Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Oeh Ely, verstandskiezen laten trekken is niet echt leuk! Was je bij de kaakchirurg of gewoon bij de tandarts? Mij verlichtte het wat om heel veel waterijs te eten... Maar die tip heb je vat al gekreen . Doe iig rustig aan. Bij mijn eerste verstandskies ben ik de volgende dag gaan fietsen en heb hier veel meer last van gehad dan van de tweede.

Inad, vervelend joh, naweeën! Had je die bij Chica ook? Ik begreep dat de kans daarop bij een tweede of volgende groter is.

Seks brrrr... moet er echt nog niet aan denken... Vraag me af of ik überhaupt ooit weer seks wil Voelt echt nog als heel ver weg.

Gewone kleren pas ik niet meer... ze zijn allemaal minstens een maat te groot, vooral broeken. Ik was 8 kg aangekomen in mijn eerste jaar Ierland, en die zijn er sinds de bevalling af. Man grapte al dat ik maar snel weer zwanger moet worden. Nog een kind of 2 en ik ben eindelijk een slanke den . Moet m'n NL kleren maar weer opzoeken en heb ook wel zin om weer eens wat nieuws te kopen.

Mima krijste gisteravond een uur lang keihard, zonder dat we er achter kwamen wat er aan de hand was. Op een gegeven moment kwam Man op het lumineuze idee haar luier te verschonen (terwijl ik dat 10 minuten eerder ook al had gedaan) en hiervan werd ze plotseling stil en ging in de spiegel naar zichzelf zitten staren... bizar.. Hierna heeft ze heeeeel veel gedronken en vervolgens 5 uur geslapen, om vervolgens een heel klein beetje te drinken en weer voor 3 uur in slaap te vallen... Raar is dat, als je er niet achter komt wat er aan de hand was. Ze was duidelijk heel moe, maar kon zich om één of andere reden niet aan de slaap toegeven. Zal het befaamde huiluurtje wel zijn. .

Mijn melkstroom blijft zo idioot hard dat Mima zich regelmatig verslikt, zelfs als ik wat afkolf of als ze al een hele tijd aan het drinken is. Ga morgen even naar het inloopspreekuur van de lactatiedeskundige in het ziekenhuis voor advies. Wel prettig dat dat zo laagdrempelig is hier. Morgen ook de 2 weken checkup van Mima door de huisarts.

De wijkverpleegkundige heeft een baby + mama theedrink groep heeft opgericht voor moeders met babies vanaf 6 weken met zwangerschapsverlof (duurt 6 maanden hier). Het is in een hotel praktisch om de hoek. Lijkt me leuk om naartoe te gaan en zo ook wat andere moeders uit de wijk te leren kennen. Daarnaast kreeg ik een uitnodiging voor de postnatal classes, ook als Mima 6 weken is en voor de borstvoedingsclub in de wijk die eens per maand plaatsvindt. Kortom, als we overal naartoe gaan krijgen we het nog druk .
oh, jullie zijn te snel... bij chica dus veel minder
quote:Inad schreef op 22 september 2009 @ 12:52:

[...]

check

sorry allemaal

van de + 12 is er al 8 af

we kuttige naweeen al vanaf direct na geboorte dus ik wil best ruilen!Ja, die naweeen. Totaal geen last van gehad, zelfs niet bij drinken van kind. Tot gisteren, zelfs arts van huisartsenpost geweest 's avonds omdat ik het niet vertrouwde. Eerst Starman urine laten brengen want VK dacht aan blaasontsteking, maar dat was goed. Kennelijk toch een soort van naweeen, bleegh.
No way dat ik een spiraal in me laat proppen trouwens. Ik ga weer voor de Cerazette, da's ook het enige wat kan met BV

Jee Ely, nu nog vloeien, dat is kut

Ik ben er bijna vanaf, gelukkig ook al weer paar dagen aan de gewone Always in plaats van die kraamverbanden.
Blokvoeden Vis, dat helpt hier erg goed (ook heul veul melk, heb kind al meerdere malen verblind ).
Ja, naar hè, die naweeën. Bij mij ook vanaf allereerst moment dat zoon dronk en dan telkens bij het drinken. Maar was na een week wel over, dus nog even doorbijten dames. Ik dacht ook elke keer maar weer: mijn baarmoeder krimpt, dus ben goed bezig... om mezelf moed in te spreken.

Aruub, hier ook al eerder dan 6 wkn gedaan met condoom, vloeien was al wel bijna over, maar bleef nog 2 of 3 weken zo weinig... had anders nog lang moeten wachten en geen zin in.

Hoe weeg je Beer eigenlijk? Net als Star met keukenweegschaal?

Leuk, Vis, theedrinkgroep. Lijkt mij ook wel wat. Heb soms zin in mensen om me heen, maar meeste mensen werken overdag en de moeders die thuis zitten wonen niet op loopafstand en fietsen doe ik nog niet met zoontje en rijbewijs moet nog gehaald worden. Dus voel me soms wat eenzaam...

Ely, ik moet eigenlijk ook naar de tandarts, maar nog geen zin gehad om afspraak te maken. Moet nog wel voor eind vh jaar ivm verzekering.

En hier ook een propje hoor. Bij mij zit alle vet op borsten en buik, dus lijk dan ook echt zo'n moeke, vind ik zelf. Ik moet er in ieder geval nog 5 van voor zwangerschap af, maar wel er eigenlijk nog wel 5 extra vanaf. Dus dan moet ik er ook nog 10.

En hier ook last van lege-wasmand-syndroom. Ben nog steeds hard bezig om was van vakantie weg te krijgen. Moet er straks nog één en dan ben ik weer bij. Jippie!

Hoe zwaar zijn jullie kindjes nu eigenlijk, Ely en Pauwie? Of zijn ze ook nog niet gewogen sinds kraamverzorgster weg is, net als hier? Ik mag morgen, ben erg benieuwd!

Verder nog steeds geen ritme in drinken hier, afgelopen nacht sliep ie opeens weer 6 uur achter elkaar, maar twee nachten daarvoor één heel doorwaakt uur meegemaakt per nacht. En nu ligt ie alweer 4 uur te pitten, dus maak 'm toch maar weer wakker, want wil toch proberen een verschil in dag en nacht aan te leren. Als dat kan...
Ik weeg Beer net zoals jij. Het verschil op de digitale weegschaal. Is dus niet heel precies te zeggen.

Ben ook benieuwd of je vermoeden klopt Rebbel. Maar dikke kop klinkt goed

Star, las dat moedermelk goed is tegen onstoken ogen. Ook preventief
Prinsje (nick nav de dag waarop hij is geboren) heeft de afgelopen 2 dagen elke voeding aan de borst gedronken. Hoera. Het duurt soms wel even voordat hij goed is aangelegd, maar toch het lukt wel. En volgens kraamverzorgster kan hij dadelijk makkelijker pakken als stuwing weg is en borsten niet meer zo gespannen. Verder stroomt de melk gewoon uit mijn borsten, zodat hij ook niet goed hoeft te pakken en te zuigen voordat er wat uitkomt. Dus ik hoop dat stuwing snel afneemt en Prinsje nog beter gaat drinken.

Star, blokvoeden, wat houdt dat eigenlijk in?

Kraamverzorgster was er gisteren voor het laatst dus vanaf vandaag lekker met zijn 3-tjes. (Hoewel vriend zowel vanmorgen en vanmiddag afspraak buiten de deur heeft). Vriend is deze hele week nog vrij. Heerlijk.

En dadelijk als vriend terug is voor het eerst even naar buiten. Ik denk dat ik wel even een rondje kan lopen. Maar kraamverzorgster zei dat meeste vrouwen zich overschatten en meeste binnen 10 min terug zijn. En aangezien ik eerst een aantal trappen naar beneden moet (en weer na boven) voorspelde ze dat ik niet verder kwam dan trap op en af en hooruit 3 passen buiten de deur. Nou ja we zullen zien.

Eigen kleren weer aan. Had een paar dagen geleden net nog een heel klein blubberbuikje dat in de wegzat. Morgen weer proberen (en als de uitkomst positief is zal ik het niet weten hoor . Ik moet zeggen dat het me eigenlijk tegenvalt. Had gehoopt mijn maar +9 kilo kwijt te zijn na bevalling. Maar de laatste 2-3 daar moet ik toch helaas zelf wat aan doen.

Naweeen, rot lijkt me dat Inad en Star. Hebben jullie dit alleen tijdens voeden? Ik heb wel kramp gevoeld in baarmoeder tijdens kolven.

Pauwie, nierstenen lijkt me pijnlijk. Ely rot dat je geen goede pijnstilling mag na trekken kiezen.

Rebbel, klinkt als lekker weekje met je gezinnetje inclusief de kersverse aanwinst.

Vis, klinkt gezellig al de aangelegenheden om mede-moeders te leren kennen

Aruba, ik heb nooit gehoord dat je geen condooms mag gebuiken tijdens vloeien. Dus ik zou het gewoon doen als ik jou was. Er zijn er wel een aantal snel hier zeg, zelf moet ik nog even niet aan seks denken.
Wat goed van prinsje Pipi!

Hier zit er nog steeds geen vooruitgang in. Het is gewoon een moeilijke drinker, ook met de fles. Een kleine piranha. Hij ruikt melk en gaat dan heel snel met zijn hoofd van links naar rechts en ondertussen heel hard happen. En met zijn klauwtjes pakt hij dan graag de borst of fles. Ik heb nagels in mijn borst en niet van een sexescapade
Hier vanmiddag even naar cb geweest om te wegen. Moppie woog 3160 bij geboorte, nu na 4,5 week 3845. Dat gaat dus goed. Moet 5 okt officieel voor het eerst en de eerste prik.

Ely ; ik mocht gewoon pijnstillers nemen tegen de pijn van die nierstenen (diclofenac zetpil, best heavy). Ook Paracetamol mag gewoon.

Naweeen waren hier ook heftig, maar daartegen mag je ook pilletjes nemen. Helpt een beetje ... Tijdens het voeden het heftigst!

Pipi ; wat fijn dat de bv steeds beter gaat. Dat is toch erg knap van je prinsje.

spijkerbroek en -rokje gekocht. heb de broek gelijk aan gehouden..

maatje 42.. valt me alles mee.

Ik ben een echte Hollandse, lange (1,80 m) dame, daar mag best iets aan zitten..

Vanavond buikspieroefeningen, wie doet er mee?

koperspiraaltje en minerva zijn geloof ik niet te vergelijken.(stond in de viva). Minerva heeft veel meer voordelen..

Theedrinkgroepje,

Lijkt me ook erg gezellig! Tijdens mijn verlof..
Ja je moet toch wat qua wegen als kraamhulp geen weegschaal heeft Rebbel

Grappig trouwens verschil in kinderen. Ceetje was eerste week veel afgevallen, meer dan 10%, Eetje was een week na haar geboorte al 105 gram gegroeid. Vreetzakje

Pipi, fijn dat goed gaat met voeden. Is ook wel moeilijk happen voor zo'n kleintje zo'n gestuwde borst

Blokvoeden is elk blok van drie uur dezelfde borst geven, dus niet om en om of beide.

Wat een kleine piranha heb jij daar Aruba

Succes met je buikspieroefeningen vanavond Pauwie, ik sla nog even over
Ik blokvoed ook Star . Ben er al snel mee begonnen, want de eerste dagen kwam Mima vaak ieder uur Werkt wel goed. De melk doet z'n werk ook goed hier. Op dag 5 zat ze al weer op d'r geboortegewicht.

Als de lacatiedeskundige nog een nuttige tip heeft laat ik het wel weten. Mima heeft veel last van krampjes. Heb de afgelopen dagen vrij gevarieerd gegeten en de bekende krampopwekkende producten laten staan. Heb het idee dat het toch (mede) door de harde melkstraal komt. Als ze erg pijnlijke krampjes heeft is haar reactie trouwens 'meteen naar mijn borsten duiken'... als troost waarschijnlijk. Vraag me af of het goed is als ik haar dan voed, vooral ook omdat dat meestal op een moment is waarop ze net heel veel heeft gegeten. Anyway, dat is ook een vraag voor de lactation consultant . Las trouwens dat je om de straal wat in bedwang te houden door liggend op je rug te voeden, je baby op de buik op je te leggen en het hoofdje te ondersteunen. Ging op zich prima, maar vind het niet zo'n lekkere houding, vooral omdat je een lamme hand krijgt van het hoofdje vasthouden.
Je hebt hier trouwens vanalles voor moeders met zwangerschapsverlof. Er is een internetforum voor moeders met baby's uit mijn stad waar heel regelmatig activteiten, cursussen, meetings etc voor moeders met babies op staan. In koffiebarretjes zitten 's ochtends bijna alleen maar moeders met zw.verlof. De bioscoop draait overdag zelfs films waar je met je baby naartoe kunt.

Zal wel komen doordat er hier zo veel kinderen geboren worden. Wij zijn een economische factor van belang hier
Ah, het blokvoeden ook al ontdekt dus

Kolf je ook van tevoren of dat dan weer niet?

Dat van die krampopwekkende producten is trouwens volgens mijn borstvoedingsbijbel onzin, al kan een kind uiteraard wel ergens op reageren, normaliter hoor je gewoon alles te kunnen eten.

Ben je al aan de venkelthee voor de krampjes?

Hoe is het trouwens daar met vitamine K en D? Is dat daar ook normaal dat je dat moet geven vanaf dag 8? Even nieuwsgierig naar

Hahahaha ja dat tegen de zwaartekracht in drinken is niet de meest ideale houding inderdaad nee.

Ik zou maar snel doorbroeden als ik jou was dan, gezien de beroerde economie in IRL momenteel
Vitamine K injectie heeft ze meteen na haar geboorte gekregen. Vitamine D heeft niemand me iets over verteld, maar las dat ze de eerste 2 maanden daar nog genoeg van heeft. Zal het morgen eens aan de HA voorleggen (heb een nieuwe trouwens)

Ik kolf een beetje handmatig. Ben wat onzeker over hoe veel ik af zou kunnen kolven om de druk te verminderen. Maar goed, als het goed is weet ik morgen alles .

Over dat doorbroeden dromen wij ook wel eens. Er zijn hier nl gebieden in de Gaeltacht (Ierstalige gebieden) waar je flinke subsidie krijgt als je er met kinderen gaat wonen. Als je een groot gezin hebt hoef je niet te werken en alleen maar Iers te spreken. Dat laatste is natuurlijk even oefenen, maar het niveau van de gemiddelde persoon van buiten de Gaeltacht moet toch snel te halen zijn . Vorig jaar zag ik nog een advertentie van een eilandje in County Cork waar ze gezinnen met kinderen vroegen . Maar goed met An Bord Snip Nua, de nieuwe bezuinigingsronde, zal hier het mes wel in worden gezet .
Hier ben ik weer een keer om me te melden. Het gaat hier helemaal prima nu. Ons mannetje slaapt nog niet door 's nachts, maar hij meldt zich voor een fles en slaapt dan weer vrolijk verder.

Zelf ben ik nu ook redelijk thuis gewend. De kraamzorg is de deur uit, de wijkverpleegkundige is gisteren langs geweest, vandaag komen ze nog voor de gehoortest en dan is het eindelijk rust.

Vanmorgen weer even mijn oude broeken gepast en die passen weer, de knoop gaat zelfs al dicht. Voor nu draag ik nog wel een zwangerschapsbroek, want bij mijn buik zitten de broeken nog net iets te strak, maar ik denk dat het nog een paar dagen nodig heeft en dat ik dan mijn broeken weer aan kan. Verder moet ik nog zo'n 4 kilo kwijt en dan zit ik weer op mijn oude gewicht (ben er inmiddels al 18 kwijt (veelal vocht daarnaast doet sondevoeding wonderen). Als het zo doorgaat met de kilo's hoef ik dus niet mee te doen met de lijnclub....
Jullie zijn verschrikkelijk! Even geen tijd om te forummen en meteen wordt onze mijn afspraak doorbroken door te praten over kilo's! Hier nog genoeg, heb mij nog steeds niet gewogen. Komt wel weer. Vandaag wel even broek aangepast die ik gekocht had in het begin van zwangerschap. Kan net niet dicht. Alles zit vooral op mijn heupen en buik. Benen en billen lijken mee te vallen. Tot zover mijn update

Heb gisteren alles gelezen en ga nu kijken hoever ik kom!

O ja spiraaltjes. Ik heb na Nesta een koperspiraal gehad. Ik wil eigenlijk geen hormonen meer in mijn lijf en de koperspiraal beviel prima al moet ik zeggen dat mijn ongesteldheid wel weer goed voelbaar was. Twijfel nu of ik toch aan mirena ga. Hier ook al weer lust hoor maar ik vloei nog steeds en vind dat zelf niet zo'n fijn idee dus wij zijn wat creatief op het moment . Ik zal ook eerst nog aan de bv pil gaan.

Ely wat balen dat jij trouwens nog zo vloeit. Ging je het vandaag niet met iemand bespreken? Verder zal het inderdaad wennen zijn om ritme te vinden met kids. De dagen vliegen voorbij!

Blokvoeden nog nooit van gehoord, word nog eens wijs. Ik probeer eerst 1 borst te geven en daarna de andere maar het blijft meestal bij 1. Cesar (nick name jongste) is dan helemaal ondergespoten met mijn melk dat hij volgens vol zit of vol met lucht. Snachts word ik echt wel eens wakker met natte plekken everywhere van de ene borst waaruit nog niet gedronken is. Verder slaapt hij bij lange na nog niet door maar dat is toch ook uitzondering zo jong? Hij komt meestal nog steeds om de 3 uur en met pech om de 2 uur. Ben nu bezig om de tijden tussen de voedingen overdag in ieder geval te rekken naar 3 uur.

Vis wat bizar zeg dat verhaal over eilanden waar gezinnen worden gevraagd. Mooi land dat Ierland .

Aruba herkenbaar je piranha verhaal en vooral die nageltjes die langs je tepels gaan autsj. Nog geen vooruitgang dus? Hoe voel jij je? Beetje meer happy? Hoop echt dat het wat gaat veranderen voor jullie.

Ik sla de buikspieren ook nog even over Pauwie over 4 weken wil ik het overwegen.

Heb geen idee hoe groot Cesar is inmiddels. Las trouwens Rebbel wat tips om dag en nachtritme om te gooien. Behoefte aan of ken je ze en werken ze niet?

Star wat balen zeg van je naweeen en zo erg dat je naar huisarts bent geweest. Hopelijk weer wat minder nu? O ja Aruba als je baarmoeder niet krimpt heb je volgens mij kans op een baarmoederinfectie en dat blijkt niet leuk te zijn. Mijne krimpt vrij langzaam ivm keizersnede en ben blij als tie weer normale grootte is (ook met de hoop dat onderbuik ook weer stuk geslonken is en de broek wel dicht kan haha).

Gympy ook fijn dat het bij jou zo goed gaat allemaal. Nu lekker rustig thuis dat is ook fijn. Is je vriend nog thuis?

Verder weinig te melden (zegt ze na lap tekst). Heb kapper geregeld deze week, heb etentje staan met dinnetjes en verder lekker aan het relaxen. Nesta vandaag naar kdv dus alle tijd om rustig aan te doen. Diereman weer aan het werk. Tot zover mijn spannende leventje
Aha, we leren nog eens wat van je Dier. Dan moet hij maar snel krimpen inderdaad.

Ik voel me eigenlijk best goed. Ben niet meer zo teleurgesteld wanneer hij niet pakt. We proberen nog steeds gewoon een aantal keer per dag en dan max 5-10 minuutjes. Lukt het niet nou dan is het jammer en krijgt hij de fles en lukt het wel dan denk ik: "Elke druppel is mooi meegenomen'' De gedachte dat Beer een volledig borstvoedingskind zal worden heb ik laten varen en dat voelt goed.

Gympy, één fles per nacht is al reuze netjes hoor. Dat bedoel je toch? Dan slaapt hij toch ook redelijk door?

Vis: hier in NL moet je vitamine K en D in druppelvorm geven aan je baby. Vitamine D zelfs tot het 4e jaar (lang he)

Nog buikspieroefeningen gedaan Pauwie?

Gisteren een zak chips gegeten en toen ik voelde ik de druk op mijn buikspieren. Vreemd gevoel.
Ha Dier, ook weer hier! Zwaai!

Kom maar op met de tips, ik ken ze nog niet. Heb je ze zelf ook toegepast of niet? Doorslapen hoeft natuurlijk nog lang niet, maar wil wel een beetje kijken of je er zelf wat invloed op kunt uitoefenen of niet.

Leuk, naar de kapper en uit eten. Lekker relaxed klink je.

Maar goed, kwam hier eigenlijk om even op te scheppen over ons bollie, want hij is vanmorgen gewogen en hij weeeeeegt.... tadadadadadadaaaa.... 5390 gram! Dus dat is bijna 2 kilo in 6 weken (hij was 3510 bij geboorte).

Goed, heb er verder geen enkele verdienste aan, hoor, want alles kan bij borstvoeding en je hebt er geen enkele invloed op.

Aruub, hier gaat het hetzelfde als borst in de buurt komt, hoor. Ook dat koppie heen en weer en die pootjes duw ik altijd zo snel mogelijk naar onderen, want daar kunnen mijn borsten ook echt niet tegen.

Vis, wat een idee, dat ze vragen om gezinnen met kinderen! En dan? Je moet toch wel werk hebben daar dan ofzo?

Zondag wordt onze Mattie gedoopt trouwens (nick nav tweede naam, dochter heeft nick Bekkie gekregen). Dus hoop deze week nog even te slagen voor leuke nieuwe outfit. Heb vorige week al superlaarzen gescoord (lekker veel geld uitgegeven, zo heerlijk, want je hoeft er deze weken gewoon niets voor te doen en geld komt toch binnen) en een gaaf, knalblauw jack. Nu nog mooie jurk of rok zien te vinden.

Nou, ff teruglezen of ik nog iemand vergeten ben. Fijne dag allemaal!
Nu maar hopen dat het volledig klopt wat ik zeg Aruba

Gelukkig dat je je goed voelt en je er bij neer hebt kunnen leggen. Ik ga het nog een keer zeggen, ik vind je echt cool. Je laat je niet gek maken.

Ga nu lunch maken en klaar maken voor tukkie! Tot later
quote:Aruba schreef op 22 september 2009 @ 13:17:

Lief om te lezen hoe gek jij op Ier bent.

Nu nog veel meer dan voorheen en was al heel erg

alvast waarschuwing voor ego-kwijlpost, voel je vrij em over te slaan

het is niet goed te vergelijken misschien, maar.. Chica's vader, komt ook ui hele andere cultuur hoor, deed niets en ik voelde me er alleen met de baby.. en ook niet veilig want hij ging gewoon de kroeg in, kwam dronken thuis..

Nu voel ik me zo veilig, geborgen.. er wordt voor me gezorgd, ik word gewiegd in liefdevolle armen. We doen dit zo ontzettend SAMEN! ik ben zo gelukkig met hem

Echt een man!

(ik ga mezelf laten kotsen Zaik ik de hormonen de schuld geven? En dan die hoofdletters, en die puntjes: .... )

Mier op schoot. Hij had het gisterenavond even moieilijk met krampjes. Maar bescheiden huiltje en zo makkelijk te troosten. Heeft alleen warmte nodig, dus hij ligt meestal op een van onze armen Wel weer goede nacht, om de twee uur en na 2.00 pas weer tegen 6en. We zijn wel moe maar niet gebroken. Ook snachts best gezellig hier omdat Ier niet hoeft te werken dus we verschoonden samen smerige poepluier snachts en gelachen omdat het er maar uit bleef komen

nu bijlezen!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Goeie nicks trouwens Rebbel!

Tips waren om beeb overdag in het licht te laten slapen, niet verduisteren dus. Sochtends als hij wakker wordt een speelmoment in te lassen zodat hij weet dat de dag begonnen is. Dit herhalen over de dag als hij wakker is, spelen, box en in bed leggen als hij gaapt/moe is. Ik zal nog eens kijken wat er nog meer bij stond. Het is niet heel boeiend maar wie weet kan je er wat mee!

Hebben jullie een doopjurk in de familie of krijgt hij mooi pak aan? Hopelijk slaag je voor kleren en leuk dat je gescoord hebt met laarzen. Ga nu echt wat doen
Wat een dikzakkie Rebbel! Lekker hoor, gaat helemaal goed dus.
Inad ik ben na je verhaal ook gewoon verliefd op Ier :-) ! Leuk dat jullie zo genieten samen!

O ja Rebbel heb ze zelf niet toegepast omdat Cesar o zich het ritme wel begrijpt want gaat na zijn voeding wel direct slapen. Hij komt alleen wat te vaak na mijn zijn (tips??).

Enne super wat een gewicht zeg!!!!
quote:Star schreef op 22 september 2009 @ 13:48:

No way dat ik een spiraal in me laat proppen trouwens. Ik ga weer voor de Cerazette, da's ook het enige wat kan met BV

Jee Ely, nu nog vloeien, dat is kut

Ik ben er bijna vanaf, gelukkig ook al weer paar dagen aan de gewone Always in plaats van die kraamverbanden.

hier ook alweer maandverband. komt volgens kraam doordat ik veel beweeg en doe. gaat het sneller. en neeee, ik fiets nog niet

wel gisteren met chica geschommeld in speeltuin. ze kan nu zelf schommelen en is zo trots.

ik moet nog denken over anti-conceptie. we willen zeker een3e maar niet meteen. bij chica tijdens 2jr bv niet ongesteld geweest maar zegt niets geloof ik..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven