Jongensnamentopic

16-02-2007 20:33 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat uw gang.
Sintje, wat vind je van:

Mikai & Ravi

Mikai & Nard

Mikai & Sverre

Mikai & Stender

Mikai & Olav

Mikai & Ivar

Mikai & Jens, Jesse, Jerre, Jeppe, Jort, Yannick, Dario, Nadir, Olivier, Ole, Flynn.....
Ravi vind ik wel leuk en Olivier ook, maar mijn man vind die laatste iig niets.

Blogbabe: Ben jij er al uit voor je kindje?
Nadine,

Misschien Loek? Errugleuk..........!

Mijn zoon heet Floor, ook geweldig.

Kaj

Jip

Meis

Jonne

Job

Gejo

Klaas

Joost

Bart

Bo

Alec

Dion

Tijl

Jurre

Juul

Tijmen

Sam

Twan

Vinc

anoniem_78352 wijzigde dit bericht op 19-04-2009 18:48
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:sintje schreef op 17 april 2009 @ 20:53:

Blogbabe: Ben jij er al uit voor je kindje?Ja, wij zijn er helemaal uit! Maar ik zeg nog niks.... Ik ken te veel mensen hier op het forum!
quote:dorinde schreef op 19 april 2009 @ 13:07:

Meis

Is dat geen meisjesnaam dan?
Blogbabe, Weet ik niet eigenlijk.

Er zijn zoveel namen die zowel voor een jongen als voor een meisje kunnen.
anoniem_78352 wijzigde dit bericht op 19-04-2009 21:27
Reden: foutje
% gewijzigd
Wat lees ik een hoop hollandse namen!

Ik ben meer van de aparte namen:)

Namen die je niet veel hoort.
Yuna, noem er eens een paar dan, ik ben ook nog op zoek naar een jongensnaam
Ja Yuna, dat klopt op zich wel een beetje, ik denk dat men tegenwoordig weer meer gaat voor; Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.. Dus lekkere normale namen, soms heel hollands, soms toch wat aparter maar met een hollandse (makkelijke) uitspraak. Zelf hou ik daar ook wel van, maar tis ook op het forum wel eens anders geweest hoor

Zal eens kijken of ik nog wat terug kan vinden van meer 'aparte' lijstjes...
Niet alle namen zijn even apart, maar na wat speurwerk:

Tobias, Rafael, Silvan, Daniel, Noah, Boaz, Lennon, Storm, Jayden, Redmer, Senne, Camiel, Roemer, Milo, Viggo, Kiran, Ravi, Drazic, Logan, Danté, Aaron, Misha, Simeon, Jona, Yilan, Jelten, Ingmar, Quinn, Morris, Aiden, Kieran, Troy, Wes, Devin, Gideon, Leander, Pepijn, Espen, Liam, Silver, Silvijn, Servaas, Rein, Ilay, Igo, Irmin, Iscah, Ismaël, Irwin, Iron, Isaiah, Imran, Iggy,
@Yuna

-Olav

-Mikai

-Falco

-Iskander

-Reno

-Vito

-Luigi

-Devon

-Nicola

-Arnon
Hi girls,

Wij zijn op zoek naar een stoere, korte, leuke jongensnaam..

Het valt niet echt mee..

We hebben een aantal namen die we leuk vinden.. Sven, Roan en Bjorn (geen Bjórn).

Nou zei een vriendin laatst uit het niets (terwijl ze niets weet over onze namen) dat ze Sven echt een 'aso' naam vindt, echt iets voor kampers..... We schrokken ons rot. Hebben jullie die associatie ook? Welke van de drie vinden jullie het leukst en hebben jullie nog andere namen die in dit rijtje passen?

Thanks!
Ik vind Sven op zich geen aso-naam maar ergens kan ik me wel weer een aso-tiepje bij die naam voorstellen (gouden kettinkje enzo). In mijn ogen een twijfelgeval. Wat vind je van Sepp? Beetje in dezelfde sfeer maar toch een andere associatie (wederom, slechts in mijn ogen). Of Sander.

Bjorn vind ik echt niet leuk. Roan vind ik wel redelijk okee.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Sven: leuk en helemaal niet aso! Ik werk op een redelijk elitair schooltje en daar zitten meerdere jongens die Sven heten.

Bjorn: redelijk leuk. Ik zou zelf voor Björn gaan (da's toch de officiële schrijfwijze, of vergis ik me?).

Roan: leuk!

Andere namen die ik erbij vind passen: Lars, Ole, Sverre, Sep, Stef, Niels/Nils, Stan, Max, Mats, Jurre, Jens
quote:Catooo schreef op 08 maart 2009 @ 13:02:

candy15; ik heb er al een paar op het meisjesnamentopic gezet, maar zal ook hier wat ideeen plaatsen:

Isabel/Charlotte en ... (ik vind persoonlijk isabel leuker dan charlotte)

Oliver, Samuel, David, Daniel, Nathan, Jacob, Caspar, Berend(ok is niet engels, wel passend vind ik), Gabriel, Ryan, Lewis (erg leuke combi!), Cameron, Liam, Adam, Ethan, Riley, Benjamin, Isaac, Levi, Finn.Het is al wel even geleden maar alsnog bedankt Jij hebt de naam Liam o.a de naam Liam opgenoemt en dat is het ook geworden samen met Liv Dat kwam ik nog even vertellen.
wat leuk dat je dat nog even komt vertellen!

en natuurlijk dat ik dé naam heb geopperd.

echt hele mooie namen en ook een gave combinatie Liv en Liam!

geniet ervan!!

littlekim;

Roan vind ik wel leuk, bjorn helemaal niks, sven mwah maar niet aso hoor.

wat vind je anders nog van Liam ;) Wout, Cas, Ivan, Boaz, Camiel, Mees, Finn, Arjan, Levi, Thijs, Max, Jort, Ivo of Milan?
hier een paar aparte namen

Raheem

Osman

Tidjane

Alhaji

Edmilson

Shakuur

ky mani

sharif

yaro

Jemaih
Hallo dames,

hier zijn we nog op zoek naar een stoere jongensnaam die past bij Lisa.

Liefst geen R in de naam en niet eindigend op i...

iemand een ideetje?
Wat dacht je van Lisa en....?

Milo

Mees

Sep

Sem

Sam

Thijs

Daan

Jonas

Stijn

Timo

Job/Jop

Mats/Mads
haha de naam van mijn zoontje zie ik inderdaad nergens is jullie aparte namen lijstje staan.

Mijn zoontje heet Anfernee , en nee niet op zijn nl uitspreken maar engels. (Enfernie) Voluit is het Anfernee Joel, en dus hoor je ook nog wel eens AJ .

Ik heb eigenlijk nog nooit geen kindje gehoord die ook zo heet.

Terwijl de naam toch wel degelijk in gebruik is.
Help, wij hebben jongensnamencrisis...

Ik ben over 2 weken uitgerekend van de 2e en we zijn ineens niet meer bij met de gekozen jongensnaam (Emiel).

Heb nog wel 2 andere opties, namelijk Joris, wat ik een mooie naam vind, maar eigenlijk net een beetje te gewoontjes (en te '80 misschien) en Lander, dat is een vlaamse naam, die ik eigenlijk net een beetje te apart vind.... (heb m hier ooit eerder geopperd en toen waren de reacties he? is dat n naam?? )

Help, wat te doen??
Ik vind Joris een mooie naam. Oud en sprookjesachtig. Doet me denken aan het drakenverhaal.
Ja , dat is wel zo he? ik vind t ook mooi passen bij denaam van onze oudste, Pepijn. Vind ik ook oud en sprookjesachtig.
Ik vind Joris en Pepijn ook mooi! Lander vind ik helemaal niets, eerlijk gezegd.... Emiel vind ik ook wel mooi, maar dan zou ik het anders schrijven: Emil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven