Jongensnamen topic

donderdag 15 november 2018 om 13:39
We zijn nu inderdaad afgestapt van de 3 lettergreep en kijken naar type en klank in combi met de andere 2 namen.Kiwimeisje schreef: ↑14-11-2018 19:26Ik heb er nog even over nagedacht, maar weet geen drielettergreepnaam die ik net zo mooi vind. In mijn omgeving ken ik ook nog een Christiaan, Julian, Sebastiaan, Manuel, Daniël. Persoonlijk zou ik eerder gaan voor een kortere naam als Vincent of Pepijn. Succes in ieder geval!

zaterdag 24 november 2018 om 17:53
TimoMevrouw_Ukkie schreef: ↑24-11-2018 16:13Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een jongensnaam en merk dat ik vooral namen met een "ie" klank leuk vind.
Ben benieuwd of jullie nog leuke suggesties hebben waar ik misschien niet aan gedacht heb.![]()
Simon
zaterdag 24 november 2018 om 18:26
LeviMevrouw_Ukkie schreef: ↑24-11-2018 16:13Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een jongensnaam en merk dat ik vooral namen met een "ie" klank leuk vind.
Ben benieuwd of jullie nog leuke suggesties hebben waar ik misschien niet aan gedacht heb.![]()
Remy
Revi
Arie?

zaterdag 24 november 2018 om 19:30
Revi vind ik leuk! Had zelf al Ravi maar vind Revi misschien wel leuker. Thanks!
zaterdag 24 november 2018 om 19:47
Graag gedaan!Mevrouw_Ukkie schreef: ↑24-11-2018 19:30Revi vind ik leuk! Had zelf al Ravi maar vind Revi misschien wel leuker. Thanks!
Was ook mijn favo jongensnaam toen we niet wisten of we een jongen of meid kregen de eerste keer. Alleen dochters naam is ook met ie-klank, en dan wordt het teveel jut en jul naar mijn smaak

Succes met beslissen!
maandag 10 december 2018 om 13:20
Ik sta er soms versteld van dat mensen van die kinderlijke namen kiezen. Het gros van je leven ben je volwassenen, en dan heet je Revi....Mevrouw_Ukkie schreef: ↑24-11-2018 19:30Revi vind ik leuk! Had zelf al Ravi maar vind Revi misschien wel leuker. Thanks!
maandag 10 december 2018 om 14:16
Eens. Maar weet waarmee een kind wordt opgezadeld.

maandag 10 december 2018 om 14:21
zaterdag 22 december 2018 om 17:37
Hallo allemaal,
Al heel veel gelezen hier maar ik ga toch jullie hulp vragen.
Ik zoek een jongensnaam
Hollandse naam, bij voorkeur twee lettergrepen, niet te ver gezocht maar ook niet te populair. Op de lijst staan deze, maar bij allen niet echt een jaa-gevoel...
Timo
Fedde
Tijmen
En mijn man vindt Stijn leuk maar ik niet zo.
Hebben jullie nog suggesties in deze lijn? Alvast bedankt!
Ik zoek een jongensnaam

Timo
Fedde
Tijmen
zaterdag 22 december 2018 om 19:17
Tulpenroos2 schreef: ↑22-12-2018 17:37Hallo allemaal,
Ik zoek een jongensnaamHollandse naam, bij voorkeur twee lettergrepen, niet te ver gezocht maar ook niet te populair. Op de lijst staan deze, maar bij allen niet echt een jaa-gevoel...
Timo
Fedde
Tijmen
Ik heb Ferre gehoord in mijn omgeving, was afgeleid van Fedde maar dus net wat anders, misschien is dat iets?
zondag 23 december 2018 om 01:30
Het zijn niet allemaal Nederlandse namen volgens mij, maar hierbij wat suggesties.Tulpenroos2 schreef: ↑22-12-2018 17:37Hallo allemaal,
Ik zoek een jongensnaamHollandse naam, bij voorkeur twee lettergrepen, niet te ver gezocht maar ook niet te populair. Op de lijst staan deze, maar bij allen niet echt een jaa-gevoel...
Timo
Fedde
Tijmen
Boas
Aron
Alex
Ivan
Hugo
Levi
Olaf
Tygo
Vigo
Felix
David
Jacob
Joris
Joppe
Jelte
Simon
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

zaterdag 29 december 2018 om 19:24
Jonah, Milan, Owen, Tije, Jurre, Luca, Benjamin, Valentijn, Olivier,Boudewijn, Jesse, Polle, Fedde, Vince, Sani, Savi, Melle, Wessel, Morris, Alex, Nathan.shadowfaxx schreef: ↑29-12-2018 19:18Ben benieuwd naar jullie inbreng:
Welke jongensnaam vinden jullie passen bij Hugo?
Jasper, Jonas, Ezra zijn voorbeelden van namen die ik leuk vind maar manlief niet!
We houden van stoer, niet te lang en duidelijk qua schrijfwijze/uitspraak hoe kind heet