- - - Ju(n/l)i 2007 - - -

26-10-2009 18:26 668 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wéér een nieuw topic !

Link naar het vorige topic:* * Ju(n/l)i 2007 * *

What matters most is how you see yourself
Hallo!

Ik weet nog niet helemaal 100% zeker of we komen en of we met z'n 2en of 4en komen. Lekker vaag weer dus, haha.

Zaterdag gaan we ook weg, naar het zuiden. Hoogstwaarschijnlijk blijven we niet slapen maar rijden we wel weer naar huis. Afhankelijk van hoe laat we thuis zijn en hoe brak we de volgende ochtend zijn komen we wel of niet. Maar ik doe m'n best, want het is wel weer leuk om elkaar te zien en te kijken hoe de kinderen op elkaar reageren.

De klok wordt trouwens ook een uur vooruit gezet zaterdag op zondag toch?

Jane, neem jij Joost ook mee of niet? Als P. niet mee komt dan neem ik Luuk niet mee, want dat lijkt me niet zo handig.

Ik denk dat P. zondag wil uitslapen...
.
quote:punkertje25X schreef op 26 maart 2010 @ 10:07:

Goedemorgen! Ik moest maar weer eens even bijlezen zodat ik zondag een beetje uptodate ben

.Succes, heb je wat te doen zeg maar!

Heb er ook zin in! Jullie komen met z'n viertjes?
We gaan je wel overhoren punkertje haha
.
Stel jij de vragen op Emmetje? Neem ik het scorebord mee.
Hahaha hai Punk

Is ook erg leuke locatie, vorige keer is het iedereen, kinderen en sommige papa's , erg goed bevallen natuurlijk.
Haha, tis wel een beetje de pot verwijt de ketel

Maar ik heb er ook zin in, nu maar hopen dat er niemand wagenziek wordt.
.
.
.
Wow chica ook al op de psz? Wat een rust zal je hebben thuis als beide op school zitten, heerlijk! ( Ok, tis 2 dagdelen, maar toch)
Lastig zeg, wagenziekte. Hopelijk valt t mee met de last die ze ervan hebben.

Wel te hopen idd dat Chica zondag beter is, maar inderdaad...sterke geslacht he dus zal vast wel.

Zou best kunnen door die weersomslag.
Salome soms, maar nu weten we het, dus dan kun je rekening mee houden. ( Denk aan vuilniszakken, glassex, kleren, doeken )
.
Oh bah, vervelend spugende kinderen in de auto en vervelend om misselijk te zijn in diezelfde auto.

Eva heeft gelukkig nergens last van *klopt af* Ze vindt het meestal erg gezellig of ze slaapt in de auto.
Ik ben maar op zoek gegaan naar luisterboeken voor de dames. Misschien dat de afleiding helpt. Heb nu Bumba, kabouter plop en sesamstraat. We zien het wel.
Da's wel goed plan ja, hopelijk helpt het wat.

Wij zingen altijd in de auto, Eva is daar nogal gek op dus hele repetoire wordt 60 keer herhaald.

Emmetje: Heb gisteren nog even goed topic doorgelezen over wreck this journal, lijkt me toch wel wat. Maar is het een must daar creatief voor te zijn? Ben namelijk niet heel erg creatief dus ben beetje bang dat het dan niks is voor mij, of valt dat mee?
anoniem_31840 wijzigde dit bericht op 26-03-2010 12:05
Reden: Smiley verkeerd
% gewijzigd
Na je hoeft niet creatief te zijn, maar het zet je wel een beetje aan het denken. Elke blz heeft zn eigen opdracht, die je naar eigen inzicht kan doen. Het is gewoon een soort kliederen in een schoolagenda *flash-back naar de middelbare school*
Ah oke, dan ga ik boek toch maar bestellen denk ik. Ben nogal een neuroot af en toe. (boodschappenlijstjes opnieuw schrijven omdat er een lettertje scheef staat enzo ) dus lijkt me naast erg leuk ook wel goede oefening voor mij
Ik zal hem zondag wel meenemen, dan kun je even kijken.

Er is ook een hyves van, die kun je wel vinden via mijn hyves.

Enne het is nu gratis verzenden bij BOL
Ohja, zingen in de auto doen wij ook wel. Maar daar kijkt Salomé niet van op of om. Olivia wel, maarja, die danst ook voor de wasmachine
Ja is goed, leuk om even te zien. En thx voor de tip, ga ik em sowieso bij Bol bestellen.

Whahaha dansen voor de wasmachine Draait wel leuk rond inderdaad. Salomé is niet zo van t zingen dus?

Eva nogal erg, soms word ik gillend gek hoor van de zoveelste "olifantje in het bos" die ze heeft uitgeroepen tot lievelingsliedje. Momenteel is ze steeds Karen aan het spelen (van K3) Ze heeft namelijk een (speel)microfoon inmiddels en nu vliegt het "van Afrika tot aan Amerika" ons om de oren.
Haha, dat is ook het favoriete liedje van Salomé, ze houdt wel van zingen, maar vooral van haar eigen gezang Alleen zingt ze; Olifantje in het bos, laat je mama in het bos
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven