Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

ik vermoed dat inad aan het bevallen is!

nala zag mooie foto's op je hyves.. hoe is het met je?

hier hebben we spruw. zo irritant! hopelijk is het snel over...
Laatste updeet, nu al bijna 3 uur om de 8 minuten rugkrampen. Geen idee of het echt doorzettende weeeen zijn, maar het is in elk geval heel regelmatig tot nu toe. Net vast gegeten voor de zekerheid en ga zo even douchen. Broer (waar Chica gaat logeren in geval dat) en zus, die bij de bevalling gaat zijn, zijn op de hoogte. Maar het kan natuurlijk hardstikke vals alarm zijn. Geen idee nog. Geen vreselijke pijn nog, maar dat had ik bij Chica ook niet echt.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Spannend Inad! Zou weer erg leuk zijn....hopelijk zet het door en ben je langzaam aan het bevallen.

Gympy heb je verhaal gelezen....dacht dat ik hier al had gereageerd maar blijkbaar niet. Erg heftig! Natuurlijk gefeliciteerd met je zoon.

Pipi natuurlijk ook!

Autsj aruba..hier hoeven we opeens niets meer uit te koken. Stond versteld want voige keer hamerde ze er op.

Hier alles prima. Vandaag bruiloft en ik ben in stadhuis geweest en toen gaar helaas. Nu thuis en aan het genieten maar ook balen...

Kleine zoon spuugt wel veel trouwens, helemaal niet gewend. Zit continu onder vlekken, ben echte ubermoeder met al die vieze kleren

Balen van spruw mmomo, lijkt mij zo pijnlijk
Nu om de 5 minuten, zo'n 40 minuten al. En wordt pijnlijker steeds. Nu niet meer zo leuk al zeg maar

Zus legt kinderen op bed en komt dan hierheen. Ier is Chica naar broer aan t brengen. Broer was net aan t eten met 2 kleintjes, dus maar even brengen. Ga zo de verloskundige bellen. Heb al gecheckt wie dienst heeft en vind haar heel leuk
Oh, wat ego zeg. Mmomo, sterkte met de spruw. Hopelijk gaat het snel over!
inad
tijdens je bevalling mag je ego-posten hoor
Jeej voor Inad!!! Zet hem op meid!!
Go Inad. je kan het. Ben je tenminste niet meer alleen als zwangere.

Tijdens je bevalling posten, al is het ego.... Nu ik bevallen ben snap ik echt niet hoe iemand (was het Aruba???) 8cm heeft kunnen posten.

Eindelijk weer even tijd voor internet en dat na 5 weken tijd overal voor. ik vindt het echt een hectische tijd. Net als bij Aruba hier ook poblemen met borstvoeding en in de weer met kolf, proberen enz.
Hup Inad Hup! Spannend, gelukkig is de naam oke nu he?

Pipi is zeker hectisch maar straks hebben we allemaal weer tijd . Succes met kolven en borstvoeding, hopelijk gaat het straks makkelijker.
Was ik van de 8 cm ja

Pakt hij niet goed Pipi? Weet hoe moeilijk het is... Heb je ook veel last van de hornonen?

Inad! Druk bezig?

Mmomo, beterschap voor jullie.
quote:Inad schreef op 18 september 2009 @ 19:07:

Nu om de 5 minuten, zo'n 40 minuten al. En wordt pijnlijker steeds. Nu niet meer zo leuk al zeg maar

Zus legt kinderen op bed en komt dan hierheen. Ier is Chica naar broer aan t brengen. Broer was net aan t eten met 2 kleintjes, dus maar even brengen. Ga zo de verloskundige bellen. Heb al gecheckt wie dienst heeft en vind haar heel leuk Waaaaaaaaaaaaaat??? Dat gaat rap! vier.vijf uur na de prop!
Waaat, is Inad ook al aan het bevallen? Spannend...
Ik las op het theehuis dat Inad bevallen is!

GEFELICITEERD!!
Ja, Inad heeft vannacht een zoontje gekregen!

Gefeliciteerd dames, jullie zijn compleet!

Loretta is De Mol. Punt.
Jeej voor Inad!!

Meid gefeliciteerd met jullie zoon!! Ik hoop dat alles goed is gegaan en je al lekker aan het genieten bent!

Verder natuurlijk as always erg benieuwd naar naam en verhaal!

we zijn compleet!!
Inad! Gefeliciteerd! Fijn dat de bevalling spontaan begonnen is zeg. Hoop dat het voorspoedig verlopen is.

Inad gefeliciteerd!!!
Ik heb alle bevallingen vanaf eind augustus gemist, dus voor degene die in die periode bevallen zijn (en dat zijn er een hoop) allemaal gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon of dochter. In het bijzonder natuurlijk ook Inad gefeliciteerd die dus vandaag bevallen is.

Hier trouwens geen geknoei met borstvoeding. Aangezien ik zo ziek ben geweest na de bevalling heb ik besloten om toch maar flesvoeding te geven (kreeg hij die eerste paar dagen toen ik op de IC in het ziekenhuis toch al). Wel zo makkelijk, want iedereen kan hem nu voeden. Hij is trouwens ook een echte spugerd, dus Aruba ik zit in het zelfde schuitje als jij.
Spugen doet meneer hier nauwelijks hoor. Mijn tepels uitspugen dat wel Eens op een dag pakt hij nu ongeveer en ik kolf ook best veel bij elkaar.

Kan het me meer dan voorstellen in jouw situatie gympy. Hoe gaat het nu met hem? En natuulijk met jou, lichamelijk en emotioneel? Is de donkere deken al wat aan het weggaan?
Ha, hier weer terug van heerlijke vakantie in eigen land. Fijn om te lezen, dat je weer terug bent Gymp. Heb mijn felicitatie ook al op hyves gezet, maar ook hier nogmaals van harte met jullie zoon. Wat een verhaal zeg, hoop dat je gauw weer een beetje opgekrabbeld bent. In ieder geval erg fijn dat jullie samen thuis mochten komen.

Inad, gefeliciteerd met jullie zoon! Ging lekker snel zo te lezen, hopelijk was de bevalling ook goed te doen en waarschijnlijk gewoon lekker thuis kunnen blijven?

Nu even geen zin om op alle verhalen te reageren, maar ben in ieder geval weer bijgelezen!
Hoera voor Inad. Gefeliciteerd met je zoon!!

All babies zijn er.

Aruba, hij wil inderdaad niet pakken. Hij laat weer los. (Of hijj valt gewoon in slaap.) Maar gisteren eerste succes geboekt. Hij heeft voor het eerst aan borst gedronken. Daarna heeft hij het nog een paar keer gedaan. Maar ben soms heel lang bezig voor hij pakt en hij doet het dus ook niet bij elke voeding. Dus hoopt dat er nu een stijgende lijn in komt.

1x per dag is ook nog niet heel veel Aruba, maar misschien al beter dan het was?. Heel veel sterkte Aruba met je geworstel. Heb je er nog hulp bij? Ik heb heel veel ondersteuning door kraamzorg, dus hoop dathet veel soepeler gaat voor ze weg is.

Gymp, kan me in jou geval je keuze voor fv heel goed voorstellen.
Zeker beter dan het was. Maar wordt hij boos of heeft hij het gewoon nog niet helemaal door? Hoop op een stijgende lijn! Doen we hier ook nog steeds.
Inad gefeliciteerd!!! Ben zo benieuwd naar naam/verhaal etc!
Aruba vind echt knap dat je er zo voor gaat zeg! Super dat er een stijgende lijn in zit..Hoop voor Pipi straks ook.

Gymp fv is dan toch prima. Ben ook benieuwd hoe het thuis gaat. Is je vriend nog thuis?

Rebbel hoe was je vakantie? Hebben jullie het leuk gehad?

Hier nog steeds alles goed. Gaat allemaal relaxed. Heb wel enorm veel zin om naar kapper te gaan, nieuwe kleren aan, uit eten, uit gaan etc. Heb dus lijstje gemaakt wanneer ik wat allemaal ga doen . Geniet me verder suf van familie hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven