JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Xmix, wat fijn dat je een goede echo hebt... goed om te horen!!

Aruba, .. wat balen zeg als het zo is. Heel veel succes vandaag met de echo... En je weet maar nooit....

Moet eigenlijk een scherm erbij openen want een ander zwangerschapskwaaltje wat na mijn vorige zwangerschap nooit meer is overgegaan is dementie ...

Hier alles goed, nog steeds misselijk en heel erg moe, maar ja... alles voor het goede doel
Voyager, wat een verhaal van je zwangerschap, zeg.. Ik ken het WKZ goed, mijn zoontje is daar onder behandeling sinds hij 4 maanden was voor allergie. HIj heeft de meest zware vorm van kattenallergie (en wij hadden een kat). Verder is hij daar ook geopereerd aan een waterbreukje en onder behandeling van een kno-arts... en als klap op de vuurpijl mogen we 10 juni bij de oogarts langs want hij loenst een beetje....
Toffifee, bij mij komt er maandag iemand langs. Ik zal de kratjes zelf weg moeten brengen, gelukkig zit het inleverpunt hier niet ver vandaan. Zag je niet op tegen de test die ze doet?

Wat moet jij trouwens nog vreselijk lang wachten voor je naar de verloskundige mag. Hoe kom je de dagen/weken door?
Over een kwartiertje krijgt Aruba haar echo, ik ben zelfs een beetje nerveus voor haar!
Kwart over 2 he. Maar wel heeeeel lief dat je zo nerveus voor me bent. Ik laat het meteen weten.
Ah, ik dacht half twee. Maar succes/sterkte Aruba, we horen het wel als je er aan toe bent!
Yam (december 08) is al geweest, nu Aruba nog! Ik duim toch nog even door.
Heel veel sterkte Aruba! Mijn duimen draaien voor je!! Je weet maar nooit waar het goed voor is.
Ik heb me trouwens ook opgegeven voor MvM, maar ik vroeg me af, als ze die flessen komen halen, rijden ze dan rond met een grote MvM auto? En komt die vrouw langs met zo'n auto?

Ik heb namelijk nogal nieuwsgierige buren, die ook overdag veel thuis zijn, en ik wil niet dat ze zien dat er zo'n auto voor de deur stopt. Ze zijn natuurlijk ook niet gek! En ik wil het voorlopig nog tegen niemand vertellen.

Is ook wel gek hoor, we hebben het echt nog tegen niemand verteld. Alleen tegen jullie!
dat gevoel ken ik Lucia..

ook wij hebben het nog tegen niemand verteld, alleen hier heb ik het erover.

De verleiding was van de week wel even groot toen ik ergens was.

Diegene zei dat ze al 3 pril zwangere dames aan dr tafel had gehad,

lag op het puntje van mn tong om te zeggen dat de teller dan nu op 4 stond., toch maar niet gedaan

Aruba ik duim ontzettend voor je en zal aan je denken, nu en om kwart over 2.!

De naam die bedoeld wordt is natuurlijk mijn naam, kan niet anders !

logisch

Ik moet zeggen dat ik me de laatste 2 dagen wat lekkerder voel, niet dat ik me beroerd voelde, helemaal niet zelfs.

maar die plofbuik voelde niet lekker en mn humeur was ook om te schieten.

geloof dat ik nu wat beter te pruimen ben en heb weer energie om wat te doen.

misschien moet ik dan ook maar eens wat gaan doen.....
Lucia, ik las dat je het met de mevrouw van MvM kunt bespreken als je je zwangerschap nog even geheim wilt houden.

Misschien komen ze dan je kratjes in het holst van de nacht ophalen
Hai, hai,

Jee Aruba. Wat naar zeg. Ik blijf voor je duimen. Hoe dan ook. STERKTE...

Veel van jullie doen mee aan MvM. Heb ik bij de 1e ook gedaan maar nu niet. Vond het eerlijk gezegd nogal een gedoe en nu las ik vanmorgen weer in de Pers dat veel v.d. stof als afslankpil wordt gebruikt. Ja hoor... Daar heb ik al die moeite niet voor gedaan! Ze zullen wel ontkennen dat dit gebeurt maar ja overal waar geld aan te verdienen valt??

Zelf baal ik een beetje. We zouden aankomende woensdag een weekje naar Spanje gaan met het vliegtuig. Nu lijkt het erop dat mijn zoontje de waterpokken heeft. Ik zie al enkele kleine blaasjes. Nu mag hij niet vliegen. 10 dagen in ieder geval niet totdat de blaasjes zijn ingedroogd.

Ik baal enorm. Want we zouden juist vliegen omdat het nu nog makkelijker kan met 1 kindje i.p.v. 2 straks.... En we waren er heel erg aan toe een weekje zon....

Het beste maar van hopen maar ik ben bang dat het doorzet.

Iemand met kleine kinderen ervaring mee? En evt. ook moeten annuleren??

Verder tel ik af naar de 1e echo. Wat duren die 1e weken toch lang... Dinsdag wel controle... Maar 1e echo is zonder medische indicatie meestal pas rond 11-12 wk...

Zijn jullie ook zo ontzettend moe??

Groetjes,

Nikiet
Pluk de dag!
Lucia, ik geloof dat ze met een neutrale witte bus komen, maar als je dat onprettig vindt is er in je buurt waarschijnlijk wel een verzamelpunt waar je de flessen naartoe kunt brengen. De vorige keer heb ik 10 weken meegedaan en brachten we de flessen elke week naar een bejaardentehuis hier in de buurt.

Wat fijn Hip, dat je je weer beter voelt!
He balen Nikiet....
hihi, ik zie het helemaal voor me wen, om 3 uur 's nachts, zo'n man met een regenjas, hoed en zonnenbril door de straat, in een bus met geblindeerde ramen.

Thanx voor jullie antwoorden! Ik zal het er wel over hebben als er iemand langskomt.
O Nikiet, van die afslankpillen hoorde ik ook. Vorige week stond er nog een stuk in de viva daarover, is ook een heel topic over zag ik. Ik ga daar wel even naar vragen.

Inderdaad superbalen van je vakantie! Hopelijk valt het mee..
Ik doe niet mee met MvM. Vorige keer niet aangedacht en was het wat lastiger aangezien ik ook nog volgende maand ga verhuizen en daar was het weer lastiger om op te halen. Dan maar niet, helaas...

Nikiet, wij dachten het vorig jaar dat mijn zoontje het kreeg, twee dagen voor de vaakntie. Toevallig moest ik naar het ziekenhuis voor controle en ze hefet toen een middeltje ingeschreven dat als ze opkomen je het kon insmeren en dan droogde het meteen in. Uiteindelijk was het niet nodig want het waren geen waterpokken. Ik hoop echt dat dat bij jou ook het geval is.. En anders veel smeren met dat spul van VSM (schijnt heel goed te zijn) en flink baden in de havermout.. Succes

Aruba... hoop dat alles goed was...
De pies-ophalers van MvM komen vermomd als de melkboer, alleen nemen ze dan geen witte flessen mee, maar blauwe :-)

Grapje, ze komen met een blauwe neutrale bus. Iedere week. Ik heb aangegeven dat ze bij mij achter het huis moeten lopen want daar staan die flessen. Zet ze niet voor aan de weg, haha.

Ik was straks werken en toen moest ik eigenlijk plassen. Toen heb ik het maar opgehouden omdat ik het anders zonde vond om het door de plee weg te spoelen.

Wat moet ik eng aan die test vinden? Het was gewoon een zwangerschaptest eigenlijk. Alleen normale testen testen al op 10 hcg in je urine, en deze op 25 omdat dat het m inimale is dat je nodig hebt om mee te mogen doen. Ik heb dus inmiddels vier zwangerschapstesten thuis liggen :-)
quote:nikiet schreef op 23 mei 2008 @ 14:05:

Veel van jullie doen mee aan MvM. Heb ik bij de 1e ook gedaan maar nu niet. Vond het eerlijk gezegd nogal een gedoe en nu las ik vanmorgen weer in de Pers dat veel v.d. stof als afslankpil wordt gebruikt. Ja hoor... Daar heb ik al die moeite niet voor gedaan! Ze zullen wel ontkennen dat dit gebeurt maar ja overal waar geld aan te verdienen valt??

Dit heeft ze gister uitgelegd. Het is ongeveer 1 procent die dit doet. Dat zijn dokters uit privé-klinieken die zwichten voor het grote geld. Ze vroeg ook mij te melden als ik wist dat iemand dit deed. Dit wordt aangegeven bij Ministerie van Volksgezondheid, en dan wordt de arts aangesproken, of misschien wel een boete opgelegd (dat weet ik niet meer). Overigens vertelde ze ook de nadelen hiervan, mannen krijgen tietvorming na verloop van tijd, en vrouwen die al uit de overgang waren, kunnen er weer in raken. MvM vind het heel erg dat dit gebeurd, dit is namelijk niet de insteek.
Toffifee, wel goed dat ze actief er mee bezig zijn. Mijn vriend vond het nogal een bezwaar dat er mensen geld aan verdienen (nou ja, Organon verdient er natuurlijk ook wel wat aan, maar naar het schijnt niet zoveel), dus bij ons zal het ook zeker ter sprake komen.

Ik zie een beetje (heel, heel klein beetje) op tegen die test omdat het toch weer een moment is waarop je zwangerschap al dan niet bevestigd wordt. Ik heb al zoveel negatieve testen gehad (door PCOS, errug onregelmatige cyclussen) dat ik bij een test sowieso negatieve gedachten heb.

Oh, zere tieten zijn hier inmiddels goed aangekomen!
Hoi Dames, ik zal hier ook nog even mijn verhaal neerzetten. Bedankt voor jullie medeleven he!

Ben er weer. Duurde voor ons ook langer dan verwacht. We kregen de echo en daar was een vruchtzakje te zien. Daar zat niks in en de miskraam is dus zeker. Maar om het nog leuker te maken zat er ook een zakje in mijn eileider/eierstok. Je zag het heel duidelijk. Dit zakje was ook veel groter en er leek een pindaatje in te zitten. Paniek dus. BBZ. Gelijk door naar het ziekenhuis. Alleen dat echoapparaat deed vreemd. De gyn kreeg het nauwelijks in beeld maar het leek dat het een cyste met wat bloed was op mijn eierstok. Dat is niet echt erg. Nu bloedgeprikt om te kijken naar het hcg en volgende week terugkomen om te kijken naar de cysten en of ik voor de rest leeg ben. Ik hoop dat het deze week komt. Want anders alsnog curretage. Poe poe was me het middagje wel.
Wow Aruba, dat was dus wel even paniek!

Dachten ze eerst aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (of zit dat daar niet?)?

Hoop voor je dat het snel allemaal komt. En dan vol goede moed door!
Ook hier een voor je Aruba.

Wen, zere boobs daar begon het mee. Wellicht snel, héél snel zal jij ook de wc knuffelen!

Verder kan ik nu even niet terug lezen wie wat heeft geschreven maar ik kwam eigenlijk alleen voor Aurba langs. Ik ga een uurtje slapen.

Lator!
Aruba, ik heb je verhaal de afgelopen dagen wel gevolgd. Wat erg zeg dat het zo gelopen is. Veel sterkte. Hoop dat 3 keer scheepsrecht is voor je!
quote:toffifee schreef op 23 mei 2008 @ 16:38:

Wow Aruba, dat was dus wel even paniek!

Dachten ze eerst aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (of zit dat daar niet?)?

Hoop voor je dat het snel allemaal komt. En dan vol goede moed door!Ja dat dachten ze eerste ja. Omdat er duidelijk een blaasje zat en een pindaatje in leek te zitten. Maar de gyn. dacht dat het om een cyste ging. Sowieso was er nergens geen hartactiviteit dus stel het is buiten baarmoederlijk dan overleven we het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven