Jongensnamentopic

13-09-2010 13:40 3216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw deel!

Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Dank.

Skylar/ Skyler is zover ik weet een unisex naam. Het is afgeleid van de Nederlandse achternaam Schuyler.

Roan en Jonas misschien nog een optie?
Ik ben nog niet zwanger, maar ik vind jongensnamen zooo moeilijk. Met meisjesnamen kan ik er ook zo een aantal bedenken.

Bij jongens vind ik zelf Dave, Jonas/ Jonathan.

Ben niet zo van de moderne, raargespelde namen hihih.....:-$

Heb ook de laatste paar pagina;s doorgespit van dit topic en de enige die ik dus nog mooi vond die ik hier eruit heb gepikt waren Jonas en Jonathan.

Kvind t trouwens knap wat jullie allemaal zo kunnen opnoemen!
quote:rampie schreef op 18 november 2010 @ 17:31:

Sil of Sijme. Geen namen met een M maar wie weet. Verandering van spijs doet etenDag Rampie, dank je voor het meedenken. Sil en Sijme komen niet op het lijstje, maar zitten wel goed in de richting!
quote:Cejo schreef op 18 november 2010 @ 17:33:

wat vind je nog van

Magnus

Dante

Joppe

Seppe

Hidde

Imre

Jorne

Jelte

Jesse

Lode

Renze

Rune

Senne

Siebe

Thieme

TibeDag Cejo, echt leuk om te zien hoe jullie meedenken. Hidde en Imre staan al op het (reserve)lijstje, Jelte en Jorn(e) zet ik erbij. Senne vind ik ook leuk maar klinkt meer als een meisjesnaam, of ligt dat aan mij?
quote:Cejo schreef op 18 november 2010 @ 17:34:

of Mels ipv Melle??Mels wordt het niet, Melle vind ik leuker...
quote:Catooo schreef op 18 november 2010 @ 19:15:

Mingus Melle?

Of wat vind je nog van Faber? vind ik ook een hele mooie naam. Faber Tore bijvoorbeeld.

Of Fender? Fender Melle?

Nog een paar andere namen:

Mels, Pelle, Marne, Marn, Minne, Mimoen, Brent, Flin, Rense, Abe, Mart, Thije.Dag Catooo, ook jij bedankt voor het meedenken! Van de namen die je noemt blijven Mart en Thije hangen, de rest valt af. Pfff, het wordt alleen maar lastiger...
Ik ken een jongen en een meisje met de naam Senne, volgens mij kan het voor beide. Net als de naam Jonne.

Rozegeur; zit er nu al een naam bij je lijstje die helemaal geweldig vindt?
quote:Marahbloem schreef op 21 november 2010 @ 19:07:

[...]

Sasja (andere voorkeursspelling) vind ik geweldig! Is het hier net niet geworden, maar wel een goede derde plaats in het rijtje.Wat is het wel geworden? Als ik zo vrij mag zijn.
Hallo allemaal!

Ik wilde nog even laten weten dat we uit de naam zijn! Het wordt toch Guus!! Mijn man kwam er uiteindelijk zelf mee dat hij dat toch de leukste naam vind!

Als het goed is wordt Joep zijn broertje een dezer dagen geboren dus ben blij dat de knoop eindelijk is doorgehakt!

Allemaal bedankt voor het meedenken!!

Groetjes Mamamel
@ mamamel

mooie naam hoor Guus ook de combi Joep en Guus.

Laat je weten als kleine Guus geboren is?
quote:mamamel schreef op 23 november 2010 @ 10:01:

Hallo allemaal!

Ik wilde nog even laten weten dat we uit de naam zijn! Het wordt toch Guus!! Mijn man kwam er uiteindelijk zelf mee dat hij dat toch de leukste naam vind!

Als het goed is wordt Joep zijn broertje een dezer dagen geboren dus ben blij dat de knoop eindelijk is doorgehakt!

Allemaal bedankt voor het meedenken!!

Ken je het nummer "Guus kom naar huus"?

Groetjes Mamamel
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
.
Mamamel, leuke naam hoor, Guus.

Horrormoon:

-Simon

-Thomas

-Bastiaan

-Robin

-Jesse

-Boris

-Joris

-Jonas
Ik vind dit hele leuke namen:

Joaz

Jurian

Samuel
Horrormoon;

Daniël, Vincent, Onno, Kasper, Jelmer, Laurens, Berend, Winston, Thomas, Ruben, Simon, Leander, Manuel, Camiel, Philippe, Maarten, Jorne, Julian, Nathan, David.
.
quote:februari schreef op 22 november 2010 @ 11:32:

[...]

Wat is het wel geworden? Als ik zo vrij mag zijn. Dat mag . Ben alleen over 1,5 week uitgerekend, dus houd 'm nog even voor me....
Horrormoon;

Sebas, Timon, Roderick, Thijmen, Siemen, Steven, Sander, Bram, Boris, Wouter, Arnoud, Imre, Felix, Quinten, Giesbert, Ramon, Roemer, Harmen, Willem, Jules, Frederik, Maxim, Christiaan, Vince, Alexander, Tristan, Benjamin.
.
Hoi!

Wat leuk dat jullie elkaar zo helpen met namen! Wij vinden het ook zooo moeilijk. Wij denken nu aan:

- Nilo

- of Timothy

Wat vinden jullie van deze namen? Het wordt trouwens een halfbloedje en dus een jongetje ;). Alvast bedankt voor jullie reacties!!!!
quote:Loes1000 schreef op 25 november 2010 @ 11:15:

Hoi!

Wat leuk dat jullie elkaar zo helpen met namen! Wij vinden het ook zooo moeilijk. Wij denken nu aan:

- Nilo

- of Timothy

Wat vinden jullie van deze namen? Het wordt trouwens een halfbloedje en dus een jongetje ;). Alvast bedankt voor jullie reacties!!!!

Ik vind Nilo heel leuk en stoer en ook apart!

Timothy zal vast wel afgekort worden naar Timo en dat vind ik minder leuk dan Nilo. Wat vind je verder eventueel nog van:

Lino

Tino

Tilo

Nuri

Nuco
Voor een halfbloedje vind ik Giovanni leuk, Devino, Delano, Joshua, Jeremy, Jermaine, of Ryan ...
Gewoon doen!
quote:Loes1000 schreef op 25 november 2010 @ 11:15:

- Nilo

- of Timothy

Wat vinden jullie van deze namen? Ik vind Nilo origineler en mooier!
quote:Horrormoon schreef op 24 november 2010 @ 21:05:

wel lastig om eerlijk te zijn want jullie komen met zulke goede suggesties en ik wil niemand afkraken Je mag best eerlijk zijn, hoor! Smaken verschillen nu eenmaal!
Ik vind Nilo ook leuker dan Timothy! Nilo is wel apart en toch stoer. Wat vind je van Timon?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven