Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 30 januari 2008 om 17:51
quote:yentje schreef op 30 januari 2008 @ 09:07:
[...]
WOEHAAAAAA!!!! Iduna, IK BEN EEN AMBTENAAR
(kan je opmerking trouwens wel erg waarderen, hoor...mensen zijn altijd verbaasd als ze horen dat ik ambtenaar ben, dus trek het me niet aan
Verder vind ik Fedde wel erg mooi, maar is die inmiddels ook niet een beetje heel veel populair aan het worden?
Ik had inderdaad ook niet verwacht dat jij een ambtenaar was... Ter verdediging van mijzelf: ik bedoelde ook meer dat ik andere associaties had met Karsten dan met Yente en Nova en de naam daarom ook niet vond passen. Verder heb ik niks tegen ambtenaren hoor (ben er waarschijnlijk zelf een binnen een half jaar!)
Fedde is volgens mij niet vreselijk populair hoor. Zeker in het zuiden van het land zal je hem niet vaak horen. Het is een Friese en Groningse naam en betekent "vrede, bescherming".
[...]
WOEHAAAAAA!!!! Iduna, IK BEN EEN AMBTENAAR
(kan je opmerking trouwens wel erg waarderen, hoor...mensen zijn altijd verbaasd als ze horen dat ik ambtenaar ben, dus trek het me niet aan
Verder vind ik Fedde wel erg mooi, maar is die inmiddels ook niet een beetje heel veel populair aan het worden?
Ik had inderdaad ook niet verwacht dat jij een ambtenaar was... Ter verdediging van mijzelf: ik bedoelde ook meer dat ik andere associaties had met Karsten dan met Yente en Nova en de naam daarom ook niet vond passen. Verder heb ik niks tegen ambtenaren hoor (ben er waarschijnlijk zelf een binnen een half jaar!)
Fedde is volgens mij niet vreselijk populair hoor. Zeker in het zuiden van het land zal je hem niet vaak horen. Het is een Friese en Groningse naam en betekent "vrede, bescherming".
donderdag 31 januari 2008 om 12:28
Ken je die sketch van de Vliegende Panters waarin ze voor elke naam een reden hebben waarom die ècht zielig is?
Hilarisch!!
Yente houdt van blote centen!
Maar goed, Jonte was niet voor mezelf bedoeld. Kan inderdaad niet meer.
En met de naam 'Nova' hebben we aangetoond ons daar weinig van aan te trekken (vanavond op Nederland 3 om 23.00 uur in Nova! )
Hilarisch!!
Yente houdt van blote centen!
Maar goed, Jonte was niet voor mezelf bedoeld. Kan inderdaad niet meer.
En met de naam 'Nova' hebben we aangetoond ons daar weinig van aan te trekken (vanavond op Nederland 3 om 23.00 uur in Nova! )
donderdag 31 januari 2008 om 13:35
En voor de mensen die benieuwd zijn wat de jongensnamen top-50 van 2007 was in Zweden:
1 William
2 Lucas
3 Elias
4 Oscar
5 Hugo
6 Viktor
7 Filip
8 Erik
9 Emil
10 Isak
11 Anton
12 Alexander
13 Liam
14 Gustav
15 Oliver
16 Axel
17 Albin
18 Leo
19 Ludvig
20 Simon
21 Melvin
22 Edvin
23 Jonathan
24 Max
25 Linus
26 Theo
27 Noah
28 Adam
29 Jacob
30 Arvid
31 Elliot
32 Wilmer
33 Felix
34 Carl
35 Viggo
36 Olle
37 Kevin
38 Sebastian
39 Rasmus
40 David
41 Alvin
42 Joel
43 Benjamin
44 Noel
45 Vincent
46 Casper
47 Nils
48 Hampus
49 Theodor
50 Malte
1 William
2 Lucas
3 Elias
4 Oscar
5 Hugo
6 Viktor
7 Filip
8 Erik
9 Emil
10 Isak
11 Anton
12 Alexander
13 Liam
14 Gustav
15 Oliver
16 Axel
17 Albin
18 Leo
19 Ludvig
20 Simon
21 Melvin
22 Edvin
23 Jonathan
24 Max
25 Linus
26 Theo
27 Noah
28 Adam
29 Jacob
30 Arvid
31 Elliot
32 Wilmer
33 Felix
34 Carl
35 Viggo
36 Olle
37 Kevin
38 Sebastian
39 Rasmus
40 David
41 Alvin
42 Joel
43 Benjamin
44 Noel
45 Vincent
46 Casper
47 Nils
48 Hampus
49 Theodor
50 Malte
donderdag 31 januari 2008 om 20:47
woensdag 6 februari 2008 om 21:04
Hoi,
Na veel en hard nadenken hadden we eindelijk een naam die we allebei leuk vonden,
worden er deze week toch twee jongetjes in inze vriendekring geboren met deze naam, dus met nog vijf weken te gaan, zijn we op zoek naar een nieuwe naam, en ja ineens een klik bij een andere naam. Nu ben ik wel benieuwd naar jullie mening over de naam.
Dus wat vinden jullie van de naam jordin?
gr cagoo.
Na veel en hard nadenken hadden we eindelijk een naam die we allebei leuk vonden,
worden er deze week toch twee jongetjes in inze vriendekring geboren met deze naam, dus met nog vijf weken te gaan, zijn we op zoek naar een nieuwe naam, en ja ineens een klik bij een andere naam. Nu ben ik wel benieuwd naar jullie mening over de naam.
Dus wat vinden jullie van de naam jordin?
gr cagoo.
donderdag 7 februari 2008 om 10:09
quote:mamavanemma schreef op 07 februari 2008 @ 09:57:
Hallloooo nou daar kom ik dan met mijn lijstje:
Tim
Finn
Vin
Dean
Ps voor de linde lovers, ik vind hem ook superrrr wat ik nog leuker vind is Lindy
succesTim Finn is een van de zangers van Crowded House. (De andere heet Neil Finn haha) Maar ik heb een paar pagina's meegelezen en ik ben 'Noa' nog geen een keer tegengekomen! Vind ik zelf een hele mooie jongensnaam!
Hallloooo nou daar kom ik dan met mijn lijstje:
Tim
Finn
Vin
Dean
Ps voor de linde lovers, ik vind hem ook superrrr wat ik nog leuker vind is Lindy
succesTim Finn is een van de zangers van Crowded House. (De andere heet Neil Finn haha) Maar ik heb een paar pagina's meegelezen en ik ben 'Noa' nog geen een keer tegengekomen! Vind ik zelf een hele mooie jongensnaam!
donderdag 7 februari 2008 om 20:53
dinsdag 12 februari 2008 om 15:01
quote:Cagoo schreef op 07 februari 2008 @ 23:56:
Tuurlijk mag dat!
Dat was dean, nu gaan we dus voor iets heel anders, maar het voelt helemaal goed!!!
Gelukkig maar, kreeg het er wel ff warm van .
Maar hoe vaker we deze naam zeggen, hoe meer we denken van : ja, dit is hem!
Jordin? (of heb ik daar niks mee te maken? )
Is het dan Jor-din of Djor-din?
Tuurlijk mag dat!
Dat was dean, nu gaan we dus voor iets heel anders, maar het voelt helemaal goed!!!
Gelukkig maar, kreeg het er wel ff warm van .
Maar hoe vaker we deze naam zeggen, hoe meer we denken van : ja, dit is hem!
Jordin? (of heb ik daar niks mee te maken? )
Is het dan Jor-din of Djor-din?
maandag 18 februari 2008 om 20:09
hej suus,
wat betreft jongensnamen heb je wel een hele andere smaak, grappig zeg.
van jouw lijst vind ik jonas eigenlijk de leukste naam. de rest is wel leuk en lief hoor, maar heb ik zelf niet op mn lijstje staan. (toch typisch)
fedde vind ik ook wel goed in het lijstje passen (ook bij de stijl van de meisjesnamen) en klinkt heel mooi. de rest ben ik niet zo fan van.
wat betreft jongensnamen heb je wel een hele andere smaak, grappig zeg.
van jouw lijst vind ik jonas eigenlijk de leukste naam. de rest is wel leuk en lief hoor, maar heb ik zelf niet op mn lijstje staan. (toch typisch)
fedde vind ik ook wel goed in het lijstje passen (ook bij de stijl van de meisjesnamen) en klinkt heel mooi. de rest ben ik niet zo fan van.