Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
zaterdag 12 april 2008 om 10:03
catooo; ik vind raul op zich ook wel een leuke naam voor een mediteraan kindje, maar dat zal die van ons niet worden en mijn voorkeur gaat niet uit naar namen met streepjes enzo erop. Wat ik wel leuk vind is dat je het niet heel vaak hoort, zoals bijvoorbeeld hugo, max, sem en idd, finn horen wij hier ook erg vaak de laatste tijd (stond paar jaar geleden nog wel in m'n top 10!)
naatie; wat vind je van Cas of Kas? vind ik zelf ook erg leuk maar niet passen bij onze achternaam. Of Caspar?
Zoyla, je weet wel bijzondere namen te verzinnen, maar linus, dat vind ik niks, sorry! Vind het ook een beetje een meisjesnaam..
Hier is de twijfel Sten of Simon, volgens mij komen we er nooit uit.. En allebei de namen gebruiken wordt wat lullig qua initialen.. (SS)
naatie; wat vind je van Cas of Kas? vind ik zelf ook erg leuk maar niet passen bij onze achternaam. Of Caspar?
Zoyla, je weet wel bijzondere namen te verzinnen, maar linus, dat vind ik niks, sorry! Vind het ook een beetje een meisjesnaam..
Hier is de twijfel Sten of Simon, volgens mij komen we er nooit uit.. En allebei de namen gebruiken wordt wat lullig qua initialen.. (SS)
zaterdag 12 april 2008 om 10:54
Zoya, ik vind Linus enig! Het doet me denken aan Lieuwe, wat ik ook al zo geweldig vind!
Nicolien, ik vind Simon en Sten erg mooi klinken bij elkaar, maar de intitialen zijn inderdaad niet erg leuk zo.
Naatie, Bastijn is leuk! Ik heb aan een heel geinig ventje lesgegeven dat Bastijn heette en ik zou hem zo aan mijn zoontje geven. Tobias en Bastijn klinkt erg goed samen!
Nicolien, ik vind Simon en Sten erg mooi klinken bij elkaar, maar de intitialen zijn inderdaad niet erg leuk zo.
Naatie, Bastijn is leuk! Ik heb aan een heel geinig ventje lesgegeven dat Bastijn heette en ik zou hem zo aan mijn zoontje geven. Tobias en Bastijn klinkt erg goed samen!
zaterdag 12 april 2008 om 11:24
zaterdag 12 april 2008 om 12:03
Hopeful, eerlijk gezegd moet ik bij de eerste twee aan een woonwagenkamp denken (vooral de tweede vind ik erg gezocht), en bij de derde aan god. Allemaal bepaald niet mijn smaak.
Linus is een geweldige serie en inderdaad wel een leuke naam, Lieuwe is ook een leuke suggestie. Ik lees graag mee want ben ook op zoek.
Linus is een geweldige serie en inderdaad wel een leuke naam, Lieuwe is ook een leuke suggestie. Ik lees graag mee want ben ook op zoek.
zaterdag 12 april 2008 om 12:59
zaterdag 12 april 2008 om 20:05
Calvijn, jij ook hier?
Ik vind het ook erg lastig. De meeste namen die ik hier lees zijn het toch niet. Linus vind ik wel leuk, maar in de naam van mijn dochtertje zit al lin, dus dat vind ik niet zo goed samen gaan. Ik blijf op de achtergrond lekker meelezen en als de 20-weken echo is geweest zullen we waarschijnlijk pas echt gaan zoeken. Tot die tijd: als we wat leuks tegenkomen schrijven we het op
Ik vind het ook erg lastig. De meeste namen die ik hier lees zijn het toch niet. Linus vind ik wel leuk, maar in de naam van mijn dochtertje zit al lin, dus dat vind ik niet zo goed samen gaan. Ik blijf op de achtergrond lekker meelezen en als de 20-weken echo is geweest zullen we waarschijnlijk pas echt gaan zoeken. Tot die tijd: als we wat leuks tegenkomen schrijven we het op
dinsdag 15 april 2008 om 17:25
quote:Ka32 schreef op 12 april 2008 @ 20:05:
Calvijn, jij ook hier?
Ik ben overal
Wij wachten ook nog even rustig af totdat we weten wat het wordt.
Ondertussen schrijven we ook alle leuke namen op.
Calvijn, jij ook hier?
Ik ben overal
Wij wachten ook nog even rustig af totdat we weten wat het wordt.
Ondertussen schrijven we ook alle leuke namen op.
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 15 april 2008 om 17:36
dinsdag 15 april 2008 om 19:30
quote:nippo schreef op 12 april 2008 @ 12:03:
Hopeful, eerlijk gezegd moet ik bij de eerste twee aan een woonwagenkamp denken (vooral de tweede vind ik erg gezocht), en bij de derde aan god. Allemaal bepaald niet mijn smaak.
Linus is een geweldige serie en inderdaad wel een leuke naam, Lieuwe is ook een leuke suggestie. Ik lees graag mee want ben ook op zoek.Weer zwanger Nippo????
Linus is een geweldige serie en inderdaad wel een leuke naam, Lieuwe is ook een leuke suggestie. Ik lees graag mee want ben ook op zoek.Weer zwanger Nippo????
woensdag 16 april 2008 om 21:46
Nure vind ik idd ook erg leuk!!
Iemand noemde de naam Raaf, die vind ik niet heel bijzonder, maar Raf vind ik dan wel weer leuk.
Net als:
Tarek
Torre
Kwin
Art
Pelle
Bastin
Maas
Moos
Melle
Mats
Thieme
Lode
Bjarne
Arend
Dinand
Elias
Freek
Teun
Jelte/Jelle
Mart
Mido
Kristan
Lasse
Merlijn
Nino
Paco
Rinze
Simeon
Sandor
Tren
enz...........
Iemand noemde de naam Raaf, die vind ik niet heel bijzonder, maar Raf vind ik dan wel weer leuk.
Net als:
Tarek
Torre
Kwin
Art
Pelle
Bastin
Maas
Moos
Melle
Mats
Thieme