Jongensnamen topic
zondag 27 december 2015 om 23:23
Tijn en Loek
Tijn en Nick
Tijn en Flor
Tijn en Jonne
Tijn en Adam
Tijn en Joep
Tijn en Sil
Tijn en Mark
Tijn en Lars
Tijn en Cas
Tijn en Lot
Tijn en Mees
Tijn en Olaf
Tijn en Tibbe
Tijn en Jense
Tijn en Finn
Tijn en Bram
Tijn en Gijs
Tijn en Siem
Tijn en Stije
Zomaar een paar.
Succes.
Tijn en Nick
Tijn en Flor
Tijn en Jonne
Tijn en Adam
Tijn en Joep
Tijn en Sil
Tijn en Mark
Tijn en Lars
Tijn en Cas
Tijn en Lot
Tijn en Mees
Tijn en Olaf
Tijn en Tibbe
Tijn en Jense
Tijn en Finn
Tijn en Bram
Tijn en Gijs
Tijn en Siem
Tijn en Stije
Zomaar een paar.
Succes.
Leef geef en laat gaan.
dinsdag 29 december 2015 om 21:22
Hoi meiden,
Help
wij verwachten een jongen over niet al te lange tijd en komen niet uit de naam. We vinden korte namen als Duuk (hondennaam?), Boet, Maas (kan niet bekende heet zo) en Boris leuk alleen zijn ze het allemaal net niet, iemand hier misschien een idee? We hebben al een kindje dus naam moet daar ook weer bijpassen, moeilijk moeilijk
Help

donderdag 31 december 2015 om 09:53
Nou dames, ik kan ook wel wat hulp gebruiken..
Vriend en ik hadden al een namen setje voor een meisje en een jongen voor de zwangerschap, maar nu ik eenmaal zwanger ben twijfel ik opeens enorm. Het wordt in ieder geval een jongetje en dit was onze bedachte naam: David Samuel Orion.
Samuel twijfelde ik al over en toen werd het: David Magnus Orion.
Orion staat niet ter discussie, want het is een nummer van Metallica en is vriends keuze
Maar wat zouden namen zijn die in hetzelfde straatje vallen als David, maar niet te populair en ook niet te gek zijn (Boaz vind ik bijvoorbeeld helemaal niets). Wat ik wel leuk vind is Seth, Daniel en dat soort namen. Ik vind David ook wel leuk hoor. Maar ik vind het allemaal net niet dat ik denk: Jaaa, dat is 'm.
Voor een meisje hadden we trouwens Mette. Misschien zegt dat nog iets over wat onze smaak is
Vriend en ik hadden al een namen setje voor een meisje en een jongen voor de zwangerschap, maar nu ik eenmaal zwanger ben twijfel ik opeens enorm. Het wordt in ieder geval een jongetje en dit was onze bedachte naam: David Samuel Orion.
Orion staat niet ter discussie, want het is een nummer van Metallica en is vriends keuze
Maar wat zouden namen zijn die in hetzelfde straatje vallen als David, maar niet te populair en ook niet te gek zijn (Boaz vind ik bijvoorbeeld helemaal niets). Wat ik wel leuk vind is Seth, Daniel en dat soort namen. Ik vind David ook wel leuk hoor. Maar ik vind het allemaal net niet dat ik denk: Jaaa, dat is 'm.
Voor een meisje hadden we trouwens Mette. Misschien zegt dat nog iets over wat onze smaak is
donderdag 31 december 2015 om 10:17
Marie, ik vind David Samuel Orion juist mooi combineren, maar dat wilde je misschien niet horen
Andere ideeën:
David Joshua Orion
David Maurits Orion
David Leonard Orion
David Remer Orion
David Florian Orion
David Ruben Orion
David Quint Orion
David Zeger Orion
David Manuel Orion
David Jurriaan Orion
David Mick Orion
Andere ideeën:
David Joshua Orion
David Maurits Orion
David Leonard Orion
David Remer Orion
David Florian Orion
David Ruben Orion
David Quint Orion
David Zeger Orion
David Manuel Orion
David Jurriaan Orion
David Mick Orion

donderdag 31 december 2015 om 10:45
quote:Marie89 schreef op 31 december 2015 @ 09:53:
Ik vind David ook wel leuk hoor. Maar ik vind het allemaal net niet dat ik denk: Jaaa, dat is 'm.
Ik hoop dat je hier Daniel bedoelde?
Ik vind David Samuel Orion mooi. Anders nog als tweede naam:
David Aaron Orion
David Julian Orion
David Lucas Orion
David Thomas Orion
David Abel Orion
David Silas Orion
David Nathan Orion
David Isaac Orion
David Adam Orion
David Nicolas Orion
David Leander Orion
David Benjamin Orion
David Christian Orion
David Elias Orion
David Jacob Orion
David Jonas Orion
David Joseph Orion
David Thijmen Orion
David Victor Orion
David Philip Orion
David Noah Orion
David Matthijs Orion
David Lennon Orion
Ik vind David ook wel leuk hoor. Maar ik vind het allemaal net niet dat ik denk: Jaaa, dat is 'm.
Ik hoop dat je hier Daniel bedoelde?
Ik vind David Samuel Orion mooi. Anders nog als tweede naam:
David Aaron Orion
David Julian Orion
David Lucas Orion
David Thomas Orion
David Abel Orion
David Silas Orion
David Nathan Orion
David Isaac Orion
David Adam Orion
David Nicolas Orion
David Leander Orion
David Benjamin Orion
David Christian Orion
David Elias Orion
David Jacob Orion
David Jonas Orion
David Joseph Orion
David Thijmen Orion
David Victor Orion
David Philip Orion
David Noah Orion
David Matthijs Orion
David Lennon Orion

donderdag 31 december 2015 om 12:09
Heeft er iemand heel toevallig een naam die ik tussen duizenden namen nog niet gevonden heb?
Ik was helemaal weg van de naam T obin maar nu heeft mijn zus die gekozen voor haar zoon! Bij alle andere namen vind ik het toch helaas minder dan die we hadden. We zoeken een naam met een makkelijke uitspraak en schrijfwijze.
Ik vind namen als Jacob, Simon, David leuk maar dat vind partner helemaal niks.
We vinden beide Thomas wel oké. Ik vind Matthias en Samuel leuk maar dat vind hij te lang. Mathís vind hij weer te apart. Iets minder voorkomend zou leuk zijn maar is geen absolute eis. We vinden Bijbelse namen wel mooi maar vermoed dat we die ook allemaal al afgekeurd hebben dus andere opties zijn zeker welkom.
Zus heet Isobel.
Ik was helemaal weg van de naam T obin maar nu heeft mijn zus die gekozen voor haar zoon! Bij alle andere namen vind ik het toch helaas minder dan die we hadden. We zoeken een naam met een makkelijke uitspraak en schrijfwijze.
Ik vind namen als Jacob, Simon, David leuk maar dat vind partner helemaal niks.
We vinden beide Thomas wel oké. Ik vind Matthias en Samuel leuk maar dat vind hij te lang. Mathís vind hij weer te apart. Iets minder voorkomend zou leuk zijn maar is geen absolute eis. We vinden Bijbelse namen wel mooi maar vermoed dat we die ook allemaal al afgekeurd hebben dus andere opties zijn zeker welkom.
Zus heet Isobel.

donderdag 31 december 2015 om 12:34
@appeltjeitje
Ik vind T ook een hele leuke naam, wel toevallig dat je zus precies die naam heeft uitgekozen.
Namen die je misschien ook leuk vind:
Odin
Thijmen
Abel
Casper
Leon
Hugo
Evan
Roman
Jesse
Alex
Otis
Jesper
Joris
Dante
Ruben
Laurens
Martin
Levi
Maurits
Merijn
Bastijn
Silvan
Matthieu
Sander
Je kan ook even kijken in de top 500 van NYC, die staat bij mij op pagina 16 van dit topic (mocht je een ander aantal reacties per pagina ingesteld hebben, het moment van bekendmaking van NYC's top 500: 09-12-2015 15:12)
Ik vind T ook een hele leuke naam, wel toevallig dat je zus precies die naam heeft uitgekozen.
Namen die je misschien ook leuk vind:
Odin
Thijmen
Abel
Casper
Leon
Hugo
Evan
Roman
Jesse
Alex
Otis
Jesper
Joris
Dante
Ruben
Laurens
Martin
Levi
Maurits
Merijn
Bastijn
Silvan
Matthieu
Sander
Je kan ook even kijken in de top 500 van NYC, die staat bij mij op pagina 16 van dit topic (mocht je een ander aantal reacties per pagina ingesteld hebben, het moment van bekendmaking van NYC's top 500: 09-12-2015 15:12)

donderdag 31 december 2015 om 12:54
quote:Marie89 schreef op 31 december 2015 @ 09:53:
Voor een meisje hadden we trouwens Mette. Misschien zegt dat nog iets over wat onze smaak is David Magnus Orion: prachtig! Zou ik niet over twijfelen. David is een erg mooie roepnaam vind ik, mooie betekenis ook.
Voor een meisje hadden we trouwens Mette. Misschien zegt dat nog iets over wat onze smaak is David Magnus Orion: prachtig! Zou ik niet over twijfelen. David is een erg mooie roepnaam vind ik, mooie betekenis ook.

donderdag 31 december 2015 om 13:25

donderdag 31 december 2015 om 13:32
Het gaat redelijk. Ik dwing haar tot veel rust. Kleine schijnt te weinig te groeien dus zijn we nu om de dag in het ziekenhuis te vinden. Ze houdt zich groot maar ik weet dat ze zich ook wel zorgen maakt. Kleine loopt ongeveer 2 weken achter op de verwachte groei voor de duur van de zwangerschap (36+2 nu) en di bespreken we met de arts even door of er beter eerder ingeleid moet worden of niet. Hij is afgelopen week wel bijgekomen volgens de metingen dus krijgt wss wel voldoende voeding binnen. Hopelijk hoeft er niet eerder ingeleid te worden. Bij oudste is ze ook ingeleid, maar dan bij 41+3 en dat vond ze best heftig (kunstmatig opvoeren van de weeën) dus we hopen nu dat de bevalling zich uit zichzelf aankondigt. Maar we doen te allen tijde wat in het belang is voor de groei en ontwikkeling van ons kindje dus als toch besloten moet worden dat hij eerder gehaald moet worden dan is dat zo.
Leuk trouwens dat je mijn top 500 hebt gebruikt als inspiratiebron! Heb jij zelf wel al een paar favorieten? Ondanks de mening van je man?
Leuk trouwens dat je mijn top 500 hebt gebruikt als inspiratiebron! Heb jij zelf wel al een paar favorieten? Ondanks de mening van je man?

donderdag 31 december 2015 om 13:47
Wat vervelend al die zorgen, ik hoop dat hij nog even mag blijven zitten en wat groei inhaalt. Wel fijn dat hij de afgelopen week gegroeid is en dat hij en je vrouw onder goede controle staan.
Ik ben trouwens pas geleden voor het eerst iemand tegen gekomen met de naam van je oudste zoon. Wel grappig, omdat tot dan toe jou zoon en een bepaald merk me enige associaties waren met deze naam.
Ik ben laatst van ava veranderd, maar ik had een poosje geleden wat favorieten gedeeld (en ik heb er nog meer). Ik heb ze nog niet allemaal aan mijn vriend verteld, want na een keer of 10 gehoord te hebben dat het niks is... dus nu hoop ik dat hij zelf met een van deze namen komt
quote:Teemo schreef op 02 december 2015 @ 23:37:
Ik zal ook eens wat van mijn favorieten delen:
Aaron
Abe
Arthur
Casper
Evan
Hidde
Hugo
Lasse
Leander
Lucas
Odin
Olivier
Oscar
Ronan
Rune
Sverre
Thomas
Tieme
Tobin
Yannick
Ik ben trouwens pas geleden voor het eerst iemand tegen gekomen met de naam van je oudste zoon. Wel grappig, omdat tot dan toe jou zoon en een bepaald merk me enige associaties waren met deze naam.
Ik ben laatst van ava veranderd, maar ik had een poosje geleden wat favorieten gedeeld (en ik heb er nog meer). Ik heb ze nog niet allemaal aan mijn vriend verteld, want na een keer of 10 gehoord te hebben dat het niks is... dus nu hoop ik dat hij zelf met een van deze namen komt
quote:Teemo schreef op 02 december 2015 @ 23:37:
Ik zal ook eens wat van mijn favorieten delen:
Aaron
Abe
Arthur
Casper
Evan
Hidde
Hugo
Lasse
Leander
Lucas