Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Hoe was het 9-maanden-beurs-spektakel?
Het was leuk!!! Vond het geweldig om daar nu eens voor mezelf te lopen. (was er al 2 keer eerder geweest, met vriendinnen)

Tuurlijk is het druk, maar vergeleken bij de Huishoudbeurs vond ik het hier meevallen.

Heb de Woezel en Pip kraam goed leeg gekocht. :-)

En nog een truitje en een rokje.

Waren wel helemaal kapot toen we thuis kwamen. En dan morgen nog naar de huishoudbeurs. :-s

Heb er wel zin in, maar hoop dat het niet zo mega druk was als gister. (zijn er nog ff overheen gelopen)

Maar ik vond het helemaal geweldig.
Net onze frummel mogen bewonderen! Hartje klopte. Verder was ie druk aan het schoppen en bewegen enz (adhd volgens vriend). We hebben lekker lang mogen kijken (vond ik , maar wet niet of het altijd zo is?). We hadden een stagair die nog niet zo veel ervaring had en die lekker aan het klungelen was met metingen (de echoscopiste heeft alles volgens mij bijgesteld of nog en keer gedaan, dus zit wel goed hoor ).

Ik hoop van het weekend bij te lezen en verder te reageren. (en me bij jullie op hyves te voegen). Prettig weekend
Onze echo was ook goed meiden! Was ik ook niet bang voor hoor, maar is toch weer lekker.

Het eerste wat we zagen was een bewegende Minimi. Vooral zijn/haar armpjes fladderden heen en weer. Geweldig om te zien!

Hartje klopte ook mooi en zagen zelf het ruggengraatje.

Alles zat er op en er aan.

Het is nu 4,5 cm lang.

Over 2 weken ga ik voor de laatste keer naar de IVF arts. Nu was eigenlijk al de laatste keer, maar ze wil ons graag nog een keer zien. Lopen toch al ruim een jaar bij hun, dus je bouwt toch een band op.

Heb ook al een afspraak voor bij de gyn. (want daar is het altijd zow druk) Die staat 2 1/2 week na de laatste afspraak bij de IVF arts. Dus de komende weken nog veel echo's!
Fijn Pipi en Nala, goede echo's!!

Pipi, was het jullie eerste echo?

Alles goed hier, ben alleen nog steeds zo misselijk. Ben vandaag 14 weken zwanger, hoop dat de misselijkheid binnenkort gaat afnemen....
Oeoeoeoeoe ik mag dinsdag weer voor echo, spannend toch weer.

Fijn dat echo's weer goed waren!

Mmomo, balen dat het nog steeds niet minder is! Bij mij al paar weken aan het minderen gelukkig.
Wat goed al die goede berichten!

Aruba gelukkig dat de nekplooimeting goed was. Ik las ook het verhaal in augustus, wat verschrikkelijk. Geniet ervan!

Nala leuk dat je naar de 9 maanden beurs bent geweest en vooral erg dapper. Ik zou er wel eenb eetje krielig van worden al die mensen. Ook nog naar huishoudbeurs, leuk! Toch weer leuk om miniyou te zien.

Pipi ook weer gefeliciteerd met goed echo!

Star jij dinsdag weer, ook leuk. Is dat bij jullie normaal met de echo's. Ben jaloers. Ik ga dinsdag hartje luisteren en intake. Morgen alweer 13 weken, gaat snel.

Aapje waar ga je naar toe in het Oosten waarschijnlijk?

Wij willen ook verhuizen maar ik vind het doodeng met de recessie. Eerst maar eens nieuwe auto. Hyves is rustig .
Nee niet normaal, die echo van vier weken terug (toen ik dus negen weken was) was op mijn verzoek ivm eerdere miskraam. Nou doen ze in mijn ziekenhuis de termijnecho tussen 10-13 weken, dus ze wilde me nog wel een keer terug zien. Echoscopiste rules

Dan alweer hartje luisteren? Ik moet pas 10 maart weer!
Oke, ik wist inderdaad dat je inderdaad eerder mocht gaan (dat is ook wel superfijn!) maar ook relaxed dat je nog een keer mag kijken!!

Haha ja is dat snel? Ik heb dinsdag intake en dan meteen hartje luisteren. Ben superbenieuwd weer. 10 maart is ook alweer snel!!
Ooooo ik dacht dat dit al je tweede consult was!
Eerste was echo en nu tweede officieel de intake + hartje luisteren.
Zit jij trouwens ook X factor te kijken? Zit met schuin oog te kijken maar zit echt veel leuk talent tussen.

Oh ja en hoe is het met De Mol kijkers onder ons? Ik ga nog steeds voor Jon!
Ik vind tot nu toe alleen die eerste meid leuk in X Factor, wat een strot!

Jon, ja ik WIL dat ie de mol is, maar I'm lost.
Yeah maar deze Mariah Carey was ook steengoed .

Ik ben ook beetje lost maar het is of Jon of Vivienne en als Dennis het is dan ben ik, hmmmmm, de weg kwijt.
Lekker off-topic
Ja maar Dennis hè, hij is wel sneaky. Hoe hij Vivienne bespeelt. Of hoe zij zich LAAT bespelen.....hmmmm
Vivienne is een vrouw en die laat zich natuurlijk minder bespelen . Ik ga er nu vanuit dat Dennis voor het geld gaat en dat Vivienne of Dennis belazert of de mol is en hem nog meer belazert. Klinkt heel logisch he haha!

Maar goed, het is Jon. Ik heb het nog nooit goed gehad maar ik begin nu de goede richting op te gaan :-)
Ik zat vorig jaar goed op Dennis.

Hmm, klinkt wat dubbelzinnig
Balen Momo, dat je nog steeds zo misselijk bent.

Ik heb soms nog van die vlagen, maar echt niet extreem of zo.

Ik ga trouwens nog steeds voor Anniek met Wie is de Mol.

Wordt nu wel spannend hoor. Ook wel weer jammer, want het is bijna afgelopen.

X factor vind ik idd ook heel veel talent bij zitten.

Schrijf met allemaal meiden op een andere besloten Hyves. (hebben allemaal een miskraam gehad) Eentje is net bevallen, en is er nu achter gekomen dat ze borstkanker heeft... Zo jong! En dan dit mee moeten maken...

De huishoudbeurs was erg leuk en helemaal niet zo druk als dat ik dacht.

Donderdag was het veeeel drukker. Nu in 2 andere hallen ook wel, maar de grootste hal was goed te doen. En veel meer eettentjes, dus allemaal goed te doen.

Nu me een beetje ingehouden met dingen kopen.

Vanaaf ff bakkie doen bij zwager en schoonzus.
Dag meiden,

Hier ben ik ook weer even. Drukke periode bij ons thuis, eerst was Zeefje jarig (is een nick hoor ) die werd 2 jaar en gisteren was Zootje jarig, die werd 6.

En tussendoor dus krokusvakantie en ook nog werken.

Ik ben ook naar de 9maandenbeurs geweest. Eerlijk gezegd is het niet echt iets voor mij, maar we hadden vrijkaartjes en dus toch maar gegaan met een vriendin. We hebben het leuk gehad!

Ik heb vandaag een (tweedehands) wagen aangeschaft. Wij hadden de wagen al weggegeven, dus er moest wel een nieuwe komen. Helemaal blij mee!

Hoe voelt iedereen zich? Ik hoor minder 'geklaag' over misselijkheid, dat is een goed teken!

Nala, wat raar van die uitkering zeg! en balen ook...

Wel fijn dat je weer een goede echo had.

Visotsky, wanneer willen jullie gaan verhuizen?

En Aapje dus ook al verhuizen. Welke studie ben je nu aan het doen (of heb ik niet opgelet )

Ik ga waarschijnlijk ook weer studeren, ik ben van plan om de PABO te gaan doen.

Maar dit houdt wel in, dat ik ook een andere baan moet gaan zoeken. Best wel ambitieuze plannen, met de vierde op komst
Mmm, dus niet goed gelezen, Momo nog steeds misselijk. Naar hoor meis, ik hoop dat het snel over gaat!
Hier geen kwaaltjes even meer Elyane, dus gaat goed!

Er gaan er hier nog meer verhuizen. Wij iig ook, eind juni.

Leuk dat je een wagen hebt aageschaft!

En nog gefeliciteerd met de kids!

We gaan ws de box en het badje van mijn zwager en schoonzus overnemen. Zij willen geen 2e meer, dus zetten alles straks op Marktplaatst. En aangezien ik de box erg leuk vind en het badje me niets uit maakt, scheelt dat weer centjes!

Ik ga trouwens kijken of ik met mijn manager kan regelen of ik niet dagen kan opsparen. Dat ik die pas in juli ga declareren. Heb ik gewoon ff een paar maanden iets minder, maar dan is mijn uitkering straks nog iets waard zeg maar. Hoop dat ze me daarmee kan helpen.
Dat zou mooi zijn Nala als je het op die manier op je werk kunt regelen. Hoop dat je baas je ondersteunt. Ideaal dat je spullen kunt overnemen, scheelt inderdaad een hoop geld! De huishoudbeurs was dus een stuk minder druk, dat scheelt volgens mij. ALs ik die beelden zie van de drukte word ik al kriegel.

Elyane gefeliciteerd met Zeefje en Zootje (geweldige namen ). Inderdaad mooie plannen met 4 kinderen maar ik zou er ook voor gaan. Als het je leuk lijkt is het gewoon een hobby en voor een hobby moet je gewoon tijd vrij maken. Wanneer ben je van plan om te beginnen? Ik zet mijn opleiding wel even tijdelijk stop. Het begint net allemaal weer wanneer ik ben uitgerekend dus een half jaartje er tussen uit is geen overbodige luxe volgens mij.

Hoe is het met iedereen verder?

Ik vind Anniek trouwens te mollerig en zou er van balen als zij het was. Vind juist dat de mol je moet verbazen maar goed....alles kan...we zitten nog volop in de race!
Hier gaat 'ie goed!!! Bijna 12 weken! Jeej!

Zal ff op onze Hyves mijn laatste echo plaatsen.
JIppie! Nala ook bijna over de 'magische' grens.

Zullen we de tabel hier nu gaan aanpassen op uitgerekende datum? Ik denk dat iedereen (behalve vis) nu wel een datum van de gyn/vk heeft gekregen. Hihi...ik vind dat nog steeds makkelijker kijken .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven