Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 25 maart 2008 om 19:42
He Anouk,
Jij bent goed zeg. Je zit helemaal in m'n straatje. Voor een meisje staat Carlijn hoog op de lijst (had jij met een K geschreven). Anne, Marije en Marit zijn ook voorbij gekomen.
en voor jongensnamen... tja, blijf toch op Ruben komen...
even afwachten of dat zo blijft.
Bedankt hoor!
Voor Moon:
- Sem
- Bas
- Tom
- Mike
- Dylan
- Jasper
- Dennis...
weet niet of dit jouw stijl is?
Jij bent goed zeg. Je zit helemaal in m'n straatje. Voor een meisje staat Carlijn hoog op de lijst (had jij met een K geschreven). Anne, Marije en Marit zijn ook voorbij gekomen.
en voor jongensnamen... tja, blijf toch op Ruben komen...
even afwachten of dat zo blijft.
Bedankt hoor!
Voor Moon:
- Sem
- Bas
- Tom
- Mike
- Dylan
- Jasper
- Dennis...
weet niet of dit jouw stijl is?
dinsdag 25 maart 2008 om 20:53
Imni: Wij hebben zelf ook al Bas,Jasper en Dennis de revu laten passeren.Ik vind toch Jasper daarvan het leukste maar dat vind mijn man niks.
Mijn zwager heet Tom en mijn man word door zijn vrienden Dylan genoemd dus die valt ook al af.Sem heten er ook al heel veel bij ons in het dorp en mijn neefje (van zwager en schoonzus) heet Sam.Mike zijn er ook al tig van en dan vind ik het niet meer zo leuk.
Mijn man vind Thijs leuk maar dat vind ik in combinatie met de achternaam niet zo leuk.En zo heet het zoontje van vrienden van mijn man ook en die hebben oook dezelfde achtenaam als wij.Dan vind ik Mathijs leuker maar dat vind hij weer niet mooi.
Maar het is dus wel een beetje in onze stijl.Man vond Tim ook leuk maar dat vind ik in combi met onze achternaam weer niet zo.We hebben ook een vrij korte achternaam.En die begint met een T.
Maar in elk geval bedankt voor het meedenken.Ik ben morgen alleen thuis en ga dan eens wat namen roepen.
................Kom je eten?Misschien vind ik dan wel iets leuk waarvan ik eerder dacht mwoah.
Mijn zwager heet Tom en mijn man word door zijn vrienden Dylan genoemd dus die valt ook al af.Sem heten er ook al heel veel bij ons in het dorp en mijn neefje (van zwager en schoonzus) heet Sam.Mike zijn er ook al tig van en dan vind ik het niet meer zo leuk.
Mijn man vind Thijs leuk maar dat vind ik in combinatie met de achternaam niet zo leuk.En zo heet het zoontje van vrienden van mijn man ook en die hebben oook dezelfde achtenaam als wij.Dan vind ik Mathijs leuker maar dat vind hij weer niet mooi.
Maar het is dus wel een beetje in onze stijl.Man vond Tim ook leuk maar dat vind ik in combi met onze achternaam weer niet zo.We hebben ook een vrij korte achternaam.En die begint met een T.
Maar in elk geval bedankt voor het meedenken.Ik ben morgen alleen thuis en ga dan eens wat namen roepen.
................Kom je eten?Misschien vind ik dan wel iets leuk waarvan ik eerder dacht mwoah.
woensdag 26 maart 2008 om 18:10
Sorry Catooo,niet echt.
Roan,Dion en Twan klinken niet echt nederlands.Siem vind ik iets te ouderwets en ik weet uit ervaring dat in ons dorp Thomas Thoom wordt of Tom en mijn zwagertje heet ook al Tom.Dus dat vind ik dan weer zonde van de naam.
Cas past niet echt bij onze achtenaam vind ik.
Ik wil ook geen namen die op i of y eindigen.Dat vind ik zo "klein" staan.
Polleke:Finn is ook niet Nederlands dus dat vind ik niet zo leuk.
En idd erg populair.
Ik ben echt erg lastig met namen.Ik weet het en ik vind het geweldig dat jullie de strijd nog niet opgeven.Evengoed bedankt voor het meedenken.
Roan,Dion en Twan klinken niet echt nederlands.Siem vind ik iets te ouderwets en ik weet uit ervaring dat in ons dorp Thomas Thoom wordt of Tom en mijn zwagertje heet ook al Tom.Dus dat vind ik dan weer zonde van de naam.
Cas past niet echt bij onze achtenaam vind ik.
Ik wil ook geen namen die op i of y eindigen.Dat vind ik zo "klein" staan.
Polleke:Finn is ook niet Nederlands dus dat vind ik niet zo leuk.
En idd erg populair.
Ik ben echt erg lastig met namen.Ik weet het en ik vind het geweldig dat jullie de strijd nog niet opgeven.Evengoed bedankt voor het meedenken.
donderdag 27 maart 2008 om 09:26
Moon ik doe ook een poging voor je (sorry als er dubbele tussen staan)
Een goede Nederlandse vervanging voor Nick is natuurlijk Niek, helemaal leuk al zeg ik het zelf
Stijn
Wout
Loek
Huub
Joep
Bo
Roel
Mees
Niels
Mats
Chiel
Bart
Rob
Miel
Mark
Gijs
Stan
Paul
2 lettergrepen:
Pieter
Lennart
Jelle
Wouter
Martijn
Jarno
Aaron
Jonas
Jeroen
Ik hoor graag wat je hiervan vind!
Een goede Nederlandse vervanging voor Nick is natuurlijk Niek, helemaal leuk al zeg ik het zelf
Stijn
Wout
Loek
Huub
Joep
Bo
Roel
Mees
Niels
Mats
Chiel
Bart
Rob
Miel
Mark
Gijs
Stan
Paul
2 lettergrepen:
Pieter
Lennart
Jelle
Wouter
Martijn
Jarno
Aaron
Jonas
Jeroen
Ik hoor graag wat je hiervan vind!
donderdag 27 maart 2008 om 14:53
Sorry Anouk maar ik vind het allemaal niks.Maar erg lief dat je de moeite hebt genomen om mee te denken.
We hebben nu wel 3 namen ofzo die het misschien zouden kunnen worden maar ik ben er nog niet uit.Ik vind het zooo moeilijk.Er zit namelijk geen naam tussen waarvan ik echt zeg:JAAA dat is het!Ik vond Marijn wel echt helemaal super (Die had voor mij wel dat JAAA gehalte) maar dat vind mijn man echt 3x niks!En we zijn tenslotte toch met zn tweeën!Als ik een naam die hij noemt helemaal niks vind wordt het het ook niet!Denk dat ik misschien toch eens op zoek ga naar een namenboekje.
Knap trouwens dat jij steeds met zoveel namen komt.Er staan er al heel wat van jou op dit topic.
We hebben nu wel 3 namen ofzo die het misschien zouden kunnen worden maar ik ben er nog niet uit.Ik vind het zooo moeilijk.Er zit namelijk geen naam tussen waarvan ik echt zeg:JAAA dat is het!Ik vond Marijn wel echt helemaal super (Die had voor mij wel dat JAAA gehalte) maar dat vind mijn man echt 3x niks!En we zijn tenslotte toch met zn tweeën!Als ik een naam die hij noemt helemaal niks vind wordt het het ook niet!Denk dat ik misschien toch eens op zoek ga naar een namenboekje.
Knap trouwens dat jij steeds met zoveel namen komt.Er staan er al heel wat van jou op dit topic.
vrijdag 28 maart 2008 om 21:42
He Duploo, jij bent ook lekker actief he? Bedankt hoor!
De jongensnamen spraken me allemaal niet echt aan. Maar van de meidennamen vind ide eerste 3 heel leuk.
Maar allemaal al in mijn omgeving... zucht...
Nou, tot nu toe kom ik op:
jongen: Hugo, Eva en ... Ruben
meisje: Hugo, Eva en Carlijn
Wat is jullie mening?
De jongensnamen spraken me allemaal niet echt aan. Maar van de meidennamen vind ide eerste 3 heel leuk.
Maar allemaal al in mijn omgeving... zucht...
Nou, tot nu toe kom ik op:
jongen: Hugo, Eva en ... Ruben
meisje: Hugo, Eva en Carlijn
Wat is jullie mening?
zaterdag 29 maart 2008 om 18:02
Imni, weet niet of je nog wat aan mijn mening hebt.. heb hem al zovaak gegeven 
Ruben is gewoon hele mooie naam! Past ook echt heel mooi bij de rest.. en je hebt het er al zooo lang over....
:D:D
Carlijn vind ik ook een mooie naam, al had ik hem zelf niet bij de andere twee bedacht. Wel mooi en lief. En dus goede combi!!
Ik vind zelf nog steeds David mooi staan bij de andere twee namen en ook Rosa voor een meisje. Of anders Lina, Violet, Cato voor een meisje (misschien heb ik ze al eens genoemd.. sorry dan, kan het allemaal niet bijhouden )
Of Lars, Diede, Thijs voor een jongen??
Blijf het gewoon proberen om je te helpen.... (tis ook leuk om te doen hoor )
Ruben is gewoon hele mooie naam! Past ook echt heel mooi bij de rest.. en je hebt het er al zooo lang over....
Carlijn vind ik ook een mooie naam, al had ik hem zelf niet bij de andere twee bedacht. Wel mooi en lief. En dus goede combi!!
Ik vind zelf nog steeds David mooi staan bij de andere twee namen en ook Rosa voor een meisje. Of anders Lina, Violet, Cato voor een meisje (misschien heb ik ze al eens genoemd.. sorry dan, kan het allemaal niet bijhouden )
Of Lars, Diede, Thijs voor een jongen??
Blijf het gewoon proberen om je te helpen.... (tis ook leuk om te doen hoor )
zaterdag 29 maart 2008 om 21:07
He Catooo, blij dat je instemt met de namen
Geloof dat ik er uit ben... (hopelijk imniman ook dus).
Nog even in reactie op je gedane moeite:
Lina: mwho
violet: te apart voor mij
Cato: (oeps gevaarlijk, want dat ik jouw nickname) ik vind het wel stoer en lief, maar man niet
Lars: man niet
Diede: nee
thijs: te simpel
dus.... bedankt voor het meedenken!!
Geloof dat ik er uit ben... (hopelijk imniman ook dus).
Nog even in reactie op je gedane moeite:
Lina: mwho
violet: te apart voor mij
Cato: (oeps gevaarlijk, want dat ik jouw nickname) ik vind het wel stoer en lief, maar man niet
Lars: man niet
Diede: nee
thijs: te simpel
dus.... bedankt voor het meedenken!!