Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:08
Pfff Rain, natuurlijk ben je er beduusd van! Zoals al vaker gezegd hier... dit is gewoon ab-so-luut niet wat je voor ogen had toen je stopte met de pil. En nu lig je daar verd***e met zo'n eendebek, al die onderzoeken, pfffffff... gaat wel lekker snel bij jou moet ik zeggen! Maandag alweer heen!
Sjees, die gedichtjes... moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit één heb gezien die ik leuk vond, krijg er ook altijd beetje jeuk van net als Speec maar ja, heb me er ook nog nooit in verdiept, misschien zie ik nog wel eens iets wat ik wel leuk vind, maar alle kaartjes die ik thuis krijg ... zou er zelf niet voor kiezen.
Heb wel weer twee nieuwe woorden geleerd vandaag, belly bandit en sluitlaken! Goed voor je woordenschat, zo'n forum
Sjees, die gedichtjes... moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit één heb gezien die ik leuk vond, krijg er ook altijd beetje jeuk van net als Speec maar ja, heb me er ook nog nooit in verdiept, misschien zie ik nog wel eens iets wat ik wel leuk vind, maar alle kaartjes die ik thuis krijg ... zou er zelf niet voor kiezen.
Heb wel weer twee nieuwe woorden geleerd vandaag, belly bandit en sluitlaken! Goed voor je woordenschat, zo'n forum
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:11
Rain hele dikke voor jou, da's allemaal niet niks zeg, persoonlijk lijkt het mij wel fijn dat het "vervolg" dan ook maar meteen maandag is en niet over 2 weken een keer of zo. Hoop dat je het weekend een beetje van je af kan zetten, en maandag ga ik heel hard aan je denken
Marriss goed gedaan gisteren toch gaan hardlopen!
Fanatic, doe mij ook zo'n weegschaal! Mooi dat alles weer goed was! Heb je al "belinstructies" gehad? Wij hebben volgende week donderdag een dubbele afspraak omdat ze belinstructies gaan geven...
Zal dadelijk eens even googelen wat dat is Riz, die bandit nog wat...
Mulan, balen dat het niet raak was deze ronde, maar je hebt gelukkig nog behoorlijk wat afleiding in jullie nieuwe huis zo te lezen.
Was vanochtend vroeg wakker zeg, om 5 uur al. Lag ik op m'n rechterzij, was die kleine zo hard aan het trappelen daar dat ik dacht laat ik me maar omdraaien. Op m'n linkerzij, en alsof 'ie dacht "maar dat is een leuk spelletje!" hup aan de andere kant trappelen, en zo nog een paar keer door, totdat ik maar op m'n rug ben gaan liggen.
Vanochtend ook een kennismakingsgesprek gehad met een mogelijke gastouder die ze voor ons hadden gevonden. Vond het wel moeilijk wat ik dan allemaal moest vragen en zo, maar gesprek liep erg goed en we hebben een hele goede indruk gekregen! Ben ik wel blij mee.
Deb hoelang had jij je ziekenhuistasje nou al klaar staan? Manlief vroeg gister of dat niet tijd werd, maar ik moet nog 5 weken, dus zo laat ben ik toch niet?
Marriss goed gedaan gisteren toch gaan hardlopen!
Fanatic, doe mij ook zo'n weegschaal! Mooi dat alles weer goed was! Heb je al "belinstructies" gehad? Wij hebben volgende week donderdag een dubbele afspraak omdat ze belinstructies gaan geven...
Zal dadelijk eens even googelen wat dat is Riz, die bandit nog wat...
Mulan, balen dat het niet raak was deze ronde, maar je hebt gelukkig nog behoorlijk wat afleiding in jullie nieuwe huis zo te lezen.
Was vanochtend vroeg wakker zeg, om 5 uur al. Lag ik op m'n rechterzij, was die kleine zo hard aan het trappelen daar dat ik dacht laat ik me maar omdraaien. Op m'n linkerzij, en alsof 'ie dacht "maar dat is een leuk spelletje!" hup aan de andere kant trappelen, en zo nog een paar keer door, totdat ik maar op m'n rug ben gaan liggen.
Vanochtend ook een kennismakingsgesprek gehad met een mogelijke gastouder die ze voor ons hadden gevonden. Vond het wel moeilijk wat ik dan allemaal moest vragen en zo, maar gesprek liep erg goed en we hebben een hele goede indruk gekregen! Ben ik wel blij mee.
Deb hoelang had jij je ziekenhuistasje nou al klaar staan? Manlief vroeg gister of dat niet tijd werd, maar ik moet nog 5 weken, dus zo laat ben ik toch niet?
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:39
quote:Dit onderzoek vindt plaats rondom uw eisprong. Het tijdstip waarop dit onderzoek plaatsvindt is heel belangrijk. Uw arts geeft aan de hand van de grootte van een eiblaasje bij vaginale echo of cycluslengte dit tijdstip aan. Het advies is om de avond voor, of de ochtend van de afspraak geslachtsgemeenschap te hebben.
kortom, net wel of net niet.
is het handig om de avond cq ochtend zelf maar te sexen, of moet voor die inwendige echo de boel "schoon" zijn?
kortom, net wel of net niet.
is het handig om de avond cq ochtend zelf maar te sexen, of moet voor die inwendige echo de boel "schoon" zijn?
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:47
quote:husky schreef op 09 oktober 2009 @ 12:45:
Hmm, als dat voor die inwendige echo niet mag, zouden ze dat er dan niet bij gezegd hebben? Net zoals je nuchter moet zijn voor bepaalde onderzoeken zeg maar...
kan er weinig over vinden.
rain, ervaringsdeskundige. vertel eens. ben jij gisteravond of vanmorgen nog even lekker van bil gegaan?
Hmm, als dat voor die inwendige echo niet mag, zouden ze dat er dan niet bij gezegd hebben? Net zoals je nuchter moet zijn voor bepaalde onderzoeken zeg maar...
kan er weinig over vinden.
rain, ervaringsdeskundige. vertel eens. ben jij gisteravond of vanmorgen nog even lekker van bil gegaan?
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:53
momo, je mag rustig nog even van bil gaan hoor, de dag voor je onderzoek, stoort het echo beeld niet. (wij moeten altijd wel lachen als we een urin onderzoek terug krijgen met zaadcellen erin...).
Rain, word zo wel allemaal heel definitief.
Ik denk trouwens dat wij uberhaupt niet voor een gedichtje oid gaan. Hou ik meestal niet zo van (en al helemaal niet die van Hup blalblabal). Ik ben er in ieder geval nog geen tegengekomen waarvan ik dacht, dat is hem.
Zo en nu eerst even lunchen!
Rain, word zo wel allemaal heel definitief.
Ik denk trouwens dat wij uberhaupt niet voor een gedichtje oid gaan. Hou ik meestal niet zo van (en al helemaal niet die van Hup blalblabal). Ik ben er in ieder geval nog geen tegengekomen waarvan ik dacht, dat is hem.
Zo en nu eerst even lunchen!
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:59
Hahahaha Moom, wat ben je toch een lekker ding!
Ik heb gisteravond gewoon nog even lekker sex gehad en dat is dus niet erg voor een inwendige echo. Voor die samenlevingstest is het inderdaad belangrijk dat je rondom je eisprong zit. Vandaar dat ik dus maandag al weer terug moet komen. Hij heeft met de "echostaaf" geconcludeerd dat volgende week mijn eieren springen en dus moet ik maandag komen. Ik heb gevraagd hoe lang/kort van te voren ik sex moet hebben (tja, nu is het echt even moeten) en dat is volgens hem max. 12 uur van te voren.
Oh, krijg bezoek. Kom later terug....
Ik heb gisteravond gewoon nog even lekker sex gehad en dat is dus niet erg voor een inwendige echo. Voor die samenlevingstest is het inderdaad belangrijk dat je rondom je eisprong zit. Vandaar dat ik dus maandag al weer terug moet komen. Hij heeft met de "echostaaf" geconcludeerd dat volgende week mijn eieren springen en dus moet ik maandag komen. Ik heb gevraagd hoe lang/kort van te voren ik sex moet hebben (tja, nu is het echt even moeten) en dat is volgens hem max. 12 uur van te voren.
vrijdag 9 oktober 2009 om 13:03
Zo daar ben ik weer. Net lekker pannenkoeken gebakken. Met appeltjes. Straks lekker oppeuzelen dan maar. Man is nog ff aan het verven.
hahah je zal een rectaal onderzoek moeten doen en ze daar aantreffen. Dan word het pas echt lachen. Een leek weet toch niet waarom!
O en dames, dat gedichtje komt er dus NIET he. Wij hadden hem hier alleen nog nooit gezien. Wij gaan toch voor iets mooiers.
hahah je zal een rectaal onderzoek moeten doen en ze daar aantreffen. Dan word het pas echt lachen. Een leek weet toch niet waarom!
O en dames, dat gedichtje komt er dus NIET he. Wij hadden hem hier alleen nog nooit gezien. Wij gaan toch voor iets mooiers.
vrijdag 9 oktober 2009 om 13:45
quote:Rainbow30 schreef op 09 oktober 2009 @ 12:59:
handige info, van die twaalf uur! hahaha. die 'neem' ik even mee
om rectaaltje met sperma.
handige info, van die twaalf uur! hahaha. die 'neem' ik even mee
om rectaaltje met sperma.
vrijdag 9 oktober 2009 om 13:49
Ranzig eisprong plaatje!
Yaya: geboortekaartjes uitzoeken: leuk maar moeilijk idd! Ik vermoed met vriends kunstopleiding dat hij zelf iets wil ontwerpen. Heeft hij geloof ik ook al eens gezegd.
Becky: hoe gaat het met je blaasontsteking?
Naar he Husky zonder internet. Op vakantie kan ik prima zonder, maar thuis echt niet!!!
En wat zijn belinstructies?
Ooh Mariss: tv kijken in bad, dat lijkt me heerlijk!
Duvel: wat lijkt het me super om zo verliefd te zijn op je eigen kindje. Maar het is af en toe wel pittig, kan ik me voorstellen als ik het zo hoor. Je dag draait helemaal om je kleine ventje nu. Als hij zijn rust pakt, moet jij dat ook proberen te doen.
Mulan: balen meid. Fijn dat je het positief kunt bekijken.
Rain: heftig meid en sterkte maandag
Yaya: geboortekaartjes uitzoeken: leuk maar moeilijk idd! Ik vermoed met vriends kunstopleiding dat hij zelf iets wil ontwerpen. Heeft hij geloof ik ook al eens gezegd.
Becky: hoe gaat het met je blaasontsteking?
Naar he Husky zonder internet. Op vakantie kan ik prima zonder, maar thuis echt niet!!!
En wat zijn belinstructies?
Ooh Mariss: tv kijken in bad, dat lijkt me heerlijk!
Duvel: wat lijkt het me super om zo verliefd te zijn op je eigen kindje. Maar het is af en toe wel pittig, kan ik me voorstellen als ik het zo hoor. Je dag draait helemaal om je kleine ventje nu. Als hij zijn rust pakt, moet jij dat ook proberen te doen.
Mulan: balen meid. Fijn dat je het positief kunt bekijken.
Rain: heftig meid en sterkte maandag
vrijdag 9 oktober 2009 om 13:53
quote:DJ Momo schreef op 09 oktober 2009 @ 12:58:
ik zou liever een stukje uit een songtekst of een oneliner ofzo hebben. maar tot nu toe niets gehoord (ook niet actief gezocht natuurlijk)hier ook, maar ook nog niets gevonden (nog niet heel erg actief gezocht, maar ik heb liever niets dan iets waar ik niet helemaal tevreden mee ben).
ik zou liever een stukje uit een songtekst of een oneliner ofzo hebben. maar tot nu toe niets gehoord (ook niet actief gezocht natuurlijk)hier ook, maar ook nog niets gevonden (nog niet heel erg actief gezocht, maar ik heb liever niets dan iets waar ik niet helemaal tevreden mee ben).
vrijdag 9 oktober 2009 om 14:13
qua songtekst ben ik helemaal fan van het liedje 'ik heb je lief' van Paul de Leeuw, das zoo mooi. Ik denk dat ik misschien ooit daar wel een zin of zo uit wil halen'.
Rain, pff toe maar in het ziekenhuis, wel snelle jelles trouwens zeg, fijn toch wel dat het zo snel kan? Ondanks de schrik ban de info en zo.
ff plakken en weer verder aan het werk, hopelijk kan ik snel op de rest reageren.
Rain, pff toe maar in het ziekenhuis, wel snelle jelles trouwens zeg, fijn toch wel dat het zo snel kan? Ondanks de schrik ban de info en zo.
ff plakken en weer verder aan het werk, hopelijk kan ik snel op de rest reageren.
vrijdag 9 oktober 2009 om 14:57
Rectale sperma is doodgewoon en mijn plaatje is vies? Tsssk
Becks... laat je even weten hoe het met je is, bloed je nog???
**Al eerder gevraagd maar muppet reageert niet **
Pfff, wat kan je het druk hebben op je vrije middag Haar geverfd, boodschappen doen, over de markt (mag altijd graag mn fruithapje daar halen voor een paar euro: druiven, mandarijnen, kiwi's, 2 ananassen, bijelkaar nog geen 4 euro! Nu taart bakken (schoonmoeder beloofd...) en ondertussen wassen, poetsen, stofzuigen én forummen
Becks... laat je even weten hoe het met je is, bloed je nog???
**Al eerder gevraagd maar muppet reageert niet **
Pfff, wat kan je het druk hebben op je vrije middag Haar geverfd, boodschappen doen, over de markt (mag altijd graag mn fruithapje daar halen voor een paar euro: druiven, mandarijnen, kiwi's, 2 ananassen, bijelkaar nog geen 4 euro! Nu taart bakken (schoonmoeder beloofd...) en ondertussen wassen, poetsen, stofzuigen én forummen
vrijdag 9 oktober 2009 om 15:03
oooh sorry! ik heb een vette antibiotica gekregen echt een paardemiddel dus geen bloed meer, maar zo'n heftige blaasontsteking heb ik nog nooit gehad, er zat echt veel bloed in, bah. Ben benieuwd wanneer ik de uitslag van mijn urine krijg.....ik zie het allemaal wel. Eerst van het weekend alle vrienden op de hoogte brengen van ons wereldnieuws (kots).
Oh enw at vinden jullie van deze kinderkamer? http://www.villa-vrolijk. ... mers/babykamer-fundi.html
en ik moet weer aan het werk
Oh enw at vinden jullie van deze kinderkamer? http://www.villa-vrolijk. ... mers/babykamer-fundi.html
en ik moet weer aan het werk