JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de 12e ook wel. Heb de datum toch nog maar niet aangekruist.

En ik gun jullie die supersnelle, supermakkelijke bevalling hoor, Jullie hebben in vergelijking met ons toch best al veel pijn moeten doorstaan.

Lily, ik denk dat de kat me ook dankbaar is hoor als ze mij ziet/hoort bevallen. En dan vergeeft ze me vast dat ik haar sinds gisteravond geen eten meer heb gegeven en vanochtend al vroeg heb weggebracht.

Mijn konijn is ook wel ns schijnzwanger, tenminste maakt dan een nest en sleept met knuffel. Zou dat trouwens echt schijnzwanger zijn? Mn moeder heeft mannetjeskonijnen en die zijn alledrie gecastreerd. Hebben er niets van overgehouden.

Bij mij begint het met name 's avonds ook wel wat onrustig te worden in de buik. Af en toe een vaag pijntje, wat harde buiken en mn schaambotje doet ook weer meer pijn. Trouwens vanmiddag wel weer heerlijk gemasseerd door de fysio. Zij gaf ook aan dat ik de tijd moet nemen om 's middags even te gaan liggen. Dat ontlast de spieren en is goed voor de doorbloeding van de placenta. Dat is echt iets waar ik aan moet wennen: de tijd nemen om het rustig aan te doen. Vandaag ook niet gelegen. Gisteren trouwens wel. Zal toch proberen wat vaker even te gaan liggen.

Om te beginnen ga ik straks dus ook maar op tijd naar bed. Morgen ook weer vroeg op, want de CV-man komt nog iets vervangen in de ketel en die kan vanaf 8 uur 's morgens op stoep staan.

Trusten iedereen.
Oh bah ik haat dat soort afspraken Marianne! Dan zit je helemaal klaar en komen ze lááát!

Have fun bij de fysio!

Ik heb zojuist een nacht van....12 uur gehad en maar 3x plassen, hoera!

Voy, de volgende volle maan is 11 januari en die hoop ik écht niet te halen! Eigenlijk wil ik echt heel graag vóór de kerst bevallen want dan hoef ik niet met kerst naar schoonouders om daar uren achter elkaar te dineren. Erg he.

Ik ga even aan mijn geliefde bak Brinta (inclusief melkvel, ghehehe!).
Gatver Lily!

11 januari, voor mij zou het wel kunnen. Beter dan de volle maan ervoor Maar ik zet het ook nog maar niet in de agenda. Het kán ook nog gewoon februari worden! (o jee, word ik dan weggejaagd met pek en veren hier?) Lily, je kunt natuurlijk ook heel tactisch tijdens de kerstsoep beginnen met bevallen.
Vel was heerlijk Wen :P

Oh neeeee niet daar bevallen! Schoonouders wonen twee uur rijden hier vandaan in niemandsland waar vrouwen niet eens thuis mogen bevallen omdat het ziekenhuis te ver is ( ja ja). Dus al lekkend en weeënd 2 uur in de auto, neuh! Ze mag gewoon lekker vóór kerst komen.

Het is dat ik niet zover naar voren kan buigen anders zou ik haar eruit kíjken haha.
Pffff welk een nacht heb ik gehad! Vanaf mijn laatste post van gisteravond tot een uur of drie vannacht heb ik heftige voorweeën gehad, eerst om het half uur, daarna om het kwartier, daarna om de tien minuten, op het laatst zelfs om de vijf minuten!

Vanochtend weer controle gehad. Bloeddruk goed, maar de baby is weer wat omhoog gekropen. Ik denk dat daar die heftige voorweeën ook vandaan komen.. Ofzo..

Ik ga even op bed liggen ik ben zo moeoeoeoeoeoeoeoeoe...
laat je je man toch kijken ?

dat melkvel verhaal had van mij ook wel achterwege mogen blijven..... blergh!

is dat een zwangerschapstik of had je die gekte altijd al ?

Wen, we gaan je juist allemaal vreselijk aanmoedigen enz enz dus wegsturen doen we natuurlijk nooit!

ondertussen krijg ik wat van met de voetjes omhoog, ik wil vanalles doen.

ik zou mn sciptie kunnen schrijven natuurlijk, omhoog liggend en al maar daar heb ik nou net helemaal geen zin in..

Gisteren de vk hier op bezoek gehad om even mn bloeddruk te meten.

was ietsie hoger maar niet alamerend, hartje van het kleintje klopte wel als een gek.

Ter geruststelling mocht ik net nog op het spreekuur komen om nog een keer te luisteren.

bloeddruk weer gezakt en hartje ook weer rustiger, gelukkig.

wel wat last van kortademigheid maar dat kan blijkbaar ook komen omdat het hoofdje zo hoog ligt.

er is hier helemaal niks ingedaald en zo nu en dan zie ik bovenin zo'n hoofd heen en weer draaien. heel apart.

vrijdag in het ziekenhuis maar eens verder horen.

voor mij staat wel vast dat ik geen draaipoging wil dus ben benieuwd of dat een discussie gaat worden..

zeg Lily, het is toch een goede reden om niet op kerstvisite te gaan in jouw positie ?

ik ga maar weer eens mn benen omhoog gooien.

owh ja, ik heb bleekselderij in huis, iemand daar een lekker receptje voor ?

rauw weg kauwen lijkt me helemaal niks.
owh bah Voy wat een rot nacht heb jij gehad.

ik ga lekker even met je mee liggen!

truste
Oh alweer gatver, bleekselderij! Sorry, geen tips voor je hoe je dát fatsoenlijk weg zou kunnen krijgen.

Voyager, wat een ellende... hopelijk lig je nu lekker te pitten. Wat typisch dat deze laatste periode zo verschillend verloopt bij iedereen.
Oh Voy wat balen! Hoop dat ze zodra je 37wk bent met een vliegende vaart bevalt!

Hip, iedereen zegt 'ooooh maar als het begint dan heb je nog tijd zat om naar huis te gaan' dus die vinden het belachelijk als ik niet zou gaan. Dus we gaan. als ik ECHT ECHT ECHT geen zin heb dan fake ik wel weeen ofzo haha.

Zal ik jullie eens vertellen dat ik zojuist iets heb verloren wat wellicht iets van een slijmprop kan zijn? Het was slijmerig en wat bloederig maar niet té. Niet zo dat ik me zorgen maak ofzo. Verder is baby keihard aan het dansen is dus misschien iets los gewroet ofzo? Haha. Verder vallen de krampen enzo ontzettend mee en dus ga ik nu de deur uit om te 'borrelen' en eten met vriendinnetjes.

Oh en ik heb geregeld dat áls ik beval jullie zsm op de hoogte gehouden worden door een forumvriendin. Alles komt goed en nu is écht alles geregeld, haha!
Het belangrijkste in ieder geval, wij worden op de hoogte gehouden

Je maakt het wel spannend Lily, maar wacht toch nog maar even! (kerstavond?)

Het maakt toch niet uit wat anderen zeggen over dat kerstdiner, als jij niet wil, dan ga je toch niet? Je bent verdorie hoogzwanger! En dan wil je inderdaad niet twee uur moeten rijden met weeën. Laat ze maar lekker in de drek zakken.

(hou jij altijd zoveel rekening met anderen? Ik herinner me het minder gaan werken-verhaal...)
O jee, wat een spannende verhalen hier allemaal zeg! Klinkt inderdaad alsof het bij Lily en Voyager niet lang meer gaat duren, al hoop ik natuurlijk dat de kindjes komen wanneer het voor jullie het beste uitkomt.

Lily, mijn ouders wonen op anderhalf uur rijden, maar ik ga er vanaf nu echt niet meer heen hoor! Lekker afzeggen en heerlijk met manlief op de bank genieten van een rustige kerst. Lijkt je dat niet lekker? Bovendien heb je geen plaats meer in je buik voor al die hapjes :-) en drinken mag je toch niet!

Best jammer dat je de tijd van bevallen niet een beetje kunt plannen he? Wij hebben nog steeds niet alles geregeld en zolang dat niet zo is ben ik elke dag toch een beetje bang dat ze nu al komt. Nog heeeeeel even wachten; na het weekend zijn we er helemaal klaar voor. Maar ik voel nog echt helemaal niks geen gerommel ofzo, zelfs nog geen harde buik gehad.

Vandaag wel een heerlijk relaxte dag met dochterlief gehad. We voelden ons allebei erg lekker, dus de hele dag samen gespeeld (lees; zij zit te kleien ofzo en ik doe mijn ding ernaast. En maar kletsen...) en lol gehad. Dat je al zo'n lol kunt hebben samen, met een kind van nog geen 2, dat had ik echt niet verwacht, Maar goed; we hebben volgens mij dan ook wel dezelfde soort humor. Erg leuk! O, kinderen zijn zo fantastisch!!

Marianne; wat een goed nieuws van die reistijd! Zal echt veel schelen. Mocht je BV willen gaan geven is het ook wel erg handig om je kind zo dichtbij op de opvang te hebben! Perfect geregeld.
Zijn er hier ook nog creatieve geesten?

Wj zijn niet zo van de zoetsappige gedichtjes, maar op het geboortekaartje van onze eerste hebben we er toch iets bijgezet. Ik zou het wel leuk vinden om in dezelfde trant er nu ook iets bij te zetten, maar er komt maar niks in me op.

We hadden: papa trots, mama blij, buikje weg, ik erbij!

Ook van dit forum trouwens. Ik heb al op verschillende sites gekeken, maar vind alles teveel van het goede. Nog iemand heel toevallig een idee? Of waar ik iets leuks zou kunnen vinden misschien?
Hai dames,

Ben ik ook weer eens. EINDELIJK werk ik van af een 'schone' computer. Mijn computer zat onder de virussen en spyware e.d.... En was al heel lang in stabiel. De lol was er af en internetten deed en kon ik nauwelijks meer. Daarbij drukte met mijn werk e.d... Maar ik beloof jullie de komende weken meer en vaker te posten. Het is nu immers aftellen. En mocht ik toch weer een tijdje ofline zijn dan heeft dat denk ik met de bevalling te maken :-)...

Ik lees al over diverse rommelende buiken, enge dromen e.d....

Bij mij rommelt het ook aardig. Vooral 's avonds is mijn buik erg hard. De kleine voel ik daarbij heel erg goed. Gister controle was en alles is ok. Iets hogere bloeddruk maar verder normaal. Wel was ik iets af gevallen. Buik groeit niet meer echt. Hij was nog verder ingedaald en dat voel ik erg goed. Het steekt en doet en het lijkt alsof (sorry) het van onder al wat opgezet is.... Dit klopt ook volgens de verloskundige omdat het hoofdje al laag in het bekken drukt en je bloedvaten afknellen. Ook heb je het sneller bij een 2e.

Ze verwacht dat hij niet te groot is. Kleiner dan de eerste zelfs. Die was met 38,1 wk geboren en woog 3325 gram.

Vandaag ben ik net als Voyager 36 weken!

Nu elke week controle.

Later meer.

lfs Nikiet
Pluk de dag!
Hai Helana,

Bij onze eerste stond op het geboortekaartje een stukje tekst van een liedje van Marco Borsato 'een liefde voor het leven'...:

'zo ongerept en klein

een liefde voor het leven

uit de kracht van jou en mij'

Nu gaan we het volgende tekstje (van internet) plaatsen:

je hebt twee kleine handjes

geef ons er elk één

dan leiden we je rond totdat je zegt:

'nu kan ik het wel alleen'

Verder nog de tekst: 'Hoera wat een plezier!' Onze zoon en mijn broertje .... is eindelijk hier!

groetjes, Nikiet
Pluk de dag!
Ohhh lily, (een stukje) slijmprop..wat spannend! ik zit ook al in de wc te turen elke keer als ik naar de wc ga, maar hier nog niks!

Wel weer veel gerommel vannacht weer, op een gegeven moment zelfs om de drie minuten, maar dat zakte ook wel redelijk snel weer af. Ook kreeg ik nu echt steken van onderen zeg maar erbij. Maarre..je zult zien dat ik gewoon tot 40 weken doorloop met dit gemiep!

Helena, ik heb wel het geboortekaartje ontworpen zelf, maar de tekst is vrij sober bij ons. Ook omdat het kaartje zelf heel druk en kleurig is vonden we een gedichtje ofzo er niet echt meer bijpassen. Gewoon alleen de naam en dan eronder: geboren op die en die datum, om zo en zo laat en hoeveel ze weegt e.d.

Op de linkerkant staan onze telefoonnummers en adres enzo.

Als ze geboren is zal ik hem op onze hyve zetten!

Nikiet, gezellig dat je er weer bent en ook wat vaker mee kunt schrijven! Haha, ik had het al voorspeld he, zodra de verloven een beetje gaan beginnen gaan het hard met de berichtjes!

En nog een " rommelaar" erbij. ik moet zeggen dat ik het allemaal erg spennend vind, niet alleen van mezelf maar ook van jullie!

Oh, ik vraag straks aan een vriendin of zij hier wil posten als ik ben bevallen. Dan weten jullie dat ook snel!
Wat bedoelen jullie eigenlijk precies als je zegt dat het aan het rommelen is? Ik zie het vaker voorbij komen op topics van hoogzwangeren ( gek idee om zelf (redelijk) hoogzwanger te zijn). Bedoel je dan dat je voorweeën hebt of iets wat daarop lijkt, of voel je je gewoon anders in je buik of zo?

Marianne, ik zie net dat ik helemaal over je goede nieuws heen heb gelezen! Wat fijn dat je zoveel dichter bij huis kunt gaan werken!
Hallo!

Wat spannend is het hier! Jeetje zeg, opeens voelt het of jullie echt maanden verder zijn dan ik!

Ook al moet ik nog werken, ik ga het toch maar wat vaker in de gaten houden hier! Pff, nog 7 daagjes werken.. Als ik eenmaal verlof heb, kom ik ook weer wat vaker.

Hier 'rommelt' het helemaal niet! Ik heb geen krampjes/extra harde buiken/ steekjes/ whatever (Wen, ik denk dat dat rommelen is, haha). Ik voel me eigenlijk net zo als een maand geleden, al voel ik wel dat Smurfje een stuk groter is. Jeetje, wat een geschop soms. Gisternacht was het weer zo druk in mijn buik, dat ik een beetje bang ben dat Smurf weer teruggedraaid is in de stuit.. Hopen van niet!

Meiden met rommelende buiken, hang in there! Ik hoop dat jullie niet meer al te lang hoeven door te lopen, maar ook niet te kort. Minimaal 37 weken, ok?

groetjes!!
Wen, ik bedoel met "rommelen" inderdaad harde buiken en indalings- cq oefen- cq voorweeën.

Ik wist ook nooit wat ik me erbij moest voorstellen, tot ik het voelde. Toen dacht ik: ahhhhhhhhh Rommelen!!!

Lucia, ook nog maar 7 dagen joh, dat schiet al op!
Haha, yep das ook wat ik bedoel met rommelen al heb ik het woord nog nooit gebruikt :D

Ik werd hier wakker van pijnen rond een uur of drie echt vreselijk, ik mijn buik en liezen ooooh auw! Duurde een uurtje maar de pijnscheuten kwamen echt ram achterelkaar.

Nu heb ik het idee dat ze nóg lager ligt als dat kan. Vanmiddag naar de VK maar even vragen.

Verder wil ik ook weten wanneer ik ze kan bellen. Ik heb al snel dat ik denk 'hoort erbij'maar straks is dat helemaal niet zo?

Voy, het kan niet de gehele slijmprop zijn geweest maar wel een stukje. En ik weet ook dat het nog steeds niets hoeft te zeggen dus...

Oh en Wen, ik moet zeggen dat ik niet echt een pleaser ben maar wel enorm last heb van 'ik ben zwanger en niet ziek'. Dus ja.

Oeh vraagje voor jullie; ik heb de mogelijkheid om zaterdag naar NERD te gaan in Nighttown Rotterdam. Zal ik? Als ik me goed voel dan is dat natuurlijk best leuk en ik zal dan achteraanstaan enzo. Ik kan het zaterdag zelf nog beslissen. Ben heel benieuwd wat jullie zouden doen. Ga je met 37 weken naar een concert? Hmmm...

Dit is trouwens wel een hele leuke spannende fase! Waar jullie allemaal in gaan komen dames!
Lily, ik ben ook helemaal into de brinta. Heerlijk. Terwijl ik het normaal nooit eet. Ben ook into havermout en dat eet ik normaal ook nooit. Eet jij normaal wel brinta of komt het ook van de zwangerschap?

Voyager: niks aan. En pijn en nu is de baby ook nog omhoog gekropen. Best gek dat dat kan. Hoop dat ze toch gewoon weer lekker zakt straks, maar dan zonder de pijn.

Wen, je mag gewoon blijven hoor.

Ik lust wel bleekselderij in rauwkostsalade, maar een echt recept zou ik niet weten. Kan volgens mij ook wel in de soep.

Goed geregeld Lily. Denk dat wij op de voet volgen als jij ligt te bevallen. Wel spannend als het idd de slijmprop is, of stukje daarvan. Ik geloof als ik in jouw schoenen zou staan, ik ook niet met de kerst naar de schoonouders zou gaan. Kunnen ze niet bij jullie komen?

Helena, misschien op gedachtegedichtjes of zo (en dan met www ervoor.) Weet niet het exacte adres, maar even googlelen (weet nooit hoe je googlelen nou schrijft.) Ik heb mijn gedichtje ook van een site, maar ik weet niet meer van welke. Er staan ook wel zware op, zelf heb ik niet zo'n zware.

Nikiet, klinkt ook allemaal wel spannend hoor. Ik heb ook het idee dat ik niet echt meer groei, maar de weegschaal zei iets anders. Wel heb ik ook het gevoel dat mn buik ietsjes gezakt is, maar ik weet het niet zeker.

Wen, en ook de anderen: dank jullie voor dat jullie blij voor me zijn. Ik ben er ook echt heel blij mee. Is echt een zorg minder.

Lily, zelf zou ik niet meer naar een concert gaan. Vooral niet als het heel veel staan is. Denk dat de baby het ook wel hoort hoor, dat lawaai. Ik heb afgelopen zaterdag een concert voorbij laten gaan om die reden. ALs de baby het niet fijn vindt, vind je het zelf ook niet fijn denk ik.

Hier is de verkoudheid eindelijk ook toegeslagen. Niet dat ik er blij mee ben hoor, maar zat er natuurlijk wel aan te komen als iedereen om je heen verkouden is. En nu ik tot rust kom, is het net of ik mezelf de tijd er nu ook voor gun.

Gisteren hier de kerstboom opgezet. Merk dat dat toch wel zwaarder is. Had eerst 's morgens mn administratie bijgewerkt. Toen boodschappen gedaan en toen de kerstboom opgezet en gisteravond nog naar toneel. Was echt teveel van het goede. Maar goed, doseren is nooit een sterk punt van mij geweest. Moet er ook echt aan wennen dat ik niet alles maar kan. Eigenlijk kan ik daarr helemaal niet zo goed tegen. Ik ga gewoon altijd door. Maar toch maar wat meer naar mn lichaam luisteren en tussen de middag even wat vaker gaan liggen. Trouwens vanmiddag weer met het poesje naar de dierenarts. Ze heeft er al 2 hechtingen uitgehaald en de dierenarst wil toch even kijken,

Kitty, Chili, hoe is het met jullie?

Lucia nog 7 dagen werken. Die zijn vast zo voorbij, dat had ik tenminste wel, dat de laatste dagen heel snel gingen.

Nou, zo even douchen, eten en dan naar de dierenarts.

Groetjes Marianne
Hallo allemaal, alles goed hier. Ben nu ook 36 weken maar herken nog steeds niets in al dat 'rommelen' zoals bij sommige anderen. Gelukkig maar, want ik ben er nog helemaal niet klaar voor! Moet nog steeds het een en ander aanschaffen. M'n 'deadline' om alles klaar te hebben is kerst! Trouwens, 11 januari zou voor mij best mogen als datum om te bevallen. Mooi een paar dagen voordat m'n ouders hier zijn.... prima.

Vandaag en morgen nog werken en dan ook eindelijk verlof. Ik heb geluk, hoef niemand in te leren. Ze kregen het administratief niet rond om deze week iemand te laten beginnen. Wel relaxed voor mij, niet zo leuk voor m'n collega's die dat nu op zich moeten nemen. Ik kan nog niet beloven dat ik tijdens m'n verlof hier vaker ben. Denk eerlijk gezegd dat ik het thuis drukker heb dan op het werk . Daar komt bij dat m'n man onze laptop altijd meeneemt naar z'n werk. Vanaf kerst heeft hij wel 2 weken vakantie en omdat ik dan dus eindelijk alles klaar hoop te hebben, verwacht ik daarna wel vaker hier te zijn. Ik blijf voor die tijd trouwens wel checken hoor.... voor het geval enkelen hier al groot nieuws hebben!
Marianne, geweldig goed nieuws zeg, dat van dichterbij huis werken na je verlof. Zorgt ervoor dat 'the quality of life' voor jezelf en kind er een stuk op vooruit gaat.

Onze poes hebben we eerder dit jaar ook laten steriliseren. Ik schrok ervan wat een grote operatie het was. Zij had dus een kap om haar hoofd en we mochten die er twee weken niet afhalen zodat de wond kon genezen. Ik vond het erg zielig maar als ik nu lees dat jouw poes haar wond openkrast dan is het denk ik wel beter om dat te voorkomen.

Lily, wij gaan met kerst ook naar schoonouders maar gelukkig wonen zij maar 10 minuten rijden bij ons vandaan. Ik voel me momenteel erg ongemakkelijk in de auto met een baby die z'n kont steeds tegen m'n ribben aandrukt. Zou het dus echt niet volhouden om daar uren in te zitten.

Naar een concert zou ik persoonlijk ook niet meer heengaan. Wil as maandag met een Nederlandse vriendin nog wel richting stad gaan (Dublin) om daar de kerstsfeer te proeven maar dat zie ik al als een uitdaging....

Trouwens, ook ik eet elke morgen brintapap (de Ierse versie dan) met melk en honing en zonder vel! Is niet iets van tijdens m'n zwangerschap maar eet het al een paar jaar. Vind het nu tijdens de winter wel extra lekker.

Ga maar 'ns verder de boel hier opschonen!
Ik zou niet meer naar een concert gaan nu denk ik. niet alleen om het lawaai maar ook de drukte en het staan. Ik denk dat ik het zelf gewoon niet zo prettig zou vinden.

Mijn schoonouders wonen een uur hier vandaan en wij gaan daar nu geen kerst meer vieren. Nu liggen de verhoudingen ook niet heel lekkker tussen ons en hen dus ik denk dat ze ons ook niet verwachten. Wel gaan we een dezer dagen nog een keertje een paar uurtjes koffie drinken.

Kitty, dan zetten we jou neer voor 11 januari!
Hallo allemaal,

Wat een "gerommel" hier zeg, bij mij nog niks van dit al, terwijl ik de 37 weken toch al voorbij ben. Maarja die ziekenhuistas van mij is dan ook nog steeds niet klaar , die kleine van ons wacht daar gewoon netjes op.

Gisteren controle en groei-echo gehad. De baby is qua afmetingen net iets boven het gemiddelde, maar dat is dan weer geen garantie, want die metingen zijn niet heel erg precies. Heb met de gynaecoloog afgesproken dat ik voor een natuurlijke bevalling ga. Hij gaf me ook de keuze voor een geplande keizersnee, maar gaf daarbij ook aan dat een natuurlijke bevalling naar zijn mening gewoon mogelijk zou moeten zijn. Dus ik ga het gewoon weer proberen. Mocht de ontsluiting weer blijven steken dan zal veel sneller tot aktie worden overgegaan dan de vorige keer. Bij een eerste kind zijn ze nogal "pusherig", zoals hij het zelf noemde, om tot het uiterste te gaan om een keizersnee te voorkomen. En achteraf gezien is dat soms een verkeerde keuze (zoals bij mij dus).

Heb met Kerst ook geen plannen hoor, blijf lekker thuis. M'n ouders komen langs als ik nog niet bevallen ben en dat vind ik mooi zat. Hoop eigenlijk wel dat ik dan al bevallen ben, lekker tutten met de meisjes onder de kerstboom (die er nu nog niet staat).

Nou Hip ben benieuwd wat ze gaan zeggen in het ziekenhuis over de stuitligging. Zag net toevallig dat iemand van het december-2008 topic een nieuw topic had geopend over de manier van bevallen bij een stuitligging, misschien heb je wat aan de reacties in dat topic.

Marianne, ik neem ook niet de tijd om te gaan liggen hoor. Eigenlijk m'n hele verlof nog geen dutje tussendoor gedaan. Kan alleen als dochter ook slaapt en dat is nou ook net de tijd dat ik dingen kan doen waarbij ik haar niet kan "gebruiken" (strijken, internetten, dweilen, ziekenhuistas inpakken etc.). Wist eigenlijk niet dat het toch wel goed voor je kan zijn (buiten het feit dat het natuurlijk gewoon wel even lekker is).

Helena wij hebben wel een gedichtje, inderdaad ook omdat we het bij de eerste ook hadden. Heb het ook hier van het forum gehaald en een beetje aangepast. Heb eigenlijk niet echt tips waar je nog meer gedichtjes vandaan zou kunnen halen, behalve de website die Marianne al noemde.

Lucia ik hoop inderdaad dat Smurf niet weer teruggedraaid is, dat zou wat zijn. En nog maar 7 daagjes werken, dat schiet al lekker op! Nog even volhouden.

Brinta, havermout etc. ieeeuwww dat krijg ik echt niet weg hoor. Man hier vindt het ook zalig.

Lily, wel erg leuk NERD in Nighttown (brings back jeugdmemories, kom oorspronkelijk uit de buurt van Rotterdam en heb menig nachtelijk uurtje in Nighttown doorgebracht . Maar ik zou het denk ik ook niet doen i.v.m. het lange staan en de pijn die je toch wel al veel hebt en dan ook nog het lawaai, daar schijnt de baby wel last van te kunnen hebben.
Lily, bij Entertainment staat een topic over "hoogzwanger naar een concert" (je moet de periode wel even naar "de laatste 30 dagen" wijzigen om het te kunnen vinden). Misschien heb je wat aan de reacties daar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven