JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn klauterkabouter is zijn bed aan het afbreken, hij ligt er net in maar peinst geloof ik niet over een powernap........

Mama wel, die smacht ernaar!!!!!!!!
*Breekt even in met antwoord voor Voyager*

Ik ben inderdaad sinds vanochtend aan de aspirine, maar ik ben er niet heel blij mee. Nu heb ik nergens meer last van, maar ik had de eerste twee uur na het innemen enorme last van misselijkheid (vergelijk het met misselijk zijn van te veel drank), zweetaanvallen, duizelingen en ben even van mijn graatje gegaan. Ineens, van de ene minuut op de andere, voelde ik me een stuk beter! Morgen moet ik toch naar de gynaecoloog en ga ik even vragen of ik niets kan krijgen tegen de bijwerkingen, want ik heb er eigenlijk niet zo'n zin in om dit de komende 28 weken (als het goed is!) mee te moeten maken.

Hoeveel moet jij slikken? Ik slik 60 mg op een dag.

*Is weer weg*
Hey moussie!!!!! Wat leuk dat je hier even komt. Hoe ken jij Voyager nou?!
Oh...nou mijn moeder heeft een tweelingbroer. Hmmmzzzz, ben benieuwd of er nog een verrassing komt, haha.
woehaaa! jij bent dus WEL erfelijk belast:) leuk leuk leuk!

Spitsmuis hierboven is van mijn andere topic en heeft in april 2007 een tweeling gekregen, tweeeiig. Het zijn zulke schatjes!!!
Thanks Ick! Ze zijn leuk he!

*En nu ben ik echt weg! Kwam alleen even kijken of Voyager al langs was geweest.*
Hallo allemaal!

Hier even een korte update:

Vanmiddag een echo gehad en een heel mooi kloppend hartje gezien! volgens de echo 7 weken en 4 dagen zwanger!

Ze zei er zelfs nog bij dat ze dacht dat de kans dat het nu nog mis zou gaan nul is! Ik hoop maar dat ze gelijk heeft.

Ben zo vreselijk blij en opgelucht, was zo bang voor een herhaling van de vorige keer....

Ik schrijf niet zo heel vaak mee, omdat ik mezelf nog een beetje wilde beschermen, wil mezelf de "kop" niet gek maken en dan na je miskraam het gevoel hebben dat je nergens meer bij hoort. Ik vond het de vorige keer heel erg dat ik opeens geen maart moeder meer zou zijn....Maar ik hou jullie allemaal nauwlettend in de gaten hoor! Nou op naar de volgende goede echo's voor jullie allemaal!!

Groetjes
Wilde hier toch ook nog even melden dat ik nu flink bloed. De dijken lijken te zijn doorgebroken. We wachten vannacht af. Morgen ga ik wel. (echo) Ook om het hoe nu verder te bespreken. Daarna ga ik eerst eens een tijdje aan de pil en de onderzoeksmolen in. Even rust na 2 zwangerschappen in 3 maanden. Wens jullie heel veel succes!

En ik laat morgen ook nog wel even iets weten.
Heel fijn Xmix, geeft de burger hoop. Voyager, succes woensdag!
Icke, ik ken spitsmuisje van het topic "opnieuw zwanger na hellp!" en we zijn elkaar geloof ik ook al wel vaker tegengekomen op verschillende topics.

Xmix gefeliciteerd joh, echt fijn dat je een goeie echo had! Ik zal zo het schema aanpassen!

Aruba, ik vind het heel erg voor je meis. Ik hoop op een wonder!

Spitsmuis, ik beantwoord je vraag wel even hier! Ik weet nog niet hoeveel ik moet slikken aangezien ik woensdag pas de afspraak met de gyn heb waar dit allemaal besproken zal worden. Ik had al eerder een afspraak maar omdat er op de echo toen alleen maar een vruchtzakje te zien was hebben we de afspraak verzet naar woensdag na mijn tweede echo, waar hopelijk wel iets te zien is.

Onzekere tijden een beetje dus.

Ik hoop dat alles met jou goed gaat, en dat er iets aan de bijwerkingen gedaan kan worden!
quote:Aruba schreef op 22 mei 2008 @ 20:26:

Voyager, succes woensdag!Dank je Aruba!
quote:wen schreef op 22 mei 2008 @ 16:00:

Oh Voyager, ik vind hem ook prachtig! Voor een forummer met Trekkie-trekjes (heb jij die?)Jazeker!
Ach, Aruba...dus toch nog......

Ik blijf ook hopen op een wonder voor je! Sterkte morgen.

Voyager, jee, heb jij ook Helpp gehad? Ik weet nog dat het toen zo onwerkelijk was met muisje en de twins in het ziekenhuis. Pas achteraf (nu pas eigenlijk) blijkt hoe erg het toen was........
Toffifee, zeg nou, zeg nou, Rozeline is de naam he?........
Aruba, kut kutterdekut. Superveel sterkte morgen en wie weet? Hou ons op de hoogte en las idd die pauze in, even rust!

Xmix, wat héérlijk dat je eenhartje hebt gezien! Geniet maar lekker en laat je nu maar lekker gaan hier.

En Icke die naam is Lily! of Lamb maar dat is wat minder gangbaar natuurlijk.

Toffifee: Lily is een hélé leuke naam hoor!
Ach Aruba... wat naar. Ik duim toch nog even voor je door hoor, in ieder geval tot na je echo.

Voyager, voor jou ook spannend dus! Ik hoop dat je echo goed is woensdag.

Nou vooruit: ik denk dat Toffifee de naam Helena bedoelt.
Icke, ik heb inderdaad ook hellp gehad ja. Met 14 weken kreeg ik hoge bloeddruk en met 28 weken lag ik al in het ziekenhuis met pre-eclampsie. Daar kreeg ik ik hellp en toen het voor mijn dochter en mij kantje boord werd ( hartslag van mijn dochter daalde enorm en ik kreeg de voorbode van stuipen) ben ik per ambulance naar het WKZ gereden waar mijn dochter met 30+6 geboren is met een spoedkeizersnede. Ze woog maar 1290 gram. Mijn lieve meisje heeft nog twee en een halve week op de intensive care van het WKZ gelegen en daarna nog twee maanden in het ziekenhuis hier in de buurt. Gelukkig is alles met haar goed afgelopen, ze is alleen nog wat klein en licht voor haar leeftijd. Ik heb er hoge bloeddruk en een trombosebeen aan overgehouden. Vandaar dat ik zo streng onder controle sta bij het WKZ nu. Ik heb na uitgebreide tests te horen gekregen dat ik 25% kans heb om het weer te krijgen, maar 87% kans om het na de 37e week te krijgen.

Lekker uitgebreid beschreven weer, Voyager...
Xmix, gefeliciteerd met je goede echo!
Haha, ik zeg het lekker niet.....maar de naam is inmiddels wel geraden! :-)
Ik ben vast ook de enige die nu nog wakker is?
Voyager, wat erg zeg. Foetsie zorgeloze zwangerschap. Betekent dat dat je deze keer alleen extra goed in de gaten wordt gehouden, of gaan ze de bevalling al vroeg inleiden?
Aruba, wat onwijs #$%^ voor je zeg.. Ik leef met je mee..

Voyager, jeetje, wat heftig zeg! Maar goed dat je onder zulke strenge controle staat!

Xmix, van harte met je goede echo!! Hartstikke leuk!

Effe een vraagje, weet iemand of er iets tegen hooikoorts is wat je wél mag gebruiken tijdens de zwangerschap? Ik word echt hélemaal gestoord van de jeuk in m'n ogen, de jeuk in m'n mond en oren en alle andere hooikoortskwalen, maar ik mag m'n normale medicijnen niet!

Ik hoor het heel graag!!
Lucia, een vriendinnetje met hetzelfde probleem had het over accupunctuur en ze gebruikt een of ander aparaatje tweemaal per dag. Zie haar vanmiddag, zal het even vragen.

Ze had het erover dat je niets kunt gebruiken tijdens de zs en bv zover zij wist, vandaar deze oplossingen.

Flauw hoor, Toffifee, ons lekker maken en dan je mondje houden:)
Ja, flauw van mij he? Sorry, haha.

Gisteravond is er iemand van moeders voor moeders geweest. Best interessant. Nu moet ik mijn urine dus opvangen, dat is niet zo'n probleem, maar hoop dat ik ze niet vergeet klaar te zetten voor de chauffeur, haha.
thanx icke!

Accupunctuur heb ik al geïnformeerd, maar mij werd verteld dat je daar mee moet beginnen voor het hooikoortsseizoen, in januari mijn geval. Maar ja, toen wist ik nog niet dat ik in mei zwanger zou zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven