Januari 2009 (Deel 2)

22-04-2009 15:40 2502 berichten

En hier weer verder!

Link oude topic: JANUARI 2009
Alle reacties Link kopieren
zeg, die 26% die je gewijzigd hebt he ?

was dat soms 26 % enge hartbrekende verhalen over kdv's ?

( hoezo paranoide? )

voor de keizersnede's onder ons,

iemand nog wel eens last van die plek of het gevoel dat je in je buik iets voelt.

heb al een paar dagen een raar niet te beschrijven gevoel onder in mn buik.

sprak net een vriendin die op de boot in den helder stond te wachten voor een weekendje texel.

goh wat was ik opeens jaloers zeg, daar heb ik ook zin in,

helaas moet ik vannacht weer de nachtdienst in.

owh even mijn konijn redden, zie opeens de kat door de ren lopen..
en Hip. hoe is het afgelopen met het konijn?

Hoe komt die kat nu in de ren??

haha..
Pluk de dag!
Oeps!

Haha, nee, er schiet mij regelmatig nog iets te binnen als de reactie er al staat.
Hier ook nog niet ongesteld hoor Wen! Mijn pco speelde pas op een poosje nadat ik met de pil was gestopt dwz er kwamen steeds langere pauzes tussen het ongesteld zijn.

Op een ander topic waar ik schrijf en ik heb het ook vaker gelezen is na een bevalling/ periode van niet ongesteld zijn je cyclus juist weer een paar maanden regelmatig.

Zij is trouwens weer zwanger (yay!) en zonder Clomid oid (zit straks ruim een half jaar tussen de kids geloof ik). Zij heeft ook lang gevoed.

Nikiet, geniet er maar gewoon van joh! Je bent straks weer lang genoeg wel ongesteld! En vruchtbaar inderdaad! Wij 'gebruiken' niets en soms grap ik wel eens dat het zo leuk zou zijn als er een jaar tussen de kids zit :\

Ik zou het niet erg vinden om snel weer zwanger te worden. Ik slaap toch nooit meer dat what the hell!

Lieve Hip heb je het zo zwaar Ik heb hier ook geen moeder oid in de buurt dus ook kdv maar pas over een paar maanden. Man mijn verlof is echt eindeloos, niet altijd even geweldig hoor. Woon je niet toevallig bij mij in de buurt?

Oh en ik knip haar nagels nooit, ik bijt ze af terwijl ik voed. Werkt perfect! (ieder zijn ding natuurlijk )

Ben nu cupcakes aan het bakken voor een forum meet morgen. Leuk! Ik zat er altijd kinderloos (want het duurde wel ff met Lola) maar nu kan ik haar laten zien, yay!
Hebben jullie trouwens ook dat je plopjes voelt in je buik en dan schrikt? Ik wel, darm plopjes voelen echt EXACT hetzelfde als baby schopjes ben ik achter gekomen.

Daar kan ik echt weemoedig van worden.

En nee I iz not pregnant. Ik ben wel zo para dat ik elke 2 weken over een test pies.Het zal weer eens tijd worden.
Hip: Melle gaat per 1 juni ook drie dagen naar KDV en dan nog 1 dag in de week naar mijn ouders. Maar eigenlijk heb ik wel een heel goed gevoel over het KDV. Totnogtoe zie ik er ook niet tegenop. Ik vrees dat ik het knutselwerkje niet kan vinden, haha. Zopas Melle zn teennageltjes geknipt. Ik geloof dat ik daar ook verf onder zag zitten

Hip, af en toe heb ik het gevoel dat mn baarmoeder beweegt (?). Maar of dat van de ks komt, dat weet ik niet. Het litteken voelt nog steeds verdooft.
Oh dat van die plopjes heb ik ook! Ik heb me wel eens afgevraagd of er stiekem niet nog een baby verstopt zit

Ik dacht dat je een keer schreef dat je na het lange vloeien, in één moeite door ongesteld werd. Maar dat zal ik wel verkeerd onthouden hebben. Gelukkig maar, ongesteld zijn is niet leuk.

Ik heb wel eens gelezen dat na een bevalling de PCO ook zomaar verdwenen kan zijn, dat zou ik wel een goed idee vinden, haha. Bij mij ging het van in het begin netjes 30 dagen naar 60 tot 75 dagen. Hoeveel testen ik niet verspil heb

Nageltjes, ik knip ze nu als ze net slaapt. Dan kan ik ze ook nog een beetje bijvijlen. Zolang ze stil ligt knip ik (tot nu toe, haha) niet in haar vingertjes.

Zondag voor een deel van ons de eerste eigen moederdag! Zijn er al ruige plannen? Mijn vriend houdt vol dat hij niet aan moederdag doet omdat ik niet zijn moeder ben. Moet ik wachten tot Bloemetje oud genoeg is om zelf iets te fröbelen? Tssss. Dan maak ik zelf wel ontbijt op bed. (of zou hij stiekem toch...?)
Nee, nog niet ongesteld. Wel al we-ken het gevoel dat ik het moet worden, maar het zet niet door.

En de plopjes heb ik niet echt, maar ik ben wel weemoedig. ik mis het zwanger zijn soms echt. Dat speciale gevoel van een kindje in je buik. (zelfs na die zware zwangerschappen die ik heb gehad). Dit en nog wat andere verlangens zeggen mij dat ik nog niet klaar ben met kindjes krijgen. Maar dan wel over minstens vier jaar. Dan gaat Linde naar school en ben ik gevoelsmatig nog net niet te oud.

Als het me gegeven is tenminste. (en als mijn vriend er ook zo over denkt tegen die tijd. Voorlopig weet hij het nog niet.)
Ik droomde trouwens laatst dat Linde langzaam in het doucheputje verdween. HORROR!!!!!
Hallo allemaal,

Even een ego-bericht..

Hier liep mijn eerste werkweek iets anders dan gedacht.. Maandag en dinsdag ging alles goed, veel bijgepraat en zo. Met Chica ging ook alles goed op het kdv, gelukkig. Ze drinkt opeens alle flesjes, slaapt goed daar en lacht heel veel daar.

Woensdagochtend ging ik kolven, zet mijn tas op een stoel, hoor KRAK en zak door mn knieen.. Door mijn rug gegaan.. Met hulp van collega's ben ik thuis gekomen en in mijn bed terecht gekomen.Gelukkig is man nog thuis, omdat ie de 18e met zn nieuwe baan begint. De dokter is geweest en ik heb nu pillen die in combinatie met borstvoeding kunnen.Echt zooooo irritant, kan amper zelf mijn bed uit en lopen, laat staan dat ik voor Chica kan zorgen..Gelukkig gaat t langzaam maar zeker steeds ietsje beter.Ik lig nu in bed met mn laptop., Grrr
ai lucia, dat klinkt heel vervelend. hoe doe je het voeden nu? kun je wel op je zij liggen.

Ik ben ook nog niet ongesteld. Bij oudste werd ik pas ongesteld na 11 maanden (gevoed tot 9 maanden). Ik ben toen 2x ongesteld geweest (minimaal) en toen was ik weer zwanger. Op die twee lichte keren na ben ik dus niet meer ongesteld geweest sinds mei 2006! Ideaal! Alleen daarom al zou ik nog een kindje willen. Vriend is er wel echt klaar mee. Ik vind het helemaal niet erg niet meer zwanger te zijn, het is niet mijn ding. Het getrappel etc vind ik heel bijzonder en ik was ook heel trots op mijn buik. Ik ben echter mn de laatste zwangerschap heel erg ziek geweest van de zwangerschapssuiker. Constant hypo's op het laatst, het dieet, het spuiten, nee ik geloof dat ik daarvoor bedank! Maar nog meer kindjes zou ik direct willen, heerlijk!

Allemaal heel veel plezier morgen, ik heb er zin in. Vriend was vanmiddag met oudste de stad in " cadeautje kopen mama, ikke niet zeggen" en ook " lekkere broodjes in bedje". Dus ik geloof dat ik morgen kan rekenen op een heerlijk ontbijt op bed.
Lucia: beterschap!!!

Iedereen heel veel plezier morgen met Moederdag. Onze eerste (tenminste de eerste van onze december/januari babytjes)!

Kreeg een heel lief kaartje van mn ouders: "eerste moederdag" stond er op. En mn moeder had er in geschreven, dat ze het zo goed vindt gaan met Melle en mij. Lief he?
anoniem_68039 wijzigde dit bericht op 09-05-2009 22:32
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Lucia wat vreselijk irritant zeg! Ik hoop dat het snel beter gaat en dat je weer lekker kan werken/ of kan genieten van je 'verlengde verlof. Hoe kan dat zomaar?

Marianne,wat ontzettend lief van je moeder. Dat kun je wel gebruiken en je doet het ook super goed met Melle.

Hier een tekening van Lola en zé;lf naar naam geschreven verder had Lola's vader in opdracht van Lola de hele Lush leeg gekocht. Yay!

Tuttebel hier slaapt weer eens niet maar is wel heel vrolijk en niet moe dus tsja. Ze ligt nu sinds half 1 op bed en was wakker vanaf 8.30. Ben benieuwd hoe lang deze fase weer duurt :-)
Lily, dank je wel

Ik kreeg van Melle een in verf afgedrukte handjes en voetjes met een hart en een heel mooi gedichtje

Een dag

die er zijn mag

om iets liefs te zeggen

iets liefs te doen

om een bloem

of een kaart te geven

of gewoon zomaar

een zoen

Liefs Melle
Lucia, wat vervelend! Hopelijk ben je snel weer op de been.

Voy, ik heb stiekem heel hard gelachen om je nare droom 't Is ook wel een beetje bizar.

Hier nog geen plannen voor een tweede. We weten nog niet of er een tweede gaat komen, misschien vinden we het wel zo fijn om al onze aandacht aan Bloemetje te kunnen geven. Maar aan de andere kant heb ik wel een beeld in mijn hoofd van een keukentafel met drie of vier kinderen. En zwanger zijn, ik had geen roze wolk, maar ik vond het ook absoluut niet vervelend, ik zou er niet tegenop zien om nog eens zwanger te zijn. Ach, voorlopig genieten we sowieso even volop van dit meisje.

Vanochtend ging hier de bel. Ik werd er een beetje wakker van, dacht nog: oh, da's TNT met een pakketje, is het zaterdag? Nee, is het maandag al dan? Oh nee, 't is zondag... wat aardig dat ze op zondag bezorgen. En voor ik doorhad hoe ik in mijn hoofd aan het raaskallen was, kwam vriend binnen met een enorme doos met ontbijt op bed dat net bezorgd was! Heerlijk, allemaal broodjes en andere lekkere dingen, met een bos bloemen en een lief kaartje namens Bloemetje.
Bedankt voor jullie medeleven! T is inderdaad behoorlijk @#$%^.. Gelukkig gaat het alweer ietsje beter, ik schuifel weer wat door het huis. Echt zo raar, mijn romp staat gewoon scheef op mijn benen, krijg t ook niet recht! Bizar he! Hopelijk zet de stijgende lijn zich voort en kan ik gauw weer normaal werken!

Gezellige moederdag gehad? Zo te lezen een aantal wel! Lieve dingen hebben jullie kids gedaan!

Ik had ook een heel uitgebreid ontbijt op bed en heb een mooie, handige tas gekregen om al mijn kolfspullen in mee te nemen (lekker eigenbelang van Chica )

Over een tweede, wij willen wel erg graag nog een tweede (en misschien een derde). Maar we beginnen daar pas mee als Chica 1 is. Het ging hier gelukkig vrij makkelijk, als zat er door die miskraam wel 1,5 jaar tussen het stoppen met ac en de geboorte van Chica.
He, allemaal druk aan het werk of van t mooie weer aan het genieten? T is stil hier! En ik ben juist op zoek naar wat entertainment
Goeieavond, inderdaad rustig hier. Zelf erg druk op het werk en vandaag lekker mama dag met Yuna. Heerlijk van het weer genoten.

Voy; hihihihi dat gevoel heb ik ook! Vanochtend hoorde ik haar om half negen al en dacht jippieeee ze is al wakker ;)

Golfje; balen zeg dat het kolven niet zo goed gaat. Hopelijk gaat het weer beter deze week. Hier ook nog steeds ups en downs met de bv maar gelukkig lukt het nog steeds om 's avonds en 's ochtends te geven.

Nikiet; hoe gaat het bij jou? Ook nog steeds 2x per dag? Hier gaat het dus nog goed. Ze jengelt de afgelopen avonden wel veel maar goed, ze is nu toch tevreden aan mijn borst in slaap gevallen dus volgens mij ligt het niet aan de bv. Oh ja, ik slik de cerazette pil en die mag je gewoon doorslikken dus dan wordt je niet ongesteld. Dus geen idee hoe het bij mij zit... Nu ik er zo over nadenk ook niet echt handig dat ik het niet weet. Moet maar eens een keertje stoppen denk ik.

Marianne; volgens mij heb jij echt een super super super lief en tevreden mannetje. Jengelt hij uberhaupt wel eens??

Hip; is je dochter nu al naar het KDV geweest? En hoe ging het? Hopelijk kijk je er nu minder tegenop!

Lily; hoe was de meeting?? En kan je ook eens wat van die lekkere baksels voor ons maken? Volgens mij ben jij er een kei in!

Wen; En?? Hoe was je eerste moederdag? Toch nog iets gehad? Hier een leuk tegeltje met de voetjes van Yuna en een ontbijtje, super leuk dus. hahaha lees net je laatste berichtje. Ook een leuke dag gehad dus. Hoe is het met Bloemetje? Is ze nog steeds onrustig of merk jij nu ook nu ze ouder wordt dat ze iets rustiger wordt?

Lucia; wat ontzettend klote zeg! Hopelijk gaat het weer iets beter met je. Rugpijn is ontzettend vervelend.

Yuna heeft kleine rode puntjes op haar vagina en haar onderbuik. Is dat luieruitslag? Zondagavond had ze ook lichte verhoging 38,3 en maandag nog rond de 37.5. Vanochtend weer iets lager. Zou ze last hebben van tandjes of het vormen van haar kaakjes?

Nou ga nog even wat foto's bestellen. Pffff ik loop nu al achter met haar fotoboek. Tot snel!! xxx
Ha, sorry Lucia, vanuit hier geen entertainment Inderdaad aan het genieten van het mooie weer, en morgen ben ik de hele dag op pad voor werk. Voor het eerst een hele dag zonder de kleine, ik ben benieuwd! Ze wordt halverwege de dag opgehaald van het kdv door haar vader, dat is wel fijn.

Chili, als je een stopweek inlast krijgt je geen echte ongesteldheid, dus dan weet je het nog niet. Je zou dan minimaal een maand moeten stoppen, en of dat nou zo handig is als je (nog?) niet zwanger wil worden?

Kleine rode puntjes, als er ontlasting heeft gezeten zou het wel luieruitslag kunnen zijn, maar er zijn geloof ik ook kinderziektes met kleine rode puntjes?

Bloemetje is alweer een tijdje een hele vrolijke dame! Wel nog wat krampjes af en toe, en met een eigen willetje, maar zo'n schatje
fijn wen dat het nu zo lekker gaat met bloem! dat mocht ook wel eens natuurlijk! ik vind het ook steeds leuker hoor. merk dat ik wel weer "klaar" ben met de babytijd. klinkt ook schandalig, maar omdat het de tweede is weet ik dat het gewoon steeds leuker wordt. mijn oudste is echt zo'n eigen mannetje, soms heel ondeugend en soms moeten we ook echt "opvoeden", maar wat een wijs ventje met zijn kletspraatjes en zijn kusjes aan zijn zusje. zo lief! hij is ook echt verzorgend naar haar toe, als ze begint te huilen doet hij een speentje in haar mondje en hij aait haar over haar hoofdje. ook gaat hij met een gek hoog stemmetje praten net als wij. dan kan ik niet wachten dat sammie wat ouder is. erg hè? als ze ouder is denk ik weer met weemoed terug aan deze tijd.

liel, knap joh dat ze zelf haar naam schreef! sammie heeft zelf haar gedichtje voorgelezen, vond ik ook al zo'n prestatie! nog maar drie maanden!

iedereen verwend met moederdag? ik wel hoor! echt leuk. moest ook al bijna huilen met het gedicht van de oudste, hoe bedoel je nog hormonaal... was ook ongesteld, dus dat hielp ook niet.

luuc, wat een ellende meid!! beterschap hoor!

verder moet ik zeggen dat het forum nog steeds heel raar doet en dat ik er echt bijna niet opkom. als ik wil bijlezen of wil reageren word ik eraf gegooid. bloedirritant! dus als jullie een tijdje niets van me horen ligt het daaraan.

daarnaast ben ik ook weer begonnen met werken. wist total niet of ik er wel weer zin in had, maar toen ik donderdagochtend in de auto zat kon ik iedereen wel van de weg af drukken (en ik heb een klein autootje dus dat is niet handig...), had er dus erg veel zin in!! het viel ook niet tegen, ben heel leuk ontvangen en ik zit er voor mijn gevoel alweer helemaal in. voelt heel fijn eigenlijk!!

en ik werk "maar" drie dagen, eigenlijk voor het eerst in mijn leven. het lijkt helemaal niets. ben vandaag alweer vrij. en dan alleen nog do en vr werken. bizar.

nou ik ga nog even sporten. ben goed bezig al zeg ik het zelf, al een paar weken redelijk fanatiek. sammie ligt lekker op bed, was vannacht aan het spoken, ze heeft maandag haar tweede inentingen gehad en slaapt nu al twee nachten onrustig. gelukkig is samman vandaag ook vrij en kon ik uitslapen. hij is nu met de oudste op pad dus ik kan even mijn gang gaan. ga straks mijn nieuwe ikea tuinset in elkaar zetten!

doeg lieffies!
Thanks Wen! Ik ga het in de gaten houden, las alweer rare dingen op internet... (niet doen ik weet het maar ja...). Fijn dat het goed gaat met Bloemetje! Heb je inderdaad verdient. Hoe was het vandaag zonder haar? Leuk om haar dan weer te zien he?! Enne, volgens mij is dat echt iets voor meisjes zo'n eigen willetje...

Sam; goed bezig zeg met sporten! Hier ook wel, probeer weer 2 a 3x per week te lopen. En is afgelopen week gelukt. Deze week nog niet ;).
hi allemaal!

hier ook een heerlijke moederdag gehad. Ontbijt op bed ( om 7.30 haha) met een tijdschrift erbij, knutsel van oudste en 2 nieuwe bedels voor aan mijn armband, van allebei de knullen een.

sporten, tja ik ben ook weer bezig. Gisteren iets te fanatiek mijn buikspieren getraind, ik heb nu dus spierpijn.

Ukkie heeft ook weer iets nieuws. Zodra ik hem neerleg en uit zijn zicht ben begint ie te piepen, om vervolgens breeduit in de lach te schieten als ik weer in de buurt kom. Hij heeft geluk, ik kan niet goed tegen zijn zielige huiltje, dus regelmatig krijgt hij zijn " zin" en pak ik hem. Ik denk nl niet dat hij al echt doelbewust mij bespeeld, meer dat het een fase is waarin hij schijnbaar wat meer bij mama wil zijn. En mama vindt het natuurlijk helemaal niet erg om wat extra met hem te knuffelen. Zeker niet als de andere optie poetsen / strijken oid is.

Ik ben door mijn voorraad gekolfde melk heen :(. De voorraad slonk al hard omdat ik telkens te weinig had gekolfd op mijn werk. Nu zijn gisteren de flessen open gegaan in de kdv tas, alles weg. Kon wel huilen toen vriend me belde met die mededeling. Gelukkig kon ik me op het werk inhouden en heb ik er s avonds pas een flink potje om gehuild. Ik wil gewoon kost wat kost dat hij 6 maanden alleen mijn melk krijgt. Alle goedbedoelde adviezen ten spijt. Ik weet heus wel dat hij niks krijgt als ik hem kv geef, maar het druist zo tegen mijn gevoel

in. In elk geval heb ik voor morgen weer genoeg bij elkaar gesprokkeld, moet zo nog even 30 cc erbij kolven, dan kan hij in elk geval morgen weer eten.

Ik heb wel vandaag een pak hypoallergene kunstvoeding gekocht (Duur!!!). Als hij een keer of 3 een flesje daarvan drinkt heb ik in elk geval weer genoeg in de vriezer om aan te vullen. Maar ik wil toch eerst komend weekend proberen wat extra te kolven. En dan te bedenken dat ik bij oudste veel te veel melk had en na het stoppen uiteindelijk zo n 5 liter heb weggemikt. Toen was kolven echt nooit een probleem.

Bah, de tranen zitten al weer erg hoog, baal hier echt van. Ik ga even bij mijn ukkies kijken en ze goed opnieuw instoppen. Daarna lekker douchen en met een boek op de bank!
Wat lekker dat je zo'n zin in werken hebt Sam! En wat klinkt je enthousiast

Handig hoor, een oudere broer om de speen terug te stoppen, die kan ik hier soms ook wel gebruiken, haha.

Lucia, hoe gaat het met je rug? Ga je ook naar een fysiotherapeut eigenlijk?

Sporten.... de Wii Fit is hier een paar keer aangeweest. Verder doe ik 1 x per week wat oefeningen bij de fysiotherapeut, maar dat telt niet echt als sport ben ik bang. Ik heb een knieblessure en tot die weg is kan ik ook nog niet gaan hardlopen (al zou ik eerlijk gezegd ook niet weten wanneer ik dat zou moeten doen? ik liep altijd 's ochtends maar dat kan nu niet meer, en met Bloem in de draagdoek rent het vast ook niet zo lekker). Nou ja, komt wel weer. Ik hoef er gelukkig geen kilo's af te sporten, alleen de buikspieren mogen nog wel wat aandacht.

Golfje, heel herkenbaar hoor, je gevoelens over de voeding. Toen het bij mij lastig ging met aanhappen en zo gaven sommige mensen ook wel de suggestie om dan maar wat kv te geven om mijn tepels rust te geven. Maar het gaat ook tegen mijn gevoel in, al weet ik heus wel dat het prima voeding is. Ik wil gewoon dat ze alleen maar míjn voeding krijgt.

En wat vreselijk balen zeg, dat je flessen open zijn gegaan!

Ken je de tips op borstvoeding.com al om je productie (tijdelijk) op te hogen met kolven?

Gisteren dus de hele dag weggeweest. Pfff, ik dacht om 4 uur wel weer thuis te zijn, maar mijn afspraak liep vreselijk uit en toen kwam ik in de file... was om 7 uur thuis. Ik kon wel janken, ik wilde zo graag naar huis en dan sta je gewoon hartstikke stil. En borsten op ploffen want ik had om drie uur gekolfd...

En vanochtend heb ik Bloemetje zeer gedaan toen ik het drukknoopje van haar slabbetje dicht wilde maken.. zat een stukje nekvel tussen. Oeps. Ik heb haar nog niet eerder zo horen huilen en er zit nog steeds een rood vlekje
Chili: Melle jengelt echt nooit. Eerlijk niet. Ik hoor hem als hij moe begint worden, maar tegenwoordig zoekt hij dan zn duim, draait op zn zij en een armpje over zn ogen. Dan weet ik hoe laat het is. En verder echt niet. 's Morgens als hij wakker wordt, begint hij een beetje te teuten (soms 06.00 uur, soms nog eerder, soms later.) Dan valt hij weer in slaap of ligt hij duim te zuigen en te kwebbelen tot ik hem kom halen (tegen 7.15 uur.) Zn eerste flesje krijgt hij nu om 08.00 uur bij mn ouders of zus. En hij huilt niet voor die tijd.

Soms huilt hij als ik hem 's avonds in bed leg. Verhaaltje lezen, liedje zingen, muziekdoosje aan. Dat komt er een soort van protesthuil. Maar voor ik beneden ben, is hij alweer stil.

Ik hoor hem feitelijk nooit huilen of jengelen. Volgens mn moeder en zus is hij overdag ook hartstikke vrolijk.

Ik weet niet wat die puntjes zijn. Ik zou het wel even in de gaten houden, als ik je was.

Wen, eigen willetje is wel heel leuk. Mag best wat pit in zitten. Gelukkig dat de krampjes zo veel afgenomen zijn.

Sam, klinkt allemaal goed. Fijn!!!

Golfje, idd balen zeg. Lukt het kolven nu al weer een beetje?

O Wen, dat was ook niet leuk. Arme Bloem En idd een lange dag voor jou.
Hai, hai,

Golfje. Wat balen dat je net niet genoeg kolft op je werk en dat je toch even flesvoeding bij moest geven. Ik snap je gevoel helemaal hoor dat je nog niet wilt stoppen of combineren. Ik had het er ook heel erg moeilijk mee maar het gekke was dat de knop wel omging toen hij ineens goed poedermelk ging drinken. Misschien wat extra kolven om het meer op gang te brengen? En goed rust nemen en veel drinken en voldoende eten blijft natuurlijk ook belangrijk.

En ik lees hier dat sommige zelfs al over een 2e nadenken? Hihi... puf.. nee hier absoluut geen gedachten over een 3e. 2 is leuk zo en ik ben eigenlijk wel blij dat ik mezelf weer een beetje ben.

Hier nog steeds combi borst en fles en dat gaat lekker. Al lijkt het soms wat minder in de avond na een drukke dag werken.

Vandaag heeft hij voor het eerst wat rijstebloem door de fles gehad en hij vond het heerlijk. Mag ook door bv. Volgens het CB kan dat geen kwaad. Ze adviseert wel om te wachten met fruithapje e.d.. tot en met 6 maanden i.v.m. allergie. Maar hij leek niet altijd meer genoeg te hebben aan de fles dus vandaar dat ik nu 1x per dag rijstebloem ga geven.

Helaas is zijn hoofdje best plat geworden van het vele liggen op zijn ruggetje. Nu moet ik even langs de fysio om te laten nakijken of hij toch niet beter alsnog een helmpje moet. Je kunt het alleen nu nog corrigeren. Zou ik best zielig vinden. Maar ja een rare vorm hoofd is natuurlijk ook niet alles. Zeker niet als ze evt. later wat kalig worden.

We hoeven het ook niet te doen maar laten het in ieder geval eens bekijken.

groetjes,

nikiet
Pluk de dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven