Jongensnamen topic
vrijdag 25 december 2015 om 07:24
quote:MisseD schreef op 25 december 2015 @ 01:12:
Wat voor associaties hebben jullie bij Leah? En welke naam past er bij Leah?
Wij vinden m beide erg leuk al twijfel ik nog een beetje. Voor een jongen weet ik het nog niet.
Nog steeds zoekende naar een korte engelse naam maar wat ook goed klinkt in het NederlandsIk vind de naam heel mooi op papier. Maar de uitspraak is Lia (en bij Kate; Keet) en dan vind ik het wat minder. Snap je?
Wij vinden m beide erg leuk al twijfel ik nog een beetje. Voor een jongen weet ik het nog niet.
Nog steeds zoekende naar een korte engelse naam maar wat ook goed klinkt in het NederlandsIk vind de naam heel mooi op papier. Maar de uitspraak is Lia (en bij Kate; Keet) en dan vind ik het wat minder. Snap je?

vrijdag 25 december 2015 om 09:21
quote:MisseD schreef op 25 december 2015 @ 01:12:
Nog steeds zoekende naar een korte engelse naam maar wat ook goed klinkt in het Nederlands
Neil
Scott
Quinn
Dean
Cliff
Lloyd
Vince
Roan
Ronan
Tyler
Miles
Chris
Gregor
Otis
Keith
Kenneth
Alwin
Sean
Shaun
Aidan
Oscar
Ciaran
Kiefer
Nog steeds zoekende naar een korte engelse naam maar wat ook goed klinkt in het Nederlands
Neil
Scott
Quinn
Dean
Cliff
Lloyd
Vince
Roan
Ronan
Tyler
Miles
Chris
Gregor
Otis
Keith
Kenneth
Alwin
Sean
Shaun
Aidan
Oscar
Ciaran
Kiefer
vrijdag 25 december 2015 om 10:06
Ik vind Leah mooi. Op zijn Nederlands uitgesproken vind ik het wel een mooiere naam dan met de engelse uitspraak. Ik vind het een naam die mooi is bij een lief, klein meisje, maar ook prima kan bij een serieuze, volwassen vrouw. Dat is voor mij altijd een vereiste bij een naam, dat het bij alle leeftijden en verschillende typen mensen zou passen.
Zoek je een bijpassende jongensnaam of ook meisjesnamen in dezelfde stijl?
De anderen hebben al jongensnamen genoemd, dus hier nog wat meisjesnamen die ik in dezelfde stijl vind passen;
Stella
Kyra/Keira
Myra
Meah
Leila
Hailey
June
Jade
Tess
Kim
Charlise
Marlise
Liddy
Jude
Rose
Vera
Esmee
Amy
Ava
Ella
Zoek je een bijpassende jongensnaam of ook meisjesnamen in dezelfde stijl?
De anderen hebben al jongensnamen genoemd, dus hier nog wat meisjesnamen die ik in dezelfde stijl vind passen;
Stella
Kyra/Keira
Myra
Meah
Leila
Hailey
June
Jade
Tess
Kim
Charlise
Marlise
Liddy
Jude
Rose
Vera
Esmee
Amy
Ava
Ella
vrijdag 25 december 2015 om 11:59
Ik zoek een jongensnaam zelfse stijl als Leah. Leah staat bij ons denk ik op nummer 1
Al wou ik zelf jeel graag Jaylin maar vind vriend niks. Voor jongens vind zelf heel leuk:
Roan (alleen engelse uitspraak niet)
Ryan ( vind vriend niks)
Dean (twijfel geval)
Vince ( vriend vind t niks)
Liam ( vriend vind het ook niks)
Jay
Noel/joel
Misschien. Beetje een idee wat ik leuk vind. Scott etc vind ik niks. Van het lijstje hierboven vind ik Quinn misschien nog wel leuk.
Al wou ik zelf jeel graag Jaylin maar vind vriend niks. Voor jongens vind zelf heel leuk:
Roan (alleen engelse uitspraak niet)
Ryan ( vind vriend niks)
Dean (twijfel geval)
Vince ( vriend vind t niks)
Liam ( vriend vind het ook niks)
Jay
Noel/joel
Misschien. Beetje een idee wat ik leuk vind. Scott etc vind ik niks. Van het lijstje hierboven vind ik Quinn misschien nog wel leuk.
vrijdag 25 december 2015 om 13:48
@misseD
Leah heb ik geen specifieke associaties mee. Uitgesproken op z'n Nederlands prima naam, uitgesproken op z'n Engels niet mooi, dan lijkt het net Lia, wat ik erg ouderwets vind.
Qua Jongensnamen:
Brent
Shane
Jari
Youri
Misha
Levi
Kian
Kai
Ilay
Jamie
Jake
Rody
Rory
Chris
Leah heb ik geen specifieke associaties mee. Uitgesproken op z'n Nederlands prima naam, uitgesproken op z'n Engels niet mooi, dan lijkt het net Lia, wat ik erg ouderwets vind.
Qua Jongensnamen:
Brent
Shane
Jari
Youri
Misha
Levi
Kian
Kai
Ilay
Jamie
Jake
Rody
Rory
Chris
Ik spreek toch geen Chinees?!
vrijdag 25 december 2015 om 20:55
MisseD, ik kwam er later pas achter dat we in het jongensnamen-topic zitten. En ik maar meisjesnamen noemen
Goed, jongensnamen dus;
Morris
Lennon
Floyd
Brent
Milo
Logan
Jules
Mick
Vic
Dave
Mike
Jim
Dyllan
David
Nolan
Darryl
Memphis
Lennox
Phyllon
Zion
Ronan
Dex
Lionel
Lloyd
Owen
Ian
Keeran
Lennard
Cody
Collin
Sven
Connor
Dexter
Steve(n)
Tyler
Finnian
Benji
Brad
Evan
Seth
Sean
Colby
Mason
Lennox
Jarrod
Goed, jongensnamen dus;
Morris
Lennon
Floyd
Brent
Milo
Logan
Jules
Mick
Vic
Dave
Mike
Jim
Dyllan
David
Nolan
Darryl
Memphis
Lennox
Phyllon
Zion
Ronan
Dex
Lionel
Lloyd
Owen
Ian
Keeran
Lennard
Cody
Collin
Sven
Connor
Dexter
Steve(n)
Tyler
Finnian
Benji
Brad
Evan
Seth
Sean
Colby
Mason
Lennox
Jarrod

vrijdag 25 december 2015 om 21:54
zaterdag 26 december 2015 om 21:08
Leah is namelink in 2 talen wel leuk en dat zoek ik ook voor een jongen. Ik zoek iet zo zeer specifiek een engelse naam maar een naam dat in het engels gesproken kan worden en in het Nederlands. Mijn vriend is namelijk engels.
Ohhh ik vind het zo lastig vind veel namen niet mooi die nu op het lijstje voorbij komen.
Ohhh ik vind het zo lastig vind veel namen niet mooi die nu op het lijstje voorbij komen.

zondag 27 december 2015 om 19:22
@Dorito, ik vind Tijn en Koen juist het leukst. Daarna Tijn en Tom. En net als Teja vind ik ook dat Tijn en Tim behoorlijk op elkaar lijken.
Eventueel:
Ole
Cas
Jon
Freek
Sjors
Nout
Wout
Bart
Dirk
Roel
Job
Mart
Joep
Okke
Joes
Roef
Auke
Ties
Ruud
Geen idee of je nog op suggesties zat te wachten.... En sorry voor eventuele dubbelingen.
@MisseD, Noah is een jongensnaam en Noa wordt voor meisjes gebruikt. Ik vind zelf Noah een echte jongensnaam, maar ik ken ook meer jongens die Noah heten dan meisjes die Noa heten. Persoonlijk zou ik me daar niet aan storen als ik mijn zoon Noah zou willen noemen. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Eventueel:
Ole
Cas
Jon
Freek
Sjors
Nout
Wout
Bart
Dirk
Roel
Job
Mart
Joep
Okke
Joes
Roef
Auke
Ties
Ruud
Geen idee of je nog op suggesties zat te wachten.... En sorry voor eventuele dubbelingen.
@MisseD, Noah is een jongensnaam en Noa wordt voor meisjes gebruikt. Ik vind zelf Noah een echte jongensnaam, maar ik ken ook meer jongens die Noah heten dan meisjes die Noa heten. Persoonlijk zou ik me daar niet aan storen als ik mijn zoon Noah zou willen noemen. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.