook nog wel! Ik kan het nu veel meer los laten, maar misschien ook wel makkelijk praten omdat mijn cyclus natuurlijk nu regelmatig is...als het zo onregelmatig en lang is zoals bij jou, is het wel lastig zeg....bah rot allemaal hoor.

Hier is wachtweek 2 ingegaan, gelukkig ging de eerste week na de iui snel voorbij. Oud en nieuw was erg gezellig maar wel een beetje suf zonder een wijntje maar weet natuurlijk waarvoor ik het doe. Verder voel ik me goed, heb er voor het eerst ook een goed gevoel over terwijl het eigenlijk haast niet mogelijk is, (ze wilden de iui zelfs eerst niet eens door laten gaan < 1 milj) Maar tja hopen dat er eentje heeeeel sterk is geweest! ik probeer gewoon positief te blijven dat is het enige wat ik kan doen, maar pffff wat is het weer spannend zeg!!

-X-
@Roos; ik moet zeggen dat met name ik er nog steeds een beetje klaar mee ben.. Mijn vriend krijgt wel weer meer zin.. Bij mij is mijn cyclus wat onregelmatiger normaal gesproken zonder medicatie, dus wij deden het een dag of 16 om de dag ipv 3 ;).. Nu doen we het de dag voor de eerste FM, zodat het zaad in het potje niet te oud is en de rest ook wanneer we zin hebben.. Ja, die ovulatietesten zijn echt heel duur!! Heb het in augustus gedaan en hij viste mijn ovulatie er niet eens uit... (toen konden we ook niet beginnen met IUI ivm vakantie)

@Yvon81; bij mij lukt dat minder geforceerd gewoon niet... Ik vind het zonde als we het net niet doen op het juiste moment en wil dus alle kansen benutten.. Maar goed, nu in het circuit hoeven we even niks.. Maar moet er niet aan denken dat het straks na het circuit weer op die tour door gaat... Welke ovulatietesten had jij?!
@i31 over de gemeenschap, wij doen het niet zo geforceerd hoor, we sexen waneer we zin hebben en we kijken niet zo naar de dagen, het is bij ons toch een ramp aangezien me cyclus steeds langer en langer wordt. Ik mag Woensdag weer terug komen voor een nieuwe FM om te kijken of er al vooruitzicht is, aangezien het groeiproces leek stil te staan. Zit vandaag alweer op dag 19 van me cuclus en dus ben ik Woensdag wel weer eens benieuwd, mischien wordt het toch vervroegd met hormonen beginnen we zullen het wel weer zien, me laatste cyclus was 34 dagen dus dit zal ook wel weer die kant op gaan ben ik bang.......
heej allemaal,

heel herkenbaar dat hele sex gebeuren.....heb er zelf ook een hele tijd mee rondgelopen, want ik wilde perse dat we 2 dagen voor en 2 dagen na de inseminatie sex zouden hebben....nou daar was mijn vriend het niet mee eens......dat moest ik dus echt loslaten...wat ik persoonlijk erg moeilijk vond. en nog eigenlijk.....

ondertussen is mijn lijf een beetje van slag geloof ik. ik had gisteren ongi moeten worden en ben dus nu officieel 1 dag over tijd! nou dat is echt nog nooit gebeurt!! want ik werd het altijd op dag 28. en dan gister ineens niet. ik heb eergister al een test gedaan omdat ik ook geen voortekenen heb meegekregen en dacht dus misschien is het ineens zomaar op de natuurlijk manier gelukt!! maar de test was negatief....

maar goed, mijn lijf is dus behoorlijk van slag....geen voortekenen en ook nog geen ongi te bekennen....heel vreemd....kun je nagaan wat die hormonen allemaal met je lijf doen!

nou dikke knuffel van moi. en allemaal nog de beste wensen voor 2011! dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden vol met (onze ;)) zwangerschappen en bevallingen!
Hoi dames,

Na een lange tijd weer eens een berichtje van mij. Ik lees nog dagelijks op dit forum mee. Weet zo goed, hoe het voelt. Die machteloosheid, boosheid en frustratie.

Hier gaat het goed. Ben inmiddels 19 weken zwanger. Volgende week dinsdag krijgen we de 20 weken medische echo. Toch behoorlijk spannend, zou alles goed zijn?? Het buikje is al flink gegroeid en 1 januari heb ik voor het eerst de baby gevoeld. Zwanger zijn is echt bijzonder al moest ik er in het begin toch nog behoorlijk aan wennen. De overstap van de medische molen en dan ineens niets meer is toch raar. Maar daar waren we natuurlijk weer snel aan gewend.

Ik gun het jullie ook zo. 2011 wordt gewoon jullie jaar! Blijf vertrouwen hebben, al valt dat soms niet mee.

Rhona; zonder je al te veel hoop te geven, bij mij was de ene dag de test negatief. De volgende dag positief. De digitale test van Clearblue is heel gevoelig. Mocht je toch zwanger zijn, dan laat die dat zeker weten zien. Ik duim voor je.

Denk aan jullie allemaal!
i31 het blijft ook heel erg moeilijk allemaal! ik gebruikte de mat care mini's deze waren erg handig om evt. mee te nemen en ik vond ze er leuk uit zien (haha alsof dat belangrijk is) ze zijn erg betrouwbaar, maar niet heel goedkoop geloof ik.

Zijn jullie nu bezig met stappen voor IVF? dit heb je toch nog niet gehad? krijg de indruk dat het nu het einde medische molen voor jou is?

@ rhona spannend hoor!! toch wel 1 dag over tijd..hopen dat 2011 voor jou heeeeel goed gaat beginnen.
Wij hebben ook de eerste tijd voordat we in het ziekenhuis terecht kwamen steeds sex gehad om de dag. Dat ging ons op een gegeven moment erg tegenstaan. Zodra ik wist dat er mogelijk een zwangerschap uit zou kunnen ontstaan was ik allang niet meer ontspannen en vond ik er niks aan.

Met de iui móest gelukkig niets... Nu doen we het alleen als we zin hebben. In de laatste maanden zonder behandeling toch maar weer een aantal pogingen gedaan rond mijn vruchtbare dagen. Tja, is toch weer een kans hè?

Van ovulatietesten ben ik niet zo'n fan. Ik heb namelijk een paar keer gehad dat het niet helemaal klopte. Eerst positief, toen negatief en daarna weer positief. Of vijf dagen achter elkaar positief?? Vreemd...

Nu is het wachten geblazen op mijn menstruatie... en dan gaat het hele circus weer beginnen!

Hopelijk wordt dit een vruchtbaar jaar voor ons allemaal!!
@Rhona; Zou mooi zijn als het zo zou zijn!! Heb je nooit een onregelmatige cyclus?? Dan klinkt het goed ;)

@Allemaal; Even voor de duidelijkheid; nu doen we het alleen als we zin hebben hoor.. Dat is het voordeel van IUI. Heb geen behoefte om 2 dagen voor en 2 dagen na IUI nog eens sex te hebben..
@i31 en vechtertje:

ik heb inderdaad normaal een zeer stabiele cyclus. maar heb natuurlijk het afgelopen jaar steeds hormonen gehad en de laatste maand dan weer niet, dus ik ga ervan uit dat mijn lijf een beetje van slag is. ik voel mijn lijf op het moment ook niet zo goed aan. dan heb ik weer buikpijn en dan weer niet, dan lijk ik iets te voelen in mijn onderrug en dan ineens weer niet. erg verwarrend allemaal. maar goed, ik wacht het nog een paar dagen af en als ik dan nog steeds niet ongi ben dan zal ik een test doen. maar ik ga er voor nu even vanuit dat mijn lijf gewoon even van slag is.
@diana82, hoe is het daar?
Goedemorgen dames

vandaag is het weer zover, ik moet weer terug naar het ziekenhuis voor een nieuwe FM. Ik word er een beetje simpel van, het lijkt of mijn cyclus steeds langer en langer word en nu de afgelopen 2 keer geen verandering was te zien met FM, vraag ik me eigen toch wel eens af of het mischien toch een goed idee is om toch nog eens over hormonen te praten, dan heb je tenminste iets waar je op kunt rekenen, en dan hoef ik niet eerst 4 a 5 keer als het niet vaker is naar de gyneacoloog voordat ze een datum kunnen geven voor de IUI, jullie horen hoe het is geweest ik moet er om 16:45 uur zijn ben weer eens benieuwd
zo ik ben weer in het ziekenhuis geweest heel vreemd allemaal alleen maar kleine eitjes te bekennen en slijmvlies was nog steeds van goed formaat, ik heb gelijk progesteron moeten laten prikken en moet morgen middag bellen voor de uitslag, en dus morgen weer ik weer meer wat een gedoe allemaal zeg maar we nemen het allemaal voor lief want het is toch uit eindelijk voor een klein wondertje, me gyneacoloog wou me nu nog meer in de gaten houden kwa controles dus dat word nog vaker naar het ziekenhuis of mischien begint hij toch over extra stimulerende hormonen de tijd zal het uit wijzen, hoe gaat het met de andere dames hier nog aanwezigen met mischien goed nieuws of is er nog niks over te melden??

@Diana hoe gaat het bij jou we zijn erg benieuwd laat je iets van je horen???

succes allemaal
@Girly; raar zeg dat je lichaam ineens zo raar doet.. Waar denkt de gynaecoloog aan?? En heb je nog niet over hormoonstimulerende middelen gesproken?

@Diana; we zijn zo benieuwd of er goed nieuws is bij je!

@Rhona; hoe staat het bij jou?? Inmiddels 3 dagen overtijd?

@Vechtertje; het lijkt mij ook wat je zegt dat het ontzettend wennen is als je dan eindelijk ineens zwanger is.. We hopen het allemaal mee te gaan maken... Geniet er maar lekker van!! Lief dat je af en toe iets van je laat horen

@Piplilly; wanneer moet je ongesteld worden?

@Yvon81; haal je die ovulatietesten dan gewoon bij de drogist of bestel je ze online?

@Allemaal; ben gister weer bij de man geweest die me chinese kruiden voorschrijft en hij is er echt heilig van overtuigd dat het bij mij een keer gaat lukken.. Hij vroeg me of ik weleens misselijkheid was, nou dat klopt (blijft vreemd dat hij bepaalde dingen voelt aan mijn pols).. Krijg daar nu iets aan kruiden voor... en hij heeft weer kruiden voor innesteling gegeven.. Mijn vriend nog of ik op bepaald eten moet letten of iets juist moet eten, maar hij voelt dat het gewoon goed is bij mij.. Ik hoop maar dat hij gelijk heeft ;)... Dinsdag heb ik weer FM (CD12)... even afwachten dus..
@Yvon81; lukt het nog steeds niet met je foto?? Je moet ff naar Mijn viva gaan en dan je profiel wijzigen en dan op portretfoto wijzigen drukken, dan plaatje toevoegen... Waar lukt het niet??
Hey dames, ja ik weet... het is echt verschrikkelijk met die foto van me... en ik raak er ook nog gefrustreerd door (of komt dat nou van de hormonen hmm..) maar ik doe alles zoals het hoort, en dan klik ik op wijzig en vervolgens is er niets gebeurd......haha blond he!

i31 ik hoop dat de meneer met de kruiden heel snel gelijk gaat krijgen!!!! ikzelf zit er ook over na te denken om eens naar een homeopaat of zoiets te gaan....

Ik bestelde de ovutesten gewoon online, ideaal!

Girly wat vreemd dat je geen hormonen gebruikt bij de iui, volgens mij doen ze dat bij ons in het ziekenhuis altijd, maar misschien heb ik dat ook helemaal mis hoor. Kan me wel voorstellen dat dit ontzettend shit is zeg... dat je lichaam nu zo aan het rommelen is, raak je het vertrouwen in je eigen lichaam steeds meer kwijt he!

Hier paar emodagen gehad, een van mijn beste vriendinnen is gisteren bevallen van de tweede, jeetje toen zij nog zwanger was van de eerste waren wij ook al bezig...ik ben er erg dicht bij betrokken geweest met alles maar het raakte me wel zeg.....pff zag ik het kleine hummeltje liggen (met de zoveelste naam die ook op ons lijstje stond, en hoog ook nog) en toen ik hem effe mocht knuffelen dacht ik alleen maar......oooooh dit wil ik ook zooo graag...het deed gewoon pijn. En ik denk dat ik ongi ga worden, veel buikpijn..bah! al met al niet zo'n lekkere week voor mij
Volgens mij ligt het aan de oorzaak of ze hormonen gebruiken of niet... En mogelijk krijgt iemand na een paar keer zonder hormonen dan hormonen als het niet slaagt?? Traject wordt daardoor langer en de kansen meer lijkt me..

@Yvon; het grote voordeel van de chinese kruiden is dat ik er echt heel rustig van wordt.. eerst maakte ik mezelf echt gek en was ontzettend onrustig, dat is niet meer... GELUKKIG! Ik zeg doen (en waarschijnlijk krijg je het vergoedt vanuit de verzekering)..

Wat herkenbaar zeg het verhaal over je vriendin... Ik heb met het knuffelen dan geen moeite.. maar de namen worden ook echt weggekaapt door iedereen.. En wat je zegt sommige zijn al gewoon bevallen van een tweede, terwijl we tijdens hun eerste zwangerschap al bezig waren... Met kerst, vakantie e.d. zijn ook altijd van die momenten dat je denkt; volgend jaar zijn we met z'n drieen.. Inmiddels ben ik wat neutraler geworden, omdat we het al 3 jaar hebben geroepen met die jaarlijkse momenten..
ook zo herkenbaar...ik heb deze kerst maar niet meer gezegd "volgend kerst zijn we lekker met z'n drietjes". Maar ik heb het wel gedacht.....oooh hoop zo dat we niet lang meer hoeven te wachten!!!

Ik denk dat die chinese kruiden echt wel wat voor me is, de ene keer kan ik alles heel goed relativeren en op andere momenten lijkt het wel alsof het me dan ineens allemaal overvalt, alles bij elkaar en dan wordt ik inderdaad ook helemaal onrustig! dus zal eens even beetje gaan informeren, wil het eigenlijk al zo lang.
heej dames,

heel herkenbaar, andere hebben inmiddels al een 2e kindje terwijl al net zo lang bezig zijn om er uberhaubt 1 te kunnen krijgen! erg frustrerend en pijnlijk. en oja die opmerking. volgend jaar zijn wij ook met zijn drietjes.....die zeg ik inderdaad ook niet meer....ow en weet je wat ik persoonlijk nog de ergste vind??? wanneer ik met de baby van mijn zusje in mijn armen sta: Nou meid, dat staat je goed!! wanneer ga je nou eens beginnen??

nou daar kan ik me dan zo over opwinden! heb wel geleerd om het af te schuiven met: als het zover is dan ben je de eerste die het hoort!

inmiddels ben ik 4 dagen na datum toch eindelijk begonnen met mijn ongi. het gaat niet van harte en is echt minimaal. ook iets wat totaal niet herkenbaar is. maar goed. heb eergisteren ook een test gedaan en die zei toch echt niet zwanger, dus mijn lijf is gewoon echt van slag geweest of nog van slag..... ik ga zo in ieder geval bellen met het ziekenhuis voor een fm afspraak en dan gaan we gelijk doorgeven dat we zo snel mogelijk met ivf willen beginnen.

iemand iets gehoord van diana?

wie is er nu al gestart met de ivf procedure?

knuffels
Hoi meiden!

Sorry dat ik even niet meer gereageerd heb!

Dinsdag ben ik ongesteld geworden, helaas....poging 4 mislukt!

Nu zouden we gaan starten met IVF. Dit kan tot eind januari, daarna zijn ze tot 1 april gesloten vanwege een verbouwing in het EMC.

Maar nu is mijn man sinds vorige week donderdag ziek geweest, met hoge koorts boven de 40 graden.

Paar dagen koorts gehad en na overleg met het ziekenhuis besloten om geen IVF te gaan doen. Dit wordt dan april.

We hebben gevraagd of we wel doro mogen gaan met de iui. Dit mag gelukkig! Het kan wel zijn dat het zaad verminderd is van kwaliteit door de koorts, maar we hebben hiermee meer kans dan helemaal niks doen.

Baal er wel flink van! Ik vind het maar lang tot april....

@Rhona: Wat ontzettend balen dat je toch ongesteld geworden bent. Na vier dagen overtijd kan ik me toch voorstellen dat je hoop krijgt!

Zijn er nog geen goede berichten verder?

Groetjes Diana
heej diana, das balen. alle omstandigheden samen komen nu dan even niet zo goed uit he? echt balen.

en ongesteld zijn is een groot woord. ik weet ff niet meer zo goed wat ik moet denken. vanmorgen had ik wat rozige vloei. en sindsdien 3 keer naar het toilet geweest en helemaal niks meer! nou das niet normaal voor mijn doen, meestal ben ik in 1 klap mega ongesteld! en zijn de tampons en/of maandverbanden niet aan te slepen!!

ik word hier echt heel onzeker van...bah bah bah....

iemand dit wel eens meegemaakt?
@Rhona; ik herken het wel.. Meestal begint het bij mij heel langzaamaan.. paar cyclussen terug zette het zelfs na 5 dagen pas goed door, waardoor ik nog ongesteld was met de FM!.. Maar wie weet is het een innestelingsbloeding?? Maar ja, dan zou je test ook weer positief zijn..

Oh, die opmerkingen van iedereen daar krijg ik echt iets van... als het maar een link met zwangerschap gemaakt kan worden, dan krijg je de vraag meer.. heel vervelend.. Maar ik moet zeggen dat ik het nog moeilijker vind als mensen vertellen zwanger te zijn... Tegenwoordig springen de tranen in mijn ogen en probeer ik alles weg te slikken..

@Diana; balen zeg!! Gelukkig mag je wel door met IUI
Hier weer even een berichtje van mij, ik heb met het ziekenhuis gebelt en me waarde van me progesteron was 2,3 dus was 10 keer niks dus met andere woorden ik heb geen eisprong gehad, heel vreemd allemaal ik moet Dinsdag weer bij de gyneacoloog komen en eens kijken wat we nu kunnen gaan doen, ik denk toch echt dat hij nu wel eens mag gaan kijken voor stimulerende hormonen voor de groei van de eitjes want dit kan zo toch niet langer lijkt mij en dan nog maar de vraag of ik ga menstrueren maar dat zal ook niet het geval zijn deze keer, er zijn toch meerdere stimulerende hormonen dan alleen Clomid voor de groei van de eitjes, ik heb al eens Clomid geslikt maar toen reageerde me lichaam alleen nog maar op de Clomid toen ik stopte met Clomid werd ik de eerste 2 maanden niet eens ongi dus of Clomid nu een goede keuze gaat zijn weet ik niet, ik weet het nu even allemaal niet meer, het vertrouwen op me lichaam is wel vervlogen ik hoop Dinsdag weer een beetje zekerheid te krijgen over de verdere stappen in het IUI traject op naar Dinsdag dan maar weer ppffff
@ Girly wat shit zeg!! laat je lichaam je toch in de steek zeg. denk dat het inderdaad dan tijd wordt dat je wat gestimuleerd gaat worden. Ik gebruik hier Clomid en puregon voor maar er zijn nog meer medicijnen voor hoor.

Clomid en ook de andere medicijnen maken je lichaam (hormoonhuishouding) eigenlijk een beetje lui, dus dan kan het zijn dat je lichaam als je stopt daar dan weer aan moet wennen....lastig allemaal hoor, hoop dat je dinsdag meer duidelijkheid krijgt! schrijf je vragen voor de arts op he!! voor dat je het weet sta je weer buiten.

@ Rhona kan me voorstellen dat je hier erg onzeker van wordt, ikzelf heb met de hormonen altijd dezelfde cyclus...weet precies wat er gaat komen dus ik herken het niet wat je schrijft, ik denk dat als het zo blijft je gewoon nog effe een testje moet doen binnenkort!! ook wel spannend hoor.....

@ Diana bah balen, maar wel beter dat ze het niet door laten gaan anders zou je er misschien een ivf poging mee 'verspillen' wel fijn dat je door mag gaan met de IUI.

Hier verder geen nieuws en dat is tot nu toe gelukkig goed nieuws, maar wat gaan die dagen toch langzaam zeg....ga nu lekker filmpje kijken met mijn mannetje....dan gaat de tijd lekker snel....:-)

-X-
Haai ladies,

Jammer dat er hier niet wat meer leuk nieuws is te lezen:-(

Rhona..toch balen dat je weer ongesteld bent geworden en dat je blijkbaar niet helemaal op je lichaam kunt vertrouwen. Heb je enig idee waarom je ritme nu wat verstoord lijkt te zijn?

En ook voor Diana minder leuk nieuws...zeker met die koorts er bovenop, dat betekent toch weer drie maanden wachten voordat je "echt" verder kunt. Gelukkig kun je nog wel een poging doen met IUI, dat is beter dan niets!

Ik had vanmorgen mijn eerste FM en mijn slechte voorgevoel bleek te kloppen: slechts één eitje van 12mm te zien en verder een hoop kleintjes. Ook mijn baarmoederslijmvlies was nog wat dun. Is ook niet zo gek, want het is pas dag 9. Wist dus sowieso dat het te vroeg zou zijn en ik aankomende maandag weer terug moet. Verwacht dat de IUI as woensdag is en ik hoop toch wel met 2 eitjes.

Verder zit ik een medisch dipje, ik geloof er gewoon niet zo in dat het deze maand gaat lukken en volgende maand eigenlijk ook niet want ik ga half januari 1,5 week skiën. Dat betekent dat ik tijdens de wintersport ongesteld zal worden (bah) en bovendien ook tijdens de vakantie weer moet beginnen met spuiten (bah bah). Misschien dat ik eigenlijk een cyclusje moet overslaan, maar aan de andere kant wil ik gewoon niet wachten.
ps. heb nog een keer gevraagd naar mijn - in mijn ogen te - korte cyclus (namelijk dat ik telkens op dag 10 na de IUI ongesteld word), maar deze FA zei ook dat het acceptabel was. Als het 8 dagen was, zou het een ander verhaal zijn.

Weet niet zo goed wat ik hier nou van moet vinden, je leest en hoort zoveel verschillende verhalen:-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven