Jongensnamentopic

16-02-2007 20:33 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat uw gang.
Jim / Rube

Mocht ik ooit een jongetje krijgen, dan weet ik het wel!
He Anouk,

Jij bent goed zeg. Je zit helemaal in m'n straatje. Voor een meisje staat Carlijn hoog op de lijst (had jij met een K geschreven). Anne, Marije en Marit zijn ook voorbij gekomen.

en voor jongensnamen... tja, blijf toch op Ruben komen...

even afwachten of dat zo blijft.

Bedankt hoor!

Voor Moon:

- Sem

- Bas

- Tom

- Mike

- Dylan

- Jasper

- Dennis...

weet niet of dit jouw stijl is?
Imni: Wij hebben zelf ook al Bas,Jasper en Dennis de revu laten passeren.Ik vind toch Jasper daarvan het leukste maar dat vind mijn man niks.

Mijn zwager heet Tom en mijn man word door zijn vrienden Dylan genoemd dus die valt ook al af.Sem heten er ook al heel veel bij ons in het dorp en mijn neefje (van zwager en schoonzus) heet Sam.Mike zijn er ook al tig van en dan vind ik het niet meer zo leuk.

Mijn man vind Thijs leuk maar dat vind ik in combinatie met de achternaam niet zo leuk.En zo heet het zoontje van vrienden van mijn man ook en die hebben oook dezelfde achtenaam als wij.Dan vind ik Mathijs leuker maar dat vind hij weer niet mooi.

Maar het is dus wel een beetje in onze stijl.Man vond Tim ook leuk maar dat vind ik in combi met onze achternaam weer niet zo.We hebben ook een vrij korte achternaam.En die begint met een T.

Maar in elk geval bedankt voor het meedenken.Ik ben morgen alleen thuis en ga dan eens wat namen roepen.

................Kom je eten?Misschien vind ik dan wel iets leuk waarvan ik eerder dacht mwoah.
imni, wat vind je van

Isabel of Philine/Feline voor een meisje

en Olivier of Freerk voor een jongen?

Of Safrijn voor een jongen, wel een aparte naam..
Moon, voor jou..

Tessa en René

Tessa en Freek

Tessa en Steven

Tessa en Simon
hera dan ook voor jou een paar namen :D

Nick en Sjoerd

Nick en Luuk

Nick en Tim

Nick en Tobias
Catooo:Bedankt voor de suggesties maar ik zit toch meer in het straatje van Imni.

Maar heel erg lief dat jullie met me mee denken.
Moon, ik geef niet zomaar op hoor.. nog ff wat ideetjes;

Siem

Thomas

Cas

Roan

Dion

Twan

Joey

zit ik al iets meer in de richting??
Finn!!!

Ik vind Finn zo'n leuke naam! Wel erg populair geloof ik.. maar toch!
Sorry Catooo,niet echt.

Roan,Dion en Twan klinken niet echt nederlands.Siem vind ik iets te ouderwets en ik weet uit ervaring dat in ons dorp Thomas Thoom wordt of Tom en mijn zwagertje heet ook al Tom.Dus dat vind ik dan weer zonde van de naam.

Cas past niet echt bij onze achtenaam vind ik.

Ik wil ook geen namen die op i of y eindigen.Dat vind ik zo "klein" staan.

Polleke:Finn is ook niet Nederlands dus dat vind ik niet zo leuk.

En idd erg populair.

Ik ben echt erg lastig met namen.Ik weet het en ik vind het geweldig dat jullie de strijd nog niet opgeven.Evengoed bedankt voor het meedenken.
mmm nog niet goed dus...

Max dan? of Joost? of meer in de richting van Freek, Floris, Joris, Jop, Jorn, Ralf, Ivan of Thijs???
o trouwens polleke, Finn vind ik ook helemaal geweldig!!!!!
Moon ik doe ook een poging voor je (sorry als er dubbele tussen staan)

Een goede Nederlandse vervanging voor Nick is natuurlijk Niek, helemaal leuk al zeg ik het zelf

Stijn

Wout

Loek

Huub

Joep

Bo

Roel

Mees

Niels

Mats

Chiel

Bart

Rob

Miel

Mark

Gijs

Stan

Paul

2 lettergrepen:

Pieter

Lennart

Jelle

Wouter

Martijn

Jarno

Aaron

Jonas

Jeroen

Ik hoor graag wat je hiervan vind!
Sorry Anouk maar ik vind het allemaal niks.Maar erg lief dat je de moeite hebt genomen om mee te denken.

We hebben nu wel 3 namen ofzo die het misschien zouden kunnen worden maar ik ben er nog niet uit.Ik vind het zooo moeilijk.Er zit namelijk geen naam tussen waarvan ik echt zeg:JAAA dat is het!Ik vond Marijn wel echt helemaal super (Die had voor mij wel dat JAAA gehalte) maar dat vind mijn man echt 3x niks!En we zijn tenslotte toch met zn tweeën!Als ik een naam die hij noemt helemaal niks vind wordt het het ook niet!Denk dat ik misschien toch eens op zoek ga naar een namenboekje.

Knap trouwens dat jij steeds met zoveel namen komt.Er staan er al heel wat van jou op dit topic.
Catoo, jij ook bedankt voor het meedenken. Ik vind persoonlijk Luuk wel leuk (maar nog niet het JAAA gehalte)

We hebben nog een namenboek boven liggen, ga dit weekend wel eens neuzen.
Nou hoor,we zijn eruit!!!!!!!!

Ik ga niet verklappen wat het nou uiteindelijk wordt maar ik wil jullie wel bedanken voor alle suggesties en het meedenken.

Groetjes Moon
gaaf moon!

ben benieuwd wat het uiteindelijk is geworden...

laat je het ons weten tegen die tijd???
Dat is goed.Hij is trouwens wel genoemd op het topic hoor dus het is geen zeldzame naam ofzo!Maar tegen die tijd laat ik het jullie weten.
Ik doe nog eens een poging voor Inmi:

Hugo, Eva en....

broertje:

- Dennis

- Pascal

- Leendert

- Willem

zusje:

- Floor

- Noor

- Suze

- Liza

- Femke
He Duploo, jij bent ook lekker actief he? Bedankt hoor!

De jongensnamen spraken me allemaal niet echt aan. Maar van de meidennamen vind ide eerste 3 heel leuk.

Maar allemaal al in mijn omgeving... zucht...

Nou, tot nu toe kom ik op:

jongen: Hugo, Eva en ... Ruben

meisje: Hugo, Eva en Carlijn

Wat is jullie mening?
Imni, weet niet of je nog wat aan mijn mening hebt.. heb hem al zovaak gegeven :D

Ruben is gewoon hele mooie naam! Past ook echt heel mooi bij de rest.. en je hebt het er al zooo lang over.... :D:D:D

Carlijn vind ik ook een mooie naam, al had ik hem zelf niet bij de andere twee bedacht. Wel mooi en lief. En dus goede combi!!

Ik vind zelf nog steeds David mooi staan bij de andere twee namen en ook Rosa voor een meisje. Of anders Lina, Violet, Cato voor een meisje (misschien heb ik ze al eens genoemd.. sorry dan, kan het allemaal niet bijhouden )

Of Lars, Diede, Thijs voor een jongen??

Blijf het gewoon proberen om je te helpen.... (tis ook leuk om te doen hoor )
He Catooo, blij dat je instemt met de namen

Geloof dat ik er uit ben... (hopelijk imniman ook dus).

Nog even in reactie op je gedane moeite:

Lina: mwho

violet: te apart voor mij

Cato: (oeps gevaarlijk, want dat ik jouw nickname) ik vind het wel stoer en lief, maar man niet

Lars: man niet

Diede: nee

thijs: te simpel

dus.... bedankt voor het meedenken!!
Hoi Hoi,

Wij komen er NIET uit. We zijn inmiddels al 37 weken zwanger en we hebben nog 4 jongensnamen op ons lijstje:

Joey

Joshua

Collin

Micah ( op z'n engels --> mike-ah )

Graag jullie mening...
Niet echt mijn smaak. Maar gelukkig: smaken verschillen ;-)Vind de laatste 2 het leukst, maar zou nooit Micah nemen (want dan kunnen jullie en hij voor de rest van je leven uitleggen hoe je dat spelt, beter Mika).
Colin, maar dan wel met 1 'l''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven