Jongensnamentopic

16-02-2007 20:33 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat uw gang.
Dat zijn toch ongeveer precies wat je hier tegen komt of mis ik iets?

Trouwens ben helemaal fan van de naam Linus. Vooral en mede door de geweldige kinder serie smorgens op nederland 3.

Linus.

Ja helemaal leuk!
quote:naatie schreef op 11 april 2008 @ 20:58:

Mhh..misschien toch Bastiaan in de groep gooien Alleen vraag ik me af of het dan niet te lang wordt. Bastiaan van ... ( 3 lettergrepen)

Bedankt alvast!Maak je er Sebas van. Of Bas. Of Bastijn of Bastian.
catooo; ik vind raul op zich ook wel een leuke naam voor een mediteraan kindje, maar dat zal die van ons niet worden en mijn voorkeur gaat niet uit naar namen met streepjes enzo erop. Wat ik wel leuk vind is dat je het niet heel vaak hoort, zoals bijvoorbeeld hugo, max, sem en idd, finn horen wij hier ook erg vaak de laatste tijd (stond paar jaar geleden nog wel in m'n top 10!)

naatie; wat vind je van Cas of Kas? vind ik zelf ook erg leuk maar niet passen bij onze achternaam. Of Caspar?

Zoyla, je weet wel bijzondere namen te verzinnen, maar linus, dat vind ik niks, sorry! Vind het ook een beetje een meisjesnaam..;)

Hier is de twijfel Sten of Simon, volgens mij komen we er nooit uit.. En allebei de namen gebruiken wordt wat lullig qua initialen.. (SS)
Zoya, ik vind Linus enig! Het doet me denken aan Lieuwe, wat ik ook al zo geweldig vind!

Nicolien, ik vind Simon en Sten erg mooi klinken bij elkaar, maar de intitialen zijn inderdaad niet erg leuk zo.

Naatie, Bastijn is leuk! Ik heb aan een heel geinig ventje lesgegeven dat Bastijn heette en ik zou hem zo aan mijn zoontje geven. Tobias en Bastijn klinkt erg goed samen!
Wat vinden jullie van Dano, Daywin of Deon....
quote:Zoyla schreef op 12 april 2008 @ 08:54:

Trouwens ben helemaal fan van de naam Linus. Vooral en mede door de geweldige kinder serie smorgens op nederland 3.

Linus.

Ja helemaal leuk!Ooooo die naam vind ik ook zo leuk! Heb al geprobeerd 'em aan zwangere vriendinnen te smeren.
Hopeful, eerlijk gezegd moet ik bij de eerste twee aan een woonwagenkamp denken (vooral de tweede vind ik erg gezocht), en bij de derde aan god. Allemaal bepaald niet mijn smaak.

Linus is een geweldige serie en inderdaad wel een leuke naam, Lieuwe is ook een leuke suggestie. Ik lees graag mee want ben ook op zoek.
Hopeful, ik ben net als Nippo ook niet heel positief over je namen. Als het voor een jochie met een getint huidje is, dan gaat het wel. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het dan ook niet mooi vind, maar voor een oer Hollands knulletje vind ik het echt niets, sorry.
Bastijn is inderdaad een leuke variatie!!

hopeful; Dano vind ik nog wel gaan, maar de andere 2 vind ik ook een beetje té.

Trouwens Faas werd hier genoemd, vind ik best leuk

Ken nog een paar van die Nederlandse maar niet zo vaak voorkomende namen; Krijn, Rein, Jouk, Loek, Lei, Raaf.
Zoyla; Linus is zeker leuk. Ook vinden wij Nure (ook uit die serie) zo'n leuke naam.

Hopeful; het niet echt mijn smaak, de namen die noemt, sorry..

Catooo; Krijn vind ik wel leuk, Raaf niet zo.
Calvijn, jij ook hier?

Ik vind het ook erg lastig. De meeste namen die ik hier lees zijn het toch niet. Linus vind ik wel leuk, maar in de naam van mijn dochtertje zit al lin, dus dat vind ik niet zo goed samen gaan. Ik blijf op de achtergrond lekker meelezen en als de 20-weken echo is geweest zullen we waarschijnlijk pas echt gaan zoeken. Tot die tijd: als we wat leuks tegenkomen schrijven we het op
Mette Mare; spreek je Nure gewoon uit zoals je het schrijft??

(ik ken de serie niet )

Erg aparte naam.. ff over nadenken
Nicolien;

Jorn, Bram, Siebe, Jurre, Jelle, Ralf

ff een paar nieuwe ideetjes.. misschien helpt het?
quote:Ka32 schreef op 12 april 2008 @ 20:05:

Calvijn, jij ook hier?

Ik vind het ook erg lastig. De meeste namen die ik hier lees zijn het toch niet. Linus vind ik wel leuk, maar in de naam van mijn dochtertje zit al lin, dus dat vind ik niet zo goed samen gaan. Ik blijf op de achtergrond lekker meelezen en als de 20-weken echo is geweest zullen we waarschijnlijk pas echt gaan zoeken. Tot die tijd: als we wat leuks tegenkomen schrijven we het op

Ik ben overal

Wij wachten ook nog even rustig af totdat we weten wat het wordt.

Ondertussen schrijven we ook alle leuke namen op.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Hai allemaal!!

Graag jullie hulp, we zijn nog op zoek naar een jongensnaam.(meidennaam zijn we al uit)

we vinden zelf Justin erg leuk, of Gavin. (maar dat lijkt weer erg op Kevin) ons kindje is half indo dus we willen geen Hollandse naam. Wie o wie heeft wat suggesties??
quote:nippo schreef op 12 april 2008 @ 12:03:

Hopeful, eerlijk gezegd moet ik bij de eerste twee aan een woonwagenkamp denken (vooral de tweede vind ik erg gezocht), en bij de derde aan god. Allemaal bepaald niet mijn smaak.

Linus is een geweldige serie en inderdaad wel een leuke naam, Lieuwe is ook een leuke suggestie. Ik lees graag mee want ben ook op zoek.Weer zwanger Nippo????
Lees af en toe mee, maar hier nog een trio namen

Wessel

Bjorn

Lex

Misschien zit er iets voor iemand tussen?
Nure vind ik idd ook erg leuk!!

Iemand noemde de naam Raaf, die vind ik niet heel bijzonder, maar Raf vind ik dan wel weer leuk.

Net als:

Tarek

Torre

Kwin

Art

Pelle

Bastin

Maas

Moos

Melle

Mats

Thieme

Lode

Bjarne

Arend

Dinand

Elias

Freek

Teun

Jelte/Jelle

Mart

Mido

Kristan

Lasse

Merlijn

Nino

Paco

Rinze

Simeon

Sandor

Tren

enz...........
Justin, Gavin:

Ravi

Myron

Kian

Spencer

Jared

Ferenc

Liam

Dion

Jari

Milan

Joaquin

Milan

Tristan

Rafael

Owen

Jayden

Joshua

Jonah

Levi

Jethro

Jarmo

Kyran
Rune vind ik leuk bij Tobias (wie was het ook al weer die daarnaar vroeg?)

Jammer dat Finn tegenwoordig zo populair is, dat ik vind ik al 15 jaar een prachtige naam...
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Inderdaad Lilia
Thieme, Lode, Rinze (Rinse), zijn mooi uit je lijstje Zoyla!

En Rune vind ik idd ook ene hele mooie naam!! (Rhune voor een meisje ook.. dus weet nog niet wat de voorkeur heeft.. Rune voor een jongen of Rhune voor een meisje)
Gefeliciteerd Nippo!
gefeliciteerd nippo! heb je al namen bedacht of ben je er nog niet heel erg mee bezig?

Ik heb de afgelopen week nog een paar namen gehoord van net geboren kindjes; Maré, Sari en Roos.
Ben nog niet zwanger, maar al jaren druk met dé babynaam. Op dit moment vind ik Mick erg leuk! Kort, stoer en géén top-10 naam. Wat vinden jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven