Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com

zondag 21 november 2010 om 20:03
Ik ben nog niet zwanger, maar ik vind jongensnamen zooo moeilijk. Met meisjesnamen kan ik er ook zo een aantal bedenken.
Bij jongens vind ik zelf Dave, Jonas/ Jonathan.
Ben niet zo van de moderne, raargespelde namen hihih.....
Heb ook de laatste paar pagina;s doorgespit van dit topic en de enige die ik dus nog mooi vond die ik hier eruit heb gepikt waren Jonas en Jonathan.
Kvind t trouwens knap wat jullie allemaal zo kunnen opnoemen!
Bij jongens vind ik zelf Dave, Jonas/ Jonathan.
Ben niet zo van de moderne, raargespelde namen hihih.....

Heb ook de laatste paar pagina;s doorgespit van dit topic en de enige die ik dus nog mooi vond die ik hier eruit heb gepikt waren Jonas en Jonathan.
Kvind t trouwens knap wat jullie allemaal zo kunnen opnoemen!
maandag 22 november 2010 om 09:40
maandag 22 november 2010 om 09:42
quote:Cejo schreef op 18 november 2010 @ 17:33:
wat vind je nog van
Magnus
Dante
Joppe
Seppe
Hidde
Imre
Jorne
Jelte
Jesse
Lode
Renze
Rune
Senne
Siebe
Thieme
TibeDag Cejo, echt leuk om te zien hoe jullie meedenken. Hidde en Imre staan al op het (reserve)lijstje, Jelte en Jorn(e) zet ik erbij. Senne vind ik ook leuk maar klinkt meer als een meisjesnaam, of ligt dat aan mij?
wat vind je nog van
Magnus
Dante
Joppe
Seppe
Hidde
Imre
Jorne
Jelte
Jesse
Lode
Renze
Rune
Senne
Siebe
Thieme
TibeDag Cejo, echt leuk om te zien hoe jullie meedenken. Hidde en Imre staan al op het (reserve)lijstje, Jelte en Jorn(e) zet ik erbij. Senne vind ik ook leuk maar klinkt meer als een meisjesnaam, of ligt dat aan mij?
maandag 22 november 2010 om 09:45
quote:Catooo schreef op 18 november 2010 @ 19:15:
Mingus Melle?
Of wat vind je nog van Faber? vind ik ook een hele mooie naam. Faber Tore bijvoorbeeld.
Of Fender? Fender Melle?
Nog een paar andere namen:
Mels, Pelle, Marne, Marn, Minne, Mimoen, Brent, Flin, Rense, Abe, Mart, Thije.Dag Catooo, ook jij bedankt voor het meedenken! Van de namen die je noemt blijven Mart en Thije hangen, de rest valt af. Pfff, het wordt alleen maar lastiger...
Mingus Melle?
Of wat vind je nog van Faber? vind ik ook een hele mooie naam. Faber Tore bijvoorbeeld.
Of Fender? Fender Melle?
Nog een paar andere namen:
Mels, Pelle, Marne, Marn, Minne, Mimoen, Brent, Flin, Rense, Abe, Mart, Thije.Dag Catooo, ook jij bedankt voor het meedenken! Van de namen die je noemt blijven Mart en Thije hangen, de rest valt af. Pfff, het wordt alleen maar lastiger...
dinsdag 23 november 2010 om 10:01
Hallo allemaal!
Ik wilde nog even laten weten dat we uit de naam zijn! Het wordt toch Guus!! Mijn man kwam er uiteindelijk zelf mee dat hij dat toch de leukste naam vind!
Als het goed is wordt Joep zijn broertje een dezer dagen geboren dus ben blij dat de knoop eindelijk is doorgehakt!
Allemaal bedankt voor het meedenken!!
Groetjes Mamamel
Ik wilde nog even laten weten dat we uit de naam zijn! Het wordt toch Guus!! Mijn man kwam er uiteindelijk zelf mee dat hij dat toch de leukste naam vind!
Als het goed is wordt Joep zijn broertje een dezer dagen geboren dus ben blij dat de knoop eindelijk is doorgehakt!
Groetjes Mamamel
dinsdag 23 november 2010 om 18:58
quote:mamamel schreef op 23 november 2010 @ 10:01:
Hallo allemaal!
Ken je het nummer "Guus kom naar huus"?
Groetjes Mamamel
Hallo allemaal!
Ken je het nummer "Guus kom naar huus"?
Groetjes Mamamel
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

donderdag 25 november 2010 om 11:15

donderdag 25 november 2010 om 22:36
quote:Loes1000 schreef op 25 november 2010 @ 11:15:
Hoi!
Wat leuk dat jullie elkaar zo helpen met namen! Wij vinden het ook zooo moeilijk. Wij denken nu aan:
- Nilo
- of Timothy
Wat vinden jullie van deze namen? Het wordt trouwens een halfbloedje en dus een jongetje
. Alvast bedankt voor jullie reacties!!!!
Ik vind Nilo heel leuk en stoer en ook apart!
Timothy zal vast wel afgekort worden naar Timo en dat vind ik minder leuk dan Nilo. Wat vind je verder eventueel nog van:
Lino
Tino
Tilo
Nuri
Nuco
Hoi!
Wat leuk dat jullie elkaar zo helpen met namen! Wij vinden het ook zooo moeilijk. Wij denken nu aan:
- Nilo
- of Timothy
Wat vinden jullie van deze namen? Het wordt trouwens een halfbloedje en dus een jongetje

Ik vind Nilo heel leuk en stoer en ook apart!
Timothy zal vast wel afgekort worden naar Timo en dat vind ik minder leuk dan Nilo. Wat vind je verder eventueel nog van:
Lino
Tino
Tilo
Nuri
Nuco
vrijdag 26 november 2010 om 23:34