Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Goedemorgen!

Annika: gefeliciteerd meid! geniet ervan!

Momo schuif mij maar weer door tot onderaan de lijst, zonder datum graag. Ik werd vanmorgen overvallen door enkele bloeddruppels die ineens in de wc lagen. Zonder enige vooraankondiging... op dag 26. Ben er een beetje van in de war maar een korte cyclus betekent ook minder lang wachten tot de volgende... ik bekijk het maar positief.
heej mulan! wat balen weer!! zeker als het opeens zo vroeg komt. zo is het, positief benaderen, meer ronden, meer kans!
Balen Muul! Maar inderdaad, het kan beter te vroeg komen dan te laat vind ik... als het pas op dag 32 ofzo komt, krijg je zoveel hoop en is de teleurstelling nog groter...
Kus voor Rain: zet 'em op he, vandaag! Ik ben reuzebenieuwd wat je te wachten staat! (ook een beetje uit eigen belang natuurlijk )

He wat balen Mulan! Ben het wel eens met laatste opmerking van Marriss, zo ervaar ik het ook. Als het vroeg komt heb je haast nog geen tijd gehad om hoop te krijgen dat het deze maand gelukt is. Maargoed, het blijft een teleurstelling natuurlijk...
Nou meiden, zo bekijk ik het inderdaad ook: ik hoef in elk geval niet te twijfelen of ik zal testen of niet...

Zometeen maar lekker naar Pilates en in het weekend weer volop in het nieuwe huis aan de gang! Dat leidt in elk geval wel af.

Owja: heb met manlief afgesproken dat we -als het nodig is- in januari onze nieuwe huisarts gaan bezoeken voor eventueel onderzoek. We geven onszelf eerst nog maar even de tijd...
Hoe gaat het eigenlijk in je nieuwe huis? Moet er nog veel geklust worden? Ook nog nieuwe meubels enzo aangeschaft?
ik heb net gegoogled op sluitlaken. je ligt helemaal krom als je dat ziet! ik had er iig nog nooit van gehoord.
Speec: we moeten onder andere nog vliesbehangen, sauzen boven en op zolder en dan nog laminaat leggen boven. Volgende week komt de keuken en wordt de wc aangepakt en daarna de houten vloer geschuurd en in de olie en ik denk dat we dan wel bijna zover zijn dat we over kunnen.

Vorige week een pracht van een grote houten eettafel gekocht met zes vrolijk gekleurde stoelen. We hebben er al helemaal zin in! Rust en ruimte. Dan zou je haast zeggen dat alle omstandigheden wel gunstig moeten zijn . Manlief heeft namelijk steeds gezegd dat ie eerst wel een groter huis wilde voordat we zwanger zouden raken...
Hahaha Moom, ik ben dus serieus in dubio of ik een sluitlaken of een belly bandit aan ga schaffen. Mijn kraam is een oudere vrouw en die heeft er van vroegah nog veel ervaring mee en zou hem dus perfect kunnen knopen.

Vooral de Belly Bandit lijkt me wel wat! Al heb ik ook over zo'n corrigerend ding van de Tellsell nagedacht....

Mogguh trouwens allemaal!

Mulan, dikke balen zeg!
belly bandit
Ja lach maar....maar als je buik zowat op je knieen hangt na 2 zwangerschappen ga je toch voor de drastische maatregelen
hahahha wat moet ik toch om jullie lachen! Nog niet bevallen en al kijken hoe je je buik kwijt raakt.

(moet eerlijk bekennen ik ook af en toe) Dus heel herkenbaar, maar zo lachwekkend eigenlijk.

Waar maken we ons druk om!

Belly Bandit, klinkt toch eigenlijk ook niet?

Hier voor het eerst geen snot maar lucht! Heerlijk. Ik heb er alleen een enorme koortslip voor terug gekregen. Maar ja antistoffen voor de kleine man moeten we maar denken.

Ik ga voor tussen de middag lekker pannenkoeken met appel maken. Manlief maar om wat boodschapjes gestuurd hij moest toch de deur al uit.

Erine ik heb zoveel leuke kaartjes gezien, maar ook hele saaie.

Ik weet het nog niet.

Ik zag wel een grappige tekst:

Wat? Bloemkool? Ooievaar?

Nee hoor!

Papa en mama hebben gestoeid,

en zo ben ik in mama's buikje gegroeid!
O en Rain veel succes he!

Mulan inderdaad positief blijven en op naar de volgende ronde!

You Go Girl!
Nou, dat is toch best wel een aanslag op mijn emotie / geestelijke gesteldheid. Doet meer met me dan ik had verwacht.

Ik kreeg eerst een co assistent die al die vragen die jullie op een lijstje hebben staan op me af gevuurd en daarna had zij overleg met de gyn. Toen mocht ik weer komen en legde hij een beetje het traject uit. Nou ja, niets nieuws dus. Echootje hier, onderzoekje daar, bloedprikken zus. Goed, jullie begrijpen het wel. Toen heeft hij een inwendige echo gedaan en eens gekeken hoe alles er uit zag. Ik geloof dat, voor zover je dat kan zien, alles goed was. Eiblaasjes waren mooi en waren al 13 en 14 mm? Waarschijnlijk staan ze dus weer bijna op knappen want ik moet a.s. maandag al weer terugkomen voor een samenlevingstest. Dat betekent dat we maandagochtend vroeg even moeten sexen en dan gaan ze bij mij kijken (met de eendebek pffff) of er nog fanatieke zwemmers in mijn slijmvlies bevinden. Dus wordt vervolgd.....

Maar zoals ik dus al zei doet het toch meer met me dan verwacht. Ben er een beetje beduusd van allemaal. Ga zo maar eens mijn moeder bellen en even wat info folders lezen en dan laat ik het voor de rest van het weekend maar even rusten denk ik. Maandag zien we wel weer verder.
voor raintje! en tuurlijk ben je beduusd, zoveel info die op je afkomt, feitelijk de molen door. ach meissie toch, maar maandag al weer verder, wat snel! hup, aan de slag met die eiblaasjes! denk aan plaatje van marriss
Yaya vind je die leuk? Ik vind dat juist altijd zo'n tekstje van "kijk ons een hip en modern zijn" Heb hem hier al verschillende keren voorbij zien komen op een kaartje....grappig he, dat iedereen zo verschillend is!

En die buik....tja...ik was hem net een beetje kwijt na Lois en maak me toch wel een beetje zorgen over hoe gehavend ik nu weer uit de strijd kom...het is voor een supergoed doel hoor, begrijp me niet verkeerd...heb het er heel graag voor over...maar op mn 26ste met een buik lopen die zn beste tijd al heeft gehad is ook weer zoiets

Ben het volledig met je eens dat ze er best een betere naam voor hadden kunnen verzinnen, haha!

En oh pannenkoeken, mjam!
Ach Rain, ik mis jouw berichtje helemaal.....dikke voor jou!!!!!
Ach Rain toch! Dat kan ik me best voorstellen, ookal heb ik niet zoiets meegemaakt.

Al die onderzoeken aan je lijf. Het zal inderdaad allemaal wel wennen zijn. Gelukkig zit je in de molen toch? Probeer dat doel voor ogen te houden.

Dat onderzoek van a.s maandag is dat om te kijken of je slijmvliezen het zaad niet afbreken of zoiets? Dat hoor je toch wel eens? of is dat weer wat anders.

Hopelijk heb je maandag goed nieuws. En kun je vol goed moed weer verder.

Een grote voor jou.

Nou Riz wij vonden hem wel grappig en hebben er best om gelachen maar hij komt niet op een kaartje hoor.

Zo "hip" zijn we ook weer niet.

Maar wij hadden het hier nog nooit gezien.
quote:yaya1 schreef op 09 oktober 2009 @ 11:25:

Nou Riz wij vonden hem wel grappig en hebben er best om gelachen maar hij komt niet op een kaartje hoor.

heb hem ook 1 keer gehad. maar toen nog zonder die rijmende twee laatste zinnen. dus

"ooievaar, niets ooievaar, gewoon papa en mama Hup" ofzo. tikje plat naar mijn bescheiden mening.
Ok...wel waar, de eerste keer moest ik er idd ook wel om lachen

Maar na 3 keer was ie iets minder.

Rain, nogmaals dikke Het zal idd allemaal niet meevallen, maar net wat Yaya zegt....je zit in de molen, alles is in gang gezet en dat is denk eng, maar ook wel heel fijn!
Lieve Rain, nu is het écht echt he? Dikke . Kan me voorstellen dat je er een beetje beduusd van bent. Mijn maag krimpt ook een beetje ineen als ik je berichtje lees. Ik wil dat soort dingen ook allemaal niet...

Nou ja, fijn dat je eieren op springen staan. Heb je in ieder geval een leuk weekend!
Oh, en ik hoop dat ik niemand beledig, maar van dat dat soort gedichtjes krijg ik altijd een beetje jeuk... Maar gelukkig is iedereen anders. Er zijn vast mensen die mijn smaak wanstaltig vinden. Even goede vrienden natuurlijk!
nu ik rainies verhaal lees, vind ik het voor mezelf ook steeds spannender worden. ik mag al over iets meer dan 4 weken... gaat stiekem toch best snel, daarbij goed dat dit een drukke werkperiode is. gaat de tijd snel! sprak gisteren mijn moeder, die vertelde me dat ze ook het ZH weer plat gaat lopen.. hoop echt dat ik haar niet tegenkom!! geen zin om uit te leggen.
Ik meld me ook weer!!

Rain: voor jou! Natuurlijk ben je er beduusd van, alles is nu wel echt begonnen.. Maandag alweer komen, nou ik zal voor je duimen maandag!

Haha, dat gedichtje.. ja k vind hem wel leuk, maar zou hem zelf niet kiezen. N collega van me had hem wel op t kaartje staan, heb er toen wel om gelachen, maar zelf... nee..

Nou moet ik zeggen dat wij er 1 hebben die ik ook nog nooit ergens gezien of gelezen heb

Mulan: jeetje wat balen weer zeg!.. Oh en nog lekker aan het klussen in jullie nieuwe huis.. offe... ben je dr al flauw van?

Marriss en Erine: jeetje wat zijn jullie toch altijd sportief!! Knap hoor!

zo en toen was ik de rest alweer vergeten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven