Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Je hebt mail.
Suze wat klote zeg.

Gympy veel succes en vooral veel plezier! We zien vast en zeker vanavond de acceptatie!
Leuk al zoveel mensen op de Hyves. Eentje heeft zich nog niet "voorgesteld" kan bijna wel raden wie het is maar toch...leuk om jullie te zien!

Gympy ik snap het....veel succes bij de echo en hopelijk ga je ons lekker accepteren natuurlijk.

Suus wat balen dat jij je zo klote voelt, rustig aan.

Vis wat een geruststelling het berichtje van de GGD. Is toch niet prettig anders. Is trouwens ook hartstikke logisch dat het een andere doelgroep is waarvoor je moet oppassen dan dat ik in eerste instantie dacht haha.

Hier alles goed!
Hoi meiden, heb nog niet zoveel puf om heel lang achter de comp te zitten.

Heb wel bijgelezen, maar sorry, reageer ff niet op iedereen...

Ik ben op zich wel van de buikgriep af, maar de nasleep duurt lang. Nog erg slappies en soms dizzy en eigenlijk nog wel misselijk. Maar dat kan tuurlijk ook van de zwangerschap komen...

Ga morgen weer beginnen met werken.

Heb wel sinds eergister geen bloedverlies meer! Das toch wel prettig hoor. Je weet dat het niets ergs is, maar toch maakt het je rustiger als je het niet ziet.

Hoe werkt dat trouwens met "onze" Hyves? Ik heb volgens mij nog niets voorbij zien komen?

Wel een mailtje om op Viva vriendin te worden met Star en Dier. Die heb ik nu net geaccepteerd, and then?

Voor alle mooie echo's, hartjes en schopjes!!!

Net ff bij de makelaar geweest. Ons huis staat nu vanaf aug te koop en door die klote kredietcrisis sinds okt geen kijkers meer gehad. Zijn dus toch maar in prijs gezakt. Hoop dat dit gaat helpen.

Aapje, ik heb zelf het gevoel dat het een jongetje word. Maar weet niet of ik dat zo graag wil, of ook zo voel.

Wij willen het allebei weten en vertellen het dan ook aan iedereen. Dus nog ongeveer 10 weken, dan weten we het!

Lala, ik had dat dus dinsdag ook, de eerste keer spugen en verloor (gelukkig maar een paar) druppels urine.

Echt raar, maja doe je niets aan he?

Nou, ben weer bijgelezen. Hoop het nu weer bij te kunnen houden.
Hai,

Leuk om op hyves jullie te zien.

Heb vanmorgen een goede echo gehad! Kindje lag wel een beetje stil, maar heeft wel even getrappeld met de beentjes. De echoscopiste kon alleen niet zo goed tegen het feit dat dochter zich er ook mee wilde bemoeien, haha. Ik werd vriendelijk verzocht haar de volgende keer thuis te laten, zodat ze daar hun werk goed kunnen doen. Nou ja! Maar goed, ze snapt er toch nog niks van, dus dan regelen we de volgende keer wel oppas.

Hee, lees nu net jouw berichtje, Suze, wat naar! Heel veel beterschap, ik hoop dat het gauw over is! Was het de vorige keer anders, omdat je schrijft 'hoort er deze keer kennelijk bij'?

Nala, ook beterschap, maar fijn dat het in ieder geval al beter gaat.
Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ook hier een kloppend . Op de echo was een zeer levendig en bewegend wezentje te zien. Hij/zij heeft zelfs al naar ons gezwaaid . Nu het is het dus echt en kan ik het iedereen gaan vertellen.

Oh ja, de uitgerekende datum blijft zoals die was 07-09-09. Nog steeds kans dus dat het 09-09-09 geboren wordt.

Ik heb trouwens geen uitnodiging voor Hyves ontvangen, alleen om vrienden te worden met Star wat ik nu dus geaccepteerd heb. Moet ik nog iets doen om me voor de Hyves site aan te kunnen melden?

Groetjes, Gympy
Hey Suze, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk wordt het snel beter!

Nala, irritant zeg, van je huis. Hoop dat het zakken in prijs een beetje helpt.

Rebbel en Gympy!! Goed nieuws bij jullie. Fijn hoor!
Hey Rebbel en Gympy! Super nieuws van jullie!! Heel fijn dat jullie allebei een mooie echo hadden!

Gympy: wel heel vreemd dat je de volgende keer je dochter thuis moet houden.... beetje raar vind ik dat!

Suze: wat naar dat je je zo slecht voelt! Ik hoop dat het langzaam wat beter met je zal gaan!
Fijn weer goede echo's!
voor mij ook weer een goede echo. Alles zag er goed uit. Maagje was vol, blaas was vol, alle organen zaten op de goede plek en het middenrif was dicht. Het kindje was lekker aan het spelen en zwemmen...wow...I am in love Ik lijk wel weer iets verder te zijn dan gedacht en zou nu vandaag of morgen 12 weken zijn. Maar de uitgerekende datum laten we gewoon op 1-9-09 we zien wel tegen die tijd. Ze laten mij met mijn verleden (zwangerschapstrombose) toch niet doorlopen tot 42 weken.
Rebbel en Gympy; gefeliciteerd met jullie echo's! Heeft nu iedereen (behalve vis ) inmiddels een echo gehad?

Suze ik weet wat je voelt. Klote he?!!!!
Super alle spartelende babies
Even hysterische vraag alert..

Gisteren had vriend per ongeluk het bord waarop we de slavinken hadden ontdooid. (met beetje vocht en bloed) gebruikt voor mij eten. Hij had zich vergist in het bord... Daarna het eten overgegooid op het andere bord. Daarna was ik misselijk en heb ik volgens mij het merendeel eruit gegooid maar toch heb ik die listeria bacterie hele tijd in mijn hoofd. Of is het de hysteria bacterie en maak ik me druk om niks..
Aruba; ik weet het niet, ik denk dat het geen kwaad kan. Maar waarom bel je anders niet even de huisarts? Die kan je vast uitsluitsel geven.
Ik zou het ook niet weten. Kan me wel voorstellen dat je je er zorgen overmaakt. De kans is volgens mij wel klein dat je echt besmet bent, maar ik zou voor de zekerheid toch even bellen met de vk of ha!

@ Lala: jeej!! Weer een goede echo!! Wat fijn en toch al verder dan gedacht! Ook niet vervelend natuurlijk! Hoe is het met je misselijkheid enzo?

Hier is alles super. Van een collega 2 kaartjes voor de 9 maanden beurs gekregen. Nu in overleg met mezelf of ik zal gaan. Mijn mama zou wel helemaal naar NL willen komen om met mij te gaan.

Van de collega's van de andere locatie heb ik vandaag allemaal mailtjes en een kaartjes gekregen. Zo leuk hoe iedereen reageert! Echt lief.
Heb vk gesproken maar komt allemaal goed. Word zo moe van mijn eigen hysterische gedachtes soms.
Lala!! Gefeliciteerd! Leuk hoor om dat te zien... ben wel een beetje jaloers... Over een week of 8 mag ik ook een kijkje nemen. Zie er best naar uit.

Aruba, hoop dat je wat gerust gesteld bent. Las dat er in heel Ierland vorig jaar 7 gevallen van complicaties door listeria zijn geweest. En hier worden heel veel babies geboren (ook bij tokkies, mensen die een vervuild huishouden hebben etc.). Problemen door listeria komen dus niet zo heel vaak voor. Het is goed om alert te zijn, maar je hoeft niet in paniek te raken als er onverhoopt iets misgaat.
Leuk meiden, onze Hyves!

Moet me er nog ff inlezen, maar ziet er gaaf uit.

Super Rebbel, Lala en Gympy dat jullie een mooie echo hadden!

Aruba, goed dat je ff gebeld hebt, ben je weer ff gerust gesteld.

Aapje, al iemand gevonden om mee te nemen naar de beurs?

Gaan er verder nog meiden naar de 9 maanden beurs?

Ik ga donderdag met mijn zussie. Veel zin in!

Het dotteren bij mijn vader is trouwens goed gegaan. Er is een stand geplaatst en mocht vanmiddag gelukkig weer naar huis.

Dus dat hebben we ook weer gehad.

Allemaal alvast een fijn weekend!
Zal ik trouwens Doperwtje en Pilatespas uit de tabel weg halen? Die heb ik hier nooit meer gezien.

Of ben ik dan wel erg snel?
Nala; wat mij betreft er uit gooien. Ik heb ze ook al een tijdje niet meer hier gezien. Mochten ze er nog wel zijn, kun je ze altijd voor terug zetten. Of ben ik nou ook te snel?
Nog een gefeliciteerd voor alle goede echo's. Leuk leuk leuk!

Aruba wees jij af en toe bij lekker een hysterica . Gelukkig ben je weer geruststeld. Ik zou mij er ook niet prettig bij voelen hoor als ik me daarna misselijk etc zou voelen.

Nala gelukkig is het met je vader goed gegaan, dat is een opluchting.

Gooi er maar uit (bekt heerlijk).
Vandaag 12 weken. Helaas nog geen grote last die in ene van mijn schouders valt. Toch nog vele mijlpalen te nemen. Kijk al uit naar de 20 weken echo en daarna een gezond kindje in de wieg.
Hallo ben ik weer eens. Drukke week gehad omdat we volop aan hhhet huizen gekeken geweest zijn. Ook een leuke gezien in een hele leuke wijk in een dorp in de buurt. Dus even nadenken en misschien volgende week een bod doen.

Weer wat goede echo's. Gefeliciteerd. ik weet niet wie het vroeg, maar ik heb ook nog geen echo gehad. Mag vrijdag. Ben denk ik de laatste op Vis na dan he.

Wat is eigenlijk de bedoeling van hyves? Dat we hie stoppen en daar verder gaan? Ben geen hyver nog.. Ik weet het , niet van deze tijd, maar heb het altijd een beetje onzin gevonden, wist nooit zo wat ik er mee moest. Maar heb ook geen uitnodiging voorbij zien komen, alleen een uitnodiging van star om vriendinnen te worden. Moet ik die eerst accepteren?

Heb wel alles vlug doorgelezen, maar heb het niet alllemaal onthouden waar ik op moet reageren. Alleen voor Aruba.Het is niet zo als je iets eet waar lysteria of toxoplasmose in kan zitten je gelijk besmet raakt. Vroeger wist men het helemaal niet en at iedereen risicovolle dingen. Alleen sommige mensen en ongeboren kinderen raakte wel besmet. Doordat ze nu zwangere vrouwen heel veel risicovolle etenswaren afraden en de meeste geen of niet veel risicovolle dingen eten is op populatieniveau het aantal besmettingen afgenomen (en dus miskramen en misvormingen aan de besmeting gerelateerd). Je kan dus ook beter geen rauw vlees en rauw melkse kaas enz eten als je zwanger bent, maar dat betekent niet dat als je het een keer (per ongeluk) wel doet je gelijk een grote kans op besmetting hebt. Ik vind het trouwens sowieso niet zo slim van je vriend, ook al was daat bord misschien voor hemzelf bedoeld. Risico op voedselvergiftiging is voor hem ook zeker aanwezig.
Jaaaaaaaa Aruba en Dier twaalf weken

Aruba
Dankjewel voor je antwoord Pipi. Nee was niet slim maar was echt pech. De slavinken kwamen uit de vriezer en lagen op een bord wat meteen de magnetron in ging om te ontdooien. Op het bord van de slavinken zat dus vooral ontdooivocht wat een beetje verkleurd was door wat bloed/vocht van het vlees. Er stonden dus 3 borden op het aanrecht en per ongeluk de verkeerde gepakt. Maar vlees kwam dus ook nog uit de vriezer en is daarna in de magnetron geweest. Daarna moest ik van de gedachte alleen al spugen. Loopt allemaal wel los. Als je in een restaurant gaat eten zullen ze ook wel eens spullen gebruiken de in contact zijn geweest met rauw vlees.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven